mi volt az edzőkerék? azért a 4 perc nem kevés 40 kilin. persze, van az a xar kerék, létezik :) meg tempófüggő is, mert 40+ tempón nyilván egy alacsonyperemes nem rúg labdába, hegyen meg a nehéz.AAttila írta: ↑2020.05.24., vas. 23:56Olvasgattam ma kerék teszteket. Hááát....Olyanokat írogattak,hogy 40 kilin (minden teszt 40km + volt szélcsatorna is) 2 - 4 perccel gyorsabbak, mint egy általános edző kerék. De az árak sem semmik Viszont beruházok 800e-1M között és a Tiszató kört 6 perccel hamarabb teszem meg
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Olvasgattam ma kerék teszteket. Hááát....Olyanokat írogattak,hogy 40 kilin (minden teszt 40km + volt szélcsatorna is) 2 - 4 perccel gyorsabbak, mint egy általános edző kerék. De az árak sem semmik Viszont beruházok 800e-1M között és a Tiszató kört 6 perccel hamarabb teszem meg
Re: Kerékpározás
Akkor a 22-es maras?Vinkler írta: ↑2020.05.24., vas. 12:44Volt már szó róla...
Road cyclists are moving away from 23C, but what are the advantages of running 25C and beyond? https://www.cyclingnews.com/features/wh ... =automated
Lassan el kel kezdeni spájzolni :)
Egyébként amibe mennyi nyomás kell nálam fordítva van. A 22-es conti xompetitionban e9 h10 bar megy, a 25 ösbe e10 h11. Jó,lehet csak 10,7... De több. Lehet idealizált körülmények között igaz is lehetne, de a nagy igazság az,hogy a 22-es gumihoz használt felnik keresztmetszete V alakú, míg az újabb, 25-ösöké U alakú. és a V sokkal merevebb, összességében beéri kisebb nyomással, a kellő merevség eléréséhez.
28-as a paris-roubeaux-ra kell.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12632
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Volt már szó róla...
Road cyclists are moving away from 23C, but what are the advantages of running 25C and beyond? https://www.cyclingnews.com/features/wh ... =automated
Road cyclists are moving away from 23C, but what are the advantages of running 25C and beyond? https://www.cyclingnews.com/features/wh ... =automated
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
A születési hely nem mindig előny, az olasz foci egyik nagy klasszisa, Filippo Inzaghi állítólag lesen született és vágyott és törekedett is vissza oda egész életében...
Re: Kerékpározás
Azért az is ad némi előnyt, hogy magaslaton születik az ember és ott tölti élete első tizen- huszonévét
Re: Kerékpározás
ja,kedvencem az volt, hogy a kartelek lent vannak,nem jönnek fel a hegyre
Ez tök megnyugtató volt :)
Ez tök megnyugtató volt :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A kis komancs elég jól megy hegyen :)
Erről az a szotri jut eszmbe,mikor valamelyik országos döntón,szerintem diákolimpián(igen,az utánpótlást jött megnézni 3s elég pozitív volt a véleménye) odahoztak egy csókát, aki kolumbiában él kint és azzal kerestek meg,hogy tudnak intézni kolumbiai edzőtábort. A csávónak csak Nairo volt,nem Quintana,mint a bratyisoknak. Az is volt, haverja volt nq. Fel is dobtam a sztorit, de azért az ottani hnelyzet nem volt túl csábító. A végén abban maradtunk, max a válogatott lehet érdekes és a hazai elit versenyzőknek jó lehet,de valójában csak azért,hátha így kicsit jobban felkerülnek a térképre. De szerintem nem lett belőle semmi, átirányítottam mksz szintre a kérdést. Tőlünk egy gyerek kiment, de aztán nem is tudom,mi lett vele. Nem debreceni,csak nálunk volt igazolt. De a faszi elmondta, kolumbiában annyira keményen nyomják, Bogotában hétvégén másfél MiLLIÓan ülnek road bikera és mennek tekerni. A 8 sávos út felét lezárják csak nekik. Van miből kiválogatni a Quintanakat.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na meg is néztem. 65 kili volt az egész 17. etap. Volt két 1. kat. hegy és a végén ez a kiemelt. NQ nyerte a szakaszt 2ó21-22 perccel. Nekem csak ez az utolsó 22 kili volt 2ó8perc.
Re: Kerékpározás
2018-ban a TdF-on volt kiemelt kategóriás hegy. Majd rákeresek a YouTube-n, gondolom egy hajszállal gyorsabban mentek fel a fiúk
Re: Kerékpározás
116 pedálforsulat? Azh elég jó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na, ma is "csak" 22 kilit mentem
A tüdőm továbbra sem szereti annyira a 150 feletti terhelést, de azért már érzek javulást Re: Kerékpározás
Hmmm... Elővettem, rámkacsintott... nemtom... Szép ez a kerék... a bikemagon le is vettem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Agyalok a meteon 40 eladásán. Ha valaki Windon töri a fejét, annyiért viheti+gumik(270+30). Olyasmi,mint a Wind,csak duplájába kerül. Meg proTour szint.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lance nem hetet nyert?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Régebben sosem gondolkoztam ezen a kerékpározással kapcsolatban, mert sosem néztem, sosem érdekelt. Az elmúlt 1,5 évben változott ez meg. Igazából ez nem olyan egyéni sportág, mint mondjuk az atlétika, úszás, de nem is olyan csapatsport, mint egy foci vagy kézilabda. Ettől sokkal összetettebb, mint pl egy F1 csapat. Ott is van egyéni verseny és csapatérdek is. (tulképpen. bármelyik technikai sport ilyen) Nehezebb összerakni egy csapatot, hogy az ne csak fizikálisan, hanem mentálisan is erős és összetartó legyen. Ha kell, beáldozni az ambíciókat, egyéni érdekeket. Nem egyszerű ilyen versenyzőket találni, akik éveken át elviselik, hogy csak várják, mikor jön el az ő idejük.
Persze ez csak a legjobbakra vonatkozik. Természetesen vannak, akik mondjuk "örök vízhordók", segítők lesznek. Igaz ott is lehetnek kiemelkedőek, de semmi több. Nincs ezzel baj, de akik GT-ket akarnak nyerni, azoknak beszűkültek a lehetőségeik.
Persze ez csak a legjobbakra vonatkozik. Természetesen vannak, akik mondjuk "örök vízhordók", segítők lesznek. Igaz ott is lehetnek kiemelkedőek, de semmi több. Nincs ezzel baj, de akik GT-ket akarnak nyerni, azoknak beszűkültek a lehetőségeik.
Re: Kerékpározás
szerintem erre is jo pelda Armstrong es Johan Bruyneel; hogy de lehet. nem mindig, de ha valaki jo, annyira jo, akkor a többiek "csak" érte mennek. aztan megnö a mellenyük, atmenek mashova, bár én az Ö teljesitmenyüket is nagyra becsülöm (pl. Hamilton, Landis)AAttila írta: ↑2020.05.22., pén. 18:56...Vagy kell egy k.rva erős kezű vezető és nagyon alázatos versenyzők, akik beáldozzák saját magukat. De kérem szépen! Senki nem azért lesz élsportoló, nem azért ad fel mindent az élete legszebb időszakából, hogy majd jön egy csapatvezető, aki azt mondja pl. hogy Te figyelj, itt van CF, kellene neki még 2 Tour....
aztán az is lehet, hogy ma már LA es JB (egyéis "kevesek" lennének, mert más idök járnak. lasd: milyen volt iskolaban 50 eve, 25 eve es ma a fegyelem, elismeres, tekintély ...aztán, hogy ez hova vezet nyilván egyikböl sem jó a "túltengés", de mindegyikböl kell megfelelö mérték ...szerintem :-)
Re: Kerékpározás
Kerékszerelés közben hallgatompärt írta: ↑2020.05.22., pén. 17:37Na te aztán szépen "megérkeztél". Még a feleségemnek sincs ennyire bonyolult lelke, mint hangsugárzóidnak. Nem is csoda, hogy a kerekeidhez menekülsz előlük.revox írta: ↑2020.05.22., pén. 11:25[
...ismerős, ráadászl ez is analóg a hifivel :) sose nyugszik az ember. de valójában,ha megérkezel, unalamssá válik az egész :) nekem a hifin nincs mit csiszolni, alig hallgatom :) mondjuk közrejátszik,hogy a szubok bemelegedése 4-5 óra minimum,de inkább másnapra(addig meg kicsit mechanikus a zene, darabos), de ha nem kapcsolom ki, állandóan puffog, durrog,búg, mikor milyen xart szed fel a hálózatról. sűrűbben hallgatok zenét, ha a kis hangfalak vannak bekötve :)
Igazából ez olyan,hogy nem hagyja,hoghy csak úgy szóljon. Oda7ltet és hajnal 2-kor állsz fel,de még akkor semveszed rá magad,hogy a tűt leemeld a lemezről. Aztán reggel fáj a felkelés. Idő nincs rá főleg... De az igaz,addig izzadt baromira a hifiseggem, míg nem volt kész. Utána megszokot,mint a vizet,hogy iszod :;)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A maga árán mind favorit. A 3 és 4 egyszerűbb lélek,olcsóbb szervizelni, a zero meg zero :) szerintem nem kopós a fékfelület.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Abszolút adom, amit írsz, ugyanakkor, ha valamikor, akkor most jöhet el Froome "esélye", hogy igaz, hogy ejtőernyősként (és nyilván a tulajdonosok jó sok pénzéért) "élére áll" egy kiscsapatnak és saját zsíron lehoz egy Tourt. Ez nyilván csak elméleti esély, mert egy Geraint Thomas-Egan Bernal duó ellen sincs ellenszere, max. a lábaAAttila írta: ↑2020.05.22., pén. 18:56Én úgy gondolom, hogy már senki nem fog annyi GT versenyt nyerni, mint régebben. Sokkal több a "nagymenő" bringás, főleg ahogy jönnek a fiatalok, az valami káprázat. Úgy, hogy még az "öregek" sem öregek. Sokkal több az esélyes, mint régen.
És ne feledjük, csapat is kell. Emlékszünk tavaly Roglic, szinte egyedül volt a mezőny ellen, mert a Jumbo semmit nem tudott neki támogatni. Hiába megy Froome egy kisebb csapathoz kapitánynak, nem tudják segíteni. A nagy csapatoknál, már kapitány túltengés van. Láttuk a Movistar mire ment? Semmire! Vagy kell egy k.rva erős kezű vezető és nagyon alázatos versenyzők, akik beáldozzák saját magukat. De kérem szépen! Senki nem azért lesz élsportoló, nem azért ad fel mindent az élete legszebb időszakából, hogy majd jön egy csapatvezető, aki azt mondja pl. hogy Te figyelj, itt van CF, kellene neki még 2 Tour. Tekerj már neki.Akkor beáldoznál jó esetben 2 évet az életedből????Úgy hogy te is nagyon erős vagy és esélyes???? Ugye hogy nem.
Már Bernal sem akar beállni a sorba, pedig alig 24 éves, lenne ideje. Ezért gondolom, hogy itt már senki nem fog 4-5-6 GT-t nyerni (mármint 1 fajtából). SZVSZ.
Meg, tényleg kérdés nekem, hogy a sérülések utáni regeneráció mennyire sikerült jól. Nyilván a fiataloknak akkor van egyáltalán minimális alapjuk közölni egy idősebbel, h "Nem, nem foglak védeni" ha jobbak, mint a vén csotrogány. Bernal is veri, sztem Thomas is veri, Carapaz is. Idén amúgy ismét Carapaz lesz az Ineos favoritja a Giro-ra, Bernal és Thomas a Tourra mennek. Carapaz amúgy jól érzi magát és semmi baja azzal, hogy eljött a Movistarból.
https://www.cyclingnews.com/news/carapa ... -movistar/
Armstrong megmondta már, hogy kell pár erős ember, akik viszik a hegyen, meg akik húzzák a vonatot, a többiek a menetben csak forognak.
Talán a Movistar tudna eleget fizetni Froome-nak, szegény Landa meg az őszülő Valverde szolgálnák ki... Landát kifejezetten jó bicajosnak tartom, Valverdét nemkülönben, lenne ott hirig, kb, mint Armstrong és Contador között.
Szóval Froome készülhet arra, hogy levezet. Ha meg az arab világba igazol, könnyedén az lehet vele, mint Dzsudzsák Balázzsal...
Re: Kerékpározás
Én úgy gondolom, hogy már senki nem fog annyi GT versenyt nyerni, mint régebben. Sokkal több a "nagymenő" bringás, főleg ahogy jönnek a fiatalok, az valami káprázat. Úgy, hogy még az "öregek" sem öregek. Sokkal több az esélyes, mint régen.
És ne feledjük, csapat is kell. Emlékszünk tavaly Roglic, szinte egyedül volt a mezőny ellen, mert a Jumbo semmit nem tudott neki támogatni. Hiába megy Froome egy kisebb csapathoz kapitánynak, nem tudják segíteni. A nagy csapatoknál, már kapitány túltengés van. Láttuk a Movistar mire ment? Semmire! Vagy kell egy k.rva erős kezű vezető és nagyon alázatos versenyzők, akik beáldozzák saját magukat. De kérem szépen! Senki nem azért lesz élsportoló, nem azért ad fel mindent az élete legszebb időszakából, hogy majd jön egy csapatvezető, aki azt mondja pl. hogy Te figyelj, itt van CF, kellene neki még 2 Tour. Tekerj már neki.Akkor beáldoznál jó esetben 2 évet az életedből????Úgy hogy te is nagyon erős vagy és esélyes???? Ugye hogy nem.
Már Bernal sem akar beállni a sorba, pedig alig 24 éves, lenne ideje. Ezért gondolom, hogy itt már senki nem fog 4-5-6 GT-t nyerni (mármint 1 fajtából). SZVSZ.
És ne feledjük, csapat is kell. Emlékszünk tavaly Roglic, szinte egyedül volt a mezőny ellen, mert a Jumbo semmit nem tudott neki támogatni. Hiába megy Froome egy kisebb csapathoz kapitánynak, nem tudják segíteni. A nagy csapatoknál, már kapitány túltengés van. Láttuk a Movistar mire ment? Semmire! Vagy kell egy k.rva erős kezű vezető és nagyon alázatos versenyzők, akik beáldozzák saját magukat. De kérem szépen! Senki nem azért lesz élsportoló, nem azért ad fel mindent az élete legszebb időszakából, hogy majd jön egy csapatvezető, aki azt mondja pl. hogy Te figyelj, itt van CF, kellene neki még 2 Tour. Tekerj már neki.Akkor beáldoznál jó esetben 2 évet az életedből????Úgy hogy te is nagyon erős vagy és esélyes???? Ugye hogy nem.
Már Bernal sem akar beállni a sorba, pedig alig 24 éves, lenne ideje. Ezért gondolom, hogy itt már senki nem fog 4-5-6 GT-t nyerni (mármint 1 fajtából). SZVSZ.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3353
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4305
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na te aztán szépen "megérkeztél". Még a feleségemnek sincs ennyire bonyolult lelke, mint hangsugárzóidnak. Nem is csoda, hogy a kerekeidhez menekülsz előlük.revox írta: ↑2020.05.22., pén. 11:25[
...ismerős, ráadászl ez is analóg a hifivel :) sose nyugszik az ember. de valójában,ha megérkezel, unalamssá válik az egész :) nekem a hifin nincs mit csiszolni, alig hallgatom :) mondjuk közrejátszik,hogy a szubok bemelegedése 4-5 óra minimum,de inkább másnapra(addig meg kicsit mechanikus a zene, darabos), de ha nem kapcsolom ki, állandóan puffog, durrog,búg, mikor milyen xart szed fel a hálózatról. sűrűbben hallgatok zenét, ha a kis hangfalak vannak bekötve :)
Re: Kerékpározás
Nekem az alu Zero annyira bevált. Félek egy karbonkerék már nem hoz akkora wow faktort, mint amennyivel többe kerülne. Utána pedig nem lesz megállás, ahogy ismerem magam. Most is nehéz leállni a vásárlással.