ennél kicsit szolidabb, egyszerübb és bevált típus ?revox írta: ↑2020.10.06., kedd 09:11jön a tél és a sötét... 10 dodó már-már vicc... Akksi bírja, utolsó előtti fokozaton olyan fénye van az úton,hogy a túloldalban settenkedő macskát simán láod a fasorbanAz autók leveszik az országútit. azt nem tudom, mit gondolnak,mi jön szembe, de brutál fénye van, bevilágítja az utat rendesen. az más tészta,hogy a szél átfúj, de látsz és látnak
![]()
https://www.aliexpress.com/item/4000304 ... 5176%23609
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
azota lattam G heverését az eldobott Bahrain-os bidon-on.



a gen. valtas egyertelmü, es durva !
Pogacar, Hirschi, es lehetne folytatni a sort !! Remco Evenepoel ...Tom Pidcock** is lassan megérkezik !
.. persze Hirschi 2016-ban is mar parosban palya VB-nok lett palyan, 2017-ben 19 evesen U23 europabajnoksagon 3., 2018-ban 20 evesen elsö, VB-n U23-ban elsö, ... szoval nem hirtelen most
**: aki nem ismerné: https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Pidcock#Major_results
Re: Kerékpározás
jön a tél és a sötét... 10 dodó már-már vicc... Akksi bírja, utolsó előtti fokozaton olyan fénye van az úton,hogy a túloldalban settenkedő macskát simán láod a fasorban
Az autók leveszik az országútit. azt nem tudom, mit gondolnak,mi jön szembe, de brutál fénye van, bevilágítja az utat rendesen. az más tészta,hogy a szél átfúj, de látsz és látnak
https://www.aliexpress.com/item/4000304 ... 5176%23609


https://www.aliexpress.com/item/4000304 ... 5176%23609
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
pedig a színek harmóniája kell a nyugalomhoz és tudjuk, a kerékpár fejben dől el :)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jön a generációváltás
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 8516
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 3848
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Na tessék, lehet újrafűzni az egészet...

Jó zenék --> Philips CD600 --> Kenwood KR4200 --> Braun L730
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Re: Kerékpározás
Persze ilyenkor veszem észre az esztétikai hibát
A váz fehér részénél fekete, a fekete részénél fehér kábelt tettem. 


Re: Kerékpározás
Utolsó

Re: Kerékpározás
segítekpärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 16:23Kezembe kerül?trane írta: ↑2020.10.05., hétf. 15:03
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod> egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években
- másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították
amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval...- sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb
![]()
Húsz évig ilyeneket markolásztam...
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen:
s-l400.jpg
...
Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.



és a korodnál fogva tudom, hogy ilyen fékkarjaid voltak neked is, pusztán arra utaltam, hogy ha ma megfognád...

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
Giro: mi van Ineos-nal ? most epp G. maradt brutalisan le (allitolag 2szer hevert, 1szer meg indulas elött a neutralis zomaban; de nem nezett ki sulyosnak)
mi van Yates-szel ?
érdekes
mi van Yates-szel ?
érdekes
Online
Húsz évig ilyeneket markolásztam...(jobb híján). Illetve nem mindig, mert az itt már egyszer megénekelt Favoritom fékkarját, még kamaszként megkendácsoltam a Modolo Kronos mintájára, valami keményhabbal és ráragasztott műszálas anyaggal, hogy jobban egybesimuljon a kormány felső részével. De megnézném most azt a példányt, biztos mai szemmel is elégedett lennék.
Ő volt a minta:
A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen: ...kb. ide: Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.
- pärt
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 843
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kezembe kerül?trane írta: ↑2020.10.05., hétf. 15:03
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogod> egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években
- másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították
amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval...- sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb
![]()



A fékkart nem igazán igazították ívekhez, egyszerűen volt egy csiga evolúció, ami nagyan lassan elvezetett innen: ...kb. ide: Ez alatt nem nagyon változott a néhány alap kormánytípus geoja, méretei, szóval nem az húzta a fékkar fejlesztést.
Re: Kerékpározás
A fékkart Pärt kollega említette....trane írta: ↑2020.10.05., hétf. 15:03ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogodpärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 11:44Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg> egyrészt, ilyen 'mai' ergonómia nem létezett, először a Modolo jelent meg új vonalvezetésű ergonomikus kormányokkal a '90-es években
- másrészt pedig tök más volt a hajlítás íve és kerülete, és a fékkart ehhez igazították
amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval...- sőt, konkrétan te hoztad föl kritikaként lentebb
![]()
Re: Kerékpározás
ha a kezedbe kerül egy ilyen kormány rajta a fékkarral, érteni és érezni fogodpärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 11:44Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg


amúgy meg nem én jöttem elő a fékkar-pozícióval...


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
na,én lusta voltam ilyet keresni,leírni meg nem tudtam megfogalmazni,vagy nem volt kedvempärt írta: ↑2020.10.05., hétf. 11:44Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
f7ffb62689796dbd854391e9359d5aac.jpg


de, ja. ezeknél a fékkar nem semmi elhelyezéssel bírt. de a felsőcső relatíve rövid, a kormányszár -itt még nincs hézagoló- magas, a stucnik aránylag rövidek voltak és a fékkarra ha rágfekszünk, szögben áll és nem kényelmetlen. de ja,ez ma már nem megszokott...
ami a vicces, ha megnézzük, a fékkar és az alsó fogás között kb annyi a lejtés, mint most a kompaktokon. mára a felső, egyenesfogás került mélyebbre.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
még hozzácsapnám,hogy picit emelkedhet az orra(csuklónak jobb), de lehetőleg a sík legyen meg.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
- pärt
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 843
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na igen, de a hifis örömszerzés H. Zs. féle alapigazsága itt is érvényes. Ne kelljen már szegénynek sötétedés után, elhagyatott részen kimerészkedni a kedve szerinti beállítással. Nekem biztos kikészülne a csuklóm annál a beállításnál, de az az én csuklóm.
Egyébként érdekes, milyen fura ergonómiai elképzelések éltek régebben kormány-fékkar párossal kapcsolatban:
Re: Kerékpározás
ez igaz, de azért van aranyszabály


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
majd bederül, ha kipróbálja 2-3 hézagoló nélkül. de az jól látszik,hogy a fékkarok lefele figyelnek, az meg tényleg nem a legoptimálisabb támasz a csuklónak. Csak akkor lehet leszedni a bandázst


egy javaslat,míg kormányállytgatás, probálgatás van, nem kell visszatenni. nyers korméány, imbuszkulcsok és legfeljebb kesztíű, ha zavaró a pucér karbon
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
SPACERMAN rulez! És akkor ott már elfér a nyeregtasi, vagy rénszarvasos karácsonyi pulcsi, akár zokni-szandál kombóval is (esetleg kamáslival).
Azt hiszem, ez inkább megszokás kérdése lehet, nem annyira a hézagolók miatt van. Annak idején sokan és sokat pörögtünk a nyereg- meg kormánybeállításon, de úgysincs aranyszabály ezekre; nem egyforma az anatómiánk.
- pärt
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1093
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 843
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Csak a legkeményebbek mernek így hézagolni.


Re: Kerékpározás
a spacerek szeretik így

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
én is nyomtam valamenynit oldschool shimanoban, vattával betömve az orrnyílást, + betét elfért,de nem vastag + kamásli és elvoltam vele, de a víz ellen... ki lehet telelni iléyen kombóval, de a félváltókar majd feléből megvan a télicipő... nem lehet összehasonlítani semmilyen nyárituninggaltrane írta: ↑2020.10.05., hétf. 00:00a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd. így, hacsak nem nagyobb vagy 3 számmal a nyári cipőd és tudsz belehúzni egy legalább 1cm vastag filc talpbélést meg miNYimum 1 termo zoknit, max. 1 óra után lefagynak a lábaid
. tudom, a 'mi időnkben' nem volt még bringás téli cipő, hajtani meg kellett...
![]()

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a kamásli-témához annyit azé' mondanék, hogy alulról, a talp felől gyakorlatilag a nyári cipőd talpán ülsz, ami pedig a kamásli alján van egy műanyag talpréteg formájában, semmitől, de a hidegtől különösen nem véd



védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1895
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 516
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Speci Pride Editionrevox írta: ↑2020.09.24., csüt. 21:33Huhúúú, itt van az alu Speci. Lehet lehülyézni, de ott néztem Solymáron és ha a srác nem mondja,hoghy alu, sose tudom meg2: lejet ezt is Imre kománk festette :)
https://bringaland.hu/specialized-allez ... zett-20232
![]()

Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8