youtu.be/pk8ZrN__nmA
Bár erre haladna a világ...
Szerencsére ritkán látni ilyet. Ez is előszériás autó volt, közúti teszt során gyulladt ki.
Lassan csak összecsiszolódunk. Megértem az álláspontod, én is haragszom az almás cégre. Sokat változott Jobs óta, és nem előnyére. Habár drága volt, mégis kaptál valamit, ami kiválóan működött, és elől járt. Ma ez már közel nem így van, megváltozott a mentalitás. Profit orientált lett az egész, az innovációk garmadájából semmi sem maradt. Fejét vesztette a cég. Egyelőre Musk megvan a Teslának, idáig minden bejött neki, zseniális faszi. Teljesen mind1, miben merül ez ki. Azt látom kellő innováció van az autóikban. Valószínűleg ezeknek egy része nem az ő tudásának köszönhető. Mégis jó dolog elengedni a mérnökök kezét, alkossatok gyerekek. Nincs értelme az X felnyíló ajtajának, vagy a hosszú üvegtetőnek, az ülések formájának, mégis ütős párosítások. Ahogyan a Modell 3 szellőzőrendszere is zseniális, mint ahogy az önvezetéssel járó adatgyűjtés, hisz nekik van a legnagyobb adattömegük. Ezek mind mind jól fognak jönni a nem túl távoli jövőben. Sok sok apró előny, sok kicsi meg sokra megy. Aztán még csak az autógyártásról beszéltünk, hol vannak még az elektromos tárolóik, amik nagyon nagyon jól szerepelnek a világban. No de legyen már tőlem is egy Porsche Igaz elektromos lesz a lelkem.Acme írta: ↑2018.12.12., szer. 20:27Látod, itt a párhuzam! Musk okos ember, sose vitattam: meg akarja játszani az Apple-csodát autóban.
Hogy miért nem tapsolok örömömben?
Mert - hozzád hasonlóan, ha jól értem - utálom, ha egy cég telibe hülyének néz, és elvárja, hogy mosolyogva fizessem a borsos felárat, csak mert ők olyan menők. Mert ők a Prémium. Mert ők egyszer valahol, valamiben előbbre voltak, mint a többi.
Éljen a verseny!
Látod, itt a párhuzam! Musk okos ember, sose vitattam: meg akarja játszani az Apple-csodát autóban.
A felsorolt telefonos cégek szarvashibát követtek el, az élen a Nokiával, talán nem kell bemutatni mi volt az. Egy friss cég csak akkor válhat naggyá ha azt hagyja az elkényelmesedett konkurencia. Nem mondom, h nincs párhuzam, sajnos a betokosodott öreg nagy autó gyártók rettenetes lassan reagálnak. Ne csak a prémiumról beszéljünk, ott a Ford, gigantikus cég, talán az egyetlen volt aki átvészelte önerőből a válságot. Akkor amikor mindenkinek az állam adott mankót. A hazájában a szeme előtt lesz naggyá a Tesla, még sem kapkod. Az a tortaszelet amit a Tesla megszerez egyre nagyobb, köszönhetően a Modell 3 remek számainak. Persze ezek a számok nem rengetik meg MÉG a nagyokat, megrántják a vállukat. Kb. ezt tették anno a nagy telefonos cégek is. Érintős, IOS, hagyjuk már lecseng két perc alatt, erre bekebelezte az egész világot.Acme írta: ↑2018.12.12., szer. 20:11Szerintem hosszú távon a Tesla nem fog belemenni az árversenybe: pont ezért építik ezerrel a "brandet".Tonyka írta: ↑2018.12.12., szer. 20:02Én azt gondolom lesz még olcsóbb modelljük is. Az autógyártásban azért jóval komolyabb a konkurencia, mint a telefonos világban. Ráadásnak kőkemény tőkeerős, óriási tapasztalatú cégek vannak. Hiszek abban, h az elektromos autó térnyerésével, csökkenni fognak az árak. A merci jövő nyárra ígéri az elektromos autóját. Csiga lassúsággal de csak elkezdenek mozgolódni. A VV is erősen nekiugrott a dolgoknak, ahogy az Audi is.
Telefonoknál nincs konkurencia? Nokia, Siemens, Sony, LG, a végén Microsoft... kőkemény tőkeerős cégek, óriási tapasztalattal. Már mind kiszállt. Jönnek a kínaiak.
Szerintem is csökkenni fognak az elektromos autó árak, de nem a Teslánál. Ők akkor akarják majd "learatni" a sok hájpot.
A VW image-et próbál javítani, az Audi pedig ugyanaz az cég... Őket is meg lehet érteni: ha te volnál a világ legnagyobb autógyártója, lecserélnéd a teljes modellpalettádat, csak mert van egy ici-pici konkurensed óriási pofával? Előbb hozza vissza a pénzt a most futó technológia.
Szerintem hosszú távon a Tesla nem fog belemenni az árversenybe: pont ezért építik ezerrel a "brandet".Tonyka írta: ↑2018.12.12., szer. 20:02Én azt gondolom lesz még olcsóbb modelljük is. Az autógyártásban azért jóval komolyabb a konkurencia, mint a telefonos világban. Ráadásnak kőkemény tőkeerős, óriási tapasztalatú cégek vannak. Hiszek abban, h az elektromos autó térnyerésével, csökkenni fognak az árak. A merci jövő nyárra ígéri az elektromos autóját. Csiga lassúsággal de csak elkezdenek mozgolódni. A VV is erősen nekiugrott a dolgoknak, ahogy az Audi is.
Az Apple sem az iPhone XS-sel kezdett. Tudatosan építették fel a "prémium tömegcikk" image-et, amit nem sok más gyártónak sikerült eddig (talán a Ray Ban jut még eszembe). Musk szerint az autóiparban is meg lehet csinálni, ez lett a Tesla. Nagyon kell nekik a tömegmodell, mert az Apple sem a csúcs telefonok eladásaiból tart ott, ahol, hanem abból, hogy az olcsóbb modelljeik is brutálisan túl vannak árazva. A Model 3 az iPhone SE-nek felel meg. Tömeggyártónak lenni csak tömegmodellel lehetséges, ehhez a Model S még az USA-ban is túl drága.Tonyka írta: ↑2018.12.12., szer. 19:03Úgy látom Tesla ügyben nem fogunk közös véleményen lenni. Igazad a Modell 3 megjelenéséig állhatná meg a helyét. Húzzunk akkor párhuzamot az almás céggel, mert előszeretettel emlegeted. Ez a párhuzam sztem addig tart, a két cég valami olyan újdonsággal jelent meg a piacon ami előre mutatott, és egyedi volt valamilyen szinten. A 3GS-t lazán megtudtam venni a maga idejében a szolgáltatómtól, ugyanígy egészen az 5S-ig. Ma már mondanom sem kell nem tehetem meg, brutál drágák lettek a legolcsóbb aktuális modellek is. Valóban keményen elszaladt a ló a céggel, méregdrágák a készülékei, 2 évvel lemaradva kullogok mindig az aktuális újdonsághoz képest. A Tesla ehhez képest kezdett nagyon drága modellekkel mára eljutott az ominózus Modell 3-ig. Jelentősen olcsóbb, mint egy S v X modell. Akár kinti árat, akár Európairól beszélünk, az árkülönbség megvan így is úgy is. Ha igazad lenne, akkor meg sem született volna az olcsóbb modell, mehettek volna tovább a méregdrága modellekkel. Musk, tartotta a szavát, ígért olcsóbb modellt, és meg is valósította. Ilyen tendencia az almás cégnél nincs, ők csak beígérnek olcsót, aztán tulajdonképpen az is drága lesz a legvégére. Megértelek, h unszimpatikus Musk, de próbáld őt félretenni, és objektíven szemlélni a cég valódi érdemeit. Így vagy úgy de erősen hatottak a világra.
Úgy látom Tesla ügyben nem fogunk közös véleményen lenni. Igazad a Modell 3 megjelenéséig állhatná meg a helyét. Húzzunk akkor párhuzamot az almás céggel, mert előszeretettel emlegeted. Ez a párhuzam sztem addig tart, a két cég valami olyan újdonsággal jelent meg a piacon ami előre mutatott, és egyedi volt valamilyen szinten. A 3GS-t lazán megtudtam venni a maga idejében a szolgáltatómtól, ugyanígy egészen az 5S-ig. Ma már mondanom sem kell nem tehetem meg, brutál drágák lettek a legolcsóbb aktuális modellek is. Valóban keményen elszaladt a ló a céggel, méregdrágák a készülékei, 2 évvel lemaradva kullogok mindig az aktuális újdonsághoz képest. A Tesla ehhez képest kezdett nagyon drága modellekkel mára eljutott az ominózus Modell 3-ig. Jelentősen olcsóbb, mint egy S v X modell. Akár kinti árat, akár Európairól beszélünk, az árkülönbség megvan így is úgy is. Ha igazad lenne, akkor meg sem született volna az olcsóbb modell, mehettek volna tovább a méregdrága modellekkel. Musk, tartotta a szavát, ígért olcsóbb modellt, és meg is valósította. Ilyen tendencia az almás cégnél nincs, ők csak beígérnek olcsót, aztán tulajdonképpen az is drága lesz a legvégére. Megértelek, h unszimpatikus Musk, de próbáld őt félretenni, és objektíven szemlélni a cég valódi érdemeit. Így vagy úgy de erősen hatottak a világra.
A BMW egyértelműen prémium árakkal operál, megteheti, mert így is van vevőköre. Már régen nem attól prémium valami, hogy tartós, vagy megbízható...Tonyka írta: ↑2018.12.11., kedd 22:40Valóban így van, ez fel is jogosítja a brandet a szabad rablásra. Készíthetnek kifejezetten rossz motorokat, leéghetnek az autóik, a presztízs mindent visz. Ma már messze nincs kötelezettség a masszív fanatikusok miatt. Már ami a tartósságot, és a hibamentességet illeti. Valóban a Lief is jobb nála. Nem is igazán szoktam érteni. Józan ész szerint, egy nagyobb, élhetőbb, villanyautónál a hatótáv ugye az legfontosabb, utána a töltési idő. Szóval ha több paraméterben egyértelműen jobb egy olcsóbb cucc, mi a fenéért vesz valaki majdnem dupla annyiért, rosszabbat. Tényleg ennyit jelent a név, nekem ez egyszerűen felfoghatatlan. De biztos az én készülékemben van a hiba, valami olyasmi lehet amit én nem érzek át.
Most erre mit mondjak?!
Elvégre az autós topicban vagyunk. :)
Én is kaptam, azért mondom!Szalon írta: ↑2018.12.11., kedd 23:11Én nem a neten nyomkodtam, hanem szalonból kaptam ajánlatot... Ide nem akarom feldobni, de ha gondolod át tudom küldeni priviben... Listaár és a valós ár között azért akad különbség, mint tudjuk.
Csak egy példa, ami nem is a legolcsóbb és DSG-s is 8.6-ért:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... s-12580319
Én nem a neten nyomkodtam, hanem szalonból kaptam ajánlatot... Ide nem akarom feldobni, de ha gondolod át tudom küldeni priviben... Listaár és a valós ár között azért akad különbség, mint tudjuk.
Ebbe most eléggé képben vagyok hidd el. 15-ért kapsz egy jobbat, de nem a fullt.
Valóban így van, ez fel is jogosítja a brandet a szabad rablásra. Készíthetnek kifejezetten rossz motorokat, leéghetnek az autóik, a presztízs mindent visz. Ma már messze nincs kötelezettség a masszív fanatikusok miatt. Már ami a tartósságot, és a hibamentességet illeti. Valóban a Lief is jobb nála. Nem is igazán szoktam érteni. Józan ész szerint, egy nagyobb, élhetőbb, villanyautónál a hatótáv ugye az legfontosabb, utána a töltési idő. Szóval ha több paraméterben egyértelműen jobb egy olcsóbb cucc, mi a fenéért vesz valaki majdnem dupla annyiért, rosszabbat. Tényleg ennyit jelent a név, nekem ez egyszerűen felfoghatatlan. De biztos az én készülékemben van a hiba, valami olyasmi lehet amit én nem érzek át.
Pár hónapja 150 lovas 2literes diesel, kézi váltós kombira, teljesen racionálisan extrázva 8.2 misis ajánlatot kaptam... 15ért már R32 van fullosan...