Na ezért nem megyek ki közútra.....csak egyszer nyomkodja a telefont,csak egyszer hagyjon kis távolságot stb. stb.......kollégámat isten nyugosztalja, motoros túrán verték telibe , mentek többen , jött a kanyar szemből az autós elcsapta... ő volt az áldozat.LIMAR írta: ↑2020.07.04., szomb. 19:46Van ilyen sajnos. tegnap nekem is menteni kellett mennem. Budaörs Tesco körforgalom, a fiam haladt a körforgalomban, a hölgy Budaörs felől nem vette észre és nekiment oldalának. Jól fellökte, bringán villa törés, bukósisak, pedál, felni meg pár dolog tropa. Adott betétlapot, de ki tudja, hogyan fog lerendeződni a dolog. Bőven 100 eFt feletti a kár. Szerencse, hogy nem hajtott át rajta valaki, amikor elesett.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
....ahogyan a motorosoké is.... ....pedig az háromszor akkora mint egy kerékpáros....ráadásul világít és többnyire hangos is....De ugyebár az autó az "erősebb"...és az esetek túnyomó többségében nem az autóban ülők "maradnak ott"...
Lyngdorf+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+japó drótok+háelté 3.....zene és bona.
Re: Kerékpározás
Neked ez szakmád ?
en regen (20-25 éve) az "Ausdauertraining Radsport"-ból illetve regi Tour ujsagokban Konopka dr. -tól tajekozodtam, akkoriban is valami ilyesmi volt, hogy jo az ehgyomorra trening, utana viszont hamar erdemes cukrot bevinni, mert javul a máj raktározóképessége illetve vigyazni kell, mert ha nincs megfelelö (gondolom idöben é minöségü) bevitel, akkor az izomból fog menni rá (zsír kevés van már :-)
ahogy én értem, egyesek szerint a zsírégetést és a zsír felhasznalasat is segiti, mert már nincs (más)honnan energiat venni, a glikogén - mondjuk 12+ oraval az elözö etkezes utan - mar alig van jelen
persze izomfejleszteshez meg nem olyan jo, mert nem tudunk max. teljesitmenyen menni
vérképem elég jó szokott lenni
Re: Kerékpározás
Nagyon veszélyes dolog lett bringázni.LIMAR írta: ↑2020.07.04., szomb. 19:46Van ilyen sajnos. tegnap nekem is menteni kellett mennem. Budaörs Tesco körforgalom, a fiam haladt a körforgalomban, a hölgy Budaörs felől nem vette észre és nekiment oldalának. Jól fellökte, bringán villa törés, bukósisak, pedál, felni meg pár dolog tropa. Adott betétlapot, de ki tudja, hogyan fog lerendeződni a dolog. Bőven 100 eFt feletti a kár. Szerencse, hogy nem hajtott át rajta valaki, amikor elesett.
Mikor gyerek voltam, csak felöltöztem, szüleim kérdezték, hova-hova? Mondtam, csak ide megyek a Tatai öreg tóhoz, megnézem a hasukat süttető halakat... farkasréti temető 2 része között a Denevér utcán a Kis Feróig, Sasadin le, jobbos Budaörs felé, aztán a régi 100as úton mentem majdnem mindig, imádtam.
Nem tudom, el merem-e majd engedni a fiamat országúton, most csak a Városligetben downhilleznek a Király-dombon, full felszerelés, úgy néz ki, mint egy birodalmi rohamosztagos. De legalább nem ütik el az autók.
Szörnyű alacsony szintű az autósok körében a kerékpárosok respektje, én a jogsit is IQhoz és kaúcióhoz kötném...
Re: Kerékpározás
nem öröm.
engem az Istenhegyi uton nem vettek eszre, korhazban tertem magamhoz, 2008.06.09.
A korhazban mar kezdtek meglepni a "hienak", hogy 15-20%-ert kepviselnek.
Biztonsagi szakertö ismerösöm ajanlott egy ügyvedi irodat, emlekezetem szerint 10%-ert csinaltak, elég profin, nem kevés pénzt kihozva belöle. Ök voltak azok, így ajánlom Öket: https://drsomogyiugyved.hu/
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3333
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kerékpározás
Van ilyen sajnos. tegnap nekem is menteni kellett mennem. Budaörs Tesco körforgalom, a fiam haladt a körforgalomban, a hölgy Budaörs felől nem vette észre és nekiment oldalának. Jól fellökte, bringán villa törés, bukósisak, pedál, felni meg pár dolog tropa. Adott betétlapot, de ki tudja, hogyan fog lerendeződni a dolog. Bőven 100 eFt feletti a kár. Szerencse, hogy nem hajtott át rajta valaki, amikor elesett.
- Csatolmányok
-
- 20200703_154000 Kocc 3.jpg (2.01 MiB) Megtekintve 1482 alkalommal
-
- 20200703_154000 Kocc 2.jpg (2.14 MiB) Megtekintve 1482 alkalommal
-
- Villa.jpg (97.12 KiB) Megtekintve 1482 alkalommal
Re: Kerékpározás
Edzés közben ütötték el a Giro- és Vuelta-győztes bringást
https://index.hu/sport/bringa/2020/07/0 ... elta-giro/
https://index.hu/sport/bringa/2020/07/0 ... elta-giro/
Re: Kerékpározás
Éhgyomorra edzéskor a maradék glikogént használjuk fel a májból. Ha ez elfogyott, és nem csinál eleget a szervezet hirtelen, akkor már érdemes némi cukrot bevinni, én sajnos volt, h eléhezéstől bedőltem az árokba és autó állt meg mellettem, h minden OK-e... ilyenkor kellett volna egy kókuszrúd v 2, meg egy kóla. Mondjuk jó reggeli a nyeregben :-))).
Online
Re: Kerékpározás
Azért a profik között is vannak,akik az éhgyomri edzést favorizálják. Kinek mi jön be jobban. Bármit lehet ésszel is és anélkül is csinálni.
Re: Kerékpározás
egyébként nem volt annyira komoly, ugye a komolysági mérték a tempótól erösen függ és azt nem vittem túlzásba, régen vérmesebb voltam, de 53 felé erösen közeledve, inkább csak fittség, egészség, jóérzéshez tekerek, már nehany eve computer nélkül, különben minig meg kellene dönteni a rekordomat (szoval ovatosan kellett kezdeni a szezont :-)))
...azért a strandra nem tudtam pillantani (úthibákat fókuszálom, ...no meg az éhségtöl nem látok :-))) ez utóbbi persze nem komoly)
Re: Kerékpározás
milyen értelemben, szempontból ? tényleg érdekel.
általában - munkanapokon nyáron - csak egy kisebb kör fér bele, kb 27km 650 szintméterrel (arra kulacsot sem viszek); ilyeneken, meg a main is, nem érzem, hogy eléheznék. Egyébként, máskor, többször is, de azt nem bánom, azok nagy élmények (sosem felejtem, pedig 30+ évvel ezelött volt, hogy otthontól 250 m-re meg kellett állnom, mert éreztem, hogy nem bírnám hazáig, ledölnék)
izomtömegem - meg más is - kevés: kb. 186 cm, 72kg, egyszerü mérleg szerint zsir%-om 3-5%
szokásos esetben, kb. 30 éve napi 2szer étkezem - több "alapszükségleti" igényem nem nagyon jelentkezik (pl. ivásra figyelmeztetni kell magam)
Re: Kerékpározás
Jó kör volt! :-)))avl2 írta: ↑2020.07.04., szomb. 13:34mai köröm: Szentendre-Pilisszentlaszlo-Lepene-Fellegvar-Mogyorohegy-Dunabogdany-Szentendre; utána jöhetett a reggeli
Unbenannt.PNG
es ma a mult hetvegevel ellentetben koran - 6:20 tajan - tudtam indulni, igy a hömerseklet - meg a forgalom is - prima volt
külföldi nyaralasokat lemondtam, de nagyon jok ezek is: Dobogókö felöl Esztergom felé ahogy az egyenes útszakasz végén látszik a Bazilika kupolája, vagy ma a fellegvár NULLA forgalommal ! egyszerüen pazar
..de a Fellegvárhoz és onnan lefele masik iranyba vezetö utat is megcsinalhatnák, mert borzaszto minöségü
Lepencén megy még a strand?
Re: Kerékpározás
mai köröm: Szentendre-Pilisszentlaszlo-Lepene-Fellegvar-Mogyorohegy-Dunabogdany-Szentendre; utána jöhetett a reggeli
es ma a mult hetvegevel ellentetben koran - 6:20 tajan - tudtam indulni, igy a hömerseklet - meg a forgalom is - prima volt
külföldi nyaralasokat lemondtam, de nagyon jok ezek is: Dobogókö felöl Esztergom felé ahogy az egyenes útszakasz végén látszik a Bazilika kupolája, vagy ma a fellegvár NULLA forgalommal ! egyszerüen pazar
..de a Fellegvárhoz és onnan lefele masik iranyba vezetö utat is megcsinalhatnák, mert borzaszto minöségü
es ma a mult hetvegevel ellentetben koran - 6:20 tajan - tudtam indulni, igy a hömerseklet - meg a forgalom is - prima volt
külföldi nyaralasokat lemondtam, de nagyon jok ezek is: Dobogókö felöl Esztergom felé ahogy az egyenes útszakasz végén látszik a Bazilika kupolája, vagy ma a fellegvár NULLA forgalommal ! egyszerüen pazar
..de a Fellegvárhoz és onnan lefele masik iranyba vezetö utat is megcsinalhatnák, mert borzaszto minöségü
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3404
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hát... vehetne valamit Sirokon is, mert a lelkemet is kirázza az út odáig. Nem kérek bringautat, elég, ha a közutat újraaszfaltozzák.
Re: Kerékpározás
Köszönöm az emlékeztetőt, képes voltam hétre odamenni, hogy egyszer végre ne maradjak le róla. Szerintem legalább három éve lyukra futok és csak a hűlt helyét találom.
Kimondottan jó minőségű, már a súlyán is lehetett érezni. Nyugalmazhatom a garázskapura szerkesztett MCu vezetéket.
Re: Kerékpározás
most mit rébuszoskodtok ? Pénztáros Lörinc a tulaj ?
ha ott mindenhol lesz - és jó - bicikliút ahova a kezük elér, akkor HU lesz a kerékpárutak nagyhatalma
vagy ez mar politizálás ? csak nem
ha ott mindenhol lesz - és jó - bicikliút ahova a kezük elér, akkor HU lesz a kerékpárutak nagyhatalma
vagy ez mar politizálás ? csak nem
Online
Bár talán mégsem teljesen felesleges. Úgy emlékszem, a Salaris hotel + termálfürdő a legjobb kezekbe került pár éve. Jó, ha minden lehetséges módon, könnyen megközelíthető.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3404
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4368
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Próbáltam. Jó kis út, szép helyen. Sajnos teljesen felesleges; a főút nagyon gyér forgalmú volt (és most is az) mellette.AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Bár talán mégsem teljesen felesleges. Úgy emlékszem, a Salaris hotel + termálfürdő a legjobb kezekbe került pár éve. Jó, ha minden lehetséges módon, könnyen megközelíthető.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2020.07.02., csüt. 17:56-kor.
Online
Re: Kerékpározás
Akkor ezek szerint ez az a kivétel lehet,ahol ténylegesen fedheti a valóságot, mármint az elvégzett munka, (Nem irreálisan) arányban van az árával.trane írta: ↑2020.07.02., csüt. 17:06el kell menni, Drusza, megnézni , oszt' megérted majd, mi-mié-mennyié-annyi...AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Re: Kerékpározás
jelenleg van, mert van ott tiltott szakasz az autópálya felhajtó miatt, de nem tudni, ez meddig él. de valsz azt mondják,ott a bicikliút,nektek épült. köxi,mi nem kértük :) mondjuk mi(én + asszon) már kevésbé járunk arra,de a 33-as nagyhegyesi körforgalomban igen jól tudtak találkozni a debreceni,szoboszlói, balamznyújorki és böszörményi srácok és mentek tovább...AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 16:03A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét.
ha a 33-as kiesik, nincs olyan útvonal,ami mindenkinek jó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
A csapatnak kell adni útvonal engedélyt, hogy lehessen rendesen edzeni. Szerinted egy sportoló (ténylegesen versenyző)hol tudna normálisan edzeni? Biztosan nem a bringa úton. Csak adnak valami engedélyt, különben megb....ják a rendőrök is és a kormány, meg mindenki, aki ilyen módon elveszi az országúti bringások edzés lehetőségét.
Re: Kerékpározás
nekem is meg szokta ilyesmi ütni a fülem, mostanaban masikat hallottam a radioban ...a fenti az 86e HUF / m ...es vajon mennyi idö mulva töri at a gaz ??AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
de a fentinel vannak erösebbek is ...illetve ki tudja miert is ennyi: https://infostart.hu/belfold/2020/04/01 ... parozoknak
"Beemelték a helyére a Budapest és Szentendre közötti kerékpárút 36 méter hosszú hídjának elemeit. A mintegy 5,6 kilométer hosszú út részben a meglévő nyomvonalat felhasználva, részben pedig új nyomvonalon készül, és összesen mintegy 1 milliárdba forintba kerül...Az 1 milliárd forintos költségben már a területkiváltás is benne van."
az építöiparban sajátos a pénzelosztás, biztos 1milliard az anyag es melosköltseg, a sok "vízfej"lépcsö meg jotekonykodasbol van benne
Re: Kerékpározás
most derültek ki a milliókAAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:37Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékeznirevox írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:30óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
egyébként én pl nem örülök a bringautaknak. most akarják derbecent összekötni nagyhegyessel,így hazavágják a 33-as úton az edzéslehetőséget. ha ott lesz az a xar,akkor az úton -elvielg- nem lehet menni. de 10-15 ember egy bicikliúton nem tud edzeni. egyébként semmi értelme,mert nagyhegyesről senki nem fog biciklivel dolgozni járni debrecenbe, messze van az átlagpolgárnak, semmi funkciója, az meg másik vicc,hogy maga a 33-as út a látóképi csárdától totál kihalt. a minősége is valsz 2 év után felejtős lesz, járhatatlan,aztán majd a kedvenc kis debrecen-hortobágy edzéstávon lehet majd folyton kötekedni a rend őreivel.AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Akkor csak a sajtónak még most volt érdeke(s) erről megmlékeznirevox írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:30óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
Re: Kerékpározás
óó,ez már régen kész van :) járunk arra a mátrába hétvégnként. jó kis kaptatós :)AAttila írta: ↑2020.07.02., csüt. 15:23Elkészült az Eger-Egerszalók-Hőforrás közötti, közel 5km bringa út. 432M-ba került. Természetesen örülök az útnak, de B+ mindig rácsodálkozok, hogy a magyar építők mennyiért csinálják ezeket az útépítéseket. Egyszerűen nem tudom megszokni, hogy ilyen pár km utakat, hány millióból,milliárdból építenek.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu