Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4052
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1143

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.06., kedd 09:11
jön a tél és a sötét... 10 dodó már-már vicc... Akksi bírja, utolsó előtti fokozaton olyan fénye van az úton,hogy a túloldalban settenkedő macskát simán láod a fasorban :D Az autók leveszik az országútit. azt nem tudom, mit gondolnak,mi jön szembe, de brutál fénye van, bevilágítja az utat rendesen. az más tészta,hogy a szél átfúj, de látsz és látnak :D

https://www.aliexpress.com/item/4000304 ... 5176%23609
ennél kicsit szolidabb, egyszerübb és bevált típus ?

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4052
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1143

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.06., kedd 08:58
avl2 írta:
2020.10.05., hétf. 16:43
Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)

mi van Yates-szel ?
érdekes
jön a generációváltás
azota lattam G heverését az eldobott Bahrain-os bidon-on. sad.gif sad.gif sad.gif

a gen. valtas egyertelmü, es durva !
Pogacar, Hirschi, es lehetne folytatni a sort !! Remco Evenepoel ...Tom Pidcock** is lassan megérkezik !

.. persze Hirschi 2016-ban is mar parosban palya VB-nok lett palyan, 2017-ben 19 evesen U23 europabajnoksagon 3., 2018-ban 20 evesen elsö, VB-n U23-ban elsö, ... szoval nem hirtelen most

**: aki nem ismerné: https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Pidcock#Major_results

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

jön a tél és a sötét... 10 dodó már-már vicc... Akksi bírja, utolsó előtti fokozaton olyan fénye van az úton,hogy a túloldalban settenkedő macskát simán láod a fasorban :D Az autók leveszik az országútit. azt nem tudom, mit gondolnak,mi jön szembe, de brutál fénye van, bevilágítja az utat rendesen. az más tészta,hogy a szél átfúj, de látsz és látnak :D

https://www.aliexpress.com/item/4000304 ... 5176%23609
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.10.05., hétf. 19:02
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:
pedig a színek harmóniája kell a nyugalomhoz és tudjuk, a kerékpár fejben dől el :)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.10.05., hétf. 16:43
Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)

mi van Yates-szel ?
érdekes
jön a generációváltás
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 977

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

tonee73 írta:
2020.10.05., hétf. 19:04
AAttila írta:
2020.10.05., hétf. 19:02
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:
Na tessék, lehet újrafűzni az egészet... :angry:
Cserébe egyre gyorsabb vagyok ;peace;

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 8516
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 3848
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

AAttila írta:
2020.10.05., hétf. 19:02
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:
Na tessék, lehet újrafűzni az egészet... :angry:
Jó zenék --> Philips CD600 --> Kenwood KR4200 --> Braun L730
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB,  Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 977

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát :D A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. :smile51:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 977

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Utolsó :D
20201005_182734.jpg
20201005_182734.jpg (2.13 MiB) Megtekintve 238 alkalommal

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2104
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 977

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

20201005_181110.jpg
20201005_181110.jpg (2.3 MiB) Megtekintve 220 alkalommal

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6043
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1896

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 16:23
trane írta:
2020.10.05., hétf. 15:03

ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:
Kezembe kerül? :D Húsz évig ilyeneket markolásztam...

A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen:
s-l400.jpg
...

Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.
segítek :rolleyes: : igazították = oda tették, ahol kényelmesebb volt :napsut: :smile53:
és a korodnál fogva tudom, hogy ilyen fékkarjaid voltak neked is, pusztán arra utaltam, hogy ha ma megfognád... leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4052
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1143

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)

mi van Yates-szel ?
érdekes

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1093
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 843
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 15:03

ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:
Kezembe kerül? :D Húsz évig ilyeneket markolásztam...(jobb híján). Illetve nem mindig, mert az itt már egyszer megénekelt Favoritom fékkarját, még kamaszként megkendácsoltam a Modolo Kronos mintájára, valami keményhabbal és ráragasztott műszálas anyaggal, hogy jobban egybesimuljon a kormány felső részével. De megnézném most azt a példányt, biztos mai szemmel is elégedett lennék. :D :P Ő volt a minta:
IMG_6099.jpg
IMG_6099.jpg (110.59 KiB) Megtekintve 226 alkalommal
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen:
s-l400.jpg
s-l400.jpg (8.06 KiB) Megtekintve 226 alkalommal
...kb. ide:
NOS_3t_cinelli_leather_helmet_bike_shop_-36__33924.1590290231.1280.1280.jpg
NOS_3t_cinelli_leather_helmet_bike_shop_-36__33924.1590290231.1280.1280.jpg (493.7 KiB) Megtekintve 226 alkalommal
Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1641
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 562

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 15:03
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 11:44
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:
A fékkart Pärt kollega említette....

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6043
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1896

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 11:44
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod :rolleyes: > egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években leborulok.gif - másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították

amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval... :ohnoohnoohno: - sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb :yingyang:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 11:44
trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
na,én lusta voltam ilyet keresni,leírni meg nem tudtam megfogalmazni,vagy nem volt kedvem :D ;peace;
de, ja. ezeknél a fékkar nem semmi elhelyezéssel bírt. de a felsőcső relatíve rövid, a kormányszár -itt még nincs hézagoló- magas, a stucnik aránylag rövidek voltak és a fékkarra ha rágfekszünk, szögben áll és nem kényelmetlen. de ja,ez ma már nem megszokott...

ami a vicces, ha megnézzük, a fékkar és az alsó fogás között kb annyi a lejtés, mint most a kompaktokon. mára a felső, egyenesfogás került mélyebbre.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
még hozzácsapnám,hogy picit emelkedhet az orra(csuklónak jobb), de lehetőleg a sík legyen meg.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1093
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 843
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 11:28
pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg (128.6 KiB) Megtekintve 222 alkalommal

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6043
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1896

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23
...Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
ez igaz, de azért van aranyszabály :rolleyes: : nevesül, a kormány felső hajlítása alkosson a fék(-váltó-)kar támasz-részével egy (közel-)vízszintes síkot leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.05., hétf. 10:23


Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
majd bederül, ha kipróbálja 2-3 hézagoló nélkül. de az jól látszik,hogy a fékkarok lefele figyelnek, az meg tényleg nem a legoptimálisabb támasz a csuklónak. Csak akkor lehet leszedni a bandázst :D ;peace;
egy javaslat,míg kormányállytgatás, probálgatás van, nem kell visszatenni. nyers korméány, imbuszkulcsok és legfeljebb kesztíű, ha zavaró a pucér karbon
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1093
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 843
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.10.05., hétf. 09:08
pärt írta:
2020.10.04., vas. 22:17
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif
a spacerek szeretik így :rolleyes:
Csak a legkeményebbek mernek így hézagolni. :D SPACERMAN rulez! És akkor ott már elfér a nyeregtasi, vagy rénszarvasos karácsonyi pulcsi, akár zokni-szandál kombóval is (esetleg kamáslival). ;peace;
images.jpeg
images.jpeg (17.14 KiB) Megtekintve 231 alkalommal
Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.04., vas. 22:17
Jó az a szütyő. Nekem meg a vesetumoros mez néz ki sz@rul :smile33: , de ugye ízlések...
Az a fékváltókar viszont eléggé nekikeseredett; igencsak lógatja az orrát. Biztos, hogy így szereti a csuklód? gondolkodik.gif
a spacerek szeretik így :rolleyes:
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5460
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 848
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.05., hétf. 00:00
AAttila írta:
2020.10.02., pén. 20:35
Nekem Dekás téli kesztyűm van és imádom ;peace;
Téli cipőm nincs, csak kamáslit vettem, de eddig ez is bevált.
Kamásli NORTHWAVE STORM téli fekete.jpg
a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd :ohnoohnoohno: . így, hacsak nem nagyobb vagy 3 számmal a nyári cipőd és tudsz belehúzni egy legalább 1cm vastag filc talpbélést meg miNYimum 1 termo zoknit, max. 1 óra után lefagynak a lábaid sad.gif . tudom, a 'mi időnkben' nem volt még bringás téli cipő, hajtani meg kellett... :yingyang:
én is nyomtam valamenynit oldschool shimanoban, vattával betömve az orrnyílást, + betét elfért,de nem vastag + kamásli és elvoltam vele, de a víz ellen... ki lehet telelni iléyen kombóval, de a félváltókar majd feléből megvan a télicipő... nem lehet összehasonlítani semmilyen nyárituninggal :smile32:
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6043
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1896

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

AAttila írta:
2020.10.02., pén. 20:35
Nekem Dekás téli kesztyűm van és imádom ;peace;
Téli cipőm nincs, csak kamáslit vettem, de eddig ez is bevált.
Kamásli NORTHWAVE STORM téli fekete.jpg
a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd :ohnoohnoohno: . így, hacsak nem nagyobb vagy 3 számmal a nyári cipőd és tudsz belehúzni egy legalább 1cm vastag filc talpbélést meg miNYimum 1 termo zoknit, max. 1 óra után lefagynak a lábaid sad.gif . tudom, a 'mi időnkben' nem volt még bringás téli cipő, hajtani meg kellett... :yingyang:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1895
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 516
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

revox írta:
2020.09.24., csüt. 21:33
Huhúúú, itt van az alu Speci. Lehet lehülyézni, de ott néztem Solymáron és ha a srác nem mondja,hoghy alu, sose tudom meg :D 2: lejet ezt is Imre kománk festette :)

https://bringaland.hu/specialized-allez ... zett-20232

Kép
Speci Pride Edition :D
Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”