Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
én csak tudom, voltak már villás problémáim
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
szerény asztalosi ismeretek fényében azt tudnám mondani, hogy elsővillát biztos nem egy darab csökből faragtam volna, valamilyen rétegelt vagy tömbösített anyagot használnék, így olyan merev mint a fagyott kutya lába..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hat évig építették, és potom 4.8 kg a váz.
Re: Kerékpározás
ehhh... (akkor b meg, a youtube opció minidg elflejtem,mit kell kitörölni,hogy megjelenjen a posztban a videó...
https://www.youtube.com/watch?v=d2YujvkV0T0
https://www.youtube.com/watch?v=d2YujvkV0T0
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
megkerestem straván,.. olyan érdekes... ez egy KOM-ja
https://www.strava.com/activities/39943 ... 8300170612
a sebesség nem veszedelmesen magas, az átlag pedálütem megdöbbentő a maga 64-es értékével, de a 405 Watt nem annyira rossz. de szerintem amatőr (vagy a triathlonosk ennyivel lassabbak...)
https://www.strava.com/activities/39943 ... 8300170612
a sebesség nem veszedelmesen magas, az átlag pedálütem megdöbbentő a maga 64-es értékével, de a 405 Watt nem annyira rossz. de szerintem amatőr (vagy a triathlonosk ennyivel lassabbak...)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
akár, de ahogy Part is írta, voltak már erre kísérletek... csak alapvetően tényleg a "miért?" a jogos kérdés, mert minek fából egy biciklit faragni? Rágen megtették, még a hintók idejében, rázott is,mint a rossznyavaja, míg valaki rá nem tekert a kerékre egy darab gumifa-ágat (Talán Mr Barum. valamikor technikatanárunk így tanította a gumi feltalálását ).mackohaz írta: ↑2021.01.21., csüt. 10:48családon belül értékesíti és büszkeségből kiállításról kiállításra jár vele, legjobb az egészbe ha eltörik fapálcával lehet hegeszteni.. Pottert-től jött az ötlet, szerintem működne, levegőt faenyvé alakítaná ...revox írta: ↑2021.01.20., szer. 23:53Ez a van, de minek kategóriapärt írta: ↑2021.01.20., szer. 23:22Egy újabb favázas próbálkozás. Amiket idáig láttam, azok közül ez az első, ami megbízhatónak néz ki. De azért ez is a tetszik, de nem kéne kategória. Az biztos, hogy gyönyörű, és komoly munka van mögötte.
https://m.youtube.com/watch?v=jd0vt5v37B0
Azt azért még nem siker7lt beemelnem, miért készítenek bármi olyat, nem csak bicajt, aminek semmi értelme bár ettől még érdekesebb kérdés,ha már valaki le is gyártja, ki az,aki megveszi
De nem lennék ünneprontó
de alapvetően egy nem erre a célra alkalmas anyagból teljesen felesleges kerékpárt, vagy bármi mást gyártani. a fából készüljön az asztal a bútor, meg aminek relatíve erősnek, de szépnek illik lenni. egy fabicikli nem szép, mert ami technikailag zsákutca, az nem lehet szép.
ezt a csodát görögországban fotóztam egy triathlonversenyen. nézegettem, mi lehet,nyilván nem fa, lehet valami karbonos agyszüleménye, de csóváltam a fejem milyen vizuális és technikai környezetszennyezés egyébként rákerestem (nikos bellegrinos bike) és van találat. nem lehet rossz versenyző, volt nemzeti meze (bár a triathlonosok sokszor ha nem válogatottak, akkor is feltüntetik az országkódot a mezen)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
családon belül értékesíti és büszkeségből kiállításról kiállításra jár vele, legjobb az egészbe ha eltörik fapálcával lehet hegeszteni.. Pottert-től jött az ötlet, szerintem működne, levegőt faenyvé alakítaná ...revox írta: ↑2021.01.20., szer. 23:53Ez a van, de minek kategóriapärt írta: ↑2021.01.20., szer. 23:22Egy újabb favázas próbálkozás. Amiket idáig láttam, azok közül ez az első, ami megbízhatónak néz ki. De azért ez is a tetszik, de nem kéne kategória. Az biztos, hogy gyönyörű, és komoly munka van mögötte.
https://m.youtube.com/watch?v=jd0vt5v37B0
Azt azért még nem siker7lt beemelnem, miért készítenek bármi olyat, nem csak bicajt, aminek semmi értelme bár ettől még érdekesebb kérdés,ha már valaki le is gyártja, ki az,aki megveszi
De nem lennék ünneprontó
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Re: Kerékpározás
Ez a van, de minek kategóriapärt írta: ↑2021.01.20., szer. 23:22Egy újabb favázas próbálkozás. Amiket idáig láttam, azok közül ez az első, ami megbízhatónak néz ki. De azért ez is a tetszik, de nem kéne kategória. Az biztos, hogy gyönyörű, és komoly munka van mögötte.
https://m.youtube.com/watch?v=jd0vt5v37B0
Azt azért még nem siker7lt beemelnem, miért készítenek bármi olyat, nem csak bicajt, aminek semmi értelme bár ettől még érdekesebb kérdés,ha már valaki le is gyártja, ki az,aki megveszi
De nem lennék ünneprontó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Egy újabb favázas próbálkozás. Amiket idáig láttam, azok közül ez az első, ami megbízhatónak néz ki. De azért ez is a tetszik, de nem kéne kategória. Az biztos, hogy gyönyörű, és komoly munka van mögötte.
https://m.youtube.com/watch?v=jd0vt5v37B0
https://m.youtube.com/watch?v=jd0vt5v37B0
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem volt kérdés, csak egy felvetés: " érdekes"
Bár nem hiszem, hogy létezik - ahogy fogalmaztál - hivatalos válasz. Nyilván nem fog a Mavic sajtóközleményt kiadni egy olyan ügyben, amit legszívesebben agyonhallgatnának. Az, hogy a Shimano miket ömleng büszkeségében, az meg nyilván semmit nem jelent - pláne nem magyaráz.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hivatalos választ? Itt???
Szerintem itt érd be ötletelésekkel.
Re: Kerékpározás
Szerintem több lehet mögötte. Nyilván a tejelés, de látszik, hogy az új vezír radikális változásokat vezetet be, keményen üzleti alapon. El tudom képzelni, hogy az érintetteknek(passz,ezt ki intézi) is előadták a nagygallért, azok meg beintettek. Csak mellékesen, a lefelezett létszámmal majd kíváncsian várom,hogy tudják tartani a minőséget(vagy, majd átraknak mindent a román gyárba). Bár nekem kb tökmindegy. Az én kerekem már más lett, de nem bizalomgerjesztőek az intézkedések...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, ez egy újabb cikk, sokkal részletesebb, de a lényeg a korábbiban is benne volt.trane írta: ↑2021.01.20., szer. 20:35ez mondjuk tutti - főleg, mivel a Mavic-ot el kellett adni > https://www.cyclingnews.com/news/new-ow ... nd-wheels/ , de remélem, az új tulajjal felállnak
A Mavic olyan brand, hogy ha már csak egy lyukas tetejű fakalyiba tartozna hozzá, akkor is érdemes életben tartani, szóval én is optimista vagyok.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A Mavic csődeljárás végén a Bourrelier Grouphoz került, akiknél a szervizszolgáltatás már nem prioritás. Gondolom, a korábbi vezetés ezt nem léphette meg, akármilyen csehül is álltak már évek óta, mert akkora presztízsveszteség. Az új tulaj meg szikár pénzügyi szemlélet mentén, érzelemmentesen ejtette a dolgot - nyilván komoly számítások, mérlegelések után. Valószínűleg lesz a termékkörben is karcsúsítás, vissza a gyökerekhez alapon - ez is szerepelt a cikkben.
Online
persze ez szubjektív vélemény és szerény meglátásom szerint ez az ok is.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12680
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem a Shimano többet fizet. Ennyi...trane írta: ↑2021.01.20., szer. 20:07ez az, amit tudtunk - az ok volt a kérdés
persze ez szubjektív vélemény és szerény meglátásom szerint ez az ok is.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12680
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Kérlek ne haragudj a pongyola fogalmazásért, valóban nem EZT a cikket linkeltem egy hónapja. Csak a tartalma volt hasonló.trane írta: ↑2021.01.20., szer. 19:57hacsak a jövőbe nem látsz, nem valószínű, mivel tegnapi a cikk dátumaVinkler írta: ↑2021.01.20., szer. 19:53Szerintem pár hete belinkeltem már.trane írta: ↑2021.01.20., szer. 09:59jelentés az ezévi profi csapatok bringáiról > https://www.rouleur.cc/blogs/desire-jou ... bikes-2021
Vinkler írta: ↑2020.12.16., szer. 07:19Egy jó kis összesítés, hogy mely csapatok, mit fognak használni 2021-ben.
http://m.velo.hu/worldtour-technika-ava ... WyOD0TU_X0
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
“Japanese component manufacturer replacing Mavic to provide neutral service at all A.S.O. races, starting with Paris-Nice in March”
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12680
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nekem nincs, de ez elég egyértelmű. Vagy csak nekem?trane írta: ↑2021.01.20., szer. 19:59van egy angol nyevtanári végzettségem meg némi gyakorlatom, plussz egy egyetemet elvégeztem angol oktatásban, de én nem találom a cikkben a választ, csak púdertVinkler írta: ↑2021.01.20., szer. 19:54Meg is van a válasz.
https://www.cyclingweekly.com/news/prod ... AZD7Zgv6uA
“Japanese component manufacturer replacing Mavic to provide neutral service at all A.S.O. races, starting with Paris-Nice in March”
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
https://www.cyclingweekly.com/news/prod ... AZD7Zgv6uA
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12680
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Meg is van a válasz.revox írta: ↑2021.01.19., kedd 13:17gondolom, kellene tejelni és nem akarnakVinkler írta: ↑2021.01.19., kedd 12:06Érdekes...
https://www.cyclingweekly.com/news/raci ... jzXa5xlwJk
https://www.cyclingweekly.com/news/prod ... AZD7Zgv6uA
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12680
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7369
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem pár hete belinkeltem már.trane írta: ↑2021.01.20., szer. 09:59jelentés az ezévi profi csapatok bringáiról > https://www.rouleur.cc/blogs/desire-jou ... bikes-2021
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3399
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4363
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hú, ez gyönyörű! Olvasószemüvegetlen, tabletes Revoxból felsőfokú vizsgám van, de ennek a gyöngyszemnek kétszer is nekifutottam, míg lefordítottam.
Re: Kerékpározás
Elnézést az offért, de talán kis bicajos közösségünknek beleférhet...
Szóval sokan szeretjük revi feladványait fejtegetni, de szerintem ez simán expert szint már, van még hova fejlődnie:
Szóval sokan szeretjük revi feladványait fejtegetni, de szerintem ez simán expert szint már, van még hova fejlődnie:
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
revox írta: ↑2021.01.20., szer. 16:51az majd a powertőla,mit rátoloklacee írta: ↑2021.01.20., szer. 15:12Revi,oszt vigyáz,hogy a hangnyomástól meg ne repedjen a vázrevox írta: ↑2021.01.20., szer. 10:58na,kerestem egy ilyet. ezen látszik, hogy a fékkarok mennyire kifelen néznek a beforgatástól. jobbat nem találtam, de nyilván mutatja. de itt az is látszik, hogy nagyjából a stucni és kormány szögét igyekszik követni, csak a beforgatás miatt ez hülyén jelenik meg fotókon. ha kifordítom egyenesre, jóformán vízszintes a tetej a fékkarnak, max picit emelkedik (de az kell is a csukló miatt). ennek ez a keresztje. majd tényleg hosszútváon mutatja meg, tudunk e együttélni, vagy kormánycsere lesz. ha így jó, az se zavaró, élőben nem ágaskodik így,mint a fotókon.
f8_kormany_bamba.jpg
Re: Kerékpározás
8-at... az a tutti
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
az majd a powertőla,mit rátoloklacee írta: ↑2021.01.20., szer. 15:12Revi,oszt vigyáz,hogy a hangnyomástól meg ne repedjen a vázrevox írta: ↑2021.01.20., szer. 10:58na,kerestem egy ilyet. ezen látszik, hogy a fékkarok mennyire kifelen néznek a beforgatástól. jobbat nem találtam, de nyilván mutatja. de itt az is látszik, hogy nagyjából a stucni és kormány szögét igyekszik követni, csak a beforgatás miatt ez hülyén jelenik meg fotókon. ha kifordítom egyenesre, jóformán vízszintes a tetej a fékkarnak, max picit emelkedik (de az kell is a csukló miatt). ennek ez a keresztje. majd tényleg hosszútváon mutatja meg, tudunk e együttélni, vagy kormánycsere lesz. ha így jó, az se zavaró, élőben nem ágaskodik így,mint a fotókon.
f8_kormany_bamba.jpg
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a csuklóját nézd, hogy áll. abból látszik (az meg adja,ha egyenes csuklóval akarsz fogni, ahhoz a karod tengeléyre/hatásvonalára re kell durván 90°-ban fogni). de mondom,ezek a valóságban nem merednek úgy az égnek,ahogy a fotó hozza,csak a beforgatástól ilyen hülyén adja a 2D kép. vixont az fix, hogy a csukló így egyenes és sokkal jobban magad alá tudod húzni a bicajt, segít az erőkifejtésben. a full vízszintes fogás nem is lenne jó eleve statikailag,mert akkor ha ráfekszel, hajlítod lefele a fékkart, míg ha kicsit szögben áll, beékelődik és feszesebben válaszol a megtámasztásra hajtáskor. ugyanaz,mint a stucni szöge, csak pepitábantrane írta: ↑2021.01.20., szer. 15:23revi, ebből a képből amit írsz, nem jön le - legfeljebb belelátod . meg nekem mindegy, hogy állnak a fék/váltókarjaid , végülis neked kell használnod őket, de az oldal-fotón látom - ezért írtamrevox írta: ↑2021.01.20., szer. 12:03egyébként mostanában fgyeltem, hogy a profi mezőnyben is sokan szögesebben állítják be. néztem képeket a reactoról, azon is enyhén befele és így felfele áll(nyilván nem úgy,ahogy a fotókon látszik az f8-é). ezzel a szöggel jobban be lehet feszíteni magadat a bicajhoz. laza guruláskor kényelmes a csuklónak,amikor meg izomból kell tépni,jobban be lehet fogni. gyorsabb tempómenésen meg úgyis lent kell markolni, ill marokra lehet fogni a váltókar tetejét. pont a mai world tour mezőny bicajai posztban van Bernal fotója,amin látszik, hogy neki is elforgatva áll a fékkar, hogy jól meg tudja tépni,amikor húzza. ezen a fotón ezt pont jól elkapták, bár a valós szöget valsz ez is torzítja kicsit. látszik, hogy nek is kicsit be van forgatva
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu