Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Nem vagyok egy magamutogató ember,de tessék,lássatok ilyet is :
Re: Kerékpározás
amatőr egykerekesAAttila írta: ↑2020.05.13., szer. 14:04Nem akarok mindenáron karbon kereket venni, mert nekem megfelel a Zero is, csak megtetszett az Easton kinézete és elég jókat írtak a tesztek róla.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jobban gurul, az nem kérdés, de már ezerszer elmondtam,hogy hányok a pumpálásától
de ez most komoly volt
írjak egy listát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem akarok mindenáron karbon kereket venni, mert nekem megfelel a Zero is, csak megtetszett az Easton kinézete és elég jókat írtak a tesztek róla.
Re: Kerékpározás
tényleg. nem kő valakinek szingó?
elég patika vittoria corsa graphine2.0 control 622-25. de csak 1 darab. a másik fele ledfektelt, hogy a tufo extrem lötyi se bírt vele,az kuka lett.
nézegettem,hogy megtartom és veszek egy párját, de elegem van a vittoriából. két keréken corsa van, de a latex belsőt én nem bírom megemészteni fújtassa a halál folyton. márhogy,így is minden út előtt fújtatok, tizedre, de nem mindegy,hogy 9ről kell feltolni 10-re, vagy 2-ről... nálunk az asszony corsa buzi. majd szépen,mikor leradírozza a corsakat, kap contit. az új kerekére is már conti megy.
ja, 10.000HUF kb 200km-el... szalaggal ragasztott volt, nincs rárohadva a cement. ha van ismerős,aki szeret pumpálni... nyú price elég sok. talán 30-35 mire ideér.
elég patika vittoria corsa graphine2.0 control 622-25. de csak 1 darab. a másik fele ledfektelt, hogy a tufo extrem lötyi se bírt vele,az kuka lett.
nézegettem,hogy megtartom és veszek egy párját, de elegem van a vittoriából. két keréken corsa van, de a latex belsőt én nem bírom megemészteni fújtassa a halál folyton. márhogy,így is minden út előtt fújtatok, tizedre, de nem mindegy,hogy 9ről kell feltolni 10-re, vagy 2-ről... nálunk az asszony corsa buzi. majd szépen,mikor leradírozza a corsakat, kap contit. az új kerekére is már conti megy.
ja, 10.000HUF kb 200km-el... szalaggal ragasztott volt, nincs rárohadva a cement. ha van ismerős,aki szeret pumpálni... nyú price elég sok. talán 30-35 mire ideér.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
néha visszaolvasom,aztán van,hogy legyintek, érthető ez,de van,hogy a fontosabbakat javítom. a k7llodogó vagy mi az érthető. aki meg nem érti,úgyse tudja,mi az a küllőfogó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
majd gépelj este,ágybafekve,tévétnézve tabletenavl2 írta: ↑2020.05.13., szer. 12:41amennyit tekersz - csajok nélkül !! -, es amilyen utak vannak, mindjart leamortizalod a meglevö kerekeket es mar vehetsz is ujat. csak 1-2 hegyröl süvitös lejöves kell hozza :-) es :-(
vagy: ha jól emlekszem valami szuper pontos gépelésü fórumtárs (köszönöm a vidam perceket !! a "k7llodogo" = küllöfogó azota szalloige lett nálunk !!) sincs meg többlet kerékszett nélkül, szoval jo tarsasagba kerülhetsz !!
vagy: csak akkor vedd meg, ha a meglevö igen jokat igen olcson rám ruházod (shimano 10-eshez) [annyira persze nem komoly a szandekom, meg nem is tekerek olyan komolyan, meg annyira önzö sem vagyok. vagy de ? :-)]
nekem nem kel ltöbb kerék,... max egy ...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
majd lekűzd más máhogy elviszi :)
ott a vision trimax a magicben 160-ért. vittiria corsa van rajta. maga a gumi 80ezer. ilyen javtással még versenyeztek nálunk 2-3 évet,majd eladtuk és mai napig megy.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
amennyit tekersz - csajok nélkül !! -, es amilyen utak vannak, mindjart leamortizalod a meglevö kerekeket es mar vehetsz is ujat. csak 1-2 hegyröl süvitös lejöves kell hozza :-) es :-(
vagy: ha jól emlekszem valami szuper pontos gépelésü fórumtárs (köszönöm a vidam perceket !! a "k7llodogo" = küllöfogó azota szalloige lett nálunk !!) sincs meg többlet kerékszett nélkül, szoval jo tarsasagba kerülhetsz !!
vagy: csak akkor vedd meg, ha a meglevö igen jokat igen olcson rám ruházod (shimano 10-eshez) [annyira persze nem komoly a szandekom, meg nem is tekerek olyan komolyan, meg annyira önzö sem vagyok. vagy de ? :-)]
Re: Kerékpározás
Igen, sajnos a válság beüt a kerékpározásnak. Az eddigi lista ez, ebből lehet majd szépen lehúzogatni a neveket...trane írta: ↑2020.05.13., szer. 08:36erről már jó ideje cikkeztek - és sajna nincs egyedül a CCC legénysége a helyzettel...lehoako írta: ↑2020.05.13., szer. 08:31Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is...
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
De ha lekerülnek a pro-tour-kategóriába, versenyek ott sincsenek, így TV közvetítések sem, így a szponzorok sehol sem jutnak felülethez, a végén már a profik is amatőr szinteken fognak tekerni...
https://www.cyclist.co.uk/news/7265/202 ... -announced
UCI men's WorldTour teams for 2020
AG2R La Mondiale
Astana
Bahrain-Merida
Bora-Hansgrohe
CCC Team
Cofidis
Deceuninck-QuickStep
Education First
Groupama-FDJ
Lotto Soudal
Mitchelton-Scott
Movistar
Dimension Data (Team NTT)
Team Ineos
Jumbo-Visma
Katusha-Alpecin (to be Israel Cycling Academy)
Team Sunweb
Trek-Segafredo
Uae Team Emirates
Re: Kerékpározás
Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is...
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
Re: Kerékpározás
Osz mérnem benne van a kerék?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3351
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4304
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A kívánságlistámon elég hátul szerepel, kb. mint az áramoltatott, helybenúszós medence. Esélyed sincs bárhova odaérni, meg a táj is nulla. Ezen a lánykák sem segítenének.AAttila írta: ↑2020.05.12., kedd 20:18Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Re: Kerékpározás
Csak a jobb keringésem végetttrane írta: ↑2020.05.12., kedd 21:21a garázsba, a két csajjal, miAAttila írta: ↑2020.05.12., kedd 20:18Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Re: Kerékpározás
Egy ilyet otthonra?
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
https://www.facebook.com/luciano.manzet ... 1423958340
Re: Kerékpározás19155
Szép és minden ami szép, drága is
Csak ezt az energiát a tekerésbe is fektethetném. De olyan rossz idő volt tegnap, most kezd előjönni a nap és amúgy sem tudtam ellenállni egy Krusovicének, szóval maradtam.
Ha még egyszer alkoholról vagy egyéb tiltott dologról töltesz fel képet, szó nélkül kitiltalak a fórumról! Kérlek olvasd el a szabályzatot!
V.
Re: Kerékpározás
Ott a pont, valahogy le kellene állni. Mindig megtetszik valami nekem is, abba kellene hagyni, de mondani könnyű
Kora tavasz óta egy zero nite-tal szemezek, de eddig mindig sikerült lebeszélni magam. Biztos lekopna a fékfelüleltről az oxid réteg. És a Shamal Mille amúgy is szebb
De biztos jól állna a bringának. Mondjuk erősebb nem lennék tőle
Re: Kerékpározás
szerintem teljesen jól erthetöen es erzekelhetöen irtad le, sok témában lehetne hasonlatot hozni, pl.
mai X millios auto es egy Y eves, de hasznalt es ma X-be kerülö
ma Z-be kerülö hangfal, erösitö a boltbol ujan, vs. egy korabbi komolyabb modell
...
Re: Kerékpározás
Áááá szó sincs semmi ilyenről, nem vagyok márka fetisiszta Csak a jó kerék fontosságát szerettem volna megemlíteni
Egyébként még egy dolog eszembe jutott a jó kerékkel kapcsolatban:
Jó pedáltechnika fejlesztő Ugye általában az ember (az átlag,aki nem TANULT tekerni) úgy teker, hogy lenyomja a pedált. Ha már egy kicsit fejlődik és van cipő is hozzá, akkor már felfelé is kezdi húzni. A bringások pedig szépen, folyamatosan forgatják, mert így a leghatékonyabb. Na már most, ha ezt pl. a Zero-val csináljuk, akkor úgy néz ki a dolog, hogy ha folyamatosan forgatjuk, akkor egy szépen, gyorsan vágtázó mustang lovon ülünk. Ha csak lenyomjuk vagy húzzuk a pedált (pl. előfordul hirtelen nagyobb szembe szél vagy erősebb emelkedőnél, ha nem figyelek a lábaimra), akkor egy izgága, megbokrosodott lovacskán találom magam. Minden egyes taposásra ugrik egyet és nem folyamatos a haladás.
(vagy ezt csak én érzem így? )
Amúgy én is kinéztem egy karbon kereket, de félek, hogy sosem lesz vége, ha most nem állok le a vásárlással
Re: Kerékpározás
Ne haragudjatok, nem akartam senki lelki világába belegázolni, de úgy érzem kicsit félreviszitek...
Korrektül leírtam, hogy mi történt, leírtam, hogy a GTR egy alap gép, alap 105 szettel, gyári állapotban, 8,4kg-al, valamint, hogy a mellette próbát Tarmac egy 10 éves csúcs váz volt, karbon kerekekkel, akkori csúcs campa szettel... Nem egy kategória a két váz és ezt az asszony 0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érezte. Egyedül az áruk volt azonos, ezért akárhogy is nézzük az összehasonlításnak igenis van/volt létjogosultsága! Én úgy gondolom, hogy egy régi Tarmacon élvezetesebb tekerni, mint egy új GTR-en és ezt szerencsére már a csajom is megtapasztalta és magától le is mondott a Wilierről... pedig a Tarmac nem tetszik neki egyáltalán! Egyébként meg a Speci kínálatában a Tarmac tölti be azt a szerepet, amit a Wiliernél a GTR szvsz... Az amcsiknál van a Tarmac - Rubaix - Venge, az olaszoknál meg a GTR - Cento NDR - Cento Air, valamint idén ugye bejött a képbe még az új SLR.
Persze ez nem jelent semmit, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Kerékkel kapcsolatban meg természetesen én is éreztem a Mavic után a Bora WTO-t felrakva, hogy nem mintha különbségek vannak... egyértelműen előnyére változott minden, ezért természetesen, ha majd lesz az asszonynak is valami, akkor kapni fog egy jó kerékszettet is idővel. Persze nehéz lesz meggyőzni őt erről, mint ahogy a cipőről... :)
Korrektül leírtam, hogy mi történt, leírtam, hogy a GTR egy alap gép, alap 105 szettel, gyári állapotban, 8,4kg-al, valamint, hogy a mellette próbát Tarmac egy 10 éves csúcs váz volt, karbon kerekekkel, akkori csúcs campa szettel... Nem egy kategória a két váz és ezt az asszony 0 tapasztalattal 50m-után is azonnal érezte. Egyedül az áruk volt azonos, ezért akárhogy is nézzük az összehasonlításnak igenis van/volt létjogosultsága! Én úgy gondolom, hogy egy régi Tarmacon élvezetesebb tekerni, mint egy új GTR-en és ezt szerencsére már a csajom is megtapasztalta és magától le is mondott a Wilierről... pedig a Tarmac nem tetszik neki egyáltalán! Egyébként meg a Speci kínálatában a Tarmac tölti be azt a szerepet, amit a Wiliernél a GTR szvsz... Az amcsiknál van a Tarmac - Rubaix - Venge, az olaszoknál meg a GTR - Cento NDR - Cento Air, valamint idén ugye bejött a képbe még az új SLR.
Persze ez nem jelent semmit, csak gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Kerékkel kapcsolatban meg természetesen én is éreztem a Mavic után a Bora WTO-t felrakva, hogy nem mintha különbségek vannak... egyértelműen előnyére változott minden, ezért természetesen, ha majd lesz az asszonynak is valami, akkor kapni fog egy jó kerékszettet is idővel. Persze nehéz lesz meggyőzni őt erről, mint ahogy a cipőről... :)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech