Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6347
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2001

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.25., vas. 10:35
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják...
gyári szám mindegyik bringán kell legyen, amit a Speci-nél pillanatokon belül le tudsz ellenőrzni (munkanapokon> írsz, válaszolnak) - hm? :rolleyes: . a többi - persze azért ha a váz úgy néz ki, ahogyan kell - púder (matricák, stb.)

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6914
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 1243
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.25., vas. 07:09
Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról sad.gif
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......:quetionmark:

Nálam az első keréknél ennyi 31_1_21.gif

25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen ;) Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para :D bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról sad.gif
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......:quetionmark:

Nálam az első keréknél ennyi 31_1_21.gif
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg (1.02 MiB) Megtekintve 573 alkalommal

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6914
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 1243
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Egyébként próbáltam még ma pár bicajt. Trek slr8, valamimBianchit,de arra nem emléxem mi volt. Árban bőven a trek alatt,de jobb volt,igaz, a trek -kapaszkodj meg!- 6,2 kg volt... De a Speci mentete meg a nagynevek becsületét ;peace; Alapvetően nagyon az az irány,amit szeretek. Talán a megindulásai nem voltak olyan agresszívak,mint a reactónak, de más is a felépítés. De ettől még kifejezetten mereven viselkedett, bőven belül azon a határon,ha nincs semmi baja,már itthon állna. Ami mókás, a próbált bicók közül még a decathlonos van ryssel műx hasonlóan.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6914
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 1243
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2020.10.24., szomb. 12:05
revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére ;)
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4314
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1336

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Valter Attila ma a nagy öregek elött ért be a hegyi etapon/befutón !!! leborulok.gif

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 605
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 756

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6347
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2001

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
az SL3-al szvsz akkor érdemes foglalkozni, ha S-Works is, azaz Fact10r a vázanyag, de az SL5-nél is figyelj arra, hogy legalább ez legyen a karbon (ma már Fact12r-nél járnak), mivelhogy az S-Works-ön kívül van még 6-féle az alapmodell Tarmacból :rolleyes: > Tarmac, Tarmac Sport, Tarmac Elite, Tarmac Comp, Tarmac Expert, Tarmac Pro, és S-Works Tarmac leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
Szalon a Speci Guru, teljesen képben van ezekkel a gépekkel. :smile32:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6914
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 1243
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6347
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2001

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.23., pén. 01:40
Hosszú a káncvilla :D
der Profi :smile32: :smile29:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6914
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 1243
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.22., csüt. 07:45
Revi,ne keresgélj tovább,ne is menj olyan messzire,a tökéletes hegyi kerékpár :hahaha:

E7A1C279-7DEE-4DA3-906B-C8D985B62566.jpeg
Hosszú a káncvilla :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

avl2 írta:
2020.10.22., csüt. 19:32


örülök Fuglsang-nak is
Azért ő nagyot mentett ma. :smile32: Szépen visszajött, kár az átvariált szakaszokért, szerintem neki az eredeti jobb lett volna, még közelebb jöhetett volna a végére, akár dobogóra.

Online
Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4314
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1336

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

AAttila írta:
2020.10.22., csüt. 17:58
Azért mekkora görény ez a Hindley is. Az utolsó hegyen egy centit nem ment elöl,de a Stelvio-ra sem. 100méterrel a vége előtt leszedte Tao-t. Értem hogy Kelderman miatt is volt így, de legalább látszatból, tempó nélkül előre állhatott volna.
ennyi.
érzelmileg nekem sem szimpi, esik, esne jól, nyilván a sprintben minden - kicsit is - érzö Geoghegan-nak szurkolt
viszont, ahogy írod: ez a csapatfeladat. koncként csüngeni, zavarni az ellenfelet, és minden bonusztól amitöl csak tudja megfosztani.
...ahhoz meg fiatal - vagy "becsületes" ? -, hogy látszatvezessen ...de olyan sebességgel, ami Kelderman-nak jó öregszik, tapasztal, és úgy fogja csinálni.

örülök Fuglsang-nak is

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2020.10.22., csüt. 17:58
Azért mekkora görény ez a Hindley is. Az utolsó hegyen egy centit nem ment elöl,de a Stelvio-ra sem. 100méterrel a vége előtt leszedte Tao-t. Értem hogy Kelderman miatt is volt így, de legalább látszatból, tempó nélkül előre állhatott volna.
Hát ja.....ez a sportág egy külön talány..ezt a vonatozást nehéz megszokni,megszöksz oszt csá-hazaérsz.....de ilyen kiemelkedő forma aki így többet is tudna nyerni nem sok van...
Valter Attila a végére úgy néz ki,hogy elfogy,amúgy szép teljesítmény így is !csak vártam,hogy villant valamelyik hegyi szakaszon.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Azért mekkora görény ez a Hindley is. Az utolsó hegyen egy centit nem ment elöl,de a Stelvio-ra sem. 100méterrel a vége előtt leszedte Tao-t. Értem hogy Kelderman miatt is volt így, de legalább látszatból, tempó nélkül előre állhatott volna.

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 605
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 756

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

lacee írta:
2020.10.22., csüt. 08:16
Ti,milyen száj-orr védőt használtok télire?
Én ilyet használok most, de ez inkább nyak melegítő, viszont, feljebb lehet húzni, egészen az orrod ál is, bár nekem még csak az államig húzva elég volt eddig.
Van hidegebb időre való is.
Amúgy a téli kabátomba egy kb ilyen van belevarrva, nagyon ötletes megoldás, csak miután megjött, akkor szembesültem vele, de baromi jó és hasznos!
Ha meg nagyon hidegbe is akarsz menni, akkor ez kell Neked :rolleyes:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Jónak tűnik :smile32: Ami fontos, ha nem jól "zár" felül, vagyis nem simul az arcodra, akkor könnyen lepárásítja a szemcsit, a kilégzett levegő. ( bár az újabb szemüvegemnek jobb a szellőzése és a formája is más, itt már nincs ilyen gond)

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Én,ezt néztem ki.....
1A299D05-E446-4801-95EE-F471FFC821FF.jpeg
1A299D05-E446-4801-95EE-F471FFC821FF.jpeg (129.56 KiB) Megtekintve 717 alkalommal

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2020.10.22., csüt. 08:33
lacee írta:
2020.10.22., csüt. 08:16
Ti,milyen száj-orr védőt használtok télire?
Benn a lakásban minek :quetionmark: :D

Én a Dechában vettem még tavaly. Amennyit eddig mentem hidegben, megfelelő volt. Ilyen csősapka szerű, elöl van rajta perforáció, hogy kicsit könnyítsen a légzésen.
Ja tényleg el is felejtettem,hogy Te szobakeróztál :kapdelm:

Amúgy ja,megveszed aztán ki sem dugjuk az orrunkat....

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2020.10.22., csüt. 08:16
Ti,milyen száj-orr védőt használtok télire?
Benn a lakásban minek :quetionmark: :D

Én a Dechában vettem még tavaly. Amennyit eddig mentem hidegben, megfelelő volt. Ilyen csősapka szerű, elöl van rajta perforáció, hogy kicsit könnyítsen a légzésen.

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Ti,milyen száj-orr védőt használtok télire?

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2984
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 1425

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2020.10.22., csüt. 07:45
Revi,ne keresgélj tovább,ne is menj olyan messzire,a tökéletes hegyi kerékpár :hahaha:

E7A1C279-7DEE-4DA3-906B-C8D985B62566.jpeg
Úgy látom ezen már a könnyített, speciális festés van. :D

Online
Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4314
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1336

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2020.10.21., szer. 20:47


Ja, a 20-ban az mi durva,hogy megindulnak 170 méterről és 2700ig csak mennek felfele :D ;peace; :tutiok:
a 18-asban sem sokkal magasabbrol indulnak neki a 2758m-nek.

...igaz, elötte bemelegithetnek egy kb. 870m-es szinttel (az viszont egyböl) ...akinek meg nem eleg, az még 1-et melegithet kb. 1100m szinttel :-))
20100322195-hoehenprofil-giro-d-italia-2020---etappe-18.jpg
20100322195-hoehenprofil-giro-d-italia-2020---etappe-18.jpg (192.54 KiB) Megtekintve 717 alkalommal

Online
Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1806
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 658

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Revi,ne keresgélj tovább,ne is menj olyan messzire,a tökéletes hegyi kerékpár :hahaha:
E7A1C279-7DEE-4DA3-906B-C8D985B62566.jpeg
E7A1C279-7DEE-4DA3-906B-C8D985B62566.jpeg (273.07 KiB) Megtekintve 716 alkalommal

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”