A Fórum 2020-09-18-án pénteken frissítésre került.
Ha problémát láttok vagy hiányzik valami, kérjük jelezzétek!
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
Vinkler
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 9271
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 3722
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Mondjuk egyszerre a Giro, a Vuelta és az F1, hát köszömszépen! :D
Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2020.10.25., vas. 14:56
trane írta:
2020.10.25., vas. 14:51
nézem a Vuelta-t, és hát azt kell mondjam, van azé' zizi ott> szakadó esőben 99km/h-val döngetnek lefelé bocs.gif
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van :D asszony berakott valami dilmet,aztán beverte a szunyát :D
Akkor kapcsolj odébb :D
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
Vinkler
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 9271
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 3722
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Kemények a srácok! ;peace;
Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

trane írta:
2020.10.25., vas. 14:51
nézem a Vuelta-t, és hát azt kell mondjam, van azé' zizi ott> szakadó esőben 99km/h-val döngetnek lefelé bocs.gif
Életemben elsőnek követtem nyomon egy 3 hetes versenyt,brutál amit művelnek-le a kalappal leborulok.gif
És nap mint nap vágjál hozzá jópofát a bringán....
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.25., vas. 14:51
nézem a Vuelta-t, és hát azt kell mondjam, van azé' zizi ott> szakadó esőben 99km/h-val döngetnek lefelé bocs.gif
Nafaxba.. Nekem kötelező dilmnézés van :D asszony berakott valami dilmet,aztán beverte a szunyát :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5573
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1686

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

nézem a Vuelta-t, és hát azt kell mondjam, van azé' zizi ott> szakadó esőben 99km/h-val döngetnek lefelé bocs.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2020.10.25., vas. 14:40
lacee írta:
2020.10.25., vas. 12:54
Ez esetleg,

https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461

Vagy ez,drágább+tárcsás...

https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-ért ;peace;
Ja,újonnan 3 miska egy Speci és társai....használtan jó pár évesen lemegy egy alá :smile29: de nekünk nem baj ez ;)
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.25., vas. 13:50
Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni :D

https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Ááá, ezeknek gép kell. Kezemben van :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.25., vas. 12:54
Ez esetleg,

https://apro.bikemag.hu/apro/wilier-cento-air-1-46461

Vagy ez,drágább+tárcsás...

https://apro.bikemag.hu/apro/pinarello- ... kpar-46933
Centi 1 fölött van a cento10, de legfelül a cento zero. Az a high moduluis karbon. A reactom 6 vagy 7 éve highMod karbon. Alá nem megyek... De ez minden gyártónak csak a legfelső szériájánál van meg(pina esetén ez a dogma). Specinél az s-works. Vicc,amikor ezeket a beingákat párszázért meg lehjet venni, ill amikor vagyonokat adnak emberek nem highMod-ért ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.25., vas. 12:42
itt a lehetőség, revi, Jánostól a Magicbike-hoz került a Bianchi Sempre Pro-m, kerékszet nélkül 419.- eFt az ára ( :smile33: )
Már ajánlották itthon,de nem tudom,milyen kört futott,mert nekem mármnagy2 ajánlotta. De át kel mateicázno O!tre xr4-re...
Monnyuk jól megtolták az árát. Majd kérek jutalékot,mert 2-3 szerviz nem tudta beállítNi az első váltót :D picit el volt fordulva,csak meg kellett találni, pontos helyét :D
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Revi,legközelebb ezzel az autóval menj bicót nézni :D

https://www.facebook.com/10939127402845 ... 6259/?vh=e
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2020.10.25., vas. 12:10
trane írta:
2020.10.25., vas. 10:46
revox írta:
2020.10.25., vas. 10:35
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják...
gyári szám mindegyik bringán kell legyen, amit a Speci-nél pillanatokon belül le tudsz ellenőrzni (munkanapokon> írsz, válaszolnak) - hm? :rolleyes: . a többi - persze azért ha a váz úgy néz ki, ahogyan kell - púder (matricák, stb.)
Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik :D még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.

Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van :D itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye :D
Nem én világom ez...

Revi,nincs mese, új Van Rysel!
Vagy ha van még kavics akkor más.
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5573
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1686

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

itt a lehetőség, revi, Jánostól a Magicbike-hoz került a Bianchi Sempre Pro-m, kerékszet nélkül 419.- eFt az ára ( :smile33: )

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.10.25., vas. 10:46
revox írta:
2020.10.25., vas. 10:35
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják...
gyári szám mindegyik bringán kell legyen, amit a Speci-nél pillanatokon belül le tudsz ellenőrzni (munkanapokon> írsz, válaszolnak) - hm? :rolleyes: . a többi - persze azért ha a váz úgy néz ki, ahogyan kell - púder (matricák, stb.)
Tom,mint minden máson, egy mateica egy számsorral :) ha a komplett bicót lemásolják,ezektől kitelik,hogy matricát is. De persze, a vázszám alapján dobja egyből rendszer,mi-micsoda, hol került boltba,milyen szín,méret. Bár épp tegnap láttam egy Pinarellot,ami a vázszám alapján 515-ös méret, a felsőcsöve meg, ketten is mértük,asszony nézte,bárhogy forgattuk, 520 mm vol. t, fejcsöve 130.Gan volt, lehet nem jól googliztam, de ilyen geo nem létezik :D még az easy ketegóriás Ganok közt se találtam. De ránézésre Pina volt,nem állítomhogy nem, inkább érdekes volt.

Nem lenne ezzel amúgy nagy baj,ha nem minden a világ másik felén lenne. Felül a dolgozó,aztán minden kiderül,csakhát fax bele, tegnap kocsiztam vagy 700 kilit,aztán a másik sworks is Zalában van :D itthon meg sajna nem működik a hiszek neked,bízom benned, mert nem... Ahány használt bicajt láttam, ami írva szép és jó,mind vérzett mire odaértél... Arról nem beszélve,milyen hulladék kereket tesznek bele és nem veheted meg kerék nélkül,persze rászámolják,holott kukában lenne a helye :D
Nem én világom ez...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5573
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1686

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.25., vas. 10:35
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják...
gyári szám mindegyik bringán kell legyen, amit a Speci-nél pillanatokon belül le tudsz ellenőrzni (munkanapokon> írsz, válaszolnak) - hm? :rolleyes: . a többi - persze azért ha a váz úgy néz ki, ahogyan kell - púder (matricák, stb.)

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2020.10.25., vas. 07:09
Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról sad.gif
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......:quetionmark:

Nálam az első keréknél ennyi 31_1_21.gif

25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
Szingó más tészta. Conti 12, vittoria 15 baros.
Azért kutakodtam. Kis méretben az sl5 esetén levettek az anyagból, kerekebb a láncvilla,így konfortosabb lett,de lágyabb is. Én az sl3-ast próbáltam,jó merev,de lágyabb ne legyen ;) Így most kicsit csapdába kerültem, az sl3 a mocskosabb, de a kerék nem fér el,vagy neccesen csak, vagy elfér az sl5-ben, de az lágyabb.
Aztán a bogár,hogy az sl5-öt már hamisítják és pl amit hírdetnek, nincs a hajtásoldalon a vázon a kis láncvédő biszbasz(de ez nem tudom, szériafelszereltség,vagy extra. Nekem a reacton széria volt), de kérdés, az volt e minden évjáraton. Youtubeon véletlen találtam Sánta Arminunk ilyen gépére,neki a bal oldalon a fact11 is rá van írva...
A pszichológia tudománya úgy tanítja, az ambivalencia konfliktus megoldása a rendszer elhagyása. Sok a kompromisszum, sok a kérdőjel, sok a para :D bár nem tagadom, tetszik a mélyendekoltált bottomBracket ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1573
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 548

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Revi,pedig vártam a képeket a vett bicóról sad.gif
Sajnos sokáig kell keresgélj, ezek a bicók elég szűkre szabottak a kerék helyén,az enyém is ilyen a 25-ös gumival.Írod a 12 bar nyomást-egészséges az a keréknek és guminak? az ajánlás 8-8,5 bar szokott lenni......:quetionmark:

Nálam az első keréknél ennyi 31_1_21.gif
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg
25B22107-D668-4766-85DA-9D8BA46F3500.jpeg (1.02 MiB) Megtekintve 147 alkalommal
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Egyébként próbáltam még ma pár bicajt. Trek slr8, valamimBianchit,de arra nem emléxem mi volt. Árban bőven a trek alatt,de jobb volt,igaz, a trek -kapaszkodj meg!- 6,2 kg volt... De a Speci mentete meg a nagynevek becsületét ;peace; Alapvetően nagyon az az irány,amit szeretek. Talán a megindulásai nem voltak olyan agresszívak,mint a reactónak, de más is a felépítés. De ettől még kifejezetten mereven viselkedett, bőven belül azon a határon,ha nincs semmi baja,már itthon állna. Ami mókás, a próbált bicók közül még a decathlonos van ryssel műx hasonlóan.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2020.10.24., szomb. 12:05
revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Mindkettő s-works. Ma megnéztem az sl3-at. Beszéltem egy tulajjal és mondta, az merevebb,mint az sl5. Persze a szélsőséges méretekbenm. De ezt én is olvastam,hogy az sl5-től a kisebb méreteket nem simán kisebbre vett csövekkel készítették,hanem azt igyekeutek elérni,hogy minden méret azonos merevséget mutasson. Aztán ahol rövidebb a cső, ott régi verzió esetén merevebb a váz.
Egyébként jó bicaj. Talán az első,amire azt mondtam a reacto után,hogy ezel tudnék élni,sőt. Egy baja volt,vagyis kb 3. A haktókar 172,5 volt (full duraace, patika állapot). Aztán a középrésznél néha fura kattanás volt hallható. Néztem nem e a lánc és vezeti át a rendszuer a hajtókarra,de nem. Lehet csak középcsapágycsere.. Aztán ami á kegyelemdöfést megadta, a vision metron epp befért, de minden irányba kb 2 mm hézag maradt és nem is volt felfújva 12 barra, csak kb 9. Nem igazán kompatinilis a 25 ös gumikkal. Nem súrol be, de kiálláskor,ha meg lenne taposva, valsz behúz a láncvilláig(kinti fórumok is erről számolnak be)
Amit tudok, nagyon sajnálom ezeket a dolgokat, mert megörültem,hogy végre pont kerülne a többéves "kellene egy kisebb bicaj is" projekt végére ;)
Talán olvastam valahol, hogy az sl5 esetén már kicsit bővebbre szabták a réseket, de egyelőre nem találtam meg azt a cikket.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 3933
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1080

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

Valter Attila ma a nagy öregek elött ért be a hegyi etapon/befutón !!! leborulok.gif

Online
Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 397
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 502

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
A régebbiekkel annyira nem vagyok tisztában, én az SL-4 től kezdtem utánanézni... Az sl-4 esekkel az volt a baj, hogy túl könnyűek lettek, ezért a merevségük - főleg a simáknak - nem volt annyira meggyőző. Amúgy a karbon anyaga a sima Specialized feliratosok és S-works között más, érdemesebb az S-works vázat keresni, mert használtan már nem akkora a felára, mint újonnan, amikor kb 2x es volt a szorzó! Az saját SL-5-ös S-works bicajom én nagyon szeretem, ez már a fact-11es karbonból van, amiből amúgy a legújabb venge is készült, az új SL-6 és SL-7 es Tarmac-ok alap változatban a fact10es, és csak az S-works változatok készülnek a fact12-es karbonból, ami ma a csúcs a Specinél.
Szóval én is az S-works verziót ajánlanám, főleg a régebbiekből, szóval inkább egy sl-3 S-works, mint egy sima sl-5.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5573
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1686

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
az SL3-al szvsz akkor érdemes foglalkozni, ha S-Works is, azaz Fact10r a vázanyag, de az SL5-nél is figyelj arra, hogy legalább ez legyen a karbon (ma már Fact12r-nél járnak), mivelhogy az S-Works-ön kívül van még 6-féle az alapmodell Tarmacból :rolleyes: > Tarmac, Tarmac Sport, Tarmac Elite, Tarmac Comp, Tarmac Expert, Tarmac Pro, és S-Works Tarmac leborulok.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1887
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 886

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.10.23., pén. 20:52
Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
Szalon a Speci Guru, teljesen képben van ezekkel a gépekkel. :smile32:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4954
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 743
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Speci tarmac sl3, sl5?
Mit lehet ezekről tudni? Főleg a 3 lenne érdekes, 10-es groupset van rajta.
Canyondél supersix evo hi mod megúszott,mivel kiderült,nem hi mod :smile51: ha mán a rejakto hiMod,ne legyen már xarabb a hegyikecske...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”