Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

mackohaz írta:
2020.01.18., szomb. 09:16
zwift szimulációban van olyan mikor a gumi és villa közé beragad a szmotyi amitől az utolsó kilométerekben beleszakadsz a tekerésbe????
Igen, csak azt látod, hogy már nem bírják tekerni és eldőlnek jobbra vagy balra, mert már kiakasztani sincs erejük ;peace;

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

Vinkler írta:
2020.01.18., szomb. 09:12
mackohaz írta:
2020.01.18., szomb. 09:10
elővettem a VASAT ... :D
Te sem vagy alacsony. :smile29:
197.5 normál kárpátmedencei fehérbőrű őslakos, és nem az esőtől nőtem meg.. :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

zwift szimulációban van olyan mikor a gumi és villa közé beragad a szmotyi amitől az utolsó kilométerekben beleszakadsz a tekerésbe????
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 12670
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 7355
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

mackohaz írta:
2020.01.18., szomb. 09:10
elővettem a VASAT ... :D
Te sem vagy alacsony. :smile29:
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

IMG_0875.JPG
IMG_0875.JPG (195.2 KiB) Megtekintve 1492 alkalommal
elővettem a VASAT ... :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 22:09
Figyu, Gondolom mindegy melyik keréken van a speed szenzor.(mindig elől látom, nekem is ott van) De arra gondoltam, ha hátra tenném, akkor bekapcsolhatnám görgőzés közben a Bryton-t, lehet az pontosabb adatokat ad, mint ez az alap Tacx. A cadence értéket sem a görgőről veszem, hanem amit a Bryton-hoz használok a pedálon.
Ha a gumiméret jól van beállítva, pontos, de szerintem a tacx is. Alapvetően egy sebességmérés ee halálpontos, de ha mindig ugyanazt méred,összevethető :) nekem pl a gps mindig kevesebbet mutatott,mint a többiek órája,aztán fo!yton ordítottak,ha a 42-es lánctalpban 43-al mentem :D idővel mindig kivontam 1-et... :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Figyu, Gondolom mindegy melyik keréken van a speed szenzor.(mindig elől látom, nekem is ott van) De arra gondoltam, ha hátra tenném, akkor bekapcsolhatnám görgőzés közben a Bryton-t, lehet az pontosabb adatokat ad, mint ez az alap Tacx. A cadence értéket sem a görgőről veszem, hanem amit a Bryton-hoz használok a pedálon.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 22:02
Hát itt a szervezők nyilván nem az elitre gondoltak, viszont ez a 40, már masterben is kevés ;)
Elég az szezon elején.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2020.01.17., pén. 21:15
Kíváncsi lettem. Megkerestem az egyik KOM-ot. Ott nyilván nagyot kellett menni.
53,79 km, 1:14:51
avg speed 43,1 max speed 54
avg power 347 W. max nincs
Háaaaccc, ez nagyon régen volt... 2014. augusztus...
és ott voltak tőlem erősebbek, csak nekik nem volt még kompúterük... így enyém a KOM :D
Látszik, nem értek stravahoz... Megvan a max power 763 Watt.. Ezen látszik, hogy m3g nem voltam olyan erőben. 2015-re volt verseny ,ahjol az átlag igaz,hogy csak 329 volt (puilzus avg 181, max 203), de a max... az nem tudom... mondjuk ott kemény megindulások voltak. Pályi Csabiékkal húztuk a mezőnyt, sokszor 40-ről kilőtt7nk 55-re... 1100 fölötti maxot regisztrált a masina... Mondjuk abban az éveb nagyon erős voltam... Pont ezt a versenyt, egyik fazon vette goProval. Ha nosztalgiázhatnékom támad, megnézem, aztán gonosz és egyben irigykedő mosollyal nézem,amikor a melegítés után,hátracsorgunk,majd balszélre kisorolova, elhúzunk,mint a fene :D háát, szerintem most avg 150-et ha tudok, már sokat mondok :D akár watt, akár pulzus :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Hát itt a szervezők nyilván nem az elitre gondoltak, viszont ez a 40, már masterben is kevés ;)

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 21:24
Most néztem a Tour De Zalakarost. 60km , rajt 10-kor és azt irják, hogy az első beérkezők 11,30-ra várhatók. Az "csak" 40-es átlag. :D :rolleyes:
ámátőrök ;peace;
Mára annyira felgyorsult az Elit (elég jól el is k7lön7lt a többiektől) 44-46os versenyátlagokat mennek az 5 évvel ezelőtti 41-42 höz képestr. Igaz,akkor a nagy neveknek alig volt ellenfel7k,nem kellett sietni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 21:21
Azért ez nem volt annyira régen, 5 év, az semmi.Úgy értem, nem 25 évesen tekerted, hanem bőven master kategória :smile32:
Edzés volt. Kb 2016-ig az elittel mentünk. Utána én lemorzsolódtam. Akkor 41 évet rúgtam(már 14-ben). Szerintem 2015-ben, 16-ban jobb voltam, de ezt az edzést nem sikerült meglépnünk. Bár sose a KOM-ra mentünk. Nem is tudtam évekig, csak nemrég felnyomtam a régi edzéseket is stravára, aztán csengtek befele e a KOM-ok :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2020.01.17., pén. 21:35-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Most néztem a Tour De Zalakarost. 60km , rajt 10-kor és azt irják, hogy az első beérkezők 11,30-ra várhatók. Az "csak" 40-es átlag. :D :rolleyes:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Azért ez nem volt annyira régen, 5 év, az semmi.Úgy értem, nem 25 évesen tekerted, hanem bőven master kategória :smile32:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Kíváncsi lettem. Megkerestem az egyik KOM-ot. Ott nyilván nagyot kellett menni.
53,79 km, 1:14:51
avg speed 43,1 max speed 54
avg power 347 W. max nincs
Háaaaccc, ez nagyon régen volt... 2014. augusztus...
és ott voltak tőlem erősebbek, csak nekik nem volt még kompúterük... így enyém a KOM :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 20:49
Figyelem mekkora Watt mellett, mekkora a pulzusom. De nyilván, amikor már fáradok, ugyanakkora Watt-hoz már magasabb pulzus társul. Itt volt a mai edzés pl. A harmadik 5p/230W etap már magasabb pulzussal ment, mint az első.
Te korodban eleve majnd félóra,mire beáll a pulzus. Addig izeg-mozog. De az nem baj,hogy magasabban prosukálod,ha a fáradtságot nem érzed. Ha magasabb a pulzus,hirtelen jobban meg lejet indulni. Alacson, pukzussal bekínálnak, és hirtelen olyat ugrik, amitma szervezet nem fog tolerálni és jön a leszakadás.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 20:44
A 200+ max. pulzus, baromi magas :rolleyes: Az nagyon nagy teljesitmény leadására elég.
Azért tartósan 190 körül már homályosodik a táj :D de a robbanékonyságnak jót tesz. Nomeg hosszan lehet hajrát indítani. Sokan 2-300 méter után elfogynak. Magas maxxal messziről lehet megindulni. De csodák nincsenek. Ha közrekapnak 4-5-en és felváltva kínálgatnak, letérdelsz, bármit tud a maxod...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Figyelem mekkora Watt mellett, mekkora a pulzusom. De nyilván, amikor már fáradok, ugyanakkora Watt-hoz már magasabb pulzus társul. Itt volt a mai edzés pl. A harmadik 5p/230W etap már magasabb pulzussal ment, mint az első.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

A 200+ max. pulzus, baromi magas :rolleyes: Az nagyon nagy teljesitmény leadására elég.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Nekünk csak mezei % volt megadva. Már az erőnlét százaléka. Pl 2x5 résztáv 80%-on... meg hasonlók. Persze eredőben az is hasonló, csak nem volt megdava egzakt. De lényegében a wattalapú is ugyanez, csak ott ha megvan a maxod, ahhoz igazítják, hány watton tekerj és mennyit. Mondjuk a wattalapún kombinálják, hogy azt a teljesítményt, milyen pedálfordulaton produkáld. De az alap, a pulzusalapú. Persze nem nehéz rájöni, hogy az is,ha nagyobb a Watt, nagyobb a pulzus. Persze egyénfüggő teljesen, milyen pedálfordulaton produkálod a legjobb Wattot, lehető legalacsonyabb pulzuson. De ez mehint egyéni, mert nálunk volt,akinek a max puilzusa 160 körül volt, míg nekem 200+
Nem annyira egyszerű ez. Eléggé egy3nfüggő.
Most az jutot eszmbe,mikor nemrég vettem egy pulzusmérőt az eghyik UP-nak és Trane haverjával,aki 89-ben bajnok volt, összelőttük a brytonnal. Nagy2 vette fel a pántot, 55 körül volt a puilzusa. Mondom, he Zoli, milyen pulzus ez. Azt mondja, most kicsit ideges vagyok :D A nyugalmija fénykorában 40 körül volt...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.01.17., pén. 19:43
AAttila írta:
2020.01.17., pén. 19:14
Bármilyen könyvet olvasok az edzésekről, bármilyen programot, appot nézek, ma már mindenhol Watt alapon irják az edzésterveket. Nem terveztem Watt mérő beszerzését :ohnoohnoohno: de most át kell gondolnom, hogy milyen megoldást tudok találni. Tudom Ti, akik régóta versenyeztek/versenyeztetek ösztönből megoldjátok, de nekem kell a segitség. :rolleyes:
Ilyen korban már jobb nem tudni, hány Wattot nem tudunk 31_1_21.gif :fekverohog:
Gondolom Nektek még nem Watt alapú edzéstervet írtak, ma meg már az ifista srác is így készül :rolleyes:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12175
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3619
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.01.17., pén. 19:14
Bármilyen könyvet olvasok az edzésekről, bármilyen programot, appot nézek, ma már mindenhol Watt alapon irják az edzésterveket. Nem terveztem Watt mérő beszerzését :ohnoohnoohno: de most át kell gondolnom, hogy milyen megoldást tudok találni. Tudom Ti, akik régóta versenyeztek/versenyeztetek ösztönből megoldjátok, de nekem kell a segitség. :rolleyes:
Ilyen korban már jobb nem tudni, hány Wattot nem tudunk 31_1_21.gif :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Bármilyen könyvet olvasok az edzésekről, bármilyen programot, appot nézek, ma már mindenhol Watt alapon irják az edzésterveket. Nem terveztem Watt mérő beszerzését :ohnoohnoohno: de most át kell gondolnom, hogy milyen megoldást tudok találni. Tudom Ti, akik régóta versenyeztek/versenyeztetek ösztönből megoldjátok, de nekem kell a segitség. :rolleyes:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ma ilyen Poggio SMR szimuláció volt az edzés. Mindig ir valamit közben, pl. figyelj a támadásra, kontroláljátok az iramot, sprint a vonaltól stb..
Lehet nem látszik a képen, de bal oldalon irja végig, hogy mi lesz az edzésen, középen pedig az aktuális etapot.
strava813945757488307137.jpg
strava813945757488307137.jpg (74.07 KiB) Megtekintve 1429 alkalommal

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5223
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3172

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ez az UCI követelmény, legalább 14 WT/Prokonti csapatnak kell indulni ahhoz, hogy verseny, a Pro Series sorozathoz tartozhasson :rolleyes:

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”