ha a tényeket kerékpáros szemmel közelebbről megvizsgáljuk akkor igen , egyébként nem...
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Stelvio Pass, 22km átlag7% emelkedő valakinek megvolt?...AAti Zwiften??
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Re: Kerékpározás
ha megfelelő fékbetétet használod hozzá akkor örökös, főleg az alföldön, stelvion kevésbé....
most jöttem rá lehet, hogy én is b.zi vagyok..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Pedig mindenki azt mondja, hogy a campa gyorsan kopik és drága. De hiszek neked, én sose használtamrevox írta: ↑2021.01.15., pén. 14:04
a shimanot akkor sehogy. más a bordázata. vixont,ha a 30-as szélesebb, az nem annyira jó, így még rugalmasabb a 30as, xal 35re szavzok. campa-shimano dolgot odabízom. később is lehet cserélni. épp tegnap írt rám egy srác és KB-re keresett campa rotort. olaszoknál találtam 68EUR-ért neki, de nincs mindig. sajna egy campa sor (Chorus) minimum 40ezer, bár elég tartósnak tűnnek. most szervizelgetem a csapatkerekeket. ilyen sor van rajtuk. 3 évesek minimum és versenyeztek velük. mostmár nincs olyan sor, hogy ne lenne rajta kopott lánckerék,de istenesen sokáig húzták. nekem évente egy shimano minidg lement.
Re: Kerékpározás
Sokáig nézegettem én is, nagy kedvenc, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nekem erősen súlylimites. Bár írnak 110-et is, 130-at is. De kulacs és nyeregtáska nélkül még sem indulhatok, hogy limiten belül maradjak
Re: Kerékpározás
kb pont annyi lehet. pontosan nem mértem,csak ajtófélfamellett egyedül de kn annyi... ennek ellenére nem voltam jó hegyen, inkább sprinteken, abból is a hosszút kedveltem. nomeg a kínálgatós versenystílust,amikor 5 lószra még bekínáltunk egy hatodikat. de az ilyen stílushoz kell ám a gyors reagálású hajtáslánc. ezért is érzem meg azonnal, ha valami kicsit is lomhamackohaz írta: ↑2021.01.15., pén. 14:14magasságot nem írtál...165-körül?revox írta: ↑2021.01.15., pén. 14:08tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem
itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...
rev_canga.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ránézésre klubbtársak a Visionnal. nekem rc38 spline van. az is jó kerék, bár el fogom adni(ha egyszer valaki megveszi ). nem azért mert nem jó, csak most ilyen eladhatnékom van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
magasságot nem írtál...165-körül?revox írta: ↑2021.01.15., pén. 14:08tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem
itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...
rev_canga.jpg
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem
itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha még1x alukereket vennék biztos ő lenne az áldozat...DT Swiss Pr1400 dicut 32oxic
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
a shimanot akkor sehogy. más a bordázata. vixont,ha a 30-as szélesebb, az nem annyira jó, így még rugalmasabb a 30as, xal 35re szavzok. campa-shimano dolgot odabízom. később is lehet cserélni. épp tegnap írt rám egy srác és KB-re keresett campa rotort. olaszoknál találtam 68EUR-ért neki, de nincs mindig. sajna egy campa sor (Chorus) minimum 40ezer, bár elég tartósnak tűnnek. most szervizelgetem a csapatkerekeket. ilyen sor van rajtuk. 3 évesek minimum és versenyeztek velük. mostmár nincs olyan sor, hogy ne lenne rajta kopott lánckerék,de istenesen sokáig húzták. nekem évente egy shimano minidg lement.akisbandi írta: ↑2021.01.15., pén. 13:4311-es, de akkor technikailag a shimano sort hogyan tudom rávarázsolni?revox írta: ↑2021.01.15., pén. 13:34
ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.
A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.
ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
Közben egyébként azt találtam, hogy a 35-ös 17 széles, a 30-as 19. De legyen 35
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
11-es, de akkor technikailag a shimano sort hogyan tudom rávarázsolni?revox írta: ↑2021.01.15., pén. 13:34
ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.
A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.
ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
Közben egyébként azt találtam, hogy a 35-ös 17 széles, a 30-as 19. De legyen 35
Re: Kerékpározás
Akkor viszont várnom kell, nincs készleten sajnos. Abban bíztam amúgy, hogy akciózzák januárban, de ezek szerint nem volt mit. Mondjuk visszaemlékezve ezek mindig ilyen 500+ EUR környékén vannak, se több, se kevesebb.
A fékfelület mennyire lehet tartós?
Re: Kerékpározás
ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.akisbandi írta: ↑2021.01.15., pén. 13:19Revi,
kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából
De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?
Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.
Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.
ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igaz nem Revi vagyok de én a 35-t venném. Az a csekély súlykülönbség számunkra nem jelentős diffi,de a picit magasabb felni hozhat többet lefelé ill. síkon.akisbandi írta: ↑2021.01.15., pén. 13:19Revi,
kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából
De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?
Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.
Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
Re: Kerékpározás
Revi,
kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából
De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?
Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.
Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából
De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?
Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.
Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
Re: Kerékpározás
mi a kérdés?mackohaz írta: ↑2021.01.15., pén. 11:55komolyan mondom, néha nem is tudom miről beszéltek, mintha mandarinul nézném a Szomszédokat..revox írta: ↑2021.01.15., pén. 11:39ami xar, az xar olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomhaAAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 11:08Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette
a shimano 11-es rendszerek esetén az utltegra és dura ace fogaskoszorúról van szó. a 10-es rendszerekben alubakra voltak felszegecselve a nagyobb lánckerekek, a 11-es sorokon a súlycsökkentés miatt az egyik alubakot (spider) karbon-kompozitra cserélték. ezek a kompozitbakra szerlet lánckerekek nem hajtanak annyira direkt módon, mint az elődök. lomhábban reagálnak... és ennek a problémának a megoldása, amiről most beszélünk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha 6-7évig jársz jól reagáli hajtáslánccal és akkor kerül be, ami gyengébb, észreveszed. a roxxabbat sokkal jobban lehet érzékelni, mint ugyanolyan mértékű javulást.AAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 12:14Ilyet akkor éreztem,amikor bekerült a rendszerbe a F.Zero kerék, na ott volt gázreakció. De az tuti,hogy egy karbonbakot nem éreznék meg.revox írta: ↑2021.01.15., pén. 11:39ami xar, az xar olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomhaAAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 11:08Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ilyet akkor éreztem,amikor bekerült a rendszerbe a F.Zero kerék, na ott volt gázreakció. De az tuti,hogy egy karbonbakot nem éreznék meg.revox írta: ↑2021.01.15., pén. 11:39ami xar, az xar olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomhaAAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 11:08Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette
Re: Kerékpározás
komolyan mondom, néha nem is tudom miről beszéltek, mintha mandarinul nézném a Szomszédokat..revox írta: ↑2021.01.15., pén. 11:39ami xar, az xar olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomhaAAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 11:08Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
ami xar, az xar olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomhaAAttila írta: ↑2021.01.15., pén. 11:08Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette