Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

trane írta:
2021.01.15., pén. 17:10
mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 17:01
...most jöttem rá lehet, hogy én is b.zi vagyok.. :D
ez komoly :rolleyes: ? ha bizti lesz, szójjámá :kiss:
ha a tényeket kerékpáros szemmel közelebbről megvizsgáljuk akkor igen gondolkodik.gif , egyébként nem... :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

Stelvio Pass, 22km átlag7% emelkedő valakinek megvolt?...AAti Zwiften??
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 17:01
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 16:14
akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:41


A fékfelület mennyire lehet tartós?
Kit érdekel??????Csak a b.zik fékeznek ;peace;
Ezt csak hallomásból tudom, me' én is az vagyok ezek szerint. Revi biztosan tudja :smile32:
ha megfelelő fékbetétet használod hozzá akkor örökös, főleg az alföldön, stelvion kevésbé....
most jöttem rá lehet, hogy én is b.zi vagyok.. :D
A bringázás mennyi mindent megtanít saját magunkról ;peace;

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

AAttila írta:
2021.01.15., pén. 16:14
akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:41


A fékfelület mennyire lehet tartós?
Kit érdekel??????Csak a b.zik fékeznek ;peace;
Ezt csak hallomásból tudom, me' én is az vagyok ezek szerint. Revi biztosan tudja :smile32:
ha megfelelő fékbetétet használod hozzá akkor örökös, főleg az alföldön, stelvion kevésbé....
most jöttem rá lehet, hogy én is b.zi vagyok.. :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:41


A fékfelület mennyire lehet tartós?
Kit érdekel??????Csak a b.zik fékeznek ;peace;
Ezt csak hallomásból tudom, me' én is az vagyok ezek szerint. Revi biztosan tudja :smile32:

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 14:06
ha még1x alukereket vennék biztos ő lenne az áldozat...DT Swiss Pr1400 dicut 32oxic
P1012208.jpg
Ezt már több helyről is hallottam, most sokan ezt veszik .

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

revox írta:
2021.01.15., pén. 14:04

a shimanot akkor sehogy. más a bordázata. vixont,ha a 30-as szélesebb, az nem annyira jó, így még rugalmasabb a 30as, xal 35re szavzok. campa-shimano dolgot odabízom. később is lehet cserélni. épp tegnap írt rám egy srác és KB-re keresett campa rotort. olaszoknál találtam 68EUR-ért neki, de nincs mindig. sajna egy campa sor (Chorus) minimum 40ezer, bár elég tartósnak tűnnek. most szervizelgetem a csapatkerekeket. ilyen sor van rajtuk. 3 évesek minimum és versenyeztek velük. mostmár nincs olyan sor, hogy ne lenne rajta kopott lánckerék,de istenesen sokáig húzták. nekem évente egy shimano minidg lement.
Pedig mindenki azt mondja, hogy a campa gyorsan kopik és drága. De hiszek neked, én sose használtam

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 14:06
ha még1x alukereket vennék biztos ő lenne az áldozat...DT Swiss Pr1400 dicut 32oxic
P1012208.jpg
Sokáig nézegettem én is, nagy kedvenc, de aztán rá kellett jönnöm, hogy nekem erősen súlylimites. Bár írnak 110-et is, 130-at is. De kulacs és nyeregtáska nélkül még sem indulhatok, hogy limiten belül maradjak :smile29:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 14:14
revox írta:
2021.01.15., pén. 14:08
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod.
tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem :D

itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt :D most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...

rev_canga.jpg
magasságot nem írtál...165-körül? :D
kb pont annyi lehet. pontosan nem mértem,csak ajtófélfamellett egyedül :D de kn annyi... ennek ellenére nem voltam jó hegyen, inkább sprinteken, abból is a hosszút kedveltem. nomeg a kínálgatós versenystílust,amikor 5 lószra még bekínáltunk egy hatodikat. de az ilyen stílushoz kell ám a gyors reagálású hajtáslánc. ezért is érzem meg azonnal, ha valami kicsit is lomha
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 14:06
ha még1x alukereket vennék biztos ő lenne az áldozat...DT Swiss Pr1400 dicut 32oxic
P1012208.jpg
ránézésre klubbtársak a Visionnal. nekem rc38 spline van. az is jó kerék, bár el fogom adni(ha egyszer valaki megveszi :D ). nem azért mert nem jó, csak most ilyen eladhatnékom van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

revox írta:
2021.01.15., pén. 14:08
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod.
tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem :D

itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt :D most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...

rev_canga.jpg
magasságot nem írtál...165-körül? :D
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod.
tuttam,hogy valahol kell lenni egy ilyen fotónak. nem sok van,minidg kerültem a kamerát,vagy az engem :D

itt kezdtem a dksi-nél a nyugdíjas éveimet, 59 kg-al. itt már lehet vagyok 60 is, de még erre feljött 2 kila, amikor a felnőtt sorral kezdtem edzeni. az a comb bármit elhajtott (meg adj hozzá még 1-1kilót), de pl a nem megfelelő láncot akkor is azonnal kiszúrtam. igen... az a gatya L-es volt :D most az S is feljön szerintem... konfekciófarmer nem jött rá, csak a .. hogy hívják azt,amikor kicsit nyúlik... sztrecs? eggen, így múlik el a világ dicsősége...
rev_canga.jpg
rev_canga.jpg (447.01 KiB) Megtekintve 1132 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

ha még1x alukereket vennék biztos ő lenne az áldozat...DT Swiss Pr1400 dicut 32oxic
P1012208.jpg
P1012208.jpg (159.59 KiB) Megtekintve 1142 alkalommal
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:43
revox írta:
2021.01.15., pén. 13:34

ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.

A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.

ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
11-es, de akkor technikailag a shimano sort hogyan tudom rávarázsolni?

Közben egyébként azt találtam, hogy a 35-ös 17 széles, a 30-as 19. De legyen 35
a shimanot akkor sehogy. más a bordázata. vixont,ha a 30-as szélesebb, az nem annyira jó, így még rugalmasabb a 30as, xal 35re szavzok. campa-shimano dolgot odabízom. később is lehet cserélni. épp tegnap írt rám egy srác és KB-re keresett campa rotort. olaszoknál találtam 68EUR-ért neki, de nincs mindig. sajna egy campa sor (Chorus) minimum 40ezer, bár elég tartósnak tűnnek. most szervizelgetem a csapatkerekeket. ilyen sor van rajtuk. 3 évesek minimum és versenyeztek velük. mostmár nincs olyan sor, hogy ne lenne rajta kopott lánckerék,de istenesen sokáig húzták. nekem évente egy shimano minidg lement.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

revox írta:
2021.01.15., pén. 13:34

ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.

A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.

ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
11-es, de akkor technikailag a shimano sort hogyan tudom rávarázsolni?

Közben egyébként azt találtam, hogy a 35-ös 17 széles, a 30-as 19. De legyen 35

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

AAttila írta:
2021.01.15., pén. 13:27

Igaz nem Revi vagyok :D de én a 35-t venném. Az a csekély súlykülönbség számunkra nem jelentős diffi,de a picit magasabb felni hozhat többet lefelé ill. síkon.
Akkor viszont várnom kell, nincs készleten sajnos. Abban bíztam amúgy, hogy akciózzák januárban, de ezek szerint nem volt mit. Mondjuk visszaemlékezve ezek mindig ilyen 500+ EUR környékén vannak, se több, se kevesebb.

A fékfelület mennyire lehet tartós?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:19
Revi,

kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából :D

De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?

Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.


Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
ha ez az egy kerekem lenne akkor a 35-öt. magasabb,így merevebb,így gyorsabb. míg nem kezdtem el majomkodni karbonnal, 1700 grammos, 35 magas kerékkel jártam, mindenhova. hegyre is gyoirsabban felmentem,mint most bármley kerekemmel, ill amit már sok embernek elmondtam,amit azzal nem nyertem meg, campa boraval se nyertem volna meg.

A 30-as már inkább hegyi, a 35ös alRounderebb. pótléék,hogy jobban is néz ki. vixont! ha 11-es rendszered van,gondold át, hogy campa rotorral kéred. a campa bordázata sokkal célravazetőbb alurotor esetén, a 11-es rendszereknél meg mindegy, hogy campa vagy shimano, ugyanúgy 1,6mm a lánckerék szélessége és 2,2mm a hézagolás. drágább a campa fogaskoszorú, de legalább mellőzi a karbonbakot és alun van a 6 nagy lánckerék.

ja, a Vision metronra én is campa rotort tettem...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

akisbandi írta:
2021.01.15., pén. 13:19
Revi,

kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából :D

De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?

Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.


Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.
Igaz nem Revi vagyok :D de én a 35-t venném. Az a csekély súlykülönbség számunkra nem jelentős diffi,de a picit magasabb felni hozhat többet lefelé ill. síkon.

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

Revi,

kizökkentenélek a karbonbakos hajtás bekattanásának problematikájából :D

De azért kapcsolódva a hajtáslánchoz, mondd, melyiket választanád?

Trimax 30 vagy 35 KB. A 30-as papíron 1495g, a 35-ös 1630g. Amúgy árban nagyon hasonló a kettő.


Maradva a dombos, de nem hegyes túraútvonalakon.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2021.01.15., pén. 11:55
revox írta:
2021.01.15., pén. 11:39
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D
ami xar, az xar :D olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomha :napsut:
komolyan mondom, néha nem is tudom miről beszéltek, mintha mandarinul nézném a Szomszédokat.. gondolkodik.gif
mi a kérdés? :rolleyes:
a shimano 11-es rendszerek esetén az utltegra és dura ace fogaskoszorúról van szó. a 10-es rendszerekben alubakra voltak felszegecselve a nagyobb lánckerekek, a 11-es sorokon a súlycsökkentés miatt az egyik alubakot (spider) karbon-kompozitra cserélték. ezek a kompozitbakra szerlet lánckerekek nem hajtanak annyira direkt módon, mint az elődök. lomhábban reagálnak... és ennek a problémának a megoldása, amiről most beszélünk ;peace;

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.01.15., pén. 12:14
revox írta:
2021.01.15., pén. 11:39
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D
ami xar, az xar :D olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomha :napsut:
Ilyet akkor éreztem,amikor bekerült a rendszerbe a F.Zero kerék, na ott volt gázreakció. :smile32: De az tuti,hogy egy karbonbakot nem éreznék meg. jaj.gif
ha 6-7évig jársz jól reagáli hajtáslánccal és akkor kerül be, ami gyengébb, észreveszed. a roxxabbat sokkal jobban lehet érzékelni, mint ugyanolyan mértékű javulást.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2021.01.15., pén. 11:39
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D
ami xar, az xar :D olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomha :napsut:
Ilyet akkor éreztem,amikor bekerült a rendszerbe a F.Zero kerék, na ott volt gázreakció. :smile32: De az tuti,hogy egy karbonbakot nem éreznék meg. jaj.gif

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

revox írta:
2021.01.15., pén. 11:39
AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D
ami xar, az xar :D olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomha :napsut:
komolyan mondom, néha nem is tudom miről beszéltek, mintha mandarinul nézném a Szomszédokat.. gondolkodik.gif
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2021.01.15., pén. 11:08
Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D
ami xar, az xar :D olyan ez ,mint a gázreakció. ha megszokod a gyors öblítést, nem tetszik a lomha :napsut:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5163
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3135

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi basszus,komolyan sajnállak,hogy a combjaid ennyit is megéreznek és ennyit kell szívnod. Esetleg ha erősödne a lábad egy kicsit,akkor lehet nem fáradna el ettől a "gumizástól" ,amit egy karbonbak okoz. :P De szerintem Te ezt már élvezetből csinálod. Nem kell a hifivel baxódni, tologatni,stb. ez van helyette :D

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”