Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2019.04.07., vas. 19:50
Köszi, nem próbáltam még létrehozni segmentet, mert annyira nem mélyedtem el benne, inkább csak tekertem, de akkor majd lehet kipróbálom.
Én se nagyon, csak néhány húzósabbat töltöttem át endomondoról,de olyan xa,.. szóval nem jól megy át, de a szegmenseket jól hozza,de pl a sebességet nem,csak az átlagot. De szerintem ha minidg ugyanott tekersz,majd főleg a országútival, csinálsz egy saját szegmenst és használhatod privátban is,akkor csak Te vagy a listán,de látod a fejlődésed.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7375
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Én is tekertem ma 5 km-t. A legbüszkébb 5-ösöm volt. Tegnap a legkisebb fiam megtanult 2 kerekű bringával (pótkerék, egyéb segítség nélkül) tekerni. Annyira rákattant, hogy egész délután tolta az utcában és megígértem neki, hogy ma elmegyünk “túrázni”. Egész délelőtt ezt hajtogatta, míg el nem indultunk. Közben folyamatosan magyaráztam, hogy mit-hogyan, mire kell figelni és a kerékpárt hogyan kell kezelni. Max sebességünk síkon 24 km/h, ami azzal a kis egysebivel atom! ;peace;
Közben folyamatosan kúrjongatott és magyarázott, hogy mennyire jó! Ciki, vagy nem totál megkönyeztem és szét ölelgettem, puszilgattam a végén! Az én kis bajnokom! ;peace;
Közben a középső fiam (7 éves) tolt egy 30 km-es túrát apósommal.
Aztán mindenki bringáját leszervizeltem, kiegeszítők leszedése, cseréje, felszerelése stb. Szóval jó kis bringás nap volt a mai! :smile52:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Köszi, nem próbáltam még létrehozni segmentet, mert annyira nem mélyedtem el benne, inkább csak tekertem, de akkor majd lehet kipróbálom.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2019.04.07., vas. 02:06
Most nézem, hogy mit írsz. Nem a teljes kinti 30km volt 34,2km/h, hanem abban egy 11km-es szakasz (ahol oldal-hátszél is volt). Az volt egy Strava segment, amit utólag meg tudok külön nézni, illetve a teljes tekerés átlagát, de az éppen 30 alatt volt, mert még a városban kellett bringázgatni, hogy meglegyen a 90+ percem.
Nem tudom csak azt a 30km-t külön megnézni.
Egyébként meg tudod. Tudsz létrehozni segment-et. Persze rákérdez ötször,biztos akarod e,meg nézd meg, nincs e már ilyen,de a végén badja a derekát :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2019.04.07., vas. 02:06
Most nézem, hogy mit írsz. Nem a teljes kinti 30km volt 34,2km/h, hanem abban egy 11km-es szakasz (ahol oldal-hátszél is volt). Az volt egy Strava segment, amit utólag meg tudok külön nézni, illetve a teljes tekerés átlagát, de az éppen 30 alatt volt, mert még a városban kellett bringázgatni, hogy meglegyen a 90+ percem.
Nem tudom csak azt a 30km-t külön megnézni.
:) akkor OK. 11 kilin is szép teljesítmény, nagyon szép, 30-on már sokaltam,de sose tudni :)
Kovács Róbert nem ugrik. Ismerek versenyekről egy master faszot,aki néha tekrrt Pályival, mert földik, , még lehet el si tolja 47-el 10-en, bár fene tudja. De elitből nem rémlik. OB-kon időfutamon én szoktam beszólítani,nem ismerős a név. Persze lehet csak a sok cifra nevű mellett nem ragadt meg :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Most nézem, hogy mit írsz. Nem a teljes kinti 30km volt 34,2km/h, hanem abban egy 11km-es szakasz (ahol oldal-hátszél is volt). Az volt egy Strava segment, amit utólag meg tudok külön nézni, illetve a teljes tekerés átlagát, de az éppen 30 alatt volt, mert még a városban kellett bringázgatni, hogy meglegyen a 90+ percem.
Nem tudom csak azt a 30km-t külön megnézni.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Megnéztem újra. 34,2km/h és 417W.
Pályi Csaba az első azon a segmenten, 47km/h átlaggal. Kovács Róberttel együtt nyomta. A Kovács Róbert nem tudom kicsoda.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Pályi Csaba most Marokkóban van az Epronex csapat tagjaként és a 16. helyen jött be az első szakaszon, kicsit több, mint 1p hátránnyal. Láttam, hogy pár éve nálatok tolta.
Ami a mérést illeti, telóval megyek és GPS alapon mér. Eddig is így mentem, de eddig egy 29+ km/h átlag volt a legjobb 34km-en, amiben 3km szántó földes, erdős rész van.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Még ezen a mérésen gondolkodom. Amit Avl írt,mind igaz lenne,ha lenne pl a teszten közegellenállás,de nincs. A kerekek meghajtásánál csak a meglendítés igényelhet azonos tapadás,de eltérő kerékátmérő esetén más erőt,vagyis a nagyobb gumi,kicsit többet. De uitána egy sima padon, statikus hajtás esetén a nagyobb átmérő máris nyer. Kicsit olyan ez,mint az általános suli elméleti fizikája,ahol pl bizonyos esetekben megfeledkezik pl a surlódásról :) Mindemellet a gördülési ellenállás csak egy tényező, vélhetően sokkal fontosabb a gumi dinamikája,könnyű gyorsíthatósága. Ez amatőr szinten még fontosabb. Egy Sagan már bármit elteker, főleg egynaposon.
De summázva, nem csak én nem értem ezt a szélesgumi mizériát. Kényelmesebb,de nem gyorsabb. Nálunk egyik srác most arra kért,a 24-es felnire ragasszam fel neki a 21-es szingót. Nem vállaltam,így felrakta ragaszgás nélkül :D De már szólt,hogy sokkal jobb és egyelőre csak egyedül, statikusban próbálta.
De persze, jók ezek a mérések. Azért azt megszórják,mit érdemes kipróbálni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2019.04.06., szomb. 23:58
Néha azt érzem, hogy bár lenne benne. De olyankor rákoncentrálok a pedáltechnikára, hogy folyamatosan körkörösen tekerjek, ne csak tapossak vagy húzzak. Ez szokott segíteni és átlendít a holtponton.
Mezőtúron vagyunk a nagyszülőknél és direkt elhoztam a bicót, hogy kipróbáljam magam.Otthon nem tudom, mert megyek 35km-t, de közben átmegyek Szigethalmon, Szigetcsép széle, Tököl, Halásztelek, Szigetszentmiklós. Itt pedig Mezőtúr-Törökszentmiklós között nincs semmi, csak az országút, gyér forgalommal.Jól esett, látom a fejlődést és ez jó. :smile32:
Na, össze kellett volna futnod Pályi Csabival. Mezőtúron lakik,úgy emléxem. Bár ez rég volt 3-4 éve, mikor még nálunk versenyzett :)
De 34-et húzni montival 30 kilin, ... Biutos jól mérted? :) az erős. Az nem fejlődés,hanem atomvilanás :) tudod ki megy veled bringázni :D bááár, majd vezetsz :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Néha azt érzem, hogy bár lenne benne. De olyankor rákoncentrálok a pedáltechnikára, hogy folyamatosan körkörösen tekerjek, ne csak tapossak vagy húzzak. Ez szokott segíteni és átlendít a holtponton.
Mezőtúron vagyunk a nagyszülőknél és direkt elhoztam a bicót, hogy kipróbáljam magam.Otthon nem tudom, mert megyek 35km-t, de közben átmegyek Szigethalmon, Szigetcsép széle, Tököl, Halásztelek, Szigetszentmiklós. Itt pedig Mezőtúr-Törökszentmiklós között nincs semmi, csak az országút, gyér forgalommal.Jól esett, látom a fejlődést és ez jó. :smile32:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2019.04.06., szomb. 20:22
Nah, ma kíváncsi voltam valamire. Pontosabban már régebb óta, de ma volt lehetőségem kipróbálni.
Választottam a Strava-n egy 1,5 órás chalange-et, hogy legyen valami ösztönző és nekivágtam a montimmal az országútnak.
Az aszfalt jó volt, mert tavaly vagy tavaly előtt csinálták, de ugyi fák még nem nagyon vannak, így volt szél rendesen. Oda inkább oldal-hát, vissza nyílván szembe. 30km volt kinn, ebből volt egy 11km Strava segment, amit nem tudtam, tehát nem nyomtam meg direkt a jobb eredmény miatt. Így toltam 34,2km/h átlagot. 26-os montival, terepgumival nem gondolom annyira rossznak gondolkodik.gif , bár lehet tévedek. Már alig várom az outimat (ami egy Bianchi lesz :napsut: ), azzal jobbnak kell lennem :D
Lassan szerintem egy rövidebb (25-40km közötti) monti versenyt be tudnék fejezni szintidőn belül. :rolleyes: vagy egy outit a zsűrikocsi előtt :rolleyes:
(ne haragudjatok, ha kicsit dicsekvőre sikerült, de nagyon örülök ennek a kis visszaigazolásnak, hogy jó úton járok ill. tekerek)
34+ rücskös montival? Abban motor van ;-)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2019.04.06., szomb. 10:08
trane írta:
2019.04.06., szomb. 09:27
szvsz a keskenyebb gumi a gyorsabb, ezt tapasztaltam is (főleg amikor versenyeztem /'85-'96... a 18 vs. 21mm-es gumik kapcsán), de úgyis azt 'bizonyítanak be' tesztekkel, amit akarnak, legyen az kerékpár vagy hi-fi :noproblemo: > úgyhogy menjen mindenki azzal (a gumival), amivel szerinte jobb neki :smile32: .
ami számomra sokkal súlyosabb, az a tárcsafék és a 12sp azt írják egyre inkább, hogy a felnis fék és a 11sp napjai is meg vannak számláva... ökrök, komolyan minek?
Én szélesebb gumival versenyeztem, de nehezebb is voltam a többiektől.

A tárcsafékes dolgot én is feszegettem egy éve. Kezdek megbékélni a dologgal egyébként. A cross trekkingen az van, jó. A fixin semi, azt hagyjuk :D , az országútin sima felni, de szerintem, ha cserélem a kerót, akkormtárcsásat veszek. Hogy miért?! Szebb a felni, ha matt fekete az oldala... :rolleyes:
Ilyen gyarlók vagyunk... :smile29:
Az optikán kívül esetleg szempont lehet,hogy hegyen a 2000eur karbon, ne kopjon el egy idény alatt... Én se tárcsázok,de ez mindenképp előnye...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2019.04.06., szomb. 09:27
szvsz a keskenyebb gumi a gyorsabb, ezt tapasztaltam is (főleg amikor versenyeztem /'85-'96... :rolleyes:/ a 18 vs. 21mm-es gumik kapcsán), de úgyis azt 'bizonyítanak be' tesztekkel, amit akarnak, legyen az kerékpár vagy hi-fi :noproblemo: > úgyhogy menjen mindenki azzal (a gumival), amivel szerinte jobb neki :smile32: .
ami számomra sokkal súlyosabb, az a tárcsafék és a 12sp :smile51: > azt írják egyre inkább, hogy a felnis fék és a 11sp napjai is meg vannak számláva... ökrök, komolyan bocs.gif - minek?
Mert a kerékpáros a cilág leghülyebb !énye, a hifista után. 6-7 kiló,kétkerekű vacakért,amit tekerni si kell,képes kiadni egy olcsób autó árát. Csak lassan mindenki vett, így be kell dobni az új trendeket, hogy költsön a dolgozó :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2019.04.06., szomb. 08:25
revox írta:
2019.04.05., pén. 19:21
... szélsebb gumik magasabbak is,így a kerék átmérője nagyobb. Sima fizika,ha nagyobb az átmérő és idealizált,egyenletes haladást szimulálunk, ugyanazaon sebességhez kisebb fordulatszámra van szükség, ami azt eredményezi,hogy kisebb -egyenletes- erőbefektetéssel lehet tartani pl a tesztben szereplő 30-as tempót. Ez is torzíthatja az eredményt,mert a gyakorlat baromira nem igazolja.

Másik,ami még probléma lehet, a körteforma. A széles gumi nem fekszik be a felni síkjába,így felveszi a körteformát,ami aerodinamikailag kevésbé kedvező, mint amikor a gumi nagyjából egyezik a felni szélességével. De yzerintem ez nem eredményezhet kényegi eltérést...
addig teljesen egyetertek, hogy a szelesebb gumi magasabb (altalaban) es igy ugyanazon sebesseghez kisebb fordulat kell. A szükseges erö mar egy erdekes masik kerdes ! a menetellenallas legyözesehez teljesitmeny kell, nagyobb fordulatnal ez kisebb eröt jelent, de ugyanazt a teljesitmenyt (P=F*v). szinte mintha attetelt valtoztatnank (mondjuk hatul 13 vagy 12 fog). Szerintem a teljesitmenyigeny nem valtozik, az eröigeny persze igen. Hogy ez a tekeröre hogyan hat, az meg inkabb egyeni adottsag, egyeni biologia: van, aki erösebb (ide nem ismerek szakkifejezeseket), az inkabb kisebb fordulaton nagyobb erövel van optimalis allapotban, mas meg inkabb gyengebb, de mozgekonyabb, ruganyosabb, gyorsabb, talan keringesi es legzesi rendszer alapjan is mas, az meg inkabb gyorsabb fordulatu tekeressel jar jobban.

persze mindez elmelet, szerintem a vilag top-on van ertelme ezt tudomanyosan vizsgalni, egyeb szinteken az erzes, pszicho nagyobb szerepü.

a körteformat vagom, egyetertek; tutti, hogy van összeillö felni- es gumiszelesseg, ha a gumi tul szeles a felnire (montikon latni igazi "körteket", 2szer szelesebb gumit, mint felnit) vagy ha tul keskeny - egyik sem szerencses

ennyit az elmeletröl :-)
A világ topja véknyat használ. Főként a conti competition tarol. Persze,ha a szponzor széles felnit tol alájuk,akkor conti 25, ami valós szélessége megfele más gyártó 23-asának.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12193
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2019.04.06., szomb. 08:14
revox írta:
2019.04.05., pén. 18:57
...nekem ez a teszt azért aggályos... Már régebben is láttam olyan eredményeket,hogy a szélesebb gumi jobban gördül,csak valahogy ennek a gyakorlat ellentmond.
... GP4000 jó gumi,de túl "rugalmas", ami a dinamikát öli.
a fent belinkelt teszt ugye nem csak a szelesseg hatasarol szolt, hanem mas tipusok is voltak.
ugyanazon az oldalon van az 5000-esekröl csak szelessegi teszt, ott is a szelesebb minimalisan jobb a gördülesben:
https://www.bicyclerollingresistance.co ... comparison
ugyanott a 4000-esekböl a különbözö szelessegnel hasonlo eredmeny: https://www.bicyclerollingresistance.co ... i-23-25-28
söt: mas kategoriaban is a szelesebbre kisebbet mertek ugyanök: https://www.bicyclerollingresistance.co ... 2-37-40-47

ez pedig a korabbi link megismetlese: masik ceg is a szelesebbet meri kisebb gördülesi ellenallasunak: https://www.roadbike.de/know-how/vor-un ... 2148.9.htm

bevallom, en a fentiek alapjan inkabb elhiszem (2 intezmeny, remelhetöleg igyekezve pontosan merni, nem latok szandekos csalasi erdeket, latom a kis különbsegeket - motorok fekpadi fejlesztesen dolgozom 25+ eve, igy van valamennyi tapasztalatom meresek, körülmenyek befolyasa, stb. kapcsan)

azt termeszetesen nem vitatom, hogy a gyakorlati erzes (!) ennek ellentmond.
azt meg értem es erzem is, hogy a "rugalmassag" a dinamika rovasara megy, nyel el.
termeszetesen a sajat hasznalatomban ezek lenyegtelen különbsegek, de van hasznalat, ahol ezek döntöek szerintem.

en az utobbi evekben elöl 23-as, hatul 25-ös gumival mentem, de nem versenyzek ("csak" [persze en ugy latom: az nem is annyira "csak"] magammal)
A tesztek hitelesek,nem kétséges, csupán nem megfelelően modellezik a felhasználást.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Igen, elrontottam az idézést, Vinklernek szólt. Mondjuk pont azt utáltam mindig is a pályakerékpárosokban és a gyorskorisokban, azt az irdatlan nagy combot 31_1_21.gif

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7375
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2019.04.06., szomb. 21:05
A fixin semi, azt hagyjuk :D


Olvastam, hogy Pesten is fixiztél. Az elég jó bringakezelést igényel, tuti nem vágnék bele, főleg, hogy még nem is mentem ilyennel.Sok idő mire megszokja/tanulja az ember? (tudom van aki már nem is akar más fajtával menni, mert annyira élvezi)
Az lehet, h én voltam.
Nem kis megszokást igényel, de ha egyszer megszoktad, akkor nagyon jó! Raadásul combosít is rendesen.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

A fixin semi, azt hagyjuk :D


Olvastam, hogy Pesten is fixiztél. Az elég jó bringakezelést igényel, tuti nem vágnék bele, főleg, hogy még nem is mentem ilyennel.Sok idő mire megszokja/tanulja az ember? (tudom van aki már nem is akar más fajtával menni, mert annyira élvezi)

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5235
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3177

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Nah, ma kíváncsi voltam valamire. Pontosabban már régebb óta, de ma volt lehetőségem kipróbálni.
Választottam a Strava-n egy 1,5 órás chalange-et, hogy legyen valami ösztönző és nekivágtam a montimmal az országútnak.
Az aszfalt jó volt, mert tavaly vagy tavaly előtt csinálták, de ugyi fák még nem nagyon vannak, így volt szél rendesen. Oda inkább oldal-hát, vissza nyílván szembe. 30km volt kinn, ebből volt egy 11km Strava segment, amit nem tudtam, tehát nem nyomtam meg direkt a jobb eredmény miatt. Így toltam 34,2km/h átlagot. 26-os montival, terepgumival nem gondolom annyira rossznak gondolkodik.gif , bár lehet tévedek. Már alig várom az outimat (ami egy Bianchi lesz :napsut: ), azzal jobbnak kell lennem :D
Lassan szerintem egy rövidebb (25-40km közötti) monti versenyt be tudnék fejezni szintidőn belül. :rolleyes: vagy egy outit a zsűrikocsi előtt :rolleyes:
(ne haragudjatok, ha kicsit dicsekvőre sikerült, de nagyon örülök ennek a kis visszaigazolásnak, hogy jó úton járok ill. tekerek)

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4879
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1506

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »

Jó neked, ha ilyenekbe botlasz. Ha útban van, akkor... :D

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7375
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Most botlottam bele ebbe a csúnya fekete Pinarellóba.
7863DB68-4D93-4860-8CA4-2826DE238719.jpeg
7863DB68-4D93-4860-8CA4-2826DE238719.jpeg (630.74 KiB) Megtekintve 1937 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
dbrnsk
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4879
Csatlakozott: 2008.10.12., vas. 15:22
Értékelés: 1506

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: dbrnsk »

trane írta:
2019.04.06., szomb. 10:40


ha annyira bringáznék még, annyi (közeli) pénzért akkor is Bianchi-t vennék :smile32: ;peace; :smile53: :rolleyes: > https://road.cc/content/review/205316-b ... per-record
Nekem is nagy kedvenc. :tutiok:

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7375
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

trane írta:
2019.04.06., szomb. 14:18
Vinkler írta:
2019.04.06., szomb. 13:25
... Kövezzetek meg, de egyselőre a. Rose kínálata felé hajlok. Eddig úgy gondoltam Ultegrával, de elgondolkodtam a Sram-on is.
Ami még nagyon bejönne, azok a Look bringák, már a 2-3 évvel ezelőtti modellek jobban tetszettek.
jók a Rose-k :smile32: , és a Sram vagy az Ultegra is - utóbbi picit finomabban vált, de kissé nehézkesebb a kezelése (a két-karos váltás miatt> a Sram-nál tkp. csak egy fület mozgatsz). a Look-ok szuperek ;peace; , de ez a nagyon megemelt homlokcsöves (bár látom az előnyeit> vázmerevség, kormányzási stabilitás, stb.) széria nekem esztétikailag annyira nem jön be, hogy bár lényegesen olcsóbban (1K) tudtam volna venni egyet, mégis más mellett döntöttem, 'pusztán' a kinézete miatt leborulok.gif
Pontosan ezen vívódtam én is. Értem az előnyeit, de a kinézete... hát mindegy, mert 2 millt tuti nem fizetek érte.
A rose-nál szoktak lenni elég jó akciók évente több alkalommal. Full karbon ultegrás bringák 6-800k körül. Szerintem teljesen rendben van.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12683
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7375
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

trane írta:
2019.04.06., szomb. 12:46
Vinkler írta:
2019.04.03., szer. 22:04
Egyszer kipróbálnék egy ilyen szettet.
https://www.cyclingweekly.com/news/prod ... pset-74580

8BA9A1F3-4128-4F8D-80F5-9DF4D1E2C990.jpeg
ha erre gondolsz, Tomi, akkor azért nem írtam semmit, mert nem próbáltam még semmilyen elektromos szet-et :ohnoohnoohno: - viszont mechanikus 10sp Force-t használtam évekig, és szuper ;peace; . amit nagyon szerettem benne, az a váltókar eszméletlen-könnyű elérése (ill. ujjhossz/kormány-távolság beállítási lehetősége) és működtetése 36_3_1.gif . ehhez képest a Campa erős (főleg hüvelyk)ujjgyakorlatot igényel :smile33:
Kb. 10 éve Campázok. Nag tenyerem, hosszú újaim vannak, így nekem nem gond, viszont a pontossággal vannak bajaim.
Nézegetem a következő keróm, kacérkodok bringákkal. Kövezzetek meg, de egyselőre a. Rose kínálata felé hajlok. Eddig úgy gondoltam Ultegrával, de elgondolkodtam a Sram-on is.
Ami még nagyon bejönne, azok a Look bringák, már a 2-3 évvel ezelőtti modellek jobban tetszettek.
3C8C813A-8AD7-4876-ACF1-1D86F4EB199B.jpeg
3C8C813A-8AD7-4876-ACF1-1D86F4EB199B.jpeg (46.17 KiB) Megtekintve 1939 alkalommal
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”