Nekem e: 4.8, h: 5.1 kerekítve. Na, majd megpróbálom, bár ez az elsőnél a külsők gyári ajánlása alatt van.revox írta: ↑2023.09.21., csüt. 10:52guminyomás kalkulátor... van választási lehetőség is és tudok szingóra kérni adatot...
https://csbikes.com/en/resources/tire-p ... calculator
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
3. pärt (erős kérdőjellel, nem nagyon látok el odáig)
Re: Kerékpározás
2. revox (ha nem esik)AAttila írta: ↑2023.09.21., csüt. 11:31Na emberek, egy program,ami érdekelhet :
Őszi Klasszikus
Október 14. 11,30
Parád Number One étterem parkoló.
Lassú rajt, a szokásos útvonalon Mátraházáig.
Ott befordulunk egy kis mászásra. Innen van az éles rajt, befutó a Kékestető parkolóban.
Az esemény díjtalan,ellenben regisztráció szükséges
Természetesen van díj is, az első helyezett (csak a mászás) a következő ilyen eseményig őrízheti ezt:
20230921_111821.jpg
Nekem sajna korábban nem jó egyik nap sem,utána is csak november,de akkor már nagyon hideg van Kékest mászni.
Amennyiben nem lesz eső,én ott leszek.
Mielőtt Pärt azt mondaná,hogy csináltattam magamnak egy díjat, elmondom,hogy hónapok óta alig tudtam tekerni,így nem én vagyok a nagy favorit
Jó lenne, ha minél többen tudnánk részt venni. Díjátadó a tekerés után a NOne-ban.
1. Attila
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Na emberek, egy program,ami érdekelhet :
Őszi Klasszikus
Október 14. 11,30
Parád Number One étterem parkoló.
Lassú rajt, a szokásos útvonalon Mátraházáig.
Ott befordulunk egy kis mászásra. Innen van az éles rajt, befutó a Kékestető parkolóban.
Az esemény díjtalan,ellenben regisztráció szükséges
Természetesen van díj is, az első helyezett (csak a mászás) a következő ilyen eseményig őrízheti ezt:
Nekem sajna korábban nem jó egyik nap sem,utána is csak november,de akkor már nagyon hideg van Kékest mászni.
Amennyiben nem lesz eső,én ott leszek.
Mielőtt Pärt azt mondaná,hogy csináltattam magamnak egy díjat, elmondom,hogy hónapok óta alig tudtam tekerni,így nem én vagyok a nagy favorit
Jó lenne, ha minél többen tudnánk részt venni. Díjátadó a tekerés után a NOne-ban.
1. Attila
Őszi Klasszikus
Október 14. 11,30
Parád Number One étterem parkoló.
Lassú rajt, a szokásos útvonalon Mátraházáig.
Ott befordulunk egy kis mászásra. Innen van az éles rajt, befutó a Kékestető parkolóban.
Az esemény díjtalan,ellenben regisztráció szükséges
Természetesen van díj is, az első helyezett (csak a mászás) a következő ilyen eseményig őrízheti ezt:
Nekem sajna korábban nem jó egyik nap sem,utána is csak november,de akkor már nagyon hideg van Kékest mászni.
Amennyiben nem lesz eső,én ott leszek.
Mielőtt Pärt azt mondaná,hogy csináltattam magamnak egy díjat, elmondom,hogy hónapok óta alig tudtam tekerni,így nem én vagyok a nagy favorit
Jó lenne, ha minél többen tudnánk részt venni. Díjátadó a tekerés után a NOne-ban.
1. Attila
Re: Kerékpározás
guminyomás kalkulátor... van választási lehetőség is és tudok szingóra kérni adatot...
https://csbikes.com/en/resources/tire-p ... calculator
23-as gumival nekem E5,95 H6.34 bart dob
kíváncsiságból átállítottam a gumi típusát a többire is. a hookless a legmodernebb,ami a legkisebb nyomás kéri, de alapvetően nem hozott nagy difit. A TL (ha itt ezt használnak sokan) E5,58 H5,93
ennyit a pumpák is tévednek, nincs fél bárnyi difi a szingó és a TL nyomásigénye között.
lövésem sincs, mi alapján számolhatja, de a szingókat (úgy általában) eleve 8 baron kell tárolni, hogy a bicaj súlyától (ha nem akasztva van) az oldalfal ne gyengüljön el.
gyors még megnéztem, mit dob a régi idők 19-es szingójára: E7,34 H7,81
25-ös gumival még kevesebbet hoz nyilván... E5,3 H5.64 ez kevesebb, mint a 23-as TL
na,ha egyszer lesz annyi fölös időm, hogy erre el tudok baxni egy "tréninget", leengedem a gumikat és csapok egy kört, de ilyen 5-6bar környékén nekem kanyarban már, hogy is fogalmazott Part? pudingosodik a gumi, már félek
https://csbikes.com/en/resources/tire-p ... calculator
23-as gumival nekem E5,95 H6.34 bart dob
kíváncsiságból átállítottam a gumi típusát a többire is. a hookless a legmodernebb,ami a legkisebb nyomás kéri, de alapvetően nem hozott nagy difit. A TL (ha itt ezt használnak sokan) E5,58 H5,93
ennyit a pumpák is tévednek, nincs fél bárnyi difi a szingó és a TL nyomásigénye között.
lövésem sincs, mi alapján számolhatja, de a szingókat (úgy általában) eleve 8 baron kell tárolni, hogy a bicaj súlyától (ha nem akasztva van) az oldalfal ne gyengüljön el.
gyors még megnéztem, mit dob a régi idők 19-es szingójára: E7,34 H7,81
25-ös gumival még kevesebbet hoz nyilván... E5,3 H5.64 ez kevesebb, mint a 23-as TL
na,ha egyszer lesz annyi fölös időm, hogy erre el tudok baxni egy "tréninget", leengedem a gumikat és csapok egy kört, de ilyen 5-6bar környékén nekem kanyarban már, hogy is fogalmazott Part? pudingosodik a gumi, már félek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
na,csak végignéztem. azt is említi, bár elég gyorsan átpattan rajta, pedig szerintem fontos része a felrakásnak, hogy amikor elkezded feltenni, a felni közepére kell tenni a permet, ott sokkal kisebb az átmérő és engedékenyebb. én Ati kerekével jöttem rá,amikor az elsővel lecoptam a világ összes f-át, még levételkor. majd megnéztem a felnit és a második kerék estén már elkezdtem betolni középre a peremet először, utána feszegettem le és vissza is így pakoltam. de az már használt gumi volt, bár azért azzal is volt némi prücök de talán így könnyebb az élet egy fokkal.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Part! Ez is azt mondja, tedd fel egy sima kerékre belsővel. csak ez azt is hozzáteszi,amit én nem írtam, csak céloztam rá, a bekopikkal, hogy ha megdolgoztatod az új gumit, a merev gyártásszűz gumi kicsit betörik. tágulni nem nagyon tágulnak ezek, a szingó se szerintem(bár sose mértem le), csak kevésbé merev maga az anyaga, könnyebben fel lehet szuszakolni.
bár, már fent van, jöhet még kutyára tél (vagy, hogy szól ez a mondás )
meteoblue nem hazudtolja meg magát,ahogy a hazai, már-már gyanúsan proletárközpontú (hétköznap dolgozz, hétvégén pihenj) időjárás, ami épp szombat-vasárnap akar esni
youtu.be/fbdBs1QFK1s
bár, már fent van, jöhet még kutyára tél (vagy, hogy szól ez a mondás )
meteoblue nem hazudtolja meg magát,ahogy a hazai, már-már gyanúsan proletárközpontú (hétköznap dolgozz, hétvégén pihenj) időjárás, ami épp szombat-vasárnap akar esni
youtu.be/fbdBs1QFK1s
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Vaklárma. Nem az egész út olyan de ahol zöld sáv választja el a sávokat, nagyon durva
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Aki látja, kapcsoljon az eurosportra. Nemtom mi ez az időfutam, de axxem át lehet írni a tüköraszfalt definíciójàt nagyon durva út!!!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha belegondolok, hogy Szalon minden alkalommal ilyen minőségű utakon és kaptatókon teker... bár,az első mászáskor azt morogtam,kiazisten élvezi ezt, a másodikra már egész megszokta a lábam.
de az vicces volt,hogy a Bükkben 10kilis mászáshoz vagyok szokva (tudod, a fel bükkszentkeresztre út), amin meg itt szoktam menni, 12 km (na jó,bőven genyóbb is. kékes szerű, de vannak gonoszabb részei is, 14%-al). de ami vicces, egyszer éreztem, hogy na,nekem elég volt. lenéztem, 10 kilinél jártam motyogtam is, hogy nabazzmeg, Bükkk, 10 kili....
a K olimposzon kifújt a szél... pólóba mentem fel déli-délnyugati oldalon, ahol bazira sütött a Nap és olyan 2300 métertől eléggé fújt, de lusta voltam felvenni a szélmellényt. mire fent felvettem a széldzsekit, már késő volt, másnapra éreztem, hogy gond lesz... pedig mehettünk volna szombaaton egy welcome kört, de axxem nem fog összejönni. bár, még szerda van, de nem vagyok fényben...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
pihenőn
a merida a bora ultra 50 kerékkel volt igazán jó hegyre, de azt mióta ledefekteletem, nem sikerült még olyan szintre megoldani,hogy szeressek vele menni (nemigazán gurul egyelőre úgy,ahogy szeretném). nameg, sokáig állt és addig a gannal jártam hegyre és nem akartam bringát váltani, már megszoktam,ezt hogy kell tekerni. aztán a gan felsőcsöve rövidebb, ami hegyen lefele sokkal előnyösebb, mellé, ha elpakolom a bicajhordó táskába a cangát, el kell fordítani a kormányt és a meridán a bowdenek annyira rövidre lettek vágva, hogy nagyon feszül. de teljesen elégedett voltam a pinarelloval. nemigazán tudnék belekötni. nemrég még el akartam adni, aztán valahogy megijedt, magáratalált
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A Merida-t otthagyta Zeus-nak, egy vesztett fogadás miatt.
A tekerést illetően,holnap jövök a részletekkel, de okt. 14-én szombaton HFBZK Mátra-kör.
A tekerést illetően,holnap jövök a részletekkel, de okt. 14-én szombaton HFBZK Mátra-kör.
Online
Re: Kerékpározás
Na de Revi,hun a mindenek szentje a Meridarevox írta: ↑2023.09.20., szer. 12:03sikerült bejutni, le is kapta. kérdés,betenni tudom e elég szopatós itt a rendszer a fórumokkal.
ha meglesz, kb itt éreztem,hogy valami nem OK, a másodikon már tudtam mi is az a harmadik csak úgy. ez a parkoló fent van a hegyen, egy kolostornál. innen indultam második alkalommal. innen 1,4kili kaptató visz fel a normál útra, de itt már ekkor fent vagy, így kaptató után egy kis lankás emelkedő pár kili,ami után befordul lefele,majd vissza. a hideg lábaknak azért jól jött indításnak ez a valami, bár nem éreztem 10%-nak, de jól se esett.... de összességében jól sültek el a mászások, jobban, mint vártam.
olymp_dionisios_parkolo.jpg
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Köszi, jó képek! Bükk szteroidon.
Re: Kerékpározás
10-es start... 870-ról megy fel 956-ra 1,2kilin strava szerint. xal nincs ez 10,csak néhol, de azért hidegen kormánymarkolós
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
talán sikerül a többi is...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
sikerült bejutni, le is kapta. kérdés,betenni tudom e elég szopatós itt a rendszer a fórumokkal.
ha meglesz, kb itt éreztem,hogy valami nem OK, a másodikon már tudtam mi is az a harmadik csak úgy. ez a parkoló fent van a hegyen, egy kolostornál. innen indultam második alkalommal. innen 1,4kili kaptató visz fel a normál útra, de itt már ekkor fent vagy, így kaptató után egy kis lankás emelkedő pár kili,ami után befordul lefele,majd vissza. a hideg lábaknak azért jól jött indításnak ez a valami, bár nem éreztem 10%-nak, de jól se esett.... de összességében jól sültek el a mászások, jobban, mint vártam.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Urak, tekerjünk, ne hagyjuk, hogy a kütyük, bizbaszok eltereljék a figyelmet a lényegről!
https://fb.watch/naszb5lZDo/
https://fb.watch/naszb5lZDo/
Re: Kerékpározás
IT security nem engedi leszedni gugli drivr-ról, de majd otthon ledurantom. bár a vízcsobogás nem látszik rajta(igaz,csak telefonon néztem), de a meglepett arc igen
de megpróbálom, hátha azóta más securival írnak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kérjük a fotót!
Re: Kerékpározás
hegy,magasság,nyomás,kulacsok minpőséges,stb... témában:
felmentünk -gyalog- olympusra. csúcs 2800-2900 körül,pontosan most nem tudom. vittem a mezei egyesületi kulacsban izotóniást az útra. na,fent kiittam, majd lezártam, betettem a túrazsák oldalzsebébe... hazaérve nem foglalkoztam vele, csak 1-2 nap múlva vettem észre, hogy a hengeres keresztmetszetű kulacsból, barokkos túlzással egy mercijel keresztmetszetű lett de úgy megfogta, úgy is maradt. hosszas simogatás, "hengerlés" és alakítgatás után nyerte vissza megközelítőleg hengeres formáját. szerintem ez egy legolcsóbb kulacs,amire egyesületi logókat nyomnak, de úgy tűnik, zár elég rendesen... kivéve, ha nem zárod le... történt,hogy hegyre fel nyitva hagytam a szopókáját. ha inni kell,meredeken kisebb a ritmusvesztésed, ha már eleve nyitva van. megspórolsz egy nyitást és zárást. na,megérkezve a hegyen lévő fenti parkolóba,ezt elfelejtettem és a bringát afféle critical massosan a fejem fölé emelve egy csúsfotóhoz, a maradék a nyakamba borult persze a fotózseni axxony pont azt a pillanatgot kapta el, nem kevés meglepetéssel az arcomon
amúgy fogyinak volt értelme, fel tudtam menni megállás nélkül, ahol tavaly és előtte is csak 5-6 megállással (34/28-al). egyik nap 34/23 volt a legkisebb (és persze legtöbbet használt, kb az út 90%-ában) áttétel, a másik nap 34/19. xal bőven elég oda a 11-23 is, de azért biztosra mentem 11-26 és 11-28 sorokkal
ez nem sikerült volna, ha a hifiBZK csapatán belül nem hesszeljük itt egymást majd minden nap köszi srácok, hogy életbentartjuk ezt a hobbit és egymást spanoljuk egy kis mozgásra
felmentünk -gyalog- olympusra. csúcs 2800-2900 körül,pontosan most nem tudom. vittem a mezei egyesületi kulacsban izotóniást az útra. na,fent kiittam, majd lezártam, betettem a túrazsák oldalzsebébe... hazaérve nem foglalkoztam vele, csak 1-2 nap múlva vettem észre, hogy a hengeres keresztmetszetű kulacsból, barokkos túlzással egy mercijel keresztmetszetű lett de úgy megfogta, úgy is maradt. hosszas simogatás, "hengerlés" és alakítgatás után nyerte vissza megközelítőleg hengeres formáját. szerintem ez egy legolcsóbb kulacs,amire egyesületi logókat nyomnak, de úgy tűnik, zár elég rendesen... kivéve, ha nem zárod le... történt,hogy hegyre fel nyitva hagytam a szopókáját. ha inni kell,meredeken kisebb a ritmusvesztésed, ha már eleve nyitva van. megspórolsz egy nyitást és zárást. na,megérkezve a hegyen lévő fenti parkolóba,ezt elfelejtettem és a bringát afféle critical massosan a fejem fölé emelve egy csúsfotóhoz, a maradék a nyakamba borult persze a fotózseni axxony pont azt a pillanatgot kapta el, nem kevés meglepetéssel az arcomon
amúgy fogyinak volt értelme, fel tudtam menni megállás nélkül, ahol tavaly és előtte is csak 5-6 megállással (34/28-al). egyik nap 34/23 volt a legkisebb (és persze legtöbbet használt, kb az út 90%-ában) áttétel, a másik nap 34/19. xal bőven elég oda a 11-23 is, de azért biztosra mentem 11-26 és 11-28 sorokkal
ez nem sikerült volna, ha a hifiBZK csapatán belül nem hesszeljük itt egymást majd minden nap köszi srácok, hogy életbentartjuk ezt a hobbit és egymást spanoljuk egy kis mozgásra
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Azt én is ait javasolnának,nekem már ott régen gyanús,hogy defektem van
én csak sebi kommentjébe tettem be óvatosan, hogy 266EUR-ért inkább nem. engem furdal a kíváncsiság, mikor mennyivel gurulok. már amiket emlegetek néha, hogy szobahőn felfújt,hideg gumi kontra kinti meleg és gördülési melegedés, vagy magaslat, de ez nem is a bicajos artériám miatt, csupán a fizika, mint gyönyörű és sokak által utált világbeli tudás, tapasztalat szélesítése. De nincs 266eurós tudásszomjam. yutubin is inkább ilyesmi videók vannak fent, a tudományos részt nem nagyon boncolgatják. hegyre 1 barral kevesebbet fújok kb. xar az út,magasabban van,de hidegeebb is, így kb a magasság és hőmérsékelt egálba húzhatja kb(de lehet a magaslat miatt nyer a magasság és kicsivel több a nyomás benne, mint a befújt. a palackok összehúzódása hegyről leérve erre enged következtetni), a xar út miatt meg kell a kisebb nyomás (na,ez csak véna, találgatás )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na, azt megnézném, ahogy Revi lógó orral leereszti a levegőt az alkalmazás által javasolt értékre.
Amúgy remek cucc, simán megér közel egy százast, hogy számszerűen is lássam, miért kenődik a kerék. Bár szerintem aki nem érzi, hogy pudingosodik alatta a gép, az jobb, ha nem megy lejtő közelébe.
Amúgy remek cucc, simán megér közel egy százast, hogy számszerűen is lássam, miért kenődik a kerék. Bár szerintem aki nem érzi, hogy pudingosodik alatta a gép, az jobb, ha nem megy lejtő közelébe.
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Na, ezt oda-vissza kiveséztem, többet nem (s)írok róla.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3337
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4276
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elírtam a hasonlatot, szóval pont fordítva:országúti kerékre monti külsőt. Clinchernél a felrakás utolsó fázisában vagy 15 centis szakaszt kell átpaszírozni a peremen, itt volt vagy 30 is, szóval elég reménytelennek tűnt.
Na, ezt oda-vissza kiveséztem, többet nem (s)írok róla.