Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.

Kerékpározás

Avatar
Vinkler
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 9440
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 3881
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

És a pandémiás helyzetben sokan elkezdtek kerékpározni, megnőtt a kereslet a cangák iránt.
Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 16:23
revox írta:
2020.11.19., csüt. 16:03
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda ;peace;
ja, látom :smile29: - és akkor pont olyan cuccal-szerelt lesz, mint mikor eladtam leborulok.gif
egyébként mikor a végül-vevő eljött és megnézte a bringát (nomeg egy picit azért alkudott), elmondta, megkérdezte a csákót, mennyit ér a gép, és egy 100-assal kevesebbet mondott Mr. Magic. aztán most, 1.5 évvel később, meg a bringába-szetbe futott +12e km után (mikor eladtam, csak a váz volt használt, minden más rajta szinte új volt, össz. 800km-rel) többért adja... gondolkodik.gif :smile33: hiába no, tempora mutandis :yingyang:
Felmentek az árak,befagyott az olasz piac. Beszéltem kijáró emberrel és teljesen paff a használtpiac kint is. A shimano nem tudja a gyártókat kiszolgálni a leállás miatt, a gyártók nem tudnak gyártani, így kint is megnőtt a kereslet bringák iránt, így keletre se árad az ócó olax. Na jó,vagy csak kicsit nyerészkedni akar :)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5974
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1865

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.11.19., csüt. 16:03
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda ;peace;
ja, látom :smile29: - és akkor pont olyan cuccal-szerelt lesz, mint mikor eladtam leborulok.gif
egyébként mikor a végül-vevő eljött és megnézte a bringát (nomeg egy picit azért alkudott), elmondta, megkérdezte a csákót, mennyit ér a gép, és egy 100-assal kevesebbet mondott Mr. Magic. aztán most, 1.5 évvel később, meg a bringába-szetbe futott +12e km után (mikor eladtam, csak a váz volt használt, minden más rajta szinte új volt, össz. 800km-rel) többért adja... gondolkodik.gif :smile33: hiába no, tempora mutandis :yingyang:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 15:06
revox írta:
2020.11.19., csüt. 09:04
... pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
34-28 :rolleyes: :quetionmark: ;) :smile29: :smile32: :napsut: :smile53:
Magicbe a binyód alatt már "csak" egy Zero szett van. lassan alákerül egy Zonda ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

trane írta:
2020.11.19., csüt. 15:06
revox írta:
2020.11.19., csüt. 09:04
... pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
34-28 :rolleyes: :quetionmark: ;) :smile29: :smile32: :napsut: :smile53:
ott még nem járunk :D de ami régen melegítő volt,most az általános (50/17) hegyen meg a 19-et komálom :) oxt ezek pont ezt a kettőt teszik karbonra... de majd megodlom.. ha egyszer felülök rá... ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Avatar
trane
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5974
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 1865

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

revox írta:
2020.11.19., csüt. 09:04
... pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
34-28 :rolleyes: :quetionmark: ;) :smile29: :smile32: :napsut: :smile53:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na,hozom Nektek a tudományt!
elővettem sorokat és méregettem.

a 10 és 11-es lénckerekek egyaránt 1,6mm szélesek, a hézagolóknál van kb 0,1-0,15mm eltérés. szerencsére nincs külön ultegra, DA, 105 házagoló,így azok egységesek. a másik disznó, hogy nem kínlódtak azzal,hogy a bakos egységek egymáshoz képest el legyenek tolva, így minden bakos belső oldala sík-egyenes, míg külső felén egy házagolónyi karima fut. inne már csak az volt érdekes, a fogárkok miként alakulnak.
első ötletem az volt,hogy vezsek 14-28as ultegrához való 17 és 19es lánckereket (tőlünk bolfogabb országokban ez kb 5-6EUR/db), de mivel azok 14nél indulnak, nem biztos,hogy a 17 fogárka oda fog esni,ahova kellene. amiért talén jobb lenne, míg a 10-es lánckerekek kb 8 ponton kapszkodnak a rotorba, az se egyenletesen elosztva, addig a jelenlegi ultegra vagy 12 helyen, jóformány minden borda esetén, de kicsit furán le vannak kerekítve az élei, így szerintem a csatlakozási felület kisebb és jobban bemarnak. főleg az alu rotorba. kipróbáltam, a 11-25 10-es sor 17 és 19es lánckereke nagyjából illik a sorba, ordítóan ronda fogárokeltolást nem lehet látni,hogy ne váltana el, vagyis úgy summáztam,ez ide tökéletes. Fentiek alapján akár azon is el lehet merengeni, minden lánckereket le lehetne cseréln a 10-es soron lévőre, már ameddig lehet.

amit még néztem, mi oka lehet a karbonbakos megoldásnak. talán a lánckerekek oldalirányú merevésge kcisit jobb lehet. bár a bakra kb 3 szegeccsel vannak felfogatva, ami ezt egy kicsit kettéhúzza. és ekkor jött a mérleg. a 19-21 lánckerekt tartalmazo bak 50g. két sima lánckerék+2 házagoló 49g. xal marad megfejtésnek a feltételezhető oldalirányú merevség, de 17 és 19 eetén edig is megvoltam nélküle, bár a 11-23 10-es soron a 19 már alubakon volt és egész jól ment 50/19 a hegyekben. csak a karbonbakkal -vélhetően- az lesz a baj,amit nyertünk oldalirányba, többsörösen veszítjük a rotorral való kapcsolatnál. ezt emelkedőn kiyorsításkor határozottan éreztem. gumizott a hajtás,nem csapott oda. a karbon merev, persze, csak nem így. egy vázat jól meg lehet formálni úgy,hogx azi mrev lesz, de onmagában a rotor esetén a legjobb kapcsolat az acél-acél lenne(kisebb lánckerekek). utána az acél-alu(tartóbak) és a végén kullog a karbonbakos kapcsolat.

röviden a mai napról :D :rolleyes:
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

node,egy kis misztikum a merlin garázsból


hogy lesz kiiktatva a karbonbak a shimani 11 sebességnél? merhogy benéztem. rendeltem egy ultegra sort DA helyére és rohadna le, a 17-19 "unit" szintén karbonspiderrrel bír, mint a DA.
nagy faxság ez a 11 speed, csak elbaxták,ami jó volt a 10-es rendsezreken. ha lenne egy állat,aki hoz nekem egy 10-es szett mechanikus DA-t és átsezreli a pinába, egy-egybe vihetné az elektromos fost(ami gyébként annyira nem rosssz. még csak állítgattam,meg próbálgatta, ház előtt, de megszokható é megszerethető. főleg a kevés madzag)
mindenestre. ha lesz kis időm, elkezdem prbálgatni, milyen lánckerékkel és házagolóval lehet kijárszani a gyári megoldást. pont a manapság számomra legfontosabb két lánckerék van karbonon. szerintem direkt szívatnak :smile51:
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ahogy Csomtos Pista mondtavoltkorábban: hifisták vagytok bazz+ :kapdelm: ;peace;
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.11.18., szer. 18:50


Én csak ajánlani tudom, szerintem kötelező tartozék kellene hogy legyen annak, aki közútra is kimegy.
Láttam, hogy árulnak radar kijelzővel is, ha az órával nem lenne kompatibilis. Viszont nem szeretnék még egy kütyüt, így valószínű óracsere lesz. De csak jövőre. Télen nem megyek annyit. Vagy nem tudom. Ilyenkor ugye sapi is van a bukó alatt, ami a fülemre van húzva, tehát az is tompítja a hangot és a szél fütyülése is sokat elnyom. Tényleg nem gondoltam, hogy ez ennyire jó szerkentyű. Bár nem olcsó, de megéri az árát :smile32:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szalon írta:
2020.11.18., szer. 18:50



Hogy tetszett a pedál meg a téli cipő a tesztkörön?
Sajnos nem volt a Zerge-ben szürke stopli, mert elfogyott, így csak amit adnak a dobozban, piros, azt tettem fel a téli cipőmre. A jobboson még kellene egy picit állítani, mert éppen beleér a hajtókarba a belső széle. Mondjuk ez széles lábfejre való cipő, durván nagy a különbség közte és a nyári cipőm között. Viszont kényelmes és meleg. (ma túlságosan :D ) De megtartom a kamáslit is.
A másik meglepi, hogy bár azt írják mindenhol, hogy a Look Keo GRIP stoplit nem lehet használni ehhez a pedálhoz, hááááát úgy pattant be a nyári cipőm, mintha mindig is így használtam volna. ;peace;
Próbálgattam, csináltam megindulásokat,stb. Szépen, azonnal reagált, jöttek az adatok, semmi késedelem. Nem volt fagyás,kihagyás,indokolatlan tüske.
Meg kell csinálnom egy ramp tesztet, hogy a zónák is be legyenek állítva.
Egyébként minden ment flottul. Könnyű volt felszerelni,beállítani,kalibrálni,használni.(eddig öröm é' bódottá ;peace; )


(és még a számaim sem lettek olyan rosszak :smile52: főleg, hogy ez most tényleg csak próbálgatás volt)

Avatar
Szalon
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 535

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

AAttila írta:
2020.11.18., szer. 16:19
revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:
Én csak ajánlani tudom, szerintem kötelező tartozék kellene hogy legyen annak, aki közútra is kimegy.
Hogy tetszett a pedál meg a téli cipő a tesztkörön?
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Már egy ideje nem voltam kerózni,tegnap becsípődött a derekam,ma még ki sem tudtam mászni az ágyból,nem tudom mi lesz....így csak olvasom a beszámolóitok.... :unsure:
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.11.18., szer. 16:19
revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:
42/45 egyedül már sok. csapatban kényelmes (már,ha edzésben van az indián), de egyedül szinte lehetetlen sokáig húzni. vagyis a mi szintünkön(értem arra,amikor még tudtunk is menni)
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.11.18., szer. 16:18
túrázós (szinte egész nap tekeréses) napokon marhára utáltam a szembeszelet, mert egy emelkedö, ha 15 - 20 km is: tudom, hogy vége van, de a szél egész nap is fújhat
baélatonnál volt úgy egyszer, délután 5kor,mint ahol kinyitnak egy csapot. szerintem kb masszív 70-80 km/h(minimum). a nádas kb 30-40fokra dőlt meg. de ez aztán statikusan. nem volt ott lökés,semmi,csak mintha a csapból folyna. másnap felkeltél, még minidg :D délben jöttünk el, még minisg folyt a csapból :D szürfösöknek teteszett, bár szerintem már csak a kemények mertek kimenni.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »


Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2020.11.18., szer. 16:09



valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
És egyébként tényleg. Én azt figyeltem meg, hogy 32-33-ig nincs semmi probléma, 34-35-től indul az a rész, amikortól kezd kellemetlenné válni, még szélcsendben is. 42-45 már ha nincs kellően beforgatva, akkor nagyon nem esik jól, főleg onnan felrántani 50 fölé.
37-40 között is tud szépen fütyülni a szél a fülünkbe, ezért gondolkodom azon a radaros lámpán, ami Szalonnak is van. Hát az valami csoda. Nekem nagyon bejött, csak a Brytonommal nem megy. De nagyon biztonságossá tudja tenni a közlekedést, a következő beruházásom biztosan egy ilyen lesz. :smile32:

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4047
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1138

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

túrázós (szinte egész nap tekeréses) napokon marhára utáltam a szembeszelet, mert egy emelkedö, ha 15 - 20 km is: tudom, hogy vége van, de a szél egész nap is fújhat

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avl2 írta:
2020.11.18., szer. 12:32
pärt írta:
2020.11.18., szer. 12:21
https://m.youtube.com/watch?v=VMinwf-kRlA
Na ezt kipróbálnám.😁
...a szel revi terepe :D

1:26-tol: 15 eve tanult highschool-ban fizikat, es feltetelezte, hogy 2szeres szelsebesseg, 2szeres legellenallas ...khm

ha-ha illetve sad.gif teljesitmenyigenyben ugye ...8szoros !!! ketsegtelen valto nelkül az erö is jatszik, az 4szeres, az igaz

vicces lehet egy marha nagy oldalszéllökés is (nem túl lassú) haladás közben
már nem szeretem a szelet, csak ha hátbafúj :) hegyen is a lejtőt :)
valamikor azt mondták, 35km/h fölött a betáplált erő hatványozódik(ja,mert a szélcsendben is van közegellenállás. ha meg orrbafúj... add hozzá). ezt így vínsígemre inkább 30-ra tenném :D 100-as szél... pfúúú... azért, ha 30-40esben tekertünk,az már nem volt jó...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2020.11.18., szer. 12:21
https://m.youtube.com/watch?v=VMinwf-kRlA
Na ezt kipróbálnám.😁
Ezek után elmondhatjuk, hogy mi még nem is tekertünk igazi szembe szélben ;peace;

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4047
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1138

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

pärt írta:
2020.11.18., szer. 12:21
https://m.youtube.com/watch?v=VMinwf-kRlA
Na ezt kipróbálnám.😁
...a szel revi terepe :D

1:26-tol: 15 eve tanult highschool-ban fizikat, es feltetelezte, hogy 2szeres szelsebesseg, 2szeres legellenallas ...khm

ha-ha illetve sad.gif teljesitmenyigenyben ugye ...8szoros !!! ketsegtelen valto nelkül az erö is jatszik, az 4szeres, az igaz

vicces lehet egy marha nagy oldalszéllökés is (nem túl lassú) haladás közben

Online
Avatar
pärt
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1057
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 827
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »


Avatar
lacee
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1634
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

AAttila írta:
2020.11.17., kedd 20:24
Na a szokásos formám. :smile51: Kérdeztem a FB-n, van-e valakinek eladó FA Duo-ja, mert vevő lennék rá. Semmi.
Ma elmentem a Zerge-be, megvettem az új Uno-t, hazaérek és látom, hogy Orosz Gergő most rakta fel a Duo-ját eladni. :smile30:
Most azzal nyyugtatom magam, hogy az enyém legalább ÚJ :angry:
Ez általában így szokott lenni.....
Be is akartam linkelni neked de mondom ne miattam kapj agy.....aszt :party:
Ps Audio/Apple/Oppo/Denon/Kolibri.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2074
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 964

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Na a szokásos formám. :smile51: Kérdeztem a FB-n, van-e valakinek eladó FA Duo-ja, mert vevő lennék rá. Semmi.
Ma elmentem a Zerge-be, megvettem az új Uno-t, hazaérek és látom, hogy Orosz Gergő most rakta fel a Duo-ját eladni. :smile30:
Most azzal nyyugtatom magam, hogy az enyém legalább ÚJ :angry:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5379
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 831
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2020.11.17., kedd 11:09
revox írta:
2020.11.17., kedd 11:03


de a beforgatsára vigyázni kell!!! ;peace;
Majd óvatosan mm-ként forgatom be. És mindig rápróbálok, kis szerencsével tavaszra jó is lesz ;peace;
tegyél alá bicikligumit, az jól izolál. főleg a szingó...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”