13.5Nm
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Szerintetek ezt hány nm. húzzam meg 6-7 között elmozdul a nyereg tekerés közben , ezen szám szerint lehet többre is….
Re: Kerékpározás
ááá, ez nem így megy. Megszoksz egy normális bicajt, utána ezek nem fognak tetszeni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezért mondom, hogy a magyar utakra vagy a Mátrában "andalogni" jó lenne.
Re: Kerékpározás
Igen lemarnád magad vele egyszer valami haso lót próbáltam,csak nem colt rezgéselnyelős verhió. Kanyrban azthittem, hajlik a váz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A plusz erőkarral pont meghajtja azt a 2 plusz fogat, watt maradpärt írta: ↑2022.01.21., pén. 22:09Benézted a rendelést: ez 52/36-os, nem 50/34-es.Szalon írta: ↑2022.01.21., pén. 20:20
Nekem meg estére megérkezett az új hajtókarom… egész eseménydús lett ez a hét.
Ez már 175mm hosszú, remélem jobb lesz majd… eddig minden bicajomon 172,5-es volt, kivéve a montin, ott tetszett meg a nagyobb, meg bikefitting is azt javasolta. Viszont ezt nem mostanában fogom berakni, mert akkor már láncot is cserélnék mert átállnék waxolásra… a fehér váz mindig olajos… de a láncot már el akarom használni, viszont bő 8000 km után is újszerű állapotban van, megnyúlásnak nyoma sincs… ez van, ha gyenge a lovas…
Vax ügyben már biztos kiokosodtál, de amennyire tudom (engem nem érint), esőben, lucskos időben nem igazán jó.
amúgy, de jó yzemed van
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ha már csak a hobbi lenne a cél,akkor ezt megvenném így ahogy van.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Benézted a rendelést: ez 52/36-os, nem 50/34-es.Szalon írta: ↑2022.01.21., pén. 20:20
Nekem meg estére megérkezett az új hajtókarom… egész eseménydús lett ez a hét.
Ez már 175mm hosszú, remélem jobb lesz majd… eddig minden bicajomon 172,5-es volt, kivéve a montin, ott tetszett meg a nagyobb, meg bikefitting is azt javasolta. Viszont ezt nem mostanában fogom berakni, mert akkor már láncot is cserélnék mert átállnék waxolásra… a fehér váz mindig olajos… de a láncot már el akarom használni, viszont bő 8000 km után is újszerű állapotban van, megnyúlásnak nyoma sincs… ez van, ha gyenge a lovas…
Vax ügyben már biztos kiokosodtál, de amennyire tudom (engem nem érint), esőben, lucskos időben nem igazán jó.
Re: Kerékpározás
Báár, lehet előbb kellene egy méretpróba... Mostanában sokat vásároltam vakra... Az FSA kormányt akarom majd feltenni a Ganra, de annak rövid a 100-as stucni. De lehet valami kölcsönstucnival le kellene próbálni, de ránézésre 110 kell hozzá... Mondjuk ennyiért talán wladható, ha nem adja ki...revox írta: ↑2022.01.21., pén. 20:54Ezt az oldalt ismeri valaki? Én már fosok a digóktól, de ez a stucni kéne nekem Aki elintézi, vendégem két sörre, lángosra, kinek mi... Én nem merek hozzajuk szólni
https://www.subito.it/biciclette/attacc ... 033567.htm
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt az oldalt ismeri valaki? Én már fosok a digóktól, de ez a stucni kéne nekem Aki elintézi, vendégem két sörre, lángosra, kinek mi... Én nem merek hozzajuk szólni
https://www.subito.it/biciclette/attacc ... 033567.htm
https://www.subito.it/biciclette/attacc ... 033567.htm
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
81,5??? Hozzáadtad a kolbászt is? ja, várj, lehet. Nekem rövid a lábam, de kb 76... Monnyuk 166 vagyok, akkor a difink a lábadban van? Ja, nálad indokolt a 72,5. Néha elgondolkodtam a 67,5-esen. Combosabb taposni, de kisebb körön tudom forgatni, ami rövid lábnál nem baj. Már mindegy
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
biztos szokatlan lesz de a 72,5-es Neked kicsi. Néhány törpe worldTouros is 72féllel megy. Talán Quintana is, osz kb 167 centi...Szalon írta: ↑2022.01.21., pén. 20:20Igen, jogos, igazad van… Sky tényleg PRO stucnival ment.revox írta: ↑2022.01.21., pén. 20:05Pont most akartam írni, hogy a Most alukonfighoz képesr az f8-f10 Most Talon, jobban gumizott, mint a sima alu megoldás, attól meg a hagyományos rendszer még merevebb. Viszont az F12 (és akkor az F is) rövidebb fejcsöve, új villája és az új Most Talon Ultra már olyan visszajelzést ad, ami nem indokolja a mókolást. A SKY esetén az F8 és F10 még PRO stucnival ment és emlékeim szerint elvétve még F12-vel is szaladgáltak PRO-val, de valsz lejöttek akkor róla, de nincs is értelme az F12 után. Nekem az F12nél ami feltűnt, a kellően merev kormánymű(villa, stb..). Itt nagyon sokat fejlődtek a 8 és 10 után. Lehet hanyafaszvál a12-nél is hozna picit a konyhára a normál stucni, de annyit nem, hogy elcsúfítsa bárki azzal a bicaját. Meg egyszerű, nem szabd kipróbálni
revideálom a momdatot: értem, a sky (de ez nekem egyremegy, sky, ineos) miért ment pro stucnival
Az viszont fix. F8, F10 PRO-val ment
Nekem meg estére megérkezett az új hajtókarom… egész eseménydús lett ez a hét.
Ez már 175mm hosszú, remélem jobb lesz majd… eddig minden bicajomon 172,5-es volt, kivéve a montin, ott tetszett meg a nagyobb, meg bikefitting is azt javasolta. Viszont ezt nem mostanában fogom berakni, mert akkor már láncot is cserélnék mert átállnék waxolásra… a fehér váz mindig olajos… de a láncot már el akarom használni, viszont bő 8000 km után is újszerű állapotban van, megnyúlásnak nyoma sincs… ez van, ha gyenge a lovas…
Na, ha az beforog, ... jönnek a PR-ek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igen, jogos, igazad van… Sky tényleg PRO stucnival ment.revox írta: ↑2022.01.21., pén. 20:05Pont most akartam írni, hogy a Most alukonfighoz képesr az f8-f10 Most Talon, jobban gumizott, mint a sima alu megoldás, attól meg a hagyományos rendszer még merevebb. Viszont az F12 (és akkor az F is) rövidebb fejcsöve, új villája és az új Most Talon Ultra már olyan visszajelzést ad, ami nem indokolja a mókolást. A SKY esetén az F8 és F10 még PRO stucnival ment és emlékeim szerint elvétve még F12-vel is szaladgáltak PRO-val, de valsz lejöttek akkor róla, de nincs is értelme az F12 után. Nekem az F12nél ami feltűnt, a kellően merev kormánymű(villa, stb..). Itt nagyon sokat fejlődtek a 8 és 10 után. Lehet hanyafaszvál a12-nél is hozna picit a konyhára a normál stucni, de annyit nem, hogy elcsúfítsa bárki azzal a bicaját. Meg egyszerű, nem szabd kipróbálni
revideálom a momdatot: értem, a sky (de ez nekem egyremegy, sky, ineos) miért ment pro stucnival
Az viszont fix. F8, F10 PRO-val ment
Nekem meg estére megérkezett az új hajtókarom… egész eseménydús lett ez a hét.
Ez már 175mm hosszú, remélem jobb lesz majd… eddig minden bicajomon 172,5-es volt, kivéve a montin, ott tetszett meg a nagyobb, meg bikefitting is azt javasolta. Viszont ezt nem mostanában fogom berakni, mert akkor már láncot is cserélnék mert átállnék waxolásra… a fehér váz mindig olajos… de a láncot már el akarom használni, viszont bő 8000 km után is újszerű állapotban van, megnyúlásnak nyoma sincs… ez van, ha gyenge a lovas…
- Csatolmányok
-
- B392477B-5751-417D-A196-02E735501713.jpeg (3.06 MiB) Megtekintve 979 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Pont most akartam írni, hogy a Most alukonfighoz képesr az f8-f10 Most Talon, jobban gumizott, mint a sima alu megoldás, attól meg a hagyományos rendszer még merevebb. Viszont az F12 (és akkor az F is) rövidebb fejcsöve, új villája és az új Most Talon Ultra már olyan visszajelzést ad, ami nem indokolja a mókolást. A SKY esetén az F8 és F10 még PRO stucnival ment és emlékeim szerint elvétve még F12-vel is szaladgáltak PRO-val, de valsz lejöttek akkor róla, de nincs is értelme az F12 után. Nekem az F12nél ami feltűnt, a kellően merev kormánymű(villa, stb..). Itt nagyon sokat fejlődtek a 8 és 10 után. Lehet hanyafaszvál a12-nél is hozna picit a konyhára a normál stucni, de annyit nem, hogy elcsúfítsa bárki azzal a bicaját. Meg egyszerű, nem szabd kipróbálni
revideálom a momdatot: értem, a sky (de ez nekem egyremegy, sky, ineos) miért ment pro stucnival
Az viszont fix. F8, F10 PRO-val ment
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi, az Ineos nem használ PRO stucnit, meg semmilyen PRO terméket sem!
A gyári Most Talon integrált kormánnyal mennek, legalábbis az F8-F10-F12 valamint a legújabb F szériával tuti, régebbieket nem ismerem.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Jól látod. A manók nem engedik a gumizástAAttila írta: ↑2022.01.21., pén. 18:54Revi! És mindezeket úgy, hogy már nem is szándékozol versenyezni, keményen hobbi bringás vagy, tehát rohadtul nem számít pár gramm vagy hogy mennyire gumizik egy kormány, esetleg egy karbonbak,stb. Még arra tudok gondolni (azon túl persze, hogy mindezt értünk teszed,hogy nekünk ne kelljen ennyi xarságon keresztül menni), hogy a fejedben, az a kis szerkezet (agy) baxtad és nem hagy nyugodni, ha nem a lehető legprecízebb,legmaximalistább versenylovon ülsz
Egyébként ez most Pinarello, de csak azért, mert ez van. Vélhetően az összes alternatív módon rögzített stucni hasonló cipőben jár. Minimális dolgok ezek, próbáltam, hogy hirtelen, kis lejtőn leborítottam, majd ráfékeztem, semmi gumizás. De a hagyományos stucnit visszatéve, ahogy csak arrébbtettem az elejét a szobában, éreztem,hogy másként ért talajt olyan ez,mint amikor összegyűlt a nagyérdemű high end show estéjén sörözni (frank schroder, sead lejlic, mathias ruf, meg a fene emlékszik rá, kik, nomeg persze hazai hifisztárok, CsontosI-al az élen, vagy keszei korog krisztián, ef Zámbó...). Az akkor új ZYX cosmos silvert hasonlítottuk össze egy másik hangszedővel. Valami björk lemez volt az első áldozat, de mindegy volt, mert a bevezető barázdánál egymásra néztünk Istvánnal (tekintetünkben a "tyűbaxxameg") és megvolt a győztes
Mit találtam ez valami angol weblapon jelent meg b hes beszámolón, valami olyan alszöveggel, hogy :painted by Istvan Csontos istván 1 megás fényképezőjének bexart a dókusza,de szeretett vele fotózni, elég jólsikerült, zajos képei lettek. Ez nem az volt. De volt humora az angoloknak (felirarozás már az én művem. Jo kis csapat volt)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi! És mindezeket úgy, hogy már nem is szándékozol versenyezni, keményen hobbi bringás vagy, tehát rohadtul nem számít pár gramm vagy hogy mennyire gumizik egy kormány, esetleg egy karbonbak,stb. Még arra tudok gondolni (azon túl persze, hogy mindezt értünk teszed,hogy nekünk ne kelljen ennyi xarságon keresztül menni), hogy a fejedben, az a kis szerkezet (agy) baxtad és nem hagy nyugodni, ha nem a lehető legprecízebb,legmaximalistább versenylovon ülsz
Re: Kerékpározás
3n vixont már okosabb vagyok. A mellett, hogy a gyárival bedogatva picit merevebb a kormány, de az aszimmetriához semmi köze. Lényegében dizájnekemnek tűnik a kialakítás, de mégis merevebben fog, hoigy középen is "össze van kötve". De tényleg nagyon hangyafasza, de azt gondolom, éreztem minimális előnyt a sima kétoldalas bilincshez képest. Viszont beközpontozni nem kis móka. Először befogattam a sima kétbilincsessel. Aztán a stcuni normál része (belső pofa) nem ilyen cikcakkos. Ott betekrtem szigszalaggal a stucni tövénél a koemányt, ezzel megjelölve a pozíciót, majd felpakoltam a cifra előlapot. Alapvetően nem jelemtős az eltérés. Csaptam egy kis kört a sima kétbilincses befogatással, azzal se kezdett a kormány gumizni, ha fékeztem, relatíve mereven állt, nem volt lengés. Azt gondolom, ha már tutira beáll a kormánypocízicó, bejelölések után érdemes a gyárit felteni, de ha nem kerül fel sincs nagy baj. 90% a lelket nyugtatja, a maradék a valósnak vélt (érdekes szófordulat ) eltérés.Szalon írta: ↑2022.01.21., pén. 13:52Nem tudom... nem találkoztam vele, hogy miért ilyen... szembe nem jött, használni nem használtam ilyet. Elméletet persze gondolhatok mögé, de nem szeretnék. Szerintem eladtak már kellő mennyiséget belőle, ha bármi probléma jelentkezett volna, akkor már tudnánk róla, én nyugodt szívvel használnám.revox írta: ↑2022.01.20., csüt. 15:31De az olaszok tegnap linkeltem, milyen stucnibefogót ötlöttek ki, aminek mai napig nem látom értelmét, de mivel nagy pinarellos vagy, fejtsd meg nekem. Ez most komoly. Találtam olyan befogót, ami jó rá, de ha ennek az asszimmeteikus kialakításnak van értelme, akkor valahogy, felkínlódom azzal a kormányt. Ez most tényleg komoly kér(d)és!!! Szoktam ironizálni,de ez nem az. Ha van értelme, akkor szeretném az eredeti formában használni, de egyelőre nekem csak fejvakarós.
Vixont érdekes dolog történt. Ez a stucni az előtte fent lévő, szintén 100astól úgy tűnik, kb fél csntivel hjosszabb. Má a hasznos része. Bárhol méregetem,van mindenhol eltérés, de a végeredmény az, hogy a kormány legeleje ugyanúgy, az első keréktengely síkjába esik...
Viszont, már azt is tusom, az Ineos miért PRO stucnival megy. Visszaraktam a végén a régi, hagyományos komfigot és merevebb. A villanyak befogása, ahogy gondoltam, a sima bilincses rendszerrel precízebb, jobb. Azt ráhúzzuk teljesen a villanyakra, a pinarello hasábos feszítése nem tud ennyira "rátapadni" a villanyakra. De találtam egy kis levágott villanyak-darabot, megnéztem a hasábos mefoldás menyire feszíti meg jól. Alapvetően azért elég jól bepréseli a csövet a stucni furatába, nem sok helyen van rés. Ez is megfelelő beszorítást eredményez, de a hagyományos azonnal észrevehetően más. Direktebb a bicaj kezelése. Most aztán vagyok gondba. Axxem eddig 74 ezerbe van a buli ja, még hozzájön vagy 120eur oda vissza váltása, amiket visszaküldtek nemteljesïtés miatt a bótok... Majd meglátom. Vészesen nem rossz, alu kormánnyal merevebb,mint a reacton a karbonkormányos konfig, pedig az se rossz.
Mindenestre érdekes nap volt. Párszor cseréltem kormányt, stucnit, mikor mit
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ejjdecifra
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hát... a kép az a lépcsőházban, a tároló folyosón készült... bicajokat nem tartok a lakásban... mondjuk asszonyé a görgő miatt most fent van...revox írta: ↑2022.01.20., csüt. 20:18Nna, ezt megmutatom az asszonynak. Mindig beszól a bringákra, hogy bent vannak.. Köszi, ezzel elleszek egy darabig
Amúgy már az ágyszövetet jeleztem, de a fal is hasonló színű, sőt az előszobakő is majdnem ilyen. Talán aprót barnább a tónusa, de csak hangyafaszával tőcsírlélek
Én is hasonlóan néztem ki, de nem készült.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Nem tudom... nem találkoztam vele, hogy miért ilyen... szembe nem jött, használni nem használtam ilyet. Elméletet persze gondolhatok mögé, de nem szeretnék. Szerintem eladtak már kellő mennyiséget belőle, ha bármi probléma jelentkezett volna, akkor már tudnánk róla, én nyugodt szívvel használnám.revox írta: ↑2022.01.20., csüt. 15:31De az olaszok tegnap linkeltem, milyen stucnibefogót ötlöttek ki, aminek mai napig nem látom értelmét, de mivel nagy pinarellos vagy, fejtsd meg nekem. Ez most komoly. Találtam olyan befogót, ami jó rá, de ha ennek az asszimmeteikus kialakításnak van értelme, akkor valahogy, felkínlódom azzal a kormányt. Ez most tényleg komoly kér(d)és!!! Szoktam ironizálni,de ez nem az. Ha van értelme, akkor szeretném az eredeti formában használni, de egyelőre nekem csak fejvakarós.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, ha annyire vágysz rá, hogy magyarázatot találj a miértre, itt egy másik csoda. Emellé is gyártottak elméletet, vették is, sőt, vagy száz éven át sok cég készített hasonlókat
Re: Kerékpározás
Lehet átgondolom
Jó lenne tudni, szerintük miért is... Nem hükyék ott a népek, de itt nem tudom, van e közze az assimmetrikhez, vagy ténykeg csak dizájn... Mindkét verzió életképes, bár mint említettem, az integrált Talon nekem full tükörszimmetrikusnak tűnt.
Ahoihy Szalon koléga is írta, hoigy szereti a gyári megokdásokat, én is ilyen vagyok, de ez most nagyon szembemegy az én gondolkodásommal...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Revi, ne baxd föl a digók agyát! Gyorsan rakd vissza az eredetit!
Re: Kerékpározás
Megyek a Pinarellohoz fejlesztőnek... Majd fekete csavar megy bele, főleg, hogy ehhez torxost adtak. Mondjuk az annyiból jobb, ha mégis a lámpaoszlophoz kell majd lakatolnom, nehezebben lopják le a kormányt. Imbusz mindenkinek van
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu