A Fórum 2020-09-18-án pénteken frissítésre került.
Ha problémát láttok vagy hiányzik valami, kérjük jelezzétek!
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.05.13., szer. 01:01

Osz mérnem benne van a kerék?
Há mer' ez nem az én bringám,csak hasonlít. :rolleyes: Nem vettem meg a kerekeket (még :D )Erősen kűzdök magammal ;peace;

Avatar
lehoako
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5503
Csatlakozott: 2009.05.06., szer. 13:30
Értékelés: 982

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lehoako »

trane írta:
2020.05.13., szer. 08:36
lehoako írta:
2020.05.13., szer. 08:31
Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is... sad.gif sad.gif sad.gif

https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
erről már jó ideje cikkeztek - és sajna nincs egyedül a CCC legénysége a helyzettel... sad.gif
Igen, sajnos a válság beüt a kerékpározásnak. Az eddigi lista ez, ebből lehet majd szépen lehúzogatni a neveket...
De ha lekerülnek a pro-tour-kategóriába, versenyek ott sincsenek, így TV közvetítések sem, így a szponzorok sehol sem jutnak felülethez, a végén már a profik is amatőr szinteken fognak tekerni...

https://www.cyclist.co.uk/news/7265/202 ... -announced

UCI men's WorldTour teams for 2020

AG2R La Mondiale
Astana
Bahrain-Merida
Bora-Hansgrohe
CCC Team
Cofidis
Deceuninck-QuickStep
Education First
Groupama-FDJ
Lotto Soudal
Mitchelton-Scott
Movistar
Dimension Data (Team NTT)
Team Ineos
Jumbo-Visma
Katusha-Alpecin (to be Israel Cycling Academy)
Team Sunweb
Trek-Segafredo
Uae Team Emirates

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5424
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1641

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

lehoako írta:
2020.05.13., szer. 08:31
Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is... sad.gif sad.gif sad.gif

https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
erről már jó ideje cikkeztek - és sajna nincs egyedül a CCC legénysége a helyzettel... sad.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
lehoako
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5503
Csatlakozott: 2009.05.06., szer. 13:30
Értékelés: 982

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lehoako »

Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is... sad.gif sad.gif sad.gif

https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4747
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 705
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.05.12., kedd 18:02
akisbandi írta:
2020.05.12., kedd 17:53

De biztos jól állna a bringának.
Ugyeeee ;peace; Jól fog állni a bringának, jobban érzi majd ettől magát és ezért jobban fog teljesíteni :D

De nem szép? :rolleyes: (hasonló színű az én bicóm is,csak abban van fekete is)
Easton EC90SL.jpg
Easton.jpg
Osz mérnem benne van a kerék?
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4747
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 705
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

kasumi írta:
2020.05.12., kedd 12:09
Üdv.!

MTB esetén is ennyire érezhető egy kerék upgrade?
Igen.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
pärt
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 857
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 686
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2020.05.12., kedd 20:18
Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
A kívánságlistámon elég hátul szerepel, kb. mint az áramoltatott, helybenúszós medence. Esélyed sincs bárhova odaérni, meg a táj is nulla. Ezen a lánykák sem segítenének.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.05.12., kedd 21:21
AAttila írta:
2020.05.12., kedd 20:18
Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
a garázsba, a két csajjal, mi :quetionmark: 36_1_11.gif :napsut: :smile53:
Csak a jobb keringésem végett ;peace;

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5424
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1641

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

AAttila írta:
2020.05.12., kedd 20:18
Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
a garázsba, a két csajjal, mi :quetionmark: 36_1_11.gif :napsut: :smile53:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »


Avatar
akisbandi
Újonc fórumos
Újonc fórumos
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 11

Re: Kerékpározás19155

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

AAttila írta:
2020.05.12., kedd 18:02

Ugyeeee ;peace; Jól fog állni a bringának, jobban érzi majd ettől magát és ezért jobban fog teljesíteni :D

De nem szép? :rolleyes: (hasonló színű az én bicóm is,csak abban van fekete is)
Easton EC90SL.jpg
Easton.jpg
Szép és minden ami szép, drága is :D

Csak ezt az energiát a tekerésbe is fektethetném. De olyan rossz idő volt tegnap, most kezd előjönni a nap és amúgy sem tudtam ellenállni egy Krusovicének, szóval maradtam.
Ha még egyszer alkoholról vagy egyéb tiltott dologról töltesz fel képet, szó nélkül kitiltalak a fórumról! Kérlek olvasd el a szabályzatot!
V.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

akisbandi írta:
2020.05.12., kedd 17:53

De biztos jól állna a bringának.
Ugyeeee ;peace; Jól fog állni a bringának, jobban érzi majd ettől magát és ezért jobban fog teljesíteni :D

De nem szép? :rolleyes: (hasonló színű az én bicóm is,csak abban van fekete is)
Easton EC90SL.jpg
Easton EC90SL.jpg (160.44 KiB) Megtekintve 338 alkalommal
Easton.jpg
Easton.jpg (16.02 KiB) Megtekintve 338 alkalommal

Avatar
akisbandi
Újonc fórumos
Újonc fórumos
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 11

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

AAttila írta:
2020.05.12., kedd 15:21

Amúgy én is kinéztem egy karbon kereket, de félek, hogy sosem lesz vége, ha most nem állok le a vásárlással :D
Ott a pont, valahogy le kellene állni. Mindig megtetszik valami nekem is, abba kellene hagyni, de mondani könnyű :D

Kora tavasz óta egy zero nite-tal szemezek, de eddig mindig sikerült lebeszélni magam. Biztos lekopna a fékfelüleltről az oxid réteg. És a Shamal Mille amúgy is szebb :smile29:

De biztos jól állna a bringának. Mondjuk erősebb nem lennék tőle

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3862
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1050

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Szalon írta:
2020.05.12., kedd 14:58
...egy alap gép, ... gyári állapotban......egy 10 éves csúcs váz volt...akkori csúcs ... szettel... Nem egy kategória ... és ezt ....0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érez...
szerintem teljesen jól erthetöen es erzekelhetöen irtad le, sok témában lehetne hasonlatot hozni, pl.

mai X millios auto es egy Y eves, de hasznalt es ma X-be kerülö
ma Z-be kerülö hangfal, erösitö a boltbol ujan, vs. egy korabbi komolyabb modell
...

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.05.12., kedd 14:58
Ne haragudjatok, nem akartam senki lelki világába belegázolni,
Áááá szó sincs semmi ilyenről, nem vagyok márka fetisiszta :ohnoohnoohno: Csak a jó kerék fontosságát szerettem volna megemlíteni :rolleyes:

Egyébként még egy dolog eszembe jutott a jó kerékkel kapcsolatban:
Jó pedáltechnika fejlesztő :napsut: Ugye általában az ember (az átlag,aki nem TANULT tekerni) úgy teker, hogy lenyomja a pedált. Ha már egy kicsit fejlődik és van cipő is hozzá, akkor már felfelé is kezdi húzni. A bringások pedig szépen, folyamatosan forgatják, mert így a leghatékonyabb. Na már most, ha ezt pl. a Zero-val csináljuk, akkor úgy néz ki a dolog, hogy ha folyamatosan forgatjuk, akkor egy szépen, gyorsan vágtázó mustang lovon ülünk. Ha csak lenyomjuk vagy húzzuk a pedált (pl. előfordul hirtelen nagyobb szembe szél vagy erősebb emelkedőnél, ha nem figyelek a lábaimra), akkor egy izgága, megbokrosodott lovacskán találom magam. Minden egyes taposásra ugrik egyet és nem folyamatos a haladás.
(vagy ezt csak én érzem így? gondolkodik.gif )

Amúgy én is kinéztem egy karbon kereket, de félek, hogy sosem lesz vége, ha most nem állok le a vásárlással :D

Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 485

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

Ne haragudjatok, nem akartam senki lelki világába belegázolni, de úgy érzem kicsit félreviszitek... :ohnoohnoohno:
Korrektül leírtam, hogy mi történt, leírtam, hogy a GTR egy alap gép, alap 105 szettel, gyári állapotban, 8,4kg-al, valamint, hogy a mellette próbát Tarmac egy 10 éves csúcs váz volt, karbon kerekekkel, akkori csúcs campa szettel... Nem egy kategória a két váz és ezt az asszony 0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érezte. Egyedül az áruk volt azonos, ezért akárhogy is nézzük az összehasonlításnak igenis van/volt létjogosultsága! Én úgy gondolom, hogy egy régi Tarmacon élvezetesebb tekerni, mint egy új GTR-en és ezt szerencsére már a csajom is megtapasztalta és magától le is mondott a Wilierről... pedig a Tarmac nem tetszik neki egyáltalán! Egyébként meg a Speci kínálatában a Tarmac tölti be azt a szerepet, amit a Wiliernél a GTR szvsz... Az amcsiknál van a Tarmac - Rubaix - Venge, az olaszoknál meg a GTR - Cento NDR - Cento Air, valamint idén ugye bejött a képbe még az új SLR.
Persze ez nem jelent semmit, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat. :napsut:

Kerékkel kapcsolatban meg természetesen én is éreztem a Mavic után a Bora WTO-t felrakva, hogy nem mintha különbségek vannak... egyértelműen előnyére változott minden, ezért természetesen, ha majd lesz az asszonynak is valami, akkor kapni fog egy jó kerékszettet is idővel. Persze nehéz lesz meggyőzni őt erről, mint ahogy a cipőről... :)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

kasumi írta:
2020.05.12., kedd 12:09
Üdv.!

MTB esetén is ennyire érezhető egy kerék upgrade?
Ahhoz én nem értek :ohnoohnoohno:

Online
Avatar
kasumi
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 813
Csatlakozott: 2012.11.09., pén. 19:01
Értékelés: 292
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: kasumi »

Üdv.!

MTB esetén is ennyire érezhető egy kerék upgrade?
Újratervezés

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1847
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 501
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

AAttila írta:
2020.05.11., hétf. 23:29
Szalon írta:
2020.05.11., hétf. 21:51
kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta
Ahogy a kolléga is írta, más a két bringa. DE! Szeretném hozzátenni, hogy amikor megvettem a Zero kerekeket, felpattintottam ugyanarra a megszokott bicómra, ugyanazokkal a gumikkal, azt hittem vettem egy új bicót. Nem kamu, csak a kerékszett cseréje óriásit dobott a bringázás élményfaktorán :napsut: Azóta is imádom.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a W. GTR-ből egy kerékcsere TT gépet varázsol, de akármit vesztek az első lépés egy k.va jó kerék legyen alá :smile32:
Egyébként jó, hogy ezt említed, mert ez a tapasztalat nekem is meg volt a bringa kapcsán, de már el is feledkeztem róla, ezért is olvastam kissé furcsálva Szalon kolléga tegnapi bejegyzését, már ami a Wilier-re vonatkozott. Mert nekem már csak a a Racing Zero-s tapasztalat volt meg, hogy oké, h nem egy aero sprinter gép, de ahhoz képest egész tisztességesen ugrik. Alapból ugye Shimano RS10-es kerekekkel volt szerelve, amin elég gyorsan túladtam. Aztán jött rá egy komolyabb DT Swiss, legalábbis árát tekintve mindenképp, mégsem vált be. Egyszercsak azt éreztem, nincs kedvem ráülni a bringára. Ezután jött a Racing Zero - ami egyébként hamarosan eladósorba kerül a karbon érkezése miatt - ami tényleg olyan volt, ahogy írtad: mintha kicserélték volna alattam a bringát. Ugrott, harapott, gurult, kedvet csinált a tekeréshez - tette a dolgát, ahogy kell.
Közben találtam képet a DT kerékről:
Csatolmányok
unnamed (3).jpg
unnamed (3).jpg (69.36 KiB) Megtekintve 339 alkalommal
unnamed (2).jpg
unnamed (2).jpg (145.81 KiB) Megtekintve 339 alkalommal
unnamed (1).jpg
unnamed (1).jpg (145.11 KiB) Megtekintve 339 alkalommal
Cd: Naim CDS2 + Naim XPS
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Sosem voltam csapat drukker vagy sosem akartam csapatmezt,de ez annyira megtetszett, hogy kellett egy ilyen :rolleyes: :
10370.1.jpg
10370.1.jpg (34.14 KiB) Megtekintve 350 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 822

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.05.11., hétf. 21:51
kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta
Ahogy a kolléga is írta, más a két bringa. DE! Szeretném hozzátenni, hogy amikor megvettem a Zero kerekeket, felpattintottam ugyanarra a megszokott bicómra, ugyanazokkal a gumikkal, azt hittem vettem egy új bicót. Nem kamu, csak a kerékszett cseréje óriásit dobott a bringázás élményfaktorán :napsut: Azóta is imádom.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a W. GTR-ből egy kerékcsere TT gépet varázsol, de akármit vesztek az első lépés egy k.va jó kerék legyen alá :smile32:

Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 485

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

gianni321 írta:
2020.05.11., hétf. 22:16
Szalon írta:
2020.05.11., hétf. 21:51
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.
A Gtr egy komfort országúti, benne van a nevében is, Granturismo. Nem gondolom, hogy azt kellene tőle elvárni, mint egy Specitől. Alapvetően teljesen másról szól a 2 gép, kb. annyi közös van bennük, h mind a kettő országúti. 5 éve nyúzom az enyémet, múlt héten 204km-t mentem vele és imádom. Valóban nem egy "lószparádé" (Revi után szabadon) bringa, inkább arról szól, hogy ráülsz és élvezed a tekerést. Azt is meg kell említenem, hogy addig, amíg be nem szereztem a Deda karbon nyeregcsövet, a korábbi alu vázas karbon villás noname bringám komfortosabb volt. Nomeg vagy 2 hónapig állítgatnom kellett, mire jó lett. Szóval olyan ez is, mint a hifi: tapasztalsz valamit, ami vagy tetszik, vagy nem, de az igazából csak pici része az összképnek.
Tökéletesen egyetértek, csak én megörültem, hogy végre valós tapasztalatot szerzett az asszony és ezáltal úgy néz ki, hogy milyen színű kérdésen kívül más is előtértbe került számára is. Valamint érdekes volt megtapasztalnia, hogy amúgy két kb egy árban lévő bringa között mennyire nagy is lehet a különbség. (350.000ft-os kategória) Persze mind a kettőre kell és lehet költeni, a wiliernél ugye nyeregcső/nyereg, kormány valamint kerék csere első körben, a 10 éves specin meg bármikor bármi előjöhet... szóval érdekes összehasonlítás egy 10 éves csúcs gép és egy új belépő bicaj esetében. (amúgy, ha méretileg jó lett volna a speci, el is hoztuk volna)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1847
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 501
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

Szalon írta:
2020.05.11., hétf. 21:51
Srácok... Valakit kaptak már el trafival gyorshajtással? :rolleyes:

Én ma belefutottam egybe... fejem leszegve, csak tekertem, erre kiugrott elém 2 fakabát, hogy hova-hova ilyen sietősen... mert 30-as táblánál (útfelújítás, de már csak a tábla maradt véletlen természetesen) 54-el mértek be lentebb a kollégák... Először is levegőt sem nagyon kaptam, aztán mondtam, hogy csak gurulgatok, meg nagy a hátszél... majd visszafele milyen rossz lesz...stb... de rendesek voltak, amúgy sem volt nálam semmi irat :D de elengedtek... mondták, hogy én vagyok az új rekordjuk... :napsut:

Másik történet: Hétvégén az asszonyt elvittem bikefittingre, mert mindig megy a harc közöttünk, hogy neki kicsi a bicaja (mert 3 bringaboltban is azt mondták már) én szerintem meg tökéletes amúgy (Canyon bicaj, netről rendelte próba nélkül, de elég sokat kérdezett az ügyfélszolgálaton, meg alaposan leméregettük előtte és egy xs-es méretűt ajánlottak neki) Canyonnál vannak női specifikus vázak, kifejezetten női geometriával... méretezésük kicsit fura mert 3xs-től indul és M-ig tart a számozásuk, valamint ők úgy gondolják, hogy a kisebb vázakhoz jobb egy kisebb kerék, így 27,5"os, azaz 650-es kerekekkel szerelik a kis női vázakat... és ezért tűnik elsőre optikailag kicsinek... Szóval a lényeg, hogy megmérve, tökéletes méretűre be lehetett állítani a bicaját (az ülésen kellett kicsit feljebb húzni) és csodálkoztak ott is, mert elsőre ott is mindenki azt mondta, hogy ez kicsi neki... Valamint igazából azért mentünk, hogy mivel szeretne egy komolyabb karbon országútit, tudjuk, hogy milyen méretű kell neki. Valamint "tudományosan" is meg legyen magyarázva, hogy nem kell neki 54-es bicikliket nézegetnie, mert nem lesz neki jó... Szóval kaptunk egy mérést, amiben meg vannak a méretei alapján, hogy milyen méretű váz kell neki, márkától függetlenül, ami szerintem simán megérte az árát, így nem kell egy csomó helyre elmenni biciklit próbálni, ami megint csak egy első benyomás lenne számára, mivel nincs viszonyítási alapja, így nem biztos, hogy amit elsőre érez egy kis próbakörön, az 20-50-100km múlva is megfelelő lesz...
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.

Ha már ott voltunk, én is csináltattam egy mérést, ugye volt kis véleménykülönbség, hogy magasan van az ülésem-e vagy sem. Nekem érzetre nem volt magas, sőt még fél cm-t emeltem is volna szívem szerint rajta, de már nem piszkáltam a mérésig. A mérés/beállítás elején a felhasználás jellegét kell megválasztani (hobbi-sport-cometition-race közül lehet választani) és a méreteidhez kiadja a felhasználás módjához a tökéletes beállításokat bicajtól függetlenül. Én egy competition beállításra voltam kíváncsi saját részre. Az 56-os váz tök jó számomra, a benne lévő 110-es stucni is tökéletes nekem, szépen be lehetne állítani hozzá a bicajt, ha az előző gazda nem vágta volna le teljesen a kormánycsövet... :) ehhez a felhasználási módhoz, számomra 1,2cm-el feljebb kellet emelni még az ülést, a kormányon meg szűk 3cm-t kellet volna emelni, amit ugye nem lehet...
Vagyis 3 lehetőségem van:
  • Új villát venni, ami nincs levágva
  • Megfordítani a stucnit
  • Megszokni et a beállítást...
Új villát hagyom a legvégére
Megfordítani tuti nem fogom a stucnit, mert baromi csúnya :napsut:
Próbálom megszokni tűnik a legjobb opciónak, mivel eddig is majdnem így használtam :) (-1,2cm volt az ülés)

Ez a beállítás, ahogy jelenleg van egy erős race beállításnak felelne meg, majdnem 17cm-el van feljebb a kormánynál a nyereg...
Valamint kiderült, hogy mivel nem az a tipikus bringás felső testem van ezért a 40-cm széles kormányomat, 46-ra kellene cserélni, de ugye 44cm a max, úgyhogy hamarosan le kell tudnom ezt is... Továbbá számomra 172,5-ös hajtókar helyett 175-ös lenne a tökéletes, de már elkezdtem wattmérőket nézegetni... szóval lehet hajtóműcserével együtt egyben kellene meglépnem majd... Wattmérőknél mit érdemes? ki mit venne? s miért?
Szóval számomra is tanulságos volt ez az egész.

Velencén volt a mérés, utána úgy terveztük, hogy körbetekerjük a tavat, de 3km után visszafordultunk, annyi birka ember volt.... egy elektromos rolleres nő belém is jött, szerencsére láttam előre, hogy mi lesz, ezért készültem az ütközésre így a bicajhoz nem ért hozzá, vállal meg lábbal hárítottam... :smile51: :smile30:
A Gtr egy komfort országúti, benne van a nevében is, Granturismo. Nem gondolom, hogy azt kellene tőle elvárni, mint egy Specitől. Alapvetően teljesen másról szól a 2 gép, kb. annyi közös van bennük, h mind a kettő országúti. 5 éve nyúzom az enyémet, múlt héten 204km-t mentem vele és imádom. Valóban nem egy "lószparádé" (Revi után szabadon) bringa, inkább arról szól, hogy ráülsz és élvezed a tekerést. Azt is meg kell említenem, hogy addig, amíg be nem szereztem a Deda karbon nyeregcsövet, a korábbi alu vázas karbon villás noname bringám komfortosabb volt. Nomeg vagy 2 hónapig állítgatnom kellett, mire jó lett. Szóval olyan ez is, mint a hifi: tapasztalsz valamit, ami vagy tetszik, vagy nem, de az igazából csak pici része az összképnek.
Cd: Naim CDS2 + Naim XPS
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4747
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 705
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ha nincs 30-ss tábla,akkor is bukó,mert városonkívül is a megnegdett az 50 :) a 40 pedig bárhol már sisakköteles.
Én egyszer Lillafürednél zúztam lefele, néztek is,de erre nem is gondoltam. A kilincsmű igen erősen zengette a bükki utat. Szerintem azt nézt3k,mert míg fel nem bukkantam a kanyarban, csak a csattogást hallhatták :D aztán mikor kiguriltam a kanyarból, olyan fura arcot vágtak,mint aki szellemet lát :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 485

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

Srácok... Valakit kaptak már el trafival gyorshajtással? :rolleyes:

Én ma belefutottam egybe... fejem leszegve, csak tekertem, erre kiugrott elém 2 fakabát, hogy hova-hova ilyen sietősen... mert 30-as táblánál (útfelújítás, de már csak a tábla maradt véletlen természetesen) 54-el mértek be lentebb a kollégák... Először is levegőt sem nagyon kaptam, aztán mondtam, hogy csak gurulgatok, meg nagy a hátszél... majd visszafele milyen rossz lesz...stb... de rendesek voltak, amúgy sem volt nálam semmi irat :D de elengedtek... mondták, hogy én vagyok az új rekordjuk... :napsut:

Másik történet: Hétvégén az asszonyt elvittem bikefittingre, mert mindig megy a harc közöttünk, hogy neki kicsi a bicaja (mert 3 bringaboltban is azt mondták már) én szerintem meg tökéletes amúgy (Canyon bicaj, netről rendelte próba nélkül, de elég sokat kérdezett az ügyfélszolgálaton, meg alaposan leméregettük előtte és egy xs-es méretűt ajánlottak neki) Canyonnál vannak női specifikus vázak, kifejezetten női geometriával... méretezésük kicsit fura mert 3xs-től indul és M-ig tart a számozásuk, valamint ők úgy gondolják, hogy a kisebb vázakhoz jobb egy kisebb kerék, így 27,5"os, azaz 650-es kerekekkel szerelik a kis női vázakat... és ezért tűnik elsőre optikailag kicsinek... Szóval a lényeg, hogy megmérve, tökéletes méretűre be lehetett állítani a bicaját (az ülésen kellett kicsit feljebb húzni) és csodálkoztak ott is, mert elsőre ott is mindenki azt mondta, hogy ez kicsi neki... Valamint igazából azért mentünk, hogy mivel szeretne egy komolyabb karbon országútit, tudjuk, hogy milyen méretű kell neki. Valamint "tudományosan" is meg legyen magyarázva, hogy nem kell neki 54-es bicikliket nézegetnie, mert nem lesz neki jó... Szóval kaptunk egy mérést, amiben meg vannak a méretei alapján, hogy milyen méretű váz kell neki, márkától függetlenül, ami szerintem simán megérte az árát, így nem kell egy csomó helyre elmenni biciklit próbálni, ami megint csak egy első benyomás lenne számára, mivel nincs viszonyítási alapja, így nem biztos, hogy amit elsőre érez egy kis próbakörön, az 20-50-100km múlva is megfelelő lesz...
A mérés után persze volt már 2 kiszemelt bicaj, amit megnéztünk neki. Igazi Nő, ezért ugye elsődleges a szín, meg a felirat...stb... és neki a Wilier GTR tetszik, pirosban... meg a celeste Bianchik... :) Pont volt egy 1 éves Wilier, ami méretileg is jó volt számára, de 50m után visszajött, hogy igazából semmivel nem érzi jobbnak, mint a mostani kis alu fitness bicaját... Látszott rajta, hogy nem indul meg, olyan suta volt az egész. Az eladónak volt egy régi SL3-as S-works tarmac is, 10 éves bicaj, karbon kerékkel, meg az akkori csúcs Campa hajtással, 53-as méret sajnos nagy volt neki, de kipróbálta és úgy jött vissza, hogy ezt nem hiszi el, hogy mekkora a különbség... nem is érti, mert hogy az egy régi, meg mind a kettő karbon... 10m után kereste, hogy hol tud felváltogatni, úgy megindult a kis speci alatta.... a wilier-el nem is váltott... Nem akarom a wiliert bántani, mert az egy alap karbon bicaj, 8,4kg 105-ös szettel meg normál fékkel, szóval szerintem baromi nehéz is. De szerencsére sikerült megtapasztalnia, milyen egy igazi karbon kerekes versenygép... azóta csak Tarmac-ot nézeget... :) Esetleg, ha valaki tud valami eladót, ne kíméljetek, 52-es méretben.

Ha már ott voltunk, én is csináltattam egy mérést, ugye volt kis véleménykülönbség, hogy magasan van az ülésem-e vagy sem. Nekem érzetre nem volt magas, sőt még fél cm-t emeltem is volna szívem szerint rajta, de már nem piszkáltam a mérésig. A mérés/beállítás elején a felhasználás jellegét kell megválasztani (hobbi-sport-cometition-race közül lehet választani) és a méreteidhez kiadja a felhasználás módjához a tökéletes beállításokat bicajtól függetlenül. Én egy competition beállításra voltam kíváncsi saját részre. Az 56-os váz tök jó számomra, a benne lévő 110-es stucni is tökéletes nekem, szépen be lehetne állítani hozzá a bicajt, ha az előző gazda nem vágta volna le teljesen a kormánycsövet... :) ehhez a felhasználási módhoz, számomra 1,2cm-el feljebb kellet emelni még az ülést, a kormányon meg szűk 3cm-t kellet volna emelni, amit ugye nem lehet...
Vagyis 3 lehetőségem van:
  • Új villát venni, ami nincs levágva
  • Megfordítani a stucnit
  • Megszokni et a beállítást...
Új villát hagyom a legvégére
Megfordítani tuti nem fogom a stucnit, mert baromi csúnya :napsut:
Próbálom megszokni tűnik a legjobb opciónak, mivel eddig is majdnem így használtam :) (-1,2cm volt az ülés)

Ez a beállítás, ahogy jelenleg van egy erős race beállításnak felelne meg, majdnem 17cm-el van feljebb a kormánynál a nyereg...
Valamint kiderült, hogy mivel nem az a tipikus bringás felső testem van ezért a 40-cm széles kormányomat, 46-ra kellene cserélni, de ugye 44cm a max, úgyhogy hamarosan le kell tudnom ezt is... Továbbá számomra 172,5-ös hajtókar helyett 175-ös lenne a tökéletes, de már elkezdtem wattmérőket nézegetni... szóval lehet hajtóműcserével együtt egyben kellene meglépnem majd... Wattmérőknél mit érdemes? ki mit venne? s miért?
Szóval számomra is tanulságos volt ez az egész.

Velencén volt a mérés, utána úgy terveztük, hogy körbetekerjük a tavat, de 3km után visszafordultunk, annyi birka ember volt.... egy elektromos rolleres nő belém is jött, szerencsére láttam előre, hogy mi lesz, ezért készültem az ütközésre így a bicajhoz nem ért hozzá, vállal meg lábbal hárítottam... :smile51: :smile30:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”