Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5233
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

PF30 ;peace; a Sram miatt GXP
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2022.08.12., pén. 15:38-kor.

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2022.08.12., pén. 14:26
Az enyémnek is kezd megint hangja lenni, de az biztos,hogy Hozzád viszem ;peace;
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod :smile53: ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.
Nem tudom, milyen rendszer, de ha az enyém elmenne 15e km-t hang nélkül, nagyon elégedett lennék. :) Persze a 15e km alatt többször szétszedve, kipucolva, újrakenve.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5233
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Az enyémnek is kezd megint hangja lenni, de az biztos,hogy Hozzád viszem ;peace;
(Természetesen csak ha majd lesz időd és vállalod :smile53: ) a Bringalandban látatlanban azt mondták, hogy ebben ennyi volt (ők csinálták kb 12-15e kilivel ezelőtt). Mivel edzek rendesen és taposom is, ennyit bír a közepe. Én meg ugye em értek hozzá.

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Ma hazajöttünk a kis 2 napos pihenésből, gyorsan nekiugrottam a Cannondale-nek. :)
Mikor megvettem, Pärt kolléga első hozzászólása az volt, hogy mielőtt ripityomra szedném, azért menjek vele. :D Jobb lett volna, ha egyből szétszedem és újra összerakom.... merthogy:
1. Mikor elkezdtem ezzel a nyekegéssel foglalkozni, egyből rendeltem még látatlanban a dr Cannondaletől a PF verziót, tehát az alu csésze bele préselve a BB30 csapágy kompletten. Aztán amikor szétszedtem, láttam, hogy be van ragasztva a csésze, akkor rendeltem csak csapágyat hozzá, illetve 2db új hajtókar rögzítő csavart alátáttel, mert a hajtás oldalt levéve, annak a csavarján nem volt alátét és a csavar kulcsnyílása is elég gány volt belülről. Mikor megjöttek, beraktam az új csapágyat és a hajtás oldalra az új csavart akartam betekerni, de ha lehúztam, nagyon szorult hajtás, visszaraktam az eredeti csavart, ami amúgy kb 3mm-rel hosszabb volt.
2. Közben kikerestem a Cannondale-nél a 2016 utáni Si hajtómű manuálját. Ugye egyrészt jól gondoltam, hogy az átlátszó vékony alátét a nem hajtás oldalra kell a csapágy védő és a hullámos alátét közé, másrészt azt mutatta, hogy a hajtás oldalra egy 2.6mm-es hézagoló kell, a nem hajtás oldalra BB30A esetén (73mm szélesség) 2.5mm hézagoló kell, BB30 (68mm szélesség esetén) 7.5mm hézagoló kell. Namost ezen 2db 2.5mm-es hézagoló volt a nem hajtás oldalon és 73 széles. Uccu neki, mindkét oldalon levettem a hajtókart a tengelyről, a nem hajtás oldali hajtómű mindenféle szerszám nélkül lejött a tengelyről. :rolleyes: Elpucoltam mindent, összeraktam a manuál szerint a 2 új csavarral, nem hajtás oldalon 1 hézagolóval, ez a művelet kicsit arrébb húzta a tengelyt a csapágyakban, a matek szerint ugye 1.25mm-t :) , és végre szabadon forog a hajtómű szépen, mint egy BSA-s Shimano, minkét kar rendesen ráfeszül a tengelyre és a rövid, de nagy nyomatékos próba alatt néma volt.
Nem akarom elkiabálni, hogy jó lett, de remélem. Ezért kell mindent szétszedni ami kicsit is gyanús és újra összerakni, mert a Mekk mesterek ész nélkül szerelnek, nem nézik a rajzokat. Hiába mértem a hajtókar-váz távolságot mindkét oldalon és egyforma volt, nem nyúltam a nem hajtás oldalhoz, nem szedtem szét, nem ellenőriztem le, azaz hibáztam.
Összegezve tehát:
1. a lánctányér csavarok nem voltak meghúzva rendesen, csak megragasztva
2. a hajtókar csavarok alól hiányzott az alátét, ezért nem is fogtak úgy
3. nem hajtás oldalon volt egy plusz 2.5mm-es hézagoló
4. az átlátszó műanyag alátét rossz oldalon volt

Ha ezek után sem lesz jó, akkor sajnos már sérültek a hajtókar-tengely kapcsolatok , menetek esetleg.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2022.08.11., csüt. 20:50
Székely Kör

Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti...
segit az engem nezöként is, ha olyan az etapprofil: mikortól nézzek rá https://tiz-cycling-live.io/live.php -on a közvetítésre ...néha elötte https://www.procyclingstats.com/ -on rálesek, ha van "Livestats" a versenyröl, akkor ott látni, épp mi volt eddig, hol tartanak


más: ha meg már írtam, akkor már "muszáj" - mert nagy csend volt róla - ezt is:
- Annemiek van Vleuten nyerte a Tourt - pedig elsö napokon nem tudott enni, gyomorgondok miatt majdnem feladta [elképesztöen tud regenerálódni tavaly medencetörés után azt hiszem 5 nappal biciklire ült !] (meg elötte nyerte a Giro-t is); a komoly 7. hegyi etapon 62km-es szólóval: https://www.procyclingstats.com/race/to ... 22/stage-7
..persze nem idegen ez TÖle, hisz a 2019-es VB-t 104 km-es szóló után nyerte: https://www.procyclingstats.com/race/wo ... 019/result

vannak ilyenjei is: "Strava data ...training ride ...The former world champion said she 'suffered to the max’ on a 200km ride...219km ride, which included six hours of moving time and a total elevation of 2,967 metres....averaged an 163 watts for the duration of the ride, hitting a max power of 744w

In past years, Van Vleuten has recreated Chris Froome’s epic ‘empty the tank’ ride, has ridden 400km in a single day, and racked up 1,800km in just 10 days while training with the Mitchelton-Scott men’s squad.... "
1.JPG
1.JPG (22.9 KiB) Megtekintve 913 alkalommal


- most meg Marianne Vos a Tour of Norway elsö 3 etapjából 3-at nyert (Tour-on 2-t és zöld trikó)

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.08.11., csüt. 22:10
revox írta:
2022.08.11., csüt. 20:50
Székely Kör

Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...

Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!! bravo.gif
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik :rolleyes:

itiner, a mai nap eleje:
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png
Szarka Geri avg 46,7. Sikerült az első csoportban maradnia. Szélezés volt.
Komoly tempót mennek... A leggyorsabb itinert 44-re lőtték be... Ezt messze meglépték...
Szélezés alapiskola, csak 3hetesen nem csinálják, ott azért összetart a mezóny, együtt kel lenyomni a 3 hetet, összedolgoznak. Itt csak 5 napig kell menni, de azt nyélen tolják.
Holnap Hargitafürdő... Az kellemes 7-8%, utolsó párszáz 15... Ráadásuk,ha lent 30C° van, fent kb 5. Úgy kell vésővel leszedni az embereket a bicajról :D
liveStream megy, ma sokat dolgoztam :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5233
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.08.11., csüt. 20:50
Székely Kör

Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...

Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!! bravo.gif
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik :rolleyes:

itiner, a mai nap eleje:
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png
Szarka Geri avg 46,7. Sikerült az első csoportban maradnia. Szélezés volt.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ezzel van delej :D így jobban érzékelhető a karja, mint prospektusképen :D
Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.11., csüt. 21:40
revox írta:
2022.08.11., csüt. 21:35
akisbandi írta:
2022.08.11., csüt. 21:25

Egyébként ő az:
Az alsó micsoda?
Gondolom a hozzá való szerszám, amivel be lehet tekerni.
Ja, már látom a belső fogazását... Tudod, vakegér :D de kinagyítottam.. Monnyuk azt tényleg pikk-pakk ledarálja az a vékony, rovátkolt perem.

Add fel, ultegra. Ahhoz a bb-t jó erősen be lehet tekerni, nem darálja le a szerszámot... Én zsírral tettem be és a bbb igen hosszú erőkarral bíró bb-kulcsom van. A menetemelkedés kb 1mm(max 1,5), baromi hosszan kapcsolódik, nem nagyon lehet megszakítani. Megkentem a menetet is. Ilyen menetemelkedéssel olyan önzárása van, kenés nélkül lehet szét se jönne.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.11., csüt. 21:35
akisbandi írta:
2022.08.11., csüt. 21:25

Egyébként ő az:
Az alsó micsoda?
Gondolom a hozzá való szerszám, amivel be lehet tekerni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

akisbandi írta:
2022.08.11., csüt. 21:25

Egyébként ő az:
Az alsó micsoda?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
akisbandi
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2013.01.13., vas. 16:57
Értékelés: 27

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: akisbandi »

asebestyen írta:
2022.08.11., csüt. 17:49
Érdekes videó, mely jól szemlélteti a pressfit problémát a carbon vázaknál. Bennem még az merült fel nagyon erősen, hogy mi van, ha az alu csészék be lettek ragasztva epoxival, de a hajtómű nem lett beletéve egyből és így nem állnak totál egy vonalban, azaz az egyik csésze dől esetleg a másikhoz képest egy nagyon picit. Maga a csapágy a csészébe jó nehezen ment be, nem tudom elképzelni igazából, hogy az mozogna benne. :rolleyes:
.
Ha visszakeresd, láthatod az én kálváriámat. Nem Cube, hanem Kuota.
Egy kis zsír megoldotta max 50km-re. Új, gyárival megegyező rotor be, bírta ismét talán 50 km-t. A ragasztó nem használt, miután akkora hézag nem volt, hogy normálisan kitöltse.
Vettem a közepén menetes bb-t hozzá, zsírral egy darabig jó volt, majd újra a kezdődött kattogás. Próbálkoztam vékonyabb és vastagabb zsírral is, egyik sem volt jó.
A következő lépés az volt, hogy meghúztam jóval a megadott nyomaték felett (talán másfélszeresével is, de csak azért annyival, mert a műanyag szerszám már nem bírta tovább), bírta egy darabig (nincs még két éve, hogy vettem, szóval nem sokáig). Most újra recseg, majd megpróbálom kiszedni, de gondolom kifelé ismét elhasználok egy szerszámot hozzá. Aztán megmérem mikroval, melyik fele tojás(abb) és azt a felét beragasztom, hátha az segít. Ha mind a két fele, akkor így jártam.

Egyébként ő az:
Csatolmányok
E6C6A410-F9EC-4486-A27D-FDF74B9C89A8.jpeg
E6C6A410-F9EC-4486-A27D-FDF74B9C89A8.jpeg (79.41 KiB) Megtekintve 927 alkalommal
5775DCCD-89D3-49C7-B38C-E2F1F324D1DE.jpeg
5775DCCD-89D3-49C7-B38C-E2F1F324D1DE.jpeg (52.5 KiB) Megtekintve 927 alkalommal

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Székely Kör

Minden versenyhez van egy un itiner. Ez eltérő tempókhoz adja meg adott pontokon az áthaladás időpontját. Ennek sok értelme van, de főleg a csapatkísérőket segíti, mikor kell bizonyos helyeken lenni, pl frissíteni. De segíti a pályabiztosítókat,esetlegesen a személyesen kilátogatókat, de eredendően a csapatoknak a legfontosabb. 3-4-5 itiner fut párhuzamosan, tempófüggően, nyilván nem kiszámítható előre, milyen szél lesz, stb...

Nos, a mai legbátrabb itinert a mezőny leverte 18 perccel!!!! bravo.gif
A székely fiúk 16 éve csinálják, ismerik a terepet, tudják -elvileg- mi várható... Hááát, most a mezőny keményen odatett nekik :rolleyes:

itiner, a mai nap eleje:
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png
Screenshot_2022-08-11-20-40-44.png (318.8 KiB) Megtekintve 911 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2022.08.11., csüt. 20:36
Ha a betétek ferdén lettek beragasztva, azt leginkább akadozós forgás, enyhe szorulás jelezné, a feszülő csapágyak miatt.
Osszerakas után sajnos nem forgott olyan szépen, mint egy bsa-s shimano. Pont itt merült fel bennem a gyanú. Akadni nem akadt.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3403
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4365
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ha a betétek ferdén lettek beragasztva, azt leginkább akadozós forgás, enyhe szorulás jelezné, a feszülő csapágyak miatt.

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Érdekes videó, mely jól szemlélteti a pressfit problémát a carbon vázaknál. Bennem még az merült fel nagyon erősen, hogy mi van, ha az alu csészék be lettek ragasztva epoxival, de a hajtómű nem lett beletéve egyből és így nem állnak totál egy vonalban, azaz az egyik csésze dől esetleg a másikhoz képest egy nagyon picit. Maga a csapágy a csészébe jó nehezen ment be, nem tudom elképzelni igazából, hogy az mozogna benne. :rolleyes:
.

youtu.be/RFa5HBfRhnE
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3403
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4365
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Plessfit bottom blacket?
1l0xt1.jpg
1l0xt1.jpg (97.38 KiB) Megtekintve 1082 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.10., szer. 23:17
asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 21:36
revox írta:
2022.08.10., szer. 21:24


Azért csak óvatosan. Köszörűkorong... Tudom, akkor miért gyárrják. Egy gondot megold, cserébe behoz egy másikat, ami hosszútávon rosszabb.
Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est. :rolleyes:
Rendelek BB30 csapágyat. :D Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... :D 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... :D Mondtam, hogy utálom a préselést? :D Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
Az jutott eszembe, amit most betettél, mérted? Pont 42, vagy plusszos, mínuszos? Lehet nem kell egyből a plusszoshoz nyúlni...
Nem mértem, de marha nehezen jött ki, ami benne volt és marha nehezen ment be az új. Most jön zöld porvédős FSA, a Cannondale verziója kék. Kintről marha drágán jön Cannondale-től, egyébként ugyanúgy FSA, játszani jó lesz a sima FSA is. Beragasztom, rohadjon meg, az majd kitömíti meg rögzíti is. Ha úgyis nyöszörög, akkor nem onnan jön. Láttam a Youtubeon olyan felvételt, pont így nyöszörgött és a hátsó sor nem volt lehúzva rendesen. Volt akinek szintén így nyöszörgött és a hátsó sor alubak szegecséléshez fújt zsírsprayt és attól kussolt el. Szóval minden pontot át kell néznem a hajtásrendszeren, tüzetesen, egyenként. Sajnos jó nagy erő kell, hogy kijöjjön a baja, nem elég kézzel piszkálgatni, ez nem könnyíti meg a hibakeresést... Amik már arra is reagálnak, azok tekeréskor iszonyat hangosak, kattognak, stb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 21:36
revox írta:
2022.08.10., szer. 21:24
asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 09:36


A karbon - alu találkozási pontokat. :)
Azért csak óvatosan. Köszörűkorong... Tudom, akkor miért gyárrják. Egy gondot megold, cserébe behoz egy másikat, ami hosszútávon rosszabb.
Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est. :rolleyes:
Rendelek BB30 csapágyat. :D Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... :D 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... :D Mondtam, hogy utálom a préselést? :D Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
Az jutott eszembe, amit most betettél, mérted? Pont 42, vagy plusszos, mínuszos? Lehet nem kell egyből a plusszoshoz nyúlni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 21:36
revox írta:
2022.08.10., szer. 21:24
asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 09:36


A karbon - alu találkozási pontokat. :)
Azért csak óvatosan. Köszörűkorong... Tudom, akkor miért gyárrják. Egy gondot megold, cserébe behoz egy másikat, ami hosszútávon rosszabb.
Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est. :rolleyes:
Rendelek BB30 csapágyat. :D Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... :D 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... :D Mondtam, hogy utálom a préselést? :D Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
42,1-est ha zsírral behúzod, hátha párat megélne. Lehet egy tizedet rugózik, főleg, ha kicsit már kopott a csésze.
Pinarello a király... Mindig menetes volt... De ha kis komolyságot teszek bele, nekem hirtelen nem jut eszembe senki, aki kitartott volna a menetes bb-nél.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5233
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3176

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »


Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.10., szer. 21:24
asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 09:36
revox írta:
2022.08.09., kedd 23:48


Reacton is karbon a cilla, nincs betét. Nincs vele semmi baj. Az a negyedik se direkt alu,csak a váltópapucs gondolom. Bár ott lehjet van egy kis szilárdsági fipunkcióka, mert csak ott kapja a nagy csavarást.

Karbonzsírral mit kensz meg?
A karbon - alu találkozási pontokat. :)
Azért csak óvatosan. Köszörűkorong... Tudom, akkor miért gyárrják. Egy gondot megold, cserébe behoz egy másikat, ami hosszútávon rosszabb.
Most az a lényeg, lokalizáljam a hangforrást... Bár továbbra is a középrész a leggyanúsabb... Rendeltem 641-est. :rolleyes:
Rendelek BB30 csapágyat. :D Van 41.96-os, 42-es, 42.1-es... :D 1x bepréselem a nagyobbat, következőleg azt is ragasztani kell úgyis... :D Mondtam, hogy utálom a préselést? :D Bár a Cube-ban is pressfit van, alu vázban műanyag és eddig néma, pedig az aztán kapott...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12191
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3628
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.10., szer. 09:36
revox írta:
2022.08.09., kedd 23:48
asebestyen írta:
2022.08.09., kedd 19:34

Kivettem a hátsó kereket is, és megdöbbenésemre a karbon vázhoz van szorítva az agy a gyorszárral, nincs alu papucs. Gyakorlatilag egyedül a váltó felőli oldalon a külső fele alu, a másik 3 érintkezési pont karbon. Lepucoltam mindet, karbon zsírral megkentem...
Reacton is karbon a cilla, nincs betét. Nincs vele semmi baj. Az a negyedik se direkt alu,csak a váltópapucs gondolom. Bár ott lehjet van egy kis szilárdsági fipunkcióka, mert csak ott kapja a nagy csavarást.

Karbonzsírral mit kensz meg?
A karbon - alu találkozási pontokat. :)
Azért csak óvatosan. Köszörűkorong... Tudom, akkor miért gyárrják. Egy gondot megold, cserébe behoz egy másikat, ami hosszútávon rosszabb.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 5904
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7236
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.09., kedd 23:48
asebestyen írta:
2022.08.09., kedd 19:34

Kivettem a hátsó kereket is, és megdöbbenésemre a karbon vázhoz van szorítva az agy a gyorszárral, nincs alu papucs. Gyakorlatilag egyedül a váltó felőli oldalon a külső fele alu, a másik 3 érintkezési pont karbon. Lepucoltam mindet, karbon zsírral megkentem...
Reacton is karbon a cilla, nincs betét. Nincs vele semmi baj. Az a negyedik se direkt alu,csak a váltópapucs gondolom. Bár ott lehjet van egy kis szilárdsági fipunkcióka, mert csak ott kapja a nagy csavarást.

Karbonzsírral mit kensz meg?
A karbon - alu találkozási pontokat. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: avl2 »

revox írta:
2022.08.09., kedd 23:48
...karbon a cilla, nincs betét

...lehjet van egy ,,, fipunkcióka..
:smile29: leborulok.gif

néha jobb, mint Boncz+Markos fénykorukban !

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”