Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

17°-os stucli. Fény játszik az érzékekkel,de kb vízszintes a teteje. Merev, tisztességes esés a nyereghez képest, bár még várok egy 3mm-el alacsonyabb, aero fejcsapágykupakot,ami alul illeszkedik a stucnihoz.
Nézegettem,hogy fekete bandázs, de a lyukacsos verzió fehér belsővel és fekete nyereg, de nemtom... Testhelyzet elsőre jobbnak tűnik. Kb ilyen magasságra volt máskor is beforgatva,csak a szögek máshogy álltak.
1320.jpg
1320.jpg (570.49 KiB) Megtekintve 332 alkalommal
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1630
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

A versenyeken lévő pontozásokhoz képest a hieroglifa az érthetőbb. :D
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2064
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 961

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi,nem beszéltél az ismerősöddel :quetionmark: :rolleyes:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 11:08
revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd
nnnaa, meló közben ez most így sok ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.07., szer. 11:05
revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.
Valamiből nekik is meg kell élni :D
zárójeles rész, már párszor kipróbáltam a bora ultra kereket, forog e tényleg 40 percig... jelzem, tényleg sokkal tovább forog, mint egy normál kerék, de max 5 percet tudtam még kb kihozni belőle. Eleve annyira könnyű a felni, nincs lendülete. egy jól csapágyazott,de nehezebb kerék lehet tovább forogna... nekem a Sram S40 elsőkereke legendásan sokáig forgott (kapott hibrid kerámiát, made in china 2zere Ft)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4047
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1138

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.07., szer. 10:47
nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
kicsit kerestem (mert LeMond "legendás" értéke már régi :-)

https://cyclingtips.com/2019/06/what-th ... g-success/
"a stable and repeatedly extreme high level VO2max’ — plus a similar result from a different testing facility, the researchers conclude that Svendsen’s result of 96.7 was, indeed, reliable"


https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27508883/ The Physiological Profile of a Multiple Tour de France Winning Cyclist
"V˙O2peak and PPO were 5.91 L·min (84 mL·kg·min) and 525 W, respectively, whereas mean GE values were 23.0% and 23.6% for ambient and HH conditions, respectively. In addition to superior GE, power output at 4 mmol·L lactate was higher in HH versus ambient conditions (429.6 vs 419.0 W) supporting anecdotal reports from the participant of good performance in the heat. Peak core and skin temperature, sweat rate, and electrolyte content were higher in HH conditions. Body fat percentage was 9.5%, whereas total fat mass, lean mass, and bone mineral content were 6.7, 61.5, and 2.8 kg, respectively."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11740302/ Peak power output, the lactate threshold, and time trial performance in cyclists
"Nine male cyclists (.VO(2max) 62.7 +/- 0.8 mL.kg(-1).min(-1)) who were competing regularly in triathlon or cycle TT were recruited for the study. Each cyclist performed four tests on an SRM isokinetic cycle ergometer over a 2-wk period....
The average power output during the 90-min TT (W(90-min)) was significantly (P < 0.01) correlated with W(peak) (r = 0.91), W(LTlog) (r = 0.91), and the D(max) lactate threshold (r = 0.77, P < 0.05). In contrast, W(20-min) was significantly (P < 0.05) related to .VO(2max) (L.min(-1)) (r = 0.69) and W(LTlog) (r = 0.67). The D(max) lactate threshold was not significantly correlated to W(20-min) (r = 0.45). Furthermore, W(OBLA) was not correlated to W(90-min) (r = 0.54) or W(20-min) (r = 0.23). In addition, .VO(2max) (mL.kg(-1).min(-1)) was not significantly related to W(90-min) (r = 0.11) or W(20-min) (r = 0.47)."

kiöregedve: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22868823/ The cycling physiology of Miguel Indurain 14 years after retirement
"14 y after retirement from professional cycling (age 46 y, body mass 92.2 kg)....Average cycling gross efficiency between 100 and 350 W was 20.1%, with a peak value of 22.3% at 350 W. Delta efficiency was 27.04%. Absolute maximal oxygen uptake and aerobic power output declined by 12.4% and 15.2% per decade . His maximal values were oxygen uptake 5.29 L/min (57.4 mL · kg-1 · min-1), aerobic power output 450 W (4.88 W/kg), heart rate 191 beats/min, blood lactate 11.2 mM. Values at the individual lactate threshold (ILT): 4.28 L/min (46.4 mL · kg-1 · min-1), 329 W (3.57 W/kg), 159 beats/min, 2.4 mM "

ez is erdekes: https://medium.com/fastfitnesstips/it-n ... e7219904cd

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 823
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2020.10.07., szer. 09:48
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
Ja, de a marketingesek nem hülyék, nem százados előnnyel kecsegtetve akarják eladni a gépet. A céges BS mindig szép kövér másodperceket ígér.

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 823
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

avl2 írta:
2020.10.07., szer. 10:10
pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is...

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket
Ne általánosíts, csak én gonoszkodtam. ;)
De többet nem leszek gonosz tanítónéni, nem szedem el senkitől a pókemberes képregényt; kellenek azok a példaképek. :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nem ártana mellé egy VO2 is :) igen kerekedne a szemünk :) de jobb ezeket nem tudni ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4047
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1138

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
...beszélgetünk, nem wattokról...
legyen arrol is:


youtu.be/6FfRlKuuO0A


http://velo.hu/filippo-ganna-500-wattos ... tamat.html : "Az olasz kerekes a 31,7 kilométeres távot 35 perc és 54 másodperc alatt abszolválta, ami 52,981 kilométer/órás átlagnak felel meg. A teljesítményadatait tekintve 499,18 átlagwattot (6,4 Watt/kilogramm) adott le."

https://www.strava.com/activities/35671 ... /5276/6076 : 525W 13:21 -en

korabban palyan: https://forum.slowtwitch.com/forum/Slow ... 4/?page=-1

https://www.velonews.com/events/giro-di ... ime-trial/

4 eve: https://www.stickybottle.com/coaching/t ... ad-champs/ : Second placed Italian Filippo Ganna, who also became elite pursuit World Champion on the track earlier this year and won U23 Paris-Roubaix just weeks later, rode with an average of 460W for 34:29min.

(nem, nem "kell" ezekböl meriteni, eleget dícsértek a tanítónénik :rolleyes: ) ...azért én nagyon elismerem az ilyeneket

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 23:09
Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42

Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes:
Nos, nem láttam. De már öreg vagyok ilyen instant birtoklási vágyhoz. Nem csak bringában. :rolleyes: Meg ami képen nem tetszik, általában élőben sem fog. Van amikor a valóság még szörnyűbb, mint amit egy kép sejttet: pl. Nissan Juke (tulajok: bocs).
kicsit nagyon meg van tekreve a váz(nekem is idő kellett elfogadni és nem biztos,hogy már elfogadtam teljesen. az a felsőcső hajlítás élőben is orrbaver, de pl a Szalon linkelt fehérnél egész jól eltűnik), úgy a statika oltárán, de talán az egyetlen csapat az ineos, aki csak egy bringával megy,ha hegy,ha sík (csóró csapatok nem számítanak,akinek egyfélére telik). Talán még a Specik hozzák ezt. (Az Oltre néha cserélgettve van az aerora)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:47
Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D
másodperc... ez nem triathlon... :D a mezőny első 20 embere, néha 30 ugxyanaztaz időt kapja, ha mezőnyhajrá van. Századok,ezredek...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5362
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 827
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.06., kedd 18:22
gondolkodik.gif

D011ABB9-0ECA-4AC7-8634-FFF244724C56.jpeg
a 3szoros világbajnok túl hamar betolta és túl nagyot akart tolni rajta. amikor a toláshoz lendületet veszel, egy pillanatra, század,vagy erzedmásodperc, megtorpansz. itt ment el az a centi, ill ahamar betoláson és a célvonalhoz már lassuló stádiumban érkezet, míg a másik nem.
egyéne válogatja,nem szeretem a betolást, halálodig hajtod és a vonal előtt még rárúgsz (ha bírsz). Ha Sagan nem tolja be,csak tartja a ritmust,tempót,max rúg egyet, meglett volna.
úgy tűnik, a klasszisokra most rájár a rúd...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 823
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42

Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes:
Nos, nem láttam. De már öreg vagyok ilyen instant birtoklási vágyhoz. Nem csak bringában. :rolleyes: Meg ami képen nem tetszik, általában élőben sem fog. Van amikor a valóság még szörnyűbb, mint amit egy kép sejttet: pl. Nissan Juke (tulajok: bocs).

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5955
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1862

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

AAttila írta:
2020.10.06., kedd 22:55
...Amúgy Szalon nem tőled kérdezte :smile53:
jabocs, má' szólok is a modiknak, hogy törljék a h.sz.-t nehogy összezavarjon (még) valakit ;) :smile29: :smile53:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2064
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 961

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

trane írta:
2020.10.06., kedd 22:49
Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42
...de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?...
dehogy láttam :ohnoohnoohno: - de attól még lehet véleményem arról, nekem mi tetszik :smile53:
Természetesen mindenkinek lehet véleménye és szerencsére itt nem is akarja senki senkire ráerőltetni a saját ízlését. Amúgy Szalon nem tőled kérdezte :smile53:

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5955
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1862

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

Szalon írta:
2020.10.06., kedd 22:42
...de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?...
dehogy láttam :ohnoohnoohno: - de attól még lehet véleményem arról, nekem mi tetszik :smile53:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 823
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Hát... Rághatjuk itt a gittet, de mégiscsak ízlésekről beszélgetünk, nem wattokról, meg grammokról, másodpercekről. Márpedig az ilyen-olyan formák azok miatt születnek.
Ja, meg persze az ilyen-olyan ízlések miatt. :D

Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 533

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:01
trane írta:
2020.10.06., kedd 21:30
AAttila írta:
2020.10.06., kedd 21:23
Vinném én is ;peace;
áh, "ergyák vagytok, igazi ergyák" :noproblemo: https://www.youtube.com/watch?v=CvBcJUnM5F4
Nekem is tetszik. ;)
Ez meg akármilyen űberfaxa, nekem elfárad a szemem, míg végignézem. Olyan Győzikés:
Dogma_F12_kek-fekete.jpg
Gondolom, oka van annak a sok hullámzásnak, ezt szigorúan csak esztétikai alapon írtam. Persze van amiben a gömbölyded formákat kedvelem, de ahhoz nem csatolnék képet.
Ez a kék szín, meg az idei csíkos festések valahogy nekem sem tetszenek, de amúgy élőben láttál már ilyen F12-es Dogmát?
Mert képek alapján nekem is kicsit soknak tűnt, de élőben ebből az érzésből semmi nem maradt meg, csak a birtoklási vágy... :rolleyes: Szerintem eszméletlen gyönyörű, minden részlete, de főleg élőben és persze egy szebb színben. Amúgy van már olyan csillivilli fényezés is, amit nem is merek berakni sem, de létezik fehér, vagy fekete visszafogottabb változat is, bár nekem a 2020-as narancssárga/matt fekete fényezés tetszett legjobban eddig.
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.16.01.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.16.01.png (1.78 MiB) Megtekintve 258 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.31.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.31.png (2.23 MiB) Megtekintve 258 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.45.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.45.png (3.33 MiB) Megtekintve 258 alkalommal
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.59.png
Képernyőfotó 2020-10-06 - 22.34.59.png (3.72 MiB) Megtekintve 258 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5955
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1862

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

pärt írta:
2020.10.06., kedd 22:01
Nekem is tetszik. ;)
Ez meg akármilyen űberfaxa, nekem elfárad a szemem, míg végignézem. Olyan Győzikés:

Gondolom, oka van annak a sok hullámzásnak, ezt szigorúan csak esztétikai alapon írtam. Persze van amiben a gömbölyded formákat kedvelem, de ahhoz nem csatolnék képet.
én speciel ebben az axiomatikus 'a kör-négyszögesítése' dolgot látom gondolkodik.gif > azok az 'ívek' szögletek, akárhogy is nézem 36_1_5.gif
és biza' én is tudnék csodálatos gömbölyded formákat mutatni, pl. B...i Love (t)es(e)tén :rolleyes:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 823
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

trane írta:
2020.10.06., kedd 21:30
AAttila írta:
2020.10.06., kedd 21:23
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:08

Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Vinném én is ;peace;
áh, "ergyák vagytok, igazi ergyák" :noproblemo: https://www.youtube.com/watch?v=CvBcJUnM5F4
Nekem is tetszik. ;)
Ez meg akármilyen űberfaxa, nekem elfárad a szemem, míg végignézem. Olyan Győzikés:
Dogma_F12_kek-fekete.jpg
Dogma_F12_kek-fekete.jpg (627.99 KiB) Megtekintve 263 alkalommal
Gondolom, oka van annak a sok hullámzásnak, ezt szigorúan csak esztétikai alapon írtam. Persze van amiben a gömbölyded formákat kedvelem, de ahhoz nem csatolnék képet.

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5955
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1862

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

AAttila írta:
2020.10.06., kedd 21:23
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:08
trane írta:
2020.10.06., kedd 21:03


tőlem ezek a "letisztult"nak szeretett-titulálni-dolgok (a maguk szögletességével) nagyon távol állnak :yingyang:
Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Vinném én is ;peace;
áh, "ergyák vagytok, igazi ergyák" :noproblemo: https://www.youtube.com/watch?v=CvBcJUnM5F4

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2064
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 961

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:08
trane írta:
2020.10.06., kedd 21:03
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:00
New Canyon Aeroad CFR 36_3_1.gif

C1EC0BD3-1029-4249-85DF-5BFBE983597D.jpeg
tőlem ezek a "letisztult"nak szeretett-titulálni-dolgok (a maguk szögletességével) nagyon távol állnak :yingyang:
Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Vinném én is ;peace;

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1630
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

trane írta:
2020.10.06., kedd 21:03
lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:00
New Canyon Aeroad CFR 36_3_1.gif

C1EC0BD3-1029-4249-85DF-5BFBE983597D.jpeg
tőlem ezek a "letisztult"nak szeretett-titulálni-dolgok (a maguk szögletességével) nagyon távol állnak :yingyang:
Hozzám csak egy karnyújtásnyira kellene,hogy álljon. 31_1_21.gif
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5955
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1862

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

lacee írta:
2020.10.06., kedd 21:00
New Canyon Aeroad CFR 36_3_1.gif

C1EC0BD3-1029-4249-85DF-5BFBE983597D.jpeg
tőlem ezek a "letisztult"nak szeretett-titulálni-dolgok (a maguk szögletességével) nagyon távol állnak :yingyang:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”