Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Re: Autós topik autósoknak
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
Ez sem ma volt, az első autó, és a második. 95 írtunk, akkor nekem nagy szó volt egy ilyen autó. Az Oriont imádtam, ha jól rémlik 105 paripa volt, ment is szépen. Nem nevetni.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
Jó helyen kopogtatsz, 95-ben az első autóm egy 80-as Taunus volt. Akkor beleszerettem a Fordokba, és kedveltem Henry F. hozzáállását, munkásságát. Egészen 2013-ig volt Fordom, egy Mondeo MKIII-al zárva a sort. Abban mondjuk csalódtam kicsit, az MKI-ből volt 3db, az a Zetec motor elnyűhetetlen volt. Az újabb már komoly betegséggel küzdött, ha csak a műanyag szívósort említsem, de az olajfogyasztása sem volt kutya, ahogy az értékállósága is gatya volt. Mondjuk ez ma sem változott, 4 - 5 éves Mondeok nagyon jó árban vannak, az új árhoz képest. Volt Orionom XR3 motorral, a mai napig szívesen gondolok rá vissza. Számomra csodaszép volt akkoriban, ha megtalálom a képet felrakom. Aztán Escort, és a Mondeok jöttek, az asszonynak meg Fiesta 2db. Az egyik 98-as 1.25, utána a 2002-es 1.3 egyikkel sem volt sosem baj. Szóval szép emlékeim vannak, csak az utolsó Mondi logót ki a sorból, sokat nem költöttem rá, de mégis idegesített a nyilvánvaló gondjai, az MKI-hez képest. Aztán jött a Nissan, melósnak meg a Roomster, így véget ért a Fordos időszakom.Aszpirin írta: ↑2019.03.22., pén. 21:28
Én simán ezt választanám a Kadjar helyett. De persze a Te döntésed.
A Fordiokál az a saját és haveri körben való tapasztalat, hogy a szokásosnál is jobban igénylik a nagyon rendszeres kerbantartást. Az én Fordom - ami megvan még, de már évek óta nem használom, és olyan öreg, hogy itt offtopik már - minden elképzelhető hibát produkált már, de én nem voltam olyan rendes gazda, mint a haver, aki a Fiestáját (második autó, azzal jár munkába, ami napi 100 km, plusz még hordozza a komolyan focizó fiát bajnokságokra hétvégén az ország minden pontjára) újkora óta szogorúan 10ezer kilométerenként olajcserére viszi (nem márkaszervizbe, hanem egy nagyon elismert helyi szakihoz, aki olcsón és jól dolgozik), meg minden kisebb hibát azonnal javíttat rajta. Az autója olyan jó állapotban van már majdnem 300ezer kilométerrel, hogy nem hiszed el róla a valódi futásteljesítményét, és valószínűleg 200-at még nagy meglepetés költségek nélkül lefut majd.
Ezt javaslom Neked is, és jó eséllyel egy nagyon jó autód lesz hosszú ideig.
Persze elfogult vagyok, nem imádom a francia autókat, én gondolkodás nélkül a Kugára szavaznék.
Just my two pence.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6143
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5199
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Én simán ezt választanám a Kadjar helyett. De persze a Te döntésed.Tonyka írta: ↑2019.03.22., pén. 18:19No időközben megérkezett a kicsike. Sok időt nem töltöttem még vele. Első blikkre nagyon jól összerakott, nincs recsegés, zörgés. Úgy érzi az ember benne magát mintha egy nagyon masszív kockában ülne. Anyaghasználat megfelelő, a puha dolgok lehetnének még puhábbak, de örüljünk, h nem full kemény műanyag. Az ajtó kárpit alja természetesen szokásos műanyag. Műszerfal rendben van, a középső rész megszokható, legalább nem komor unalmas. A sebesség nem érződik benne, némán suhan 70 felett, vakartam is a fejem a városban. Minőségi masszívabbnak hat. Az első ablak érdekes hatást ad, olyan mintha nyújtaná a teret. Érdekes a Kadjar papíron gyengébb motorra, illetve gyorsulásra, azt mégis fürgébbnek éreztem. Persze ezt még nem tudtam kipróbálni igazán a városban. Lehet a csendes, és a nem érezhető sebesség miatt van ez az érzet. Idáig eléggé rendben van az autó.
Kuga.jpg
A Fordiokál az a saját és haveri körben való tapasztalat, hogy a szokásosnál is jobban igénylik a nagyon rendszeres kerbantartást. Az én Fordom - ami megvan még, de már évek óta nem használom, és olyan öreg, hogy itt offtopik már - minden elképzelhető hibát produkált már, de én nem voltam olyan rendes gazda, mint a haver, aki a Fiestáját (második autó, azzal jár munkába, ami napi 100 km, plusz még hordozza a komolyan focizó fiát bajnokságokra hétvégén az ország minden pontjára) újkora óta szogorúan 10ezer kilométerenként olajcserére viszi (nem márkaszervizbe, hanem egy nagyon elismert helyi szakihoz, aki olcsón és jól dolgozik), meg minden kisebb hibát azonnal javíttat rajta. Az autója olyan jó állapotban van már majdnem 300ezer kilométerrel, hogy nem hiszed el róla a valódi futásteljesítményét, és valószínűleg 200-at még nagy meglepetés költségek nélkül lefut majd.
Ezt javaslom Neked is, és jó eséllyel egy nagyon jó autód lesz hosszú ideig.
Persze elfogult vagyok, nem imádom a francia autókat, én gondolkodás nélkül a Kugára szavaznék.
Just my two pence.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2185
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1002
- Tartózkodási hely: London
Re: Autós topik autósoknak
Volkswagenért sosem adnék ennyit...
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2185
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1002
- Tartózkodási hely: London
Re: Autós topik autósoknak
Csak azt nem értem, miért nincs ízlése a gazdagoknak?Aszpirin írta: ↑2019.03.22., pén. 15:43SZERINTEM:
A Cayenne mindig is (Coupé nélkül is) egy dologra volt jó: megmutatni, hogy van elég pénze a tulajának. Se nem szép (sőt szerintem ronda mint a bűn, és ezalól az újak sem kivételek), se nem hasznos, se semmi... Viszont a Porschénak nagyon megéri, mert ahogy írtad, ez kell a népnek.
Most meg itt ez a Coupé, ami még fölöslegesebb, és nyilván még jobban kell majd a gazdagoknak Még hogy terepkupé...
Nem tudnék olyan gazdag lenni, hogy a Cayenne-t válasszam, amikor ezt is lehet...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
Gondolom benzines a teszt autó, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed erről a masináról
"Az igazi barát szemből támad."
Re: Autós topik autósoknak
Mondhatjuk tesztnek, de 700 kemény kilométer van benne. :)
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
No időközben megérkezett a kicsike. Sok időt nem töltöttem még vele. Első blikkre nagyon jól összerakott, nincs recsegés, zörgés. Úgy érzi az ember benne magát mintha egy nagyon masszív kockában ülne. Anyaghasználat megfelelő, a puha dolgok lehetnének még puhábbak, de örüljünk, h nem full kemény műanyag. Az ajtó kárpit alja természetesen szokásos műanyag. Műszerfal rendben van, a középső rész megszokható, legalább nem komor unalmas. A sebesség nem érződik benne, némán suhan 70 felett, vakartam is a fejem a városban. Minőségi masszívabbnak hat. Az első ablak érdekes hatást ad, olyan mintha nyújtaná a teret. Érdekes a Kadjar papíron gyengébb motorra, illetve gyorsulásra, azt mégis fürgébbnek éreztem. Persze ezt még nem tudtam kipróbálni igazán a városban. Lehet a csendes, és a nem érezhető sebesség miatt van ez az érzet. Idáig eléggé rendben van az autó.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6143
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5199
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
SZERINTEM:Vinkler írta: ↑2019.03.22., pén. 15:01Tessék! Ez kell a népnek kéremszépen:
Új taggal bővül a harmadik generációs Porsche Cayenne családja: a Cayenne Coupé a terepkupék rég bevált koncepcióját viszi tökélyre.
https://www.vezess.hu/hirek/2019/03/22/ ... e-coupe-2/
Az totál mindegy, hogy mi, autófanazikusok mit szeretnénk, úgysem mi vagyunk a célközönség.
E631BB03-0D6A-4BAC-8AA8-F41FF06DC89F.jpeg
A Cayenne mindig is (Coupé nélkül is) egy dologra volt jó: megmutatni, hogy van elég pénze a tulajának. Se nem szép (sőt szerintem ronda mint a bűn, és ezalól az újak sem kivételek), se nem hasznos, se semmi... Viszont a Porschénak nagyon megéri, mert ahogy írtad, ez kell a népnek.
Most meg itt ez a Coupé, ami még fölöslegesebb, és nyilván még jobban kell majd a gazdagoknak Még hogy terepkupé...
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Elkurvult a Porsche is.A legdurvább dobása a dízelmotor használatVinkler írta: ↑2019.03.22., pén. 15:01Tessék! Ez kell a népnek kéremszépen:
Új taggal bővül a harmadik generációs Porsche Cayenne családja: a Cayenne Coupé a terepkupék rég bevált koncepcióját viszi tökélyre.
https://www.vezess.hu/hirek/2019/03/22/ ... e-coupe-2/
Az totál mindegy, hogy mi, autófanazikusok mit szeretnénk, úgysem mi vagyunk a célközönség.
E631BB03-0D6A-4BAC-8AA8-F41FF06DC89F.jpeg
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12684
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7380
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Tessék! Ez kell a népnek kéremszépen:
Új taggal bővül a harmadik generációs Porsche Cayenne családja: a Cayenne Coupé a terepkupék rég bevált koncepcióját viszi tökélyre.
https://www.vezess.hu/hirek/2019/03/22/ ... e-coupe-2/
Az totál mindegy, hogy mi, autófanazikusok mit szeretnénk, úgysem mi vagyunk a célközönség.
Új taggal bővül a harmadik generációs Porsche Cayenne családja: a Cayenne Coupé a terepkupék rég bevált koncepcióját viszi tökélyre.
https://www.vezess.hu/hirek/2019/03/22/ ... e-coupe-2/
Az totál mindegy, hogy mi, autófanazikusok mit szeretnénk, úgysem mi vagyunk a célközönség.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Re: Autós topik autósoknak
Egy kis érdekesség: tegnap Leafeztünk egy barátommal, mellénk állt a Tesla az ingyen töltőre Csak a lassú volt szabad, de nem baj, talán egy ezrest "beletankolt" fél óra alatt. Spórolni tudni kell...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Re: Autós topik autósoknak
A vezetést támogató dolgok sem csak a prémium kategória jellemzői. Ma már mindenki használja őket a piacon kisebb nagyobb mértékben.
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
Online
Sajnos azt vettem észre, hogy a prémium tartósságra egyaltalán nem jobb, mint bármi más, de szerintem a fogalomba pedig ez is beletartozna az általam említett dolgokon kívül, sőt! Számomra ez lenne fontosabb, a valódi minőség, ha már annyival töbet fizetek érte, de sajnos azt pont nem kapom meg. Akkor meg?!
Valódi innovációt sem nagyon tartalmaznak már. Az, hogy olyan “vezetést, vezetőt támogató” eszközöket építenek be, amire nekem spec semmi szükségem, még nem bizonyítja, hogy prémium, viszont valahogy meg kell magyarázni a jelentős ártöbbletet, így kényszerűen telerakják ilyen sz@rokkal.
Számomra az első meghökkenés az F10 BMW megjelenés volt. Pár helyen pl fejlődött az anyaghasználat az előd e60-hoz képest, de sok helyen akkorát romlott, hogy összességében az előd számomra minőségibbnek hatott. Ezt hívják spórolásnak, amivel nincs baj, de akkor ne akarjanak a spórolással lehúzni egy rakat pénzre, mert azért illene is adni valamit.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12684
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7380
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Azért mondom, hogy a parasztvakítás elviszi MÉG a show-t. Kérdés, hogy meddig elég egy jó tapintású műszerfal, vagy egy szépen kattanó kapcsoló, ha ugyan az a műanyag, elektromos vízpumpás PSA motor van az autódban 15 milláért, mint a szomszédéban, aki 8-ért vette.komarfamily írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:50Azert ez nem teljesen igy van. Biztosan vannak olyan autok is a premium kategoriabol amikkel vannak osszeszerelesi gondok de azert a sajat tapazztalataim alapjan a premium az premium. Apu volvo v60 cross countryja sokkal jobb mint a citroen c5je volt ami azert nem egy olcso auto. Az a6 audi a volvohoz kepest is elorelepes. Nyilvan ha sokat fizet az ember akkor sokat is var a penzeert de egy merci, bmw, audi soha nem lesz toyota vagy peugeot szinvonal. Itt most nem arra gondolok, hogy egy zsir uj peugeot egy 8 eves bmwhez hasonlitson valaki mert az autok allandoan fejlodnek de egy uj audi azert joval jobb minosegu anyagokbol van osszerakva mint egy uj toyota.Vinkler írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:36Dehogy! Én évekkel ezelőtt elengedtem...
A prémium ugyan az a sz@r, jobban felépített branddel, mint bármi más, csak még drága is. Ja és persze tele van parasztvakitással, hogy el lehessen adni. Kedvencem a bőrülés. Autókozmetikám volt, jöttek az elégedett BMW, Mercedes stb. vásárlók, hogy a bőrüléseket kezeljük le szépen bőrápolóval. Mondom szívesen, de ez nem bőr, ennek mindegy. Akkor megsértődtek, szerintem mára tudják, hiszen ennyi idősen a műbőr már szétrepedt.
Mindenki ugyanabból a bezaállítói kosárból legózik, lassan mindegy, hogy Peugeot, Toyota, vagy BMW.
Sajnos azt vettem észre, hogy a prémium tartósságra egyaltalán nem jobb, mint bármi más, de szerintem a fogalomba pedig ez is beletartozna az általam említett dolgokon kívül, sőt! Számomra ez lenne fontosabb, a valódi minőség, ha már annyival töbet fizetek érte, de sajnos azt pont nem kapom meg. Akkor meg?!
Valódi innovációt sem nagyon tartalmaznak már. Az, hogy olyan “vezetést, vezetőt támogató” eszközöket építenek be, amire nekem spec semmi szükségem, még nem bizonyítja, hogy prémium, viszont valahogy meg kell magyarázni a jelentős ártöbbletet, így kényszerűen telerakják ilyen sz@rokkal.
Számomra az első meghökkenés az F10 BMW megjelenés volt. Pár helyen pl fejlődött az anyaghasználat az előd e60-hoz képest, de sok helyen akkorát romlott, hogy összességében az előd számomra minőségibbnek hatott. Ezt hívják spórolásnak, amivel nincs baj, de akkor ne akarjanak a spórolással lehúzni egy rakat pénzre, mert azért illene is adni valamit.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Autós topik autósoknak
Azt gondolom a prémium is tucatautóvá vált. Közel sincs olyan húzása, mint a 80-90s években. A gyártók a prémium kategórián belül is sokat engedtek a régebbi nívóhoz képest. Hiába a pénz nagy úr, ők is elsütik amit lehet. A Q7 Audi alig 3 évesen már tucatszor volt szervizbe. A megálló fűtőmotorra simán közölték, h típusbeteg. Az egyik Keceli cimbora vért izzadt a Mercijükkel, vér ciki volt de 3x nem jutott haza a szervizből, a végén már élőben voltak a németekkel. Pár éve egy hasonlóan járt Merci terepjárós kirakta a Pappas elé az elválasztószigetre az autóját. Feltáblázva az árával, és, h nem tudják megcsinálni. Abban igazad van, h pár részletében jobb anyagokat használnak, már ahol látod. A kis műanyag fogaskerekes villanymotor viszont nem különb bármelyik kommersz gyártóétól. Az emberek viszont szeretnek kicsit többet beleképzelni, gondolni, mint ami a valóság. Kevesen vannak olyanok, mint a kolléga aki bevallja, h bizony nem elégedett, ezért meg ezért. A többiek sem elégedettek, csak benyelik, és közben kihúzzák magukat. Most mond meg őszintén, hogyan engedheti meg egy mindenki által nagy becsben tartott prémium gyártó, h ilyen motorokat gyártson, ilyen szarvashibával. Ebben az esetben is bízhatsz vakon ahogy mondod a prémiumban, vagy azért van amit meg kell gondolni? Most már az van, h autóvásárlás előtt szét kell olvasni a nettet, h melyik típust kell elkerülni messziről. Van annyi beteg motor, és mindenféle bosszantó hiba, h egyszerűen ez nélkül már nem lehet autót venni.komarfamily írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:50Azert ez nem teljesen igy van. Biztosan vannak olyan autok is a premium kategoriabol amikkel vannak osszeszerelesi gondok de azert a sajat tapazztalataim alapjan a premium az premium. Apu volvo v60 cross countryja sokkal jobb mint a citroen c5je volt ami azert nem egy olcso auto. Az a6 audi a volvohoz kepest is elorelepes. Nyilvan ha sokat fizet az ember akkor sokat is var a penzeert de egy merci, bmw, audi soha nem lesz toyota vagy peugeot szinvonal. Itt most nem arra gondolok, hogy egy zsir uj peugeot egy 8 eves bmwhez hasonlitson valaki mert az autok allandoan fejlodnek de egy uj audi azert joval jobb minosegu anyagokbol van osszerakva mint egy uj toyota.Vinkler írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:36Dehogy! Én évekkel ezelőtt elengedtem...
A prémium ugyan az a sz@r, jobban felépített branddel, mint bármi más, csak még drága is. Ja és persze tele van parasztvakitással, hogy el lehessen adni. Kedvencem a bőrülés. Autókozmetikám volt, jöttek az elégedett BMW, Mercedes stb. vásárlók, hogy a bőrüléseket kezeljük le szépen bőrápolóval. Mondom szívesen, de ez nem bőr, ennek mindegy. Akkor megsértődtek, szerintem mára tudják, hiszen ennyi idősen a műbőr már szétrepedt.
Mindenki ugyanabból a bezaállítói kosárból legózik, lassan mindegy, hogy Peugeot, Toyota, vagy BMW.
https://totalcar.hu/magazin/technika/20 ... tipushiba/
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP
- komarfamily
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2185
- Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
- Értékelés: 1002
- Tartózkodási hely: London
Re: Autós topik autósoknak
Azert ez nem teljesen igy van. Biztosan vannak olyan autok is a premium kategoriabol amikkel vannak osszeszerelesi gondok de azert a sajat tapazztalataim alapjan a premium az premium. Apu volvo v60 cross countryja sokkal jobb mint a citroen c5je volt ami azert nem egy olcso auto. Az a6 audi a volvohoz kepest is elorelepes. Nyilvan ha sokat fizet az ember akkor sokat is var a penzeert de egy merci, bmw, audi soha nem lesz toyota vagy peugeot szinvonal. Itt most nem arra gondolok, hogy egy zsir uj peugeot egy 8 eves bmwhez hasonlitson valaki mert az autok allandoan fejlodnek de egy uj audi azert joval jobb minosegu anyagokbol van osszerakva mint egy uj toyota.Vinkler írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:36Dehogy! Én évekkel ezelőtt elengedtem...Aszpirin írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:28Tonyka írta: ↑2019.03.21., csüt. 20:16
Nah ez korrekt volt tőled. Nekem is van egy ismerősöm Q7-el, hál isten ő is szókimondó, nem kamuzós fajta. Mondjuk kőkeményen megdolgozik a pénzért, mondhatni az egyszerűbb emberek közül való. Szóval neki is vannak gondjai a prémium értelmezéssel. Nyugodtan kijelenthetjük ma már az sem olyan, mint régen. Nemrég egy másik cimbi vett egy Lexus hibridet, nagyon vegyes érzéseim vannak az autóval kapcsolatban, pedig teli árban 20 miska volt. Szóval a belseje váltogatja a minőségi, és a gagyi anyaghasználatot. A bőrkárpit szuper tapintású, már amennyire meg tudom ítélni. Viszont az ajtó becsukó nyílás a legfilléresebb műanyagból van. Nem vagyok egy kifinomult műértő ilyenben, de esküszöm borzalmas a tapintása, kiabál a minőségtelenség. Sztem még a Suzuki vagy nem is tudom mit mondjak sem ilyen.
A lényeg, hogy a “BMW-fan”-ságom rendesen alábbhagyott. A hiba az én készülékemben van, minden bizonnyal.
A prémium ugyan az a sz@r, jobban felépített branddel, mint bármi más, csak még drága is. Ja és persze tele van parasztvakitással, hogy el lehessen adni. Kedvencem a bőrülés. Autókozmetikám volt, jöttek az elégedett BMW, Mercedes stb. vásárlók, hogy a bőrüléseket kezeljük le szépen bőrápolóval. Mondom szívesen, de ez nem bőr, ennek mindegy. Akkor megsértődtek, szerintem mára tudják, hiszen ennyi idősen a műbőr már szétrepedt.
Mindenki ugyanabból a bezaállítói kosárból legózik, lassan mindegy, hogy Peugeot, Toyota, vagy BMW.
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6143
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5199
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Vízhűtéses az, csak mivel iylen “oldalkopoltyúkon” meg hátulról kellett volna kapja a szellőzést a motor, a hőcserélő elé beraktak egy óriási ventillátort, hogy valami mozgassa... ettől még persze melegben fel tudott forrni rendesen az “agyvize”.
A dolgot aztán az S120-asban úgy megoldották elülső szellőzőnyílással és vagy 14 méter csövezetékkel, hogy még rosszabb lett... de ez már más sztori.
Maradjunk annyiban, a mai Skodák jó autók, de ezek a régi szoci Skodák sok sebből véreztek. De nekünk akkor ez jutott, és szerettük
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Online
A prémium ugyan az a sz@r, jobban felépített branddel, mint bármi más, csak még drága is. Ja és persze tele van parasztvakitással, hogy el lehessen adni. Kedvencem a bőrülés. Autókozmetikám volt, jöttek az elégedett BMW, Mercedes stb. vásárlók, hogy a bőrüléseket kezeljük le szépen bőrápolóval. Mondom szívesen, de ez nem bőr, ennek mindegy. Akkor megsértődtek, szerintem mára tudják, hiszen ennyi idősen a műbőr már szétrepedt.
Mindenki ugyanabból a bezaállítói kosárból legózik, lassan mindegy, hogy Peugeot, Toyota, vagy BMW.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12684
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7380
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Autós topik autósoknak
Dehogy! Én évekkel ezelőtt elengedtem...Aszpirin írta: ↑2019.03.21., csüt. 21:28Tonyka írta: ↑2019.03.21., csüt. 20:16Nah ez korrekt volt tőled. Nekem is van egy ismerősöm Q7-el, hál isten ő is szókimondó, nem kamuzós fajta. Mondjuk kőkeményen megdolgozik a pénzért, mondhatni az egyszerűbb emberek közül való. Szóval neki is vannak gondjai a prémium értelmezéssel. Nyugodtan kijelenthetjük ma már az sem olyan, mint régen. Nemrég egy másik cimbi vett egy Lexus hibridet, nagyon vegyes érzéseim vannak az autóval kapcsolatban, pedig teli árban 20 miska volt. Szóval a belseje váltogatja a minőségi, és a gagyi anyaghasználatot. A bőrkárpit szuper tapintású, már amennyire meg tudom ítélni. Viszont az ajtó becsukó nyílás a legfilléresebb műanyagból van. Nem vagyok egy kifinomult műértő ilyenben, de esküszöm borzalmas a tapintása, kiabál a minőségtelenség. Sztem még a Suzuki vagy nem is tudom mit mondjak sem ilyen.Aszpirin írta: ↑2019.03.21., csüt. 19:17
Az indexes fórumban az ellenem fellángolt kikelést az okozta, hogy a tavalyelőtt viszonylag gyorsan átcsapott nálam a frissen átvett autóm iránti lekesedés konkrét utálatba, mikor háromhónaposan kib.szott prémiumosan nekiállt nyikorogni itt-ott, és egyéb minőségi problémáim is voltak vele... na akkor egyszer kiborultam, és szépen beírtam, hogy részemről soha többet BMW, inkább rendelek magamnak legközelebb egy Dustert, ott legalább tudja az ember, hogy mire számítson, és még őszintén tetszik is. Na akkor egy-két topiktárs rendesen nekemesett, jó nagy vita kerekedett, persze én voltam, aki rosszul értelmezi a prémium márka fogalmát.
A lényeg, hogy a “BMW-fan”-ságom rendesen alábbhagyott. A hiba az én készülékemben van, minden bizonnyal.
A prémium ugyan az a sz@r, jobban felépített branddel, mint bármi más, csak még drága is. Ja és persze tele van parasztvakitással, hogy el lehessen adni. Kedvencem a bőrülés. Autókozmetikám volt, jöttek az elégedett BMW, Mercedes stb. vásárlók, hogy a bőrüléseket kezeljük le szépen bőrápolóval. Mondom szívesen, de ez nem bőr, ennek mindegy. Akkor megsértődtek, szerintem mára tudják, hiszen ennyi idősen a műbőr már szétrepedt.
Mindenki ugyanabból a bezaállítói kosárból legózik, lassan mindegy, hogy Peugeot, Toyota, vagy BMW.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Aszpirin
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 6143
- Csatlakozott: 2018.04.06., pén. 21:30
- Értékelés: 5199
- Tartózkodási hely: Szár
Re: Autós topik autósoknak
Mivel dokumentáltam a probélmáimat, tudok mutatni egy példát.Tonyka írta: ↑2019.03.21., csüt. 20:16Nah ez korrekt volt tőled. Nekem is van egy ismerősöm Q7-el, hál isten ő is szókimondó, nem kamuzós fajta. Mondjuk kőkeményen megdolgozik a pénzért, mondhatni az egyszerűbb emberek közül való. Szóval neki is vannak gondjai a prémium értelmezéssel. Nyugodtan kijelenthetjük ma már az sem olyan, mint régen. Nemrég egy másik cimbi vett egy Lexus hibridet, nagyon vegyes érzéseim vannak az autóval kapcsolatban, pedig teli árban 20 miska volt. Szóval a belseje váltogatja a minőségi, és a gagyi anyaghasználatot. A bőrkárpit szuper tapintású, már amennyire meg tudom ítélni. Viszont az ajtó becsukó nyílás a legfilléresebb műanyagból van. Nem vagyok egy kifinomult műértő ilyenben, de esküszöm borzalmas a tapintása, kiabál a minőségtelenség. Sztem még a Suzuki vagy nem is tudom mit mondjak sem ilyen.Aszpirin írta: ↑2019.03.21., csüt. 19:17
Az indexes fórumban az ellenem fellángolt kikelést az okozta, hogy a tavalyelőtt viszonylag gyorsan átcsapott nálam a frissen átvett autóm iránti lekesedés konkrét utálatba, mikor háromhónaposan kib.szott prémiumosan nekiállt nyikorogni itt-ott, és egyéb minőségi problémáim is voltak vele... na akkor egyszer kiborultam, és szépen beírtam, hogy részemről soha többet BMW, inkább rendelek magamnak legközelebb egy Dustert, ott legalább tudja az ember, hogy mire számítson, és még őszintén tetszik is. Na akkor egy-két topiktárs rendesen nekemesett, jó nagy vita kerekedett, persze én voltam, aki rosszul értelmezi a prémium márka fogalmát.
Ezt az autóm kb 3 hónaposan (!) már produkálta: KATT IDE
Nem tűnik nagy problémának, de a márkaszerviz (direkt nem írok nevet) úgy tudta “orvosolni”, hogy 2 hét múlva ismét előjött. Aztán az említett fórumban jóval később ismét felhoztam finoman a témát, és valaki ajánlotta a WD-40-et. És bakker az tényleg egy csodaszer, mert vettem egy flakonnal, befújtam jól a tükör alatt, és azóta nincs ilyen gond... de akkor is, nagyon bosszantott, hogy ilyen dolgok jönnek elő egy kvázi új autón...
De még sorolhatnám... pl. ilyen, hogy teljesen normális hangerőn hallgatva benne a zenét, gyári hangszórókkal, a vezetőoldali ajtó alatt a küszöb vagy az ajtó, csak kívülről hallhatóan durván zörög/dübörög. Ha benn ülök, nem hallom, de a külvilág kívül egy sértő dübörgést hall... A fórumtársak szerint ismert jelenség, és a küszöb alatt valami hülyén szerelt műanyagelem okozza. Na azt is úgy megoldották, hogy heppi voltam... két hétig. Utána újrakezdte.
Kombiról van szó, elektromos nyitású a csomagtérajtaja... ami néha elakad. Ritkán, és persze nem akkor, amikor az ember megmutatná az ember a márkaszervizesnek :(
A csomagtérajtón lévő ablak külön nyitható kívülről, ez nagyon fasza funkció, csak hidegben fülsértően tud nyikorogni. Újkorától.
Listát állítottam össze ilyenekből, ezek csak példák.
Korábban még két, szintén újan rendelt 3-as BMW-m volt, soha ilyen hanyag misőséget nem tapasztaltam. A 2014-es F31-esemmel soha nem voltak ilyen problémáim... de az manuális váltós volt, és akartam egy automatást, így lett a mostani, 2017 júliusi gyártású (a váltó egyébként beváltotta a hozzáfűzött reményeket, egyszerűen világbajnok az a ZF váltó).
Tudom ezek apróságok, de bennem tényleg felvetették azt a kérdést, hogy akkor mitől is prémium egy autó? Ilyeneket még egy feleannyiba került mezei, majdnem alapfelszereltségű kombi Golfon sem tapasztaltam anno. No mindegy. Még másfél-két évig használom ezt, aztán nem valószínű, hogy BMW lesz az utód. Lehet, hogy egy hibrid, vagy ki tudja - talán egy normálisabb árú elektromos.
A lényeg, hogy a “BMW-fan”-ságom rendesen alábbhagyott. A hiba az én készülékemben van, minden bizonnyal.
- All-in-one Hifi: NAD M33 → Audio Physic Classic 20
- Fejes rendszer: Mac → RME ADI-2 DAC FS → Hifiman Arya Stealth
- Házimozi: Oppo 203 | AppleTV 4K → Marantz SR6013 → LG OLED B7 | Dali Opticon HM szett + B.K.Electrinics DoubleGem
Re: Autós topik autósoknak
Sajnos én javítottam anno ezeket...