Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2022.06.28., kedd 22:20
revox írta:
2022.06.28., kedd 21:54
Én is ezt látom. Még sose láttam 10/10-est :D Lehet mégis az alukerék a jobb??? :D
Naná, hogy jobb! Árkülönbözet szabadon eltapsolható mindenféle vidám dologra. 10/10
Nekem virágcserép profilú felnim van. Csodásan gurul. ;peace;
Már soksuor nézegettem, hjogyhirdetnek ksyriumot. Bár ciszketek a mavic küllőktől, miután nemrég egyről lepattogtak a niplik :D de furdalja az oldalam :rolleyes:
Te már csak a ráadás vagy, de sok ismerőstől halottam jókat, főleg hegyen. Csak amikor árulnak, mindig az jut eszembe, van egy valag kerekem, minek még egy...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3392
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4355
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2022.06.28., kedd 21:54
Én is ezt látom. Még sose láttam 10/10-est :D Lehet mégis az alukerék a jobb??? :D
Naná, hogy jobb! Árkülönbözet szabadon eltapsolható mindenféle vidám dologra. 10/10
Nekem virágcserép profilú felnim van. Csodásan gurul. ;peace;

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.06.28., kedd 21:54
AAttila írta:
2022.06.27., hétf. 23:37
Feljebb nem volt 10/10. :D Minden általunk (el)ismert (és nem ismert) felsőbb kategóriás kerék 9/10-t kapott. Valami mindben volt,ami lehúzott belőle.
Én is ezt látom. Még sose láttam 10/10-est :D Lehet mégis az alukerék a jobb??? :D
:noproblemo: "hülye angolok,angol hülyék" :noproblemo:

Valahogy így van az idézet,azt hiszem. Már régen láttam :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.06.27., hétf. 23:37
Feljebb nem volt 10/10. :D Minden általunk (el)ismert (és nem ismert) felsőbb kategóriás kerék 9/10-t kapott. Valami mindben volt,ami lehúzott belőle.
Én is ezt látom. Még sose láttam 10/10-est :D Lehet mégis az alukerék a jobb??? :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Feljebb nem volt 10/10. :D Minden általunk (el)ismert (és nem ismert) felsőbb kategóriás kerék 9/10-t kapott. Valami mindben volt,ami lehúzott belőle.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.06.27., hétf. 22:24
revox írta:
2022.06.27., hétf. 21:58
Nna, más!!!

Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10

https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
[/quqote]
tessék:
https://road.cc/content/review/prime-ba ... set-272611
:tutiok:
Bár a felső katra gonxoltam,... De dene rudja,lehet veri a drágább kerekeket. Bár a j-bend küllő nem ezt sejteti :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.06.27., hétf. 21:58
Nna, más!!!

Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10

https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
tessék:
https://road.cc/content/review/prime-ba ... set-272611

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Nna, más!!!

Aki tud, linkeljen nekem egy 10/10-es kereket(bármely ismertebb lapon). Kerestem ma, de nem vagyok jó guglizó,stb, hamar feladom...
Xal kiv lennék, mi a 10/10. A Speed csak 9/10

https://road.cc/content/review/206702-f ... on-tubular
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 19:52
avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
...
revox írta:
2022.06.26., vas. 22:44
...Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég...
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi...
valamit már találtam: 1990 januari Tour-bol (ki mit csinalt akkor, mit tekert épp ? ...azt ennyi idö alatt se jutottam benne "sehova sem" [persze cél sem volt az] :smile29: )


1.JPG

Ruffier-Dickinson-nal (45sec alatt 30 terhajlitas) elötte, közvetlenül a vegen, es 1perccel utana van a P1, P2, P3,
Harvard-step-nél (5percen át percenkent 30szor 50cm magasra váltott lábbal fellépni [ez kemény !]) meg 1, 2 és 3perccel a terhelés után a P1, P2, P3
VO2 max...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
kicsit megtámogatom revit !

revox írta:
2022.06.26., vas. 22:44
...Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég...
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;
Persze, hogy logikus. Ez minden versenyágnál fontos. Nemrom, ki, min járt már, nálam mezőny ,hegyi, TT (egyéni, páros), kritérium, monti, bmx :kapdelm: kiszorítózás :D
De a lényeg, a ránézésre eltérő -nek tűnő- versenyágak esetén, szinte mindig a levegő fogy el leghamarabb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.06.27., hétf. 12:18
avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
kicsit megtámogatom revit !

ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;
Igen, a pulzus esés meredeksége, az edzettség egyik megjelenési formája. Ebben nincs közöttünk semmiféle vita.
Revi bizonyos paramétereket mások fölé helyez, hogy ennek mi az oka, csak Ő tudja én meg csak sejtem. Az én célom a látótér szélesítése az edzettséget tekintve. Ha valaki abban a szakágban és azon a távon versenyez, amiben Revi versenyzett, akkor ez valóban lehet fontosabb paraméter a többinél bizonyos időszakokban. De ennyi és nem több. Ha valamiben javulni szeretnél, olyan edzéseket kell végezni, amik ezt fejlesztik, nincs ebben semmi misztikum.
Az átlag kerékpárosnak, aki edz és nem csak szabadidő szórakoztató eltölrésére használja a kerékpárt, lehetnek és vannak is más paraméterek, amik legalább ennyire fontosak vagy épp fontosabbak. Az edzéssel 1 fontos és megkerülhetetlen dolog van, az pedig a progresszivitás. Hogy ez a progresszivitás mely paraméterekben jelentkezik, az az elvégzett edzésmunkától, a tápanyagbeviteltől és regenerálódástól függ, amennyiben feltételezzük, hogy kívülről nem befolyásoljuk a szervezetünket semmilyen szarral.
Nem lehet az erőt, a pulzust, a pedálfordulatot, a távolságot, a környezeti viszonyokat egymásól függetlenül kezelni.
Lehet 40 feletti átlagot menni egydül is 1 órán át, a csövön megtekinthető Pelikán Jani 48 perces AVG 48km/h-s hétköznapi forgalomban összehozott tempója. Namost a 48-hoz annyival kell több erő a 40-hez képest, mint a 40-hez a 25-höz képest kb. Meg lehet nézni a videón, Pelikán Jani W mérője milyen számokat mutat. Tudom, persze, nem a W-tól megy gyorsan, hanem ebayről rendelt wietnámi kisiskolás lányok vizeletével kente össze a homlokcsövét a bringájának. :D

ilyen tempó, mezei mezőnykeróval, még Jani is csak mocskos nagy hátszélben tud megcsinálni, vagy lejtőn, vagy beáll valami kocsisorra.. Jani TT OB- kon ment ilyen tempót, profi időfutambringákkal és csak 38 km-en. De erős fiú. Volt idő, amikor nem volt itthon ellenfele.

A tobbi kb annyi, akinél nincs meg a w/kg, el se menjen versenyzőnek. Ez alapkövetelmény, mint a hifire vágyónak, hogy legyen legalább egy lemeze. Ha az alapozással megvan a delej, lehet megtanulni versenyezni. 2-3 év, mire beindul. Ha valaki született tehetség, lehet kevesebb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
...
revox írta:
2022.06.26., vas. 22:44
...Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég...
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi...
valamit már találtam: 1990 januari Tour-bol (ki mit csinalt akkor, mit tekert épp ? ...azt ennyi idö alatt se jutottam benne "sehova sem" [persze cél sem volt az] :smile29: )

1.JPG
1.JPG (197.14 KiB) Megtekintve 966 alkalommal
Ruffier-Dickinson-nal (45sec alatt 30 terhajlitas) elötte, közvetlenül a vegen, es 1perccel utana van a P1, P2, P3,
Harvard-step-nél (5percen át percenkent 30szor 50cm magasra váltott lábbal fellépni [ez kemény !]) meg 1, 2 és 3perccel a terhelés után a P1, P2, P3

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7231
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
kicsit megtámogatom revit !

ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;
Igen, a pulzus esés meredeksége, az edzettség egyik megjelenési formája. Ebben nincs közöttünk semmiféle vita.
Revi bizonyos paramétereket mások fölé helyez, hogy ennek mi az oka, csak Ő tudja én meg csak sejtem. Az én célom a látótér szélesítése az edzettséget tekintve. Ha valaki abban a szakágban és azon a távon versenyez, amiben Revi versenyzett, akkor ez valóban lehet fontosabb paraméter a többinél bizonyos időszakokban. De ennyi és nem több. Ha valamiben javulni szeretnél, olyan edzéseket kell végezni, amik ezt fejlesztik, nincs ebben semmi misztikum.
Az átlag kerékpárosnak, aki edz és nem csak szabadidő szórakoztató eltölrésére használja a kerékpárt, lehetnek és vannak is más paraméterek, amik legalább ennyire fontosak vagy épp fontosabbak. Az edzéssel 1 fontos és megkerülhetetlen dolog van, az pedig a progresszivitás. Hogy ez a progresszivitás mely paraméterekben jelentkezik, az az elvégzett edzésmunkától, a tápanyagbeviteltől és regenerálódástól függ, amennyiben feltételezzük, hogy kívülről nem befolyásoljuk a szervezetünket semmilyen szarral.
Nem lehet az erőt, a pulzust, a pedálfordulatot, a távolságot, a környezeti viszonyokat egymásól függetlenül kezelni.
Lehet 40 feletti átlagot menni egydül is 1 órán át, a csövön megtekinthető Pelikán Jani 48 perces AVG 48km/h-s hétköznapi forgalomban összehozott tempója. Namost a 48-hoz annyival kell több erő a 40-hez képest, mint a 40-hez a 25-höz képest kb. Meg lehet nézni a videón, Pelikán Jani W mérője milyen számokat mutat. Tudom, persze, nem a W-tól megy gyorsan, hanem ebayről rendelt wietnámi kisiskolás lányok vizeletével kente össze a homlokcsövét a bringájának. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »


youtu.be/OUSzrj416a4


szerk: ugy latom a "profi" youtube-os linkeles nem mehet, akkor: https://www.youtube.com/watch?v=OUSzrj416a4

angol nemzeti bajnoki en 8:26-tol bel-belpörgetve neztem 9:08-kor mar vege a ferfi

spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
Cav most is megmutatta magát; nem csak sprinter, és ha minden eddigi állás szerint nem is mehet a Tour de FRance-ra, készen áll, dolgozik, evvel mutatja meg, hogy ott van

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12672
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7355
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

avl2 írta:
2022.06.27., hétf. 09:52
kicsit megtámogatom revit !

revox írta:
2022.06.26., vas. 22:44
...Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég...
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;


Vinkler írta:
2022.06.26., vas. 21:04
revox írta:
2022.06.26., vas. 20:50

Igazad van, nulla tisztelet egy b3na tablettel vaknak lenni :D
Akinek így nem jó, elgörgeti :rolleyes:
Ok!
Legközelebb törlöm.
:ohnoohnoohno:
ne már ! akit zavar, vagy eltörik a szeme, az lapozzon (van valami szabály, hogy X elgépelés Y karakterenként megengedett ?? :smile51: )

engem meg szórakoztatnak az elgépelések (kész rejtvény ;-) és persze egyértelmü tartalom, hozzájárulás, infók vannak bennük, azaz törlésük káros, "értékcsökkentö"; és persze a törlés - ilyen elgépelések miatt (már itt is a forma számít, nem a tartalom ? :-) - szerintem "visszaélés a hatalommal"
Egy színvonalat tartani kell, a netiket benne van a szabályzatban. Ez itt nem az arcköny, ahol mindenki belehányhat a közösbe. Ha tetszik, ha nem. Az elfogadott szabályzat betartatása nem visszaélés, de ez itt erősen OFF.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

kicsit megtámogatom revit !

revox írta:
2022.06.26., vas. 22:44
...Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég...
ebben teljesen egyetértek
majd lehet elö is ások régi biciklis újságból erre vonatkozót; a duma egyértelmüen az (volt), hogy terhelés után a pulzus esése igen fontos teljesítöképességi jellemzö, mérni is szokták valami standard teszttel: igénybevétel és utána (!) különbözö idökben a pulzus mennyi
...szerintem ez logikus is;


Vinkler írta:
2022.06.26., vas. 21:04
revox írta:
2022.06.26., vas. 20:50
Vinkler írta:
2022.06.26., vas. 19:43
Az 5. Sornál eltört a szemem.
Kérlek próbáld meg a minimális tiszteletet megadni a többieknek azzal, hogy átfutod a szöveget és javítod az elütéseket, mielőtt postolnál. :smile53:
Igazad van, nulla tisztelet egy b3na tablettel vaknak lenni :D
Akinek így nem jó, elgörgeti :rolleyes:
Ok!
Legközelebb törlöm.
:ohnoohnoohno:
ne már ! akit zavar, vagy eltörik a szeme, az lapozzon (van valami szabály, hogy X elgépelés Y karakterenként megengedett ?? :smile51: )

engem meg szórakoztatnak az elgépelések (kész rejtvény ;-) és persze egyértelmü tartalom, hozzájárulás, infók vannak bennük, azaz törlésük káros, "értékcsökkentö"; és persze a törlés - ilyen elgépelések miatt (már itt is a forma számít, nem a tartalom ? :-) - szerintem "visszaélés a hatalommal"

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.06.26., vas. 23:59
revox írta:
2022.06.26., vas. 23:31
Na, váltsunk, már unok keringeni :D
Látott már valaki hús-vér új kiadású Fulcrum Speed kereket? Ma láttam valami képet, mintha kevésbé lenne U keresztmetszete, inkább V. De lehet, csak a látszat csal. Felénk van pár srácnak, de sose néztem, mert nem érdekelt. De ma megfogalmazódott bennem, hogy ehy kb 40mm magas, széles gumit fogadó, V-shape felnis kerék kenne talán a legideálisabb nekem. Tegnap a vision meteonnal memtem és tetszik a 40-es méret, de ma az 50-es V-shape Bora Ultrával, ami azért jobb, de leherne alacsonyabb profilú. 35 létezik belőle,de 40 talán...
Jó ötlet volt a váltás, bár a sporttudomány biztosan beveszi a szakirodalmába a biciklis postásénál nagyobb erőt. ;peace;
Revi, a legjobb fejlesztés a fogyás meg az edzettség növelése. Majd ha egyedül 40+ km/h AVG-t mégy, akkor elkezdheted nézegetni a kerekeket, addig edzés van. ;peace; De a 40 AVG-t nem 5 percig kell ám tudni, hanem minimum 1 órát, akkor már lehet kerekeket nézegetni, 2 óránál már rákérdezhetsz az asszonynál, mit szólna, ha ha vennél egy kereket, amivel AVG 0.1 km/h-t gyorsulnál. :D
Ma a szokásos útvonalon AVG 200W-on pofátlanul kevéssel mentem lassabban össztelós montival tapadós bütykös gumin 1.8 bar-on, mint a virsligumis géppel 7 bar-on, alsó fogással, stb. Nem volt AVG 1.5km/h a különbség AVG 30km/h óra nagyságrendnél. :rolleyes:
OK főni, 1 óra avg40 rendel :D végülis, 40-es felnihez 40 dukál :D
szerintem soe mentem 40-et 1 óra alatt. Az már TT kategória lenne bőven.,ja mentem, sőt gyorsabbat is... Poroszlóig, stéherben :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.06.26., vas. 23:42
Az biztos,hogy Revi nálam is a résztávos edzéseknél először a pulzusom esését szokta nézni ;peace;
Ami szerencsére jó :napsut:

Baxtunk már el versenyt azal, hogy csak az erőt néztük (mondjuk nem helyeseltem, de a csapat döntött). Új srác, csillivilli bringával. Edzésen volt, hogy szovátnál előreállt. 45el indult, majd 47-re váltott és behúzta a sort debrecenig. 15 kili... Résztávokban is kiforgatta a vezetéseket. Na, gyors beszerveztük és a kövi versenyen vittük, mimt fekete lovat. Annyi dolga volt, hogy a sprintet leszedje. Olyan lábai voltak, hogy nem volt kérdéses. Aztán benyaltuk. Senki nem vette észre, mit csinálunk, de nem tudta hozni, nem tudott robbantani. Csak absz 3 lett meg, kat 2.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5899
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7231
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.06.26., vas. 23:31
Na, váltsunk, már unok keringeni :D
Látott már valaki hús-vér új kiadású Fulcrum Speed kereket? Ma láttam valami képet, mintha kevésbé lenne U keresztmetszete, inkább V. De lehet, csak a látszat csal. Felénk van pár srácnak, de sose néztem, mert nem érdekelt. De ma megfogalmazódott bennem, hogy ehy kb 40mm magas, széles gumit fogadó, V-shape felnis kerék kenne talán a legideálisabb nekem. Tegnap a vision meteonnal memtem és tetszik a 40-es méret, de ma az 50-es V-shape Bora Ultrával, ami azért jobb, de leherne alacsonyabb profilú. 35 létezik belőle,de 40 talán...
Jó ötlet volt a váltás, bár a sporttudomány biztosan beveszi a szakirodalmába a biciklis postásénál nagyobb erőt. ;peace;
Revi, a legjobb fejlesztés a fogyás meg az edzettség növelése. Majd ha egyedül 40+ km/h AVG-t mégy, akkor elkezdheted nézegetni a kerekeket, addig edzés van. ;peace; De a 40 AVG-t nem 5 percig kell ám tudni, hanem minimum 1 órát, akkor már lehet kerekeket nézegetni, 2 óránál már rákérdezhetsz az asszonynál, mit szólna, ha ha vennél egy kereket, amivel AVG 0.1 km/h-t gyorsulnál. :D
Ma a szokásos útvonalon AVG 200W-on pofátlanul kevéssel mentem lassabban össztelós montival tapadós bütykös gumin 1.8 bar-on, mint a virsligumis géppel 7 bar-on, alsó fogással, stb. Nem volt AVG 1.5km/h a különbség AVG 30km/h óra nagyságrendnél. :rolleyes:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5226
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3173

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Az biztos,hogy Revi nálam is a résztávos edzéseknél először a pulzusom esését szokta nézni ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Fulcrum mindegy. Rákerestem, csak DB van szingós.... gondolkodik.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Na, váltsunk, már unok keringeni :D
Látott már valaki hús-vér új kiadású Fulcrum Speed kereket? Ma láttam valami képet, mintha kevésbé lenne U keresztmetszete, inkább V. De lehet, csak a látszat csal. Felénk van pár srácnak, de sose néztem, mert nem érdekelt. De ma megfogalmazódott bennem, hogy ehy kb 40mm magas, széles gumit fogadó, V-shape felnis kerék kenne talán a legideálisabb nekem. Tegnap a vision meteonnal memtem és tetszik a 40-es méret, de ma az 50-es V-shape Bora Ultrával, ami azért jobb, de leherne alacsonyabb profilú. 35 létezik belőle,de 40 talán...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.06.26., vas. 22:34
revox írta:
2022.06.26., vas. 22:01
Ja, értem már a kérdést. Amikor az ellemfeleket kell megrogyasztani hirteln megindulásokkal.
Nyilván kell hozzá erő, amihez zoxigén, amit a keringésből vesz ki a user. De nem minden erős ember szíve tud azonnal reagálni megfelelően a hirtelen terhelésre, főleg, ha azt sorozatosan kapja, "rángatják".
Nyilván ez egyrészt kicsit velünkszületett, de fejleszthető, ill mindenképp fejlesztendő. Nálunk a heti 4-ből egy tréning mindig 200 méterezés volt. Ami nem is feltétlenül a hajrára kell, sokkal többet lehet vele profitálni az elenfelek keringésének megrogyasztásakor, vagy ha más rángatja a mezőnyt, tudsz menni.
A szíve mindenkinek lereagálja, abban légy biztos. A laktát és az aerob/anaerob küszöböt kell minél messzebbre kitolni, ha aza cél, hogy a rángatásokat jól viseld. Nade mi van a 24 órás versenyekkel? Ott ugye ezzel nem mész semmire. Mindig arra kell kihegyezni az edzettséget, amilyen versenyen indul az illető. :) Emlékszünk még az edzéselmélet erő-gyorsaság-állóképesség háromszögre? :rolleyes: És hogy ki miben lesz sikeres versenyző, nah az adottság kérdése. :)
Lereagálja, az biztos :D kérdés, hogy :rolleyes: egyébként a magas pulzus nem garancia semmire. Az egyik olyan jellemző,ami ha gyorsan tud változni, kovácsolhat előnyt. Jellemzően a jobb bringásoknak a pulzusa alacsonyabb, igaz, a nyugalmiuk már extrém alacsony.

Ha versenyt írok, az a sima mezőnyverseny. Ha nem az, az megkapja a TT, vagy hegyi, vagy 24 órás, kritérium, stb megkülönböztetést.

De 100 szó vége, ha nekem kellene választanom, hogy a genetika mivel áldjon meg a kerékpársporthoz, keringéssel, vagy erővel, a keringést választom. Erőt lehet fejleszteni, keringést sokkal nehezebb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2022.06.26., vas. 22:28
A minél magasabb pulzuson tekerés valami midlife crisis tünet lehet. :D A héten találkoztam azzal az ismerősömmel, aki pár hónapja vett egy országútit és kinyílt neki egy addig ismeretlen világ kapuja. Lelkesen magyarázta, hogy tartósan 160 körüli pulzussal mennek a haverokkal, de ha odalépnek, bőven felszalad 180 fölé. Ötven körüli az arc, de még él. Hogy meddig, az kérdéses, de nem lennék az őrangyala helyében.
Versenyzőknél főleg ez dönti el, hogy mi lesz. Általában a keringés szokta feladni. Eléhezés ritka, izomsavasodás se jellemző, a keringés adja fel. Már, nem örökre, de egyszer azt mondja, köszi, ennyi volt :)

Monnyuk én nem támogatom a magas pulzusos tekerést ennyi idősen. Nálam az egyik oka volt a sok közül, hogy megálltam. Ma se tetszett, hogy 140bpm-et terveztem (fogyókúra van :D ), de a szél úgy fújt és hála égnek forgott, hogy 150 alatt alig tudtam menni, ami a végére felment 170-re és nem mozdult az utolsó 5kilin se, amikor végre kaptam egy kis oldalhátszelet.
Ha ez most tetszik a havernak, hadd menjen, a teste fog jelezni, ha nem OK.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12177
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3620
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.06.26., vas. 22:07
revox írta:
2022.06.26., vas. 21:41

Az erőt mindig feltételezzük :rolleyes: igazából a kettőt együtt kell figyelni. A tapsztalat azt mutatja, ha van egy kicsit erősebb, míg a másik gyemgébb, de a pulzusa jobb, a második nyer. Sose voltam erős, mégis olyanokat sikerült leszedni, akiket ha mellémállítanak, azt mondja 10ből 10, hogy lehetetlen :rolleyes:
Az erőt nem feltételezni kell, hanem mérni. Minél több paramétert kell mérni és akkor nem kell találgatni meg nem helytálló következtetéseket levonni, mert látszik, aminek látszania kell. A W-ot, a pulzust, a pedálfordulatot, az időt egyszerre kell látni összefüggéseiben érdekesek a dolgok.
Hogy ránézésre ki mire tippel, annak a megnevezése szerencsejáték. ;) Van ilyen, Totó, lóverseny, stb, azaz sportfogadás...
Hogy a pulzusa jobb, az nem tudom mit jelent. Szám abszolút értékén a jelentősége 0. Hogy adott terhelést milyen saját zónájában tudja, az számít.
Ezt kissé félrement. A pulzus esése, vagy megindulása nem ez a kategória. Lehetsz baromi erős, mindegy milyen zónába,de ha a pulzusesésed lassú, a megindulás utáni pihenőben a regenerációd kevés lesz. A versenysportban talán a legfontosabb a gyors regeneráció. Nyilván kell erő,de aki versenyzésre adja a fejét, már erősebb, mint a postás a felmálházott bicajjal.
Ezek teljesen más dolgok. Megindulásnál se mindegy, milyen gyorsan tud a szív váltani és gyorsan bepumpálni aZoxigént. De mondom, az esés még fontosabb és az esés mértéke. Egy megindulás után nyilván, ha esik 10bpm-et a hr, az semmire nem elég. A másodiknál már csak 5-öt, a hamradiknál már semmit,és valsz a regenerációs időben is csak nőni fog, jobb esetben nem változik. Azért mikor megy a lószaprádé, kb 2 percenként rántanak egy erőset, mondjuk 40-ről 55-re. Aztán van fél, egy perc pihenő és ezt újra eljátszák. Addig, míg el nem készül a mezőny és az addig pihenő csapattársak lehet tudnak szökni. Ha meg nem, a többiek akkor is betérdelnek és nem fog sok idő eltelni, újra indul a rángatás. Ez nem wattfüggő.
De majd menj el egy versenyre, az a tuti, ezt csak saját bőrön lehet megérezni :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”