monnyuk az a rossz menet okozhat érdekes dolgokat. ha ráhúzol,lehet ugrik egy menetemelkedést és máris nem ott fut a lánc,ahol kellene, de ez se nyikorog annyira.lacee írta: ↑2024.01.31., szer. 16:34Persze,nem is szeretnék rá költeni,legszivesebben szétverném. A váltókaron a sebbeségi fokozatok számai picit el vannak tolódva,de vált,hatúl van egy beállító rész amit kézzel lehet tekerni abban rossz a menet!pärt írta: ↑2024.01.31., szer. 16:30Szerintem egy vasat se költs, míg nem lokalizálod a nyekergést. Annyi helyről jöhet, aztán lehet, hogy csak találomra égeted a pénzedet.
Alföldre szerintem tök fölösleges 3x9, de még 9 is. Egy munkába járós gép legfőbb erénye, hogy egyszerű és nem kell pátyolgatni. A bonyi váltórendszer meg nem csak fölösleges, de egy újabb hibaforrás is. Ezért szoktam javasolni az agyváltót, de nemigen érdemes mostanit átépíteni, az sosem egy gazdaságos megoldás.
repedés ellenőrzésnek egyszerű módja van. mint a vasutas a vonatkeréknél. megkoccintot valami fémtárggyal és ha repedésre van,csilingel a fém. ha nincs, csak szépen elhalkul a hangja... kell hozzá pici rutin,de a hifi már megoldotta