az nem olyan jó.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ugyanez van és van app támogatása... így néz ki a coppver. a DT kitérést mér mm-ben(nyilván tört) asszem, azzal mehezebb boldogulni. sok esetben csak a kgf adat van meg. nomeg, a kitérésnél az a kitérés csak a gyári küllőre vonatkozik. ha cserélni kell és nincs gyári, máris nem igaz a kitérés mértéke és nem fogod tudni kalibrálni, míg ennél csak leméred a küllő adatait (lehet csak 0,05 mm-ben tér el szélességben,de az már más feszességet tud a kijelző 11-es értékén,mint az eredeti. az app-al ki lehet próbálni, ha a küllő méretét átírod 1-ről 0,95-re). ezér is lőttem be kb középre, mert nem tudtam eldönteni, 0,95 vagy 1 a küllő vastagsága. ahányszor mértem, vagy ez.vagy az volt. de enyni eltérésnél, egy olcsó tolómérő simán rugózhat 0,05-öt, de a küllő más-más pontjain is eltérhet a méret.pärt írta: ↑2020.05.20., szer. 12:17Revi, milyen feszességmérőt használsz?
Most rendelek pár dolgot és a választékból egy ilyenre szavaznék:
park-tool-tm-1-kullofeszesseg-mero.jpg
Nem az abszolút precíz kalibráltság a lényeg; nem csapatszerelői munkára kell. Vannak féláron is ilyen elven működő no name cuccok, meg lehetne rendelni aliról a komoly, sokszáz eurós dt műszer koppintását is tizedáron, de ebben kicsit jobban bíznék.
https://www.parktool.com/wta/ws5ec50a124e430
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Kosaras a csapágy, nem önbeálló és új, persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet rossz. De gyanúsak a hangok, valamiért azt gondolom, hogy a hajtómű tengelye (mondjuk abban sincs több 4000 km-nél) összefüggésben lehet vele, azért is tettem bele ezt a vastagabb zsírt. Bevásik vagy összeszoknak, meglátjukrevox írta: ↑2020.05.20., szer. 11:17ja, kattog... nem nyekreg...
próbáld állványon kideríteni hol,bár ott lehet nem csinálja. szerintem golyó kattog. kevés kenést szokott ezekre kerülni és ha kosaras, míg szét nem keni azt a minimált,ami benne van, hajlamoskattanni. ha elmúlik,valsz addigra teríti a kenőanyagot.
nemrég gianni kiolléga fulcrum zeroja volt nálam és néha a csapágya,takarítás után meg-megkattant. mivel az használt, válhetően már valahol kapott egy-egy felütést és még ha ezek picike felütések is, apró egyenetlenséget okoznak a csapágypályán és előfordulhat minimális beékelődés,amikor a kosár,golyó és futópálya együttállás olyan. de mivel aban is kevés kenés van, ha már megindítottad és "bemelegedett" nem kattan. ha kerámiás a középcsapid, én a kosár és golyó érintkezési pontján előfordulható aprócska beékelődésre gondolok, ami menetközben kisimul, helyérekerül minden golyó,kenés,kosár. ha nem kosaras,akkor pedog golyó-golyó konktaktra gyanakodnék.
Ja és a rajz pöpec
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3349
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4302
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Revi, milyen feszességmérőt használsz?
Most rendelek pár dolgot és a választékból egy ilyenre szavaznék: Nem az abszolút precíz kalibráltság a lényeg; nem csapatszerelői munkára kell. Vannak féláron is ilyen elven működő no name cuccok, meg lehetne rendelni aliról a komoly, sokszáz eurós dt műszer koppintását is tizedáron, de ebben kicsit jobban bíznék.
Most rendelek pár dolgot és a választékból egy ilyenre szavaznék: Nem az abszolút precíz kalibráltság a lényeg; nem csapatszerelői munkára kell. Vannak féláron is ilyen elven működő no name cuccok, meg lehetne rendelni aliról a komoly, sokszáz eurós dt műszer koppintását is tizedáron, de ebben kicsit jobban bíznék.
Re: Kerékpározás
szerinem jó és árban verhetetlen. tetszik külön a stucnira való intergálása alapértelmezetten.lacee írta: ↑2020.05.20., szer. 11:54Én egy ilyet szeretnék.
https://www.decathlon.hu/kerekparos-com ... 87158.html
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
Szalon,akkor Te v. a nyertes km.-ben
Tied a képzeletbeli serleg
Tied a képzeletbeli serleg
Re: Kerékpározás
ha már zöörg a Garmin...
mi ezt használjuk, nem a gyári konzolt. ez egy viszonylag lágyabb műaynag, olyan polietilés féle. ki van merevítve, de van minimális rugalmassága. sokkal jobb, mint agyári konzol és ehhez nem kell nagy döcögőt elképzleni. elég pl a felfújt conti competition kis aprócska gumimintájára gondolni. sokkal jobb a rezgéselnyelés.
https://www.ebay.com/itm/Bicycle-Bike-B ... ZbKgl4etMQ
mi ezt használjuk, nem a gyári konzolt. ez egy viszonylag lágyabb műaynag, olyan polietilés féle. ki van merevítve, de van minimális rugalmassága. sokkal jobb, mint agyári konzol és ehhez nem kell nagy döcögőt elképzleni. elég pl a felfújt conti competition kis aprócska gumimintájára gondolni. sokkal jobb a rezgéselnyelés.
https://www.ebay.com/itm/Bicycle-Bike-B ... ZbKgl4etMQ
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
garminban az 1000-es széria méretben elég nagy(döcögőn sokkal jobban rángatja a konzolt, lebeg). nekem van 820,tud mindent amit kell és kicsike. talán a 830 újabb,okosabb és ekkora az is. én vak vagyok és nincs szemüvegem, mindent látok rajta és a bike24 elég jó áron is kínálja a 820-at. mi vettünk kettőt.
wattmérőben az összvethetőség az érdekes, így amit csal egyszer, máskor is annyit fog, szóval a fejlődés látható, bármilyen anomális van lábban. de szerintem ne költs rá sokat, mert nagyjából majd mind az apróban végzi :) a garmin pedálokat nálunk osztogatták a fiataloknak. egy zakó, egy véletlen bicajeldőlés és kuka. de szerintem a másik se strapabíróbb.
A másik az, amin sokat agyalok ,hogy ez mérni tudjon,kell neki valami erőt felemésztenie, mert miből mérne? energiamegmaradás tétele :)
wattmérőben az összvethetőség az érdekes, így amit csal egyszer, máskor is annyit fog, szóval a fejlődés látható, bármilyen anomális van lábban. de szerintem ne költs rá sokat, mert nagyjából majd mind az apróban végzi :) a garmin pedálokat nálunk osztogatták a fiataloknak. egy zakó, egy véletlen bicajeldőlés és kuka. de szerintem a másik se strapabíróbb.
A másik az, amin sokat agyalok ,hogy ez mérni tudjon,kell neki valami erőt felemésztenie, mert miből mérne? energiamegmaradás tétele :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
elvielg,amíg zsír van a csapágyban, ilyesmi nincs, csak akkor minek kerámiacsapágy, ha a zsír kitömíti a hézagokat és a gordülési ellenállása azonos lesz az acélgolyóval.
konkrétan megvetem az fsa kerámiazsírt és bepakoltam a bora ultra csapágyba... lusta voltam utólag szétszedni, mert úgyis cserélek komplett csapágyat, de ezzel nem (sem) olyan. a kónuszok kicsit kopottak, de így szépen fut a kopás ellenére, de nem kerámiásan, pedig alig észrevehető mennyiséget tettem bele.
konkrétan megvetem az fsa kerámiazsírt és bepakoltam a bora ultra csapágyba... lusta voltam utólag szétszedni, mert úgyis cserélek komplett csapágyat, de ezzel nem (sem) olyan. a kónuszok kicsit kopottak, de így szépen fut a kopás ellenére, de nem kerámiásan, pedig alig észrevehető mennyiséget tettem bele.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én gyűjtögetem a kilométereket, múlt héten 306km ment, 3x is esőben, ráadásul ez a szaharai homokos féle volt, uh mindegyik után bicajmosás, annyira telement homokkal minden... A héten viszont 180km-nél járok már :) (hétfő 60, tegnap 120km). Május hónap eddig 805km. A bicajomat nagyon megszerettem, kezdünk összecsiszolódni. Megleptem magam egy új Castelli nadrággal, ami baromi kényelmes. Az ára miatt most kiesett, de amúgy az Assos márkával van tapasztalatotok? Elég sok jót lehet olvasni róluk.
Mivel a sok nyeregben töltött időben túl sokat tudok agyalni, ezért itt is felteszem a kérdést, hogy ki-milyen irányba indulna el computer és wattmérő irányban?
Jelenleg ott tartok, hogy computerből 2 termékre szűkítettem: Wattmérőkből pedig kicsit nagyobb a zavar a fejembe... 2 típusra bontottam szét, az egyik a pedálos rendszerű, a másik a hajtókaros.
Pedálosból 2 variáció van: Valamint a két hajtókaros:
Eddig ott tartok, hogy mindegyik rendszernek vannak buktatói... Mindenképpen 2 oldalast szeretnék, mivel a bal térdem sérült volt.
A pedálos véleményem szerint elég sérülékeny, talán azt a legkönnyebb odaverni, meggyötörni stb... A Garmin pedálnál elég sokáig tartott orvosolni a megjelenéskor fennálló problémákat, amik főként az elem lezáró kupak nem tömítettsége miatt jelentkező szinkronizálási kihagyások...stb hibák miatt kiadtak egy új burkolatot, aztán az sem váltotta be a reményeket, úgyhogy jelenleg az újra kiadásnak az újra kiadásával (3.) úgy tűnik hogy sikerült orvosolni a kezdeti problémákat, valamint a dupla elemek helyett szimpla elemek használatával megbízhatónak tűnik mostanában.
Tudásban, adatokban a Garmin pedál tudja a legtöbbféle adatot, szóval, amennyiben megbízhatóan működik, úgy talán ez lenne a legjobb választás, én most ez irányba hajlok.
A másik pedálos rendszer a Faveo, tök jó kritikák és tapasztalatok vannak vele, megbízható, aksis, kb 50+ órát bír 1 töltéssel, a garminhoz képest 1 dolgot nem tud, mégpedig a PCO megjelenítést, viszont árban kedvezőbb, mint a garmin:
youtu.be/BhcB_8XO7Jg
A hajtókaros verziók számomra strapabíróbb konstrukciónak tűnnek, viszont azokkal meg általában a jobb-bal terhelésmegosztás nem szokott pontos lenni a gyakorlatban, valamint hosszabb távon ott is sokszor előfordulhat szinkronizációs probléma, valamint körülményesebb a be-ki szerelés és ezek a drágább megoldások, de cserébe egy komplett új tárcsát és hajtókart is kapok a pénzemért. Viszont adatokból a pedálosok többet tudnak általában.
youtu.be/Hc2OKeGQhw0
Szóval itt tartok, jelenleg talán a Garmin komplett csomag tűnik a legjobb kompromisszumnak számomra, de szívesen olvasnám véleményeteket a témával kapcsolatban! Nem annyira sürgős a dolog, főleg azért nem, mert elvileg a Garmin 1030-nak most júniusban jön ki a frissítése/utódja, azt meg szeretném várni, hogy milyen lesz.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Szalon 2020.05.20., szer. 11:32-kor.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
igen, ez a következő, bár az egy tompább... kattanás(?) a kattanás gyors, a vázrepedés kicsit lassabb hangot ad.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ja, kattog... nem nyekreg...
próbáld állványon kideríteni hol,bár ott lehet nem csinálja. szerintem golyó kattog. kevés kenést szokott ezekre kerülni és ha kosaras, míg szét nem keni azt a minimált,ami benne van, hajlamoskattanni. ha elmúlik,valsz addigra teríti a kenőanyagot.
nemrég gianni kiolléga fulcrum zeroja volt nálam és néha a csapágya,takarítás után meg-megkattant. mivel az használt, válhetően már valahol kapott egy-egy felütést és még ha ezek picike felütések is, apró egyenetlenséget okoznak a csapágypályán és előfordulhat minimális beékelődés,amikor a kosár,golyó és futópálya együttállás olyan. de mivel aban is kevés kenés van, ha már megindítottad és "bemelegedett" nem kattan. ha kerámiás a középcsapid, én a kosár és golyó érintkezési pontján előfordulható aprócska beékelődésre gondolok, ami menetközben kisimul, helyérekerül minden golyó,kenés,kosár. ha nem kosaras,akkor pedog golyó-golyó konktaktra gyanakodnék.
próbáld állványon kideríteni hol,bár ott lehet nem csinálja. szerintem golyó kattog. kevés kenést szokott ezekre kerülni és ha kosaras, míg szét nem keni azt a minimált,ami benne van, hajlamoskattanni. ha elmúlik,valsz addigra teríti a kenőanyagot.
nemrég gianni kiolléga fulcrum zeroja volt nálam és néha a csapágya,takarítás után meg-megkattant. mivel az használt, válhetően már valahol kapott egy-egy felütést és még ha ezek picike felütések is, apró egyenetlenséget okoznak a csapágypályán és előfordulhat minimális beékelődés,amikor a kosár,golyó és futópálya együttállás olyan. de mivel aban is kevés kenés van, ha már megindítottad és "bemelegedett" nem kattan. ha kerámiás a középcsapid, én a kosár és golyó érintkezési pontján előfordulható aprócska beékelődésre gondolok, ami menetközben kisimul, helyérekerül minden golyó,kenés,kosár. ha nem kosaras,akkor pedog golyó-golyó konktaktra gyanakodnék.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nézd végig a vázat,hogy nincs- e repedve.akisbandi írta: ↑2020.05.19., kedd 22:53Az első doboz egy középrészt rejtett (Pressfit BB386EVO). Először csak kattogott terhelésen. Próbáltam mosni és zsírozni, de a jobb oldala kicsit be volt rágva és a csere mellett döntöttem, miután nem lett jobb, sőt már nyekergett is.
Szóval a csere megtörtént, bár valami nem kerek, mert a nyekergés megszűnt, de a kattogást hallom az első két dombon, aztán elhagyja. Most a hajtóművet bekentem motorex nyomásálló zsírral, egyelőre jó, csak a patent nyikorog
Re: Kerékpározás
ezt elég szépen összefoglaltad egyébként az is egyik előnye, hogy a vázon belül van a csapágy, így a váz merevsége is ad neki egy kis merevséget, mert nem kint lóg a vázon kívül. és ha erővektorokat rajzolunk, akkor valójában a bb60-as csapágy a csapágyszélesség + hajtókar szélesség/2 karon rángatja a tengelyt a váz széléhez,vagyis a felfogatési ponthoz képest, míg a pressFit esetén, ha a váznak a középrészét kellő körültekintéssel alakították ki, a hajlítónymaték sokkal kisebb, ráadásul a megtámasztás hatásvonala egybesik a csapágynak a vázzal. skicceltem egyet, nem röhög. win paint :)akisbandi írta: ↑2020.05.20., szer. 10:36Mintha anno azzal magyarázták volna a PF “szabványt”, hogy a csapágyak méretének növekedése milyen jó hatással lesz az egészre. Ezzel szemben a Shimano hajtóműhöz 24x37x7-es csapágy van betéve.
És a vicc az egészben, hogy nincs konkrét technológia a szereléshez, váz gyártó válogatja, van aki simán zsírral, van aki karbon pasztával és van aki ragasztva ajánlja behúzni.
Amúgy miután elég nehezen indult meg, azt gondolom nálam ragasztva volt gyárilag. Elvileg ezek a ragasztók hőre lágyuló anyagok, de ki meri melegíteni. Nem is nagyon ajánlják.
Szóval egyelőre összeraktam karbon pasztával, nem nyekereg, csak azt tudnám mi kattog
Amúgy alig több, mint 100€ két db Enduro kerámia csapágy, a kibontott csészékbe bele lehetne tenni. Aztán végképp nem tudnám, hogy a sok illesztés közül honnan jönnek a hangok. Amúgy ezt a megoldást nem ajánlják, pedig a csészébe a csapágyat pont bele merném ragasztani.
De rátérve, hogy mi recsgehet, zöröghet,... passz. századmiliméterek képesek recsegni, de maga a karbon is. szerncsés esetben van benne alubetét, nem szerencsésben csak mezei karbon-karbonnal találkozik, az tud zajolni és a váz felerősíti a hangot elég rendesen.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Mintha anno azzal magyarázták volna a PF “szabványt”, hogy a csapágyak méretének növekedése milyen jó hatással lesz az egészre. Ezzel szemben a Shimano hajtóműhöz 24x37x7-es csapágy van betéve.
És a vicc az egészben, hogy nincs konkrét technológia a szereléshez, váz gyártó válogatja, van aki simán zsírral, van aki karbon pasztával és van aki ragasztva ajánlja behúzni.
Amúgy miután elég nehezen indult meg, azt gondolom nálam ragasztva volt gyárilag. Elvileg ezek a ragasztók hőre lágyuló anyagok, de ki meri melegíteni. Nem is nagyon ajánlják.
Szóval egyelőre összeraktam karbon pasztával, nem nyekereg, csak azt tudnám mi kattog
Amúgy alig több, mint 100€ két db Enduro kerámia csapágy, a kibontott csészékbe bele lehetne tenni. Aztán végképp nem tudnám, hogy a sok illesztés közül honnan jönnek a hangok. Amúgy ezt a megoldást nem ajánlják, pedig a csészébe a csapágyat pont bele merném ragasztani.
Re: Kerékpározás
nekem a téliben sikerült legyalázni 3 hónap alatt az elsőt...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nemnyertrevox írta: ↑2020.05.20., szer. 09:41ja. eladnám a felesleget, oszt vennék egy új cangát. na,ki is számolom majd lehet tényleg kiférne egy új dogma. bár lehet maradnék a Reactonal, csak jóformán mind tárcsás, vagy elektromos, vagy tárcsás és elektromos. a CF2 vázasok meg nekem visszalépés. az a baj, előrelépni csak nagyon sok pénzen tudok, amit nem biztos, hogy szeretnék biciklire költeni. lassan minden gyártónak van jó váza,ami nekem tetszik és merevségben tudja, vagy meghaladja a mostani reactomat, de ezek a vázak jóformán mind 1,5 mill körül vannak/kezdődnek. és akkor jön a kínlódás a más rendszerű fékekkel, középcsapágyakkal, kormányfelfogatással, xal elég sokba lenne egy ici-pici modernizáció. valsz gyorsabb se lennék, csak a lelkem simogatná :)
de azért gyártok egy xls-t
ami kijön, inkább összegyűjtöm. talán az egyik legnagyobb értékvesztéssel bíró dolog a Földön a kerék. még az ideális állapotot modellezve se jön ki olyan összeg,amiért érdemes belevágni, a racionális adatok meg siralmasak. és nem csiunáltam "ennél olcsóbban nem adom" listát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
6 éves a kecske,még elmenne de cseréltetem,sima gyárira,kerámia 90e. pííz.....v. másik 170 euró...revox írta: ↑2020.05.20., szer. 09:21vívala pressfittt hatalmas találmány volt, csak szeret (ahogy falun mondják a tmk-ban) kiszoposodni... a mezei BB60 csapágyam 6 éves, nem kevest látott és vagy 3-4 éve ott baxxa magát a kerámiagörgős középcsapi az ebay watch-ban :) de ez van. bár most hallottam olyat, a gyártók kezdik efleeljteni a pressFitet, meglátjuk..
Re: Kerékpározás
ja. eladnám a felesleget, oszt vennék egy új cangát. na,ki is számolom majd lehet tényleg kiférne egy új dogma. bár lehet maradnék a Reactonal, csak jóformán mind tárcsás, vagy elektromos, vagy tárcsás és elektromos. a CF2 vázasok meg nekem visszalépés. az a baj, előrelépni csak nagyon sok pénzen tudok, amit nem biztos, hogy szeretnék biciklire költeni. lassan minden gyártónak van jó váza,ami nekem tetszik és merevségben tudja, vagy meghaladja a mostani reactomat, de ezek a vázak jóformán mind 1,5 mill körül vannak/kezdődnek. és akkor jön a kínlódás a más rendszerű fékekkel, középcsapágyakkal, kormányfelfogatással, xal elég sokba lenne egy ici-pici modernizáció. valsz gyorsabb se lennék, csak a lelkem simogatná :)
de azért gyártok egy xls-t
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 734
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Csatlakozom az előttem szólóhoz, kitartást. Remélem az eső hoz némi megnyugvást.lacee írta: ↑2020.05.20., szer. 06:02Az kellemetlen,kitartást!AAttila írta: ↑2020.05.19., kedd 20:58Én még most kezdek magamhoz térni a nyárfa allergiámból. Ilyenkor szépen bedurran az orrpolipom, teljesen elzárja a légutakat, folyamatosan csurog ki a víz az orromon, de a legnagyobb probléma, hogy nem jut elég levegő a tüdőmbe. Próbálom belélegezni, de nincs elegendő mennyiség, ilyenkor csak alap dolgokra vagyok képes. 152-s pulzusnál, azt hittem leájulok a bicóról. 1-1 órákat azért elmegyek lájtosan, de az meg nem az igazi. (azért megcsináltam gépen az útvonalat:Pomáz-Dobogókő-Esztergom-Dobogókő-Pomáz 69km/1237szint most hétvégén vagy jövő hétvégén letekerem)
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Re: Kerékpározás
vívala pressfittt hatalmas találmány volt, csak szeret (ahogy falun mondják a tmk-ban) kiszoposodni... a mezei BB60 csapágyam 6 éves, nem kevest látott és vagy 3-4 éve ott baxxa magát a kerámiagörgős középcsapi az ebay watch-ban :) de ez van. bár most hallottam olyat, a gyártók kezdik efleeljteni a pressFitet, meglátjuk..
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Az kellemetlen,kitartást!AAttila írta: ↑2020.05.19., kedd 20:58Én még most kezdek magamhoz térni a nyárfa allergiámból. Ilyenkor szépen bedurran az orrpolipom, teljesen elzárja a légutakat, folyamatosan csurog ki a víz az orromon, de a legnagyobb probléma, hogy nem jut elég levegő a tüdőmbe. Próbálom belélegezni, de nincs elegendő mennyiség, ilyenkor csak alap dolgokra vagyok képes. 152-s pulzusnál, azt hittem leájulok a bicóról. 1-1 órákat azért elmegyek lájtosan, de az meg nem az igazi. (azért megcsináltam gépen az útvonalat:Pomáz-Dobogókő-Esztergom-Dobogókő-Pomáz 69km/1237szint most hétvégén vagy jövő hétvégén letekerem)
Online