Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Na, közben csak baxta az agyam, hogy lehet jó a sor,így szétkaptam. A hivatalosan 3mm hézagoló picit szèlesebb. De nem 2 tizeddel, ami a lánckerekek difije. Talàltam még 2tizedest, bepróbáltam,kb ugyanúgy váltja végig Már nem szedtem ki,nem kínlódtam a kerék kivételével (dupla sárvédő, trükkösen jön csak ki a kerék) végúlis,így hivatalos
Amúgy itt vannak méretek, ha valaki mókolni akar, csak mérve nem mindig annyi lesz.
http://obike.dk/teknisk_info
Amúgy itt vannak méretek, ha valaki mókolni akar, csak mérve nem mindig annyi lesz.
http://obike.dk/teknisk_info
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Akkor biztonságban vagyok állandóan zsírzom,meg erő sincs szétrángatnipärt írta: ↑2023.09.24., vas. 18:55A tünetek egyértelműek: pattogás, ropogás, optikailag meg kisebb-nagyobb repedések, úgy általában a két fél darab elválása. Nagyon durva szintig használva már kézzel lehetet szétfeszíteni a két fél kart, bár aki már csak akkor veszi észre... Az ok is elég egyértelmű: belső korrózió az acél tengely és az alu kar potenciálkülönbsége miatt, leginkább nedves, sós-nedves környezetben. Érdekes a hozzáállásuk, mert átvizsgálás után döntenek róla, hogy cserélik-e, holott a visszahívással elismerték, hogy iszonyú nagy számú alkatrész potenciális veszélyforrás.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 16:51
ha azt leírnák, mik a tünetek... bár a videó mutatja, úgy-ahogy... a fóproblémának az üreges hajtókar belső felének repedése tűnik. de ezt már valahol régebben is reklamálták. úgy tűnik, most dőlt be... van 3 kurblim, kód szerint amit kb 1-2 éve vettem, az is bőven beleesik. 2016. körüli lehet nyilván a raktárba korábban bekerülhetett.. nem kiabálom el, az wnyémeknek nincs baja...
na, mamd most lehet venni olcsón
A cseredarabok is ragasztott technológiával készültek, de talán 11 év alatt sikerült kigondolniuk, hogyan vegyék elejét ennek a problémának. Mindenesetre nem nagyon bánom, hogy az én karjaim még nem ragasztva vannak.
A 6700 miben más? Sajtolták a tengelyre a kart? Gondolom.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem tervezem ez aszfaltig besárvédőzött Triban Easy, ami a deca sor legalja Olyankor hasznàlom, ha esőgyanús az idő, vagy vizes az út, de mehetnékem van. De szoktam erőnlétire, felüljárózni. 11kg, ezt nehezebb felrúgni a felüljárókra. (Van egy köröm, ami kb 8kili és ötször kell felmenni felúljáróra/kör )
De van az a pénz, amiért felrúgom Kékesre de az nem kevés
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nálam is 42 a cél, csak találni kelll olyat, ami a 4karú shimanora jó. Bár szerintem így ez is jó lesz. Eddig 11,12,14 volt az eleje,de mostmár van 13,ami sokszor hiányzott. Lehet itt alföldön elég lesz. Hátszélben a 12vel már mentem statik 40-41et. Télinek ez bőven elég. Télen avg30 bőven jó tempó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7280
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Srácok!
Nem nagyon találom a műszaki előírásokat xc mtb kategóriában 13 éves gyerekek számára. Létezik, hogy nincsenek megkötések, úgy mint országuton?
Nem nagyon találom a műszaki előírásokat xc mtb kategóriában 13 éves gyerekek számára. Létezik, hogy nincsenek megkötések, úgy mint országuton?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A tünetek egyértelműek: pattogás, ropogás, optikailag meg kisebb-nagyobb repedések, úgy általában a két fél darab elválása. Nagyon durva szintig használva már kézzel lehetet szétfeszíteni a két fél kart, bár aki már csak akkor veszi észre... Az ok is elég egyértelmű: belső korrózió az acél tengely és az alu kar potenciálkülönbsége miatt, leginkább nedves, sós-nedves környezetben. Érdekes a hozzáállásuk, mert átvizsgálás után döntenek róla, hogy cserélik-e, holott a visszahívással elismerték, hogy iszonyú nagy számú alkatrész potenciális veszélyforrás.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 16:51
ha azt leírnák, mik a tünetek... bár a videó mutatja, úgy-ahogy... a fóproblémának az üreges hajtókar belső felének repedése tűnik. de ezt már valahol régebben is reklamálták. úgy tűnik, most dőlt be... van 3 kurblim, kód szerint amit kb 1-2 éve vettem, az is bőven beleesik. 2016. körüli lehet nyilván a raktárba korábban bekerülhetett.. nem kiabálom el, az wnyémeknek nincs baja...
na, mamd most lehet venni olcsón
A cseredarabok is ragasztott technológiával készültek, de talán 11 év alatt sikerült kigondolniuk, hogyan vegyék elejét ennek a problémának. Mindenesetre nem nagyon bánom, hogy az én karjaim még nem ragasztva vannak.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7280
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A 9 sebis rendszeremen volt hasonló huszonéve, de ott 21 volt a “nagy” kerék hátul. Mondjuk azon elöl 42 volt a kicsi.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Kicsit rágtam a ceruzát. Valsz azért tudvégigmenni, mert a valamivel keskenyebb lánckerekek és a lánc között van rànèzésre, 7-8 tized mindkét oldalon. Kb a 14nél egyenes a láncvonal. Ha leengedek 3-at, vagy felhúzok, még mindig elfér a lánc. Ha menetközben rosszalkodik, max beáldozom a 2tizedeseket, csak azt arra tartogatom ha valamelyik sort hézagolni kelllene a rotoron, váltóbuzera nélkül lehessen sorokat cserélgetni a rendes bicókon... Bár, azok egyelőre tök egyformák,nem kell pidzkàlni...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
már fent van, műksz, de mértem előtte. van eltérés, de, még nem jöttem rá, hogy, de kiadta gond nélkül végigmegy. vannak kéttizedes hézagolóim, ami a matek szerint oont kellene, de mivel végigmegy. azt inkább meghagyom precízebb helyekre. bár nem teljes hosszban ment el, mert a 11 és 12 esetén a 8sebességest tettem fel. volt hozzá 1mm-es hápézagoló, de ha volt normál 8s, akkor azt a hézagolót se pazaroltam el
a vicces az, mire végigmegy, lentről fölfele, legfelülre már nehezebben kap fel, mintha hosszabb lenne a sor így. Nem az, valsz a láncvonal már annyira ferde. De alapvetően a 11-14 van használvá rajta. a többi inkább csak van. a 39T meg a nagytányér helyére van téve. Télibicó, ami eszi a láncot, tányérokat. a 39T sokkal olcsóbb cserélni, mint az 52T. 40-el megy, ha van aki tekeri. 39/11 sztem 42-43 is...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha azt leírnák, mik a tünetek... bár a videó mutatja, úgy-ahogy... a fóproblémának az üreges hajtókar belső felének repedése tűnik. de ezt már valahol régebben is reklamálták. úgy tűnik, most dőlt be... van 3 kurblim, kód szerint amit kb 1-2 éve vettem, az is bőven beleesik. 2016. körüli lehet nyilván a raktárba korábban bekerülhetett.. nem kiabálom el, az wnyémeknek nincs baja...pärt írta: ↑2023.09.24., vas. 13:09Hú, ez elég régóra érett. 2.800.000 kurbli! https://www.bikeradar.com/news/shimano-crankset-recall/
na, mamd most lehet venni olcsón
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hát, ez így nem biztos, hogy fog működni. A nyolcas lánckerekek vastagabbak, a sor teljes szélességét az is befolyásolja, nem csak a távtartók mérete. Ez a tizenegyes sor lánckerekeivel keskenyebb lesz, mint egy eleve nyolcasnak született sor.
Re: Kerékpározás
Nekem már tegnap megérett a téli. Persze, meteoblue szrrint az kellett, közben 7ágra sütött a Nap. Cserébe, a nyári cipő talpa alacsonyabb ki is nyírta a térdemasebestyen írta: ↑2023.09.24., vas. 12:16Ma én is görgőn fogok hegyet mászni. Gyengék fegyvere, tudom.
De ma rájöttem, mit kezdjek a 11speed ultegra sorokkal... 8 sebis sort szétvágtam, távtartókat kiszed, így csináltam 11-19 8sebis sort 39T- vel adja... x
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Azok nem Drage? Vagy vmi hasonlóAAttila írta: ↑2023.09.24., vas. 12:59Tavaly a Lotus csapat ilyen bicóval ment. Már ott kiszúrtam,hogy milyen faxa kis gép.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 10:48női EB ismétlést nézem. feltűnt a norvégoknál egy jónak tűnő geometria. de, ahogy mozog a mezőnyben, azt sejteti, hogy jó-kis. direkt váz. ne kezdjétek átszámolni, megtettem: 2,5milka fullosan... kis méretben kicsit lejt a felsőcső, de nem nagyot.
https://darebikes.no/products/vsru-irid ... eq=uniform
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igen,igazad vanRotox írta: ↑2023.09.24., vas. 13:47A Lotus bolgár Drag bringákkal megy (szoktam őket látni itt Pécsett): https://dragbicycles.com/drag-lotus-cycling-team/AAttila írta: ↑2023.09.24., vas. 12:59Tavaly a Lotus csapat ilyen bicóval ment. Már ott kiszúrtam,hogy milyen faxa kis gép.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 10:48női EB ismétlést nézem. feltűnt a norvégoknál egy jónak tűnő geometria...
https://darebikes.no/products/vsru-irid ... eq=uniform
A norvég Dare a szintén norvég Uno-X alá teszi a paripát: https://www.dare-bikes.com/teams
- Rotox
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1902
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1022
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
A Lotus bolgár Drag bringákkal megy (szoktam őket látni itt Pécsett): https://dragbicycles.com/drag-lotus-cycling-team/AAttila írta: ↑2023.09.24., vas. 12:59Tavaly a Lotus csapat ilyen bicóval ment. Már ott kiszúrtam,hogy milyen faxa kis gép.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 10:48női EB ismétlést nézem. feltűnt a norvégoknál egy jónak tűnő geometria...
https://darebikes.no/products/vsru-irid ... eq=uniform
A norvég Dare a szintén norvég Uno-X alá teszi a paripát: https://www.dare-bikes.com/teams
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7280
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Igen, azért illett volna kijavítani egy generációváltásnál, ha előbb nem. Nadehogy több, mint 10 évig húzták, az valami őrület.
Egyébként az nem világos, h ezt végül külső nyomásra, mondjuk elvesztett perek, vagy saját elhatározásból lépték meg?
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Furcsa, hogy ezt az időzített bombát több generációnyi szetten át rugdosták maguk előtt.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12606
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7280
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Jah. A héten olvastam, szinte hihetetlen, h a Shimano ilyet hibázott.pärt írta: ↑2023.09.24., vas. 13:09Hú, ez elég régóra érett. 2.800.000 kurbli! https://www.bikeradar.com/news/shimano-crankset-recall/
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hú, ez elég régóra érett. 2.800.000 kurbli! https://www.bikeradar.com/news/shimano-crankset-recall/
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5830
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7166
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ráadásul kint most felnifékes, TPU belsős, 25mm-es gumis, 35-ös felnis kerékkel megyek és azt tevezem, hogy W mérő nélkül fogok menni vele. :) Nagy gáz van.AAttila írta: ↑2023.09.24., vas. 12:57De legalább csinálodasebestyen írta: ↑2023.09.24., vas. 12:16Ma én is görgőn fogok hegyet mászni. Gyengék fegyvere, tudom.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Tavaly a Lotus csapat ilyen bicóval ment. Már ott kiszúrtam,hogy milyen faxa kis gép.revox írta: ↑2023.09.24., vas. 10:48női EB ismétlést nézem. feltűnt a norvégoknál egy jónak tűnő geometria. de, ahogy mozog a mezőnyben, azt sejteti, hogy jó-kis. direkt váz. ne kezdjétek átszámolni, megtettem: 2,5milka fullosan... kis méretben kicsit lejt a felsőcső, de nem nagyot.
https://darebikes.no/products/vsru-irid ... eq=uniform
Re: Kerékpározás
De legalább csinálodasebestyen írta: ↑2023.09.24., vas. 12:16Ma én is görgőn fogok hegyet mászni. Gyengék fegyvere, tudom.
Online
- asebestyen
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 5830
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7166
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ma én is görgőn fogok hegyet mászni. Gyengék fegyvere, tudom.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Köztünk a helyed, mi is puhányok vagyunk. Illetve nem mind: Revi színes visszaemlékezésekkel szokott a régmúlt fagyhalálos tekeréseihez visszarévedni.