Én még most kezdek magamhoz térni a nyárfa allergiámból. Ilyenkor szépen bedurran az orrpolipom, teljesen elzárja a légutakat, folyamatosan csurog ki a víz az orromon, de a legnagyobb probléma, hogy nem jut elég levegő a tüdőmbe. Próbálom belélegezni, de nincs elegendő mennyiség, ilyenkor csak alap dolgokra vagyok képes. 152-s pulzusnál, azt hittem leájulok a bicóról. 1-1 órákat azért elmegyek lájtosan, de az meg nem az igazi. (azért megcsináltam gépen az útvonalat:Pomáz-Dobogókő-Esztergom-Dobogókő-Pomáz 69km/1237szint most hétvégén vagy jövő hétvégén letekerem)
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2362
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 734
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Yep, az utóbbi 4 napban 3 tekerés,165km. Most 2 nap pihi...
Hypsos Ferrum-->Lumin U1 Mini-->Audiomat Maestro 3--> Audio Research LS28-->BAT VK600SE -->Dynaudio Contour 60i
Kábelezés: MDA
Kábelezés: MDA
Re: Kerékpározás
Mizújs sporik,eltűnt mindenki,gyűjtitek a kilómétereket v.?
Re: Kerékpározás
Reggel a jóidőben eut néztem végig. Érdekes :) De már tudom, hjogy vigyek magammal pótgumit :)
Az vixont nem piskóta, milyen áttételthajtanak fölfele. Sok bringán nincs elől váltó, de ahol van, ott is kb 53/48, ha nem 53/50 van fent. Még a mi időnkben is elől 52/48 volt. A hátsó sor se túl nagy. Sok esetben kb 21 lehet a legnagyobb, vagy 23. De a lánc állásán l3pátszik, nem piskóta áttételen meghy a sárdagaszutás
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0wzG3KEgY
Az vixont nem piskóta, milyen áttételthajtanak fölfele. Sok bringán nincs elől váltó, de ahol van, ott is kb 53/48, ha nem 53/50 van fent. Még a mi időnkben is elől 52/48 volt. A hátsó sor se túl nagy. Sok esetben kb 21 lehet a legnagyobb, vagy 23. De a lánc állásán l3pátszik, nem piskóta áttételen meghy a sárdagaszutás
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0wzG3KEgY
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Állványban a Zero. Nehezebb, lendkerék. Egyébként nagy eltérést én nem érzek az usb és a cult között. A Zerot szétkaptam darabokra, kimostam,lekentem, beállítás finom kézzel... A Cult kicsit merevebben fut,de alig ván eltérés. Egy nem karbantartott Cult rosszabb,mint a rendszeresen kezelt usb. De a 40 perces forgáshoz nem tudom, mi kell,amivel reklámozzák a cult csapágyazást az mese habbal,de jól forog,nem vitás.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Fukrumok a satupadon
Avagy öcsi meg a bratyó...
Avagy öcsi meg a bratyó...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
de nem szálanként, hanem egybe!!!!!!!!!!!!!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
edzés nagy szakállal, idöméréses rekordmenés frissen borotválva
Re: Kerékpározás
na, most kapaszkodj meg: a szakáll fog vagy 0,5 km/h-t átlagban :DDD most mi legyen
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Online
Re: Kerékpározás
Nem vagyok egy magamutogató ember,de tessék,lássatok ilyet is :
Re: Kerékpározás
amatőr egykerekesAAttila írta: ↑2020.05.13., szer. 14:04Nem akarok mindenáron karbon kereket venni, mert nekem megfelel a Zero is, csak megtetszett az Easton kinézete és elég jókat írtak a tesztek róla.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
jobban gurul, az nem kérdés, de már ezerszer elmondtam,hogy hányok a pumpálásától
de ez most komoly volt
írjak egy listát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nem akarok mindenáron karbon kereket venni, mert nekem megfelel a Zero is, csak megtetszett az Easton kinézete és elég jókat írtak a tesztek róla.
Re: Kerékpározás
tényleg. nem kő valakinek szingó?
elég patika vittoria corsa graphine2.0 control 622-25. de csak 1 darab. a másik fele ledfektelt, hogy a tufo extrem lötyi se bírt vele,az kuka lett.
nézegettem,hogy megtartom és veszek egy párját, de elegem van a vittoriából. két keréken corsa van, de a latex belsőt én nem bírom megemészteni fújtassa a halál folyton. márhogy,így is minden út előtt fújtatok, tizedre, de nem mindegy,hogy 9ről kell feltolni 10-re, vagy 2-ről... nálunk az asszony corsa buzi. majd szépen,mikor leradírozza a corsakat, kap contit. az új kerekére is már conti megy.
ja, 10.000HUF kb 200km-el... szalaggal ragasztott volt, nincs rárohadva a cement. ha van ismerős,aki szeret pumpálni... nyú price elég sok. talán 30-35 mire ideér.
elég patika vittoria corsa graphine2.0 control 622-25. de csak 1 darab. a másik fele ledfektelt, hogy a tufo extrem lötyi se bírt vele,az kuka lett.
nézegettem,hogy megtartom és veszek egy párját, de elegem van a vittoriából. két keréken corsa van, de a latex belsőt én nem bírom megemészteni fújtassa a halál folyton. márhogy,így is minden út előtt fújtatok, tizedre, de nem mindegy,hogy 9ről kell feltolni 10-re, vagy 2-ről... nálunk az asszony corsa buzi. majd szépen,mikor leradírozza a corsakat, kap contit. az új kerekére is már conti megy.
ja, 10.000HUF kb 200km-el... szalaggal ragasztott volt, nincs rárohadva a cement. ha van ismerős,aki szeret pumpálni... nyú price elég sok. talán 30-35 mire ideér.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
néha visszaolvasom,aztán van,hogy legyintek, érthető ez,de van,hogy a fontosabbakat javítom. a k7llodogó vagy mi az érthető. aki meg nem érti,úgyse tudja,mi az a küllőfogó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
majd gépelj este,ágybafekve,tévétnézve tabletenavl2 írta: ↑2020.05.13., szer. 12:41amennyit tekersz - csajok nélkül !! -, es amilyen utak vannak, mindjart leamortizalod a meglevö kerekeket es mar vehetsz is ujat. csak 1-2 hegyröl süvitös lejöves kell hozza :-) es :-(
vagy: ha jól emlekszem valami szuper pontos gépelésü fórumtárs (köszönöm a vidam perceket !! a "k7llodogo" = küllöfogó azota szalloige lett nálunk !!) sincs meg többlet kerékszett nélkül, szoval jo tarsasagba kerülhetsz !!
vagy: csak akkor vedd meg, ha a meglevö igen jokat igen olcson rám ruházod (shimano 10-eshez) [annyira persze nem komoly a szandekom, meg nem is tekerek olyan komolyan, meg annyira önzö sem vagyok. vagy de ? :-)]
nekem nem kel ltöbb kerék,... max egy ...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
majd lekűzd más máhogy elviszi :)
ott a vision trimax a magicben 160-ért. vittiria corsa van rajta. maga a gumi 80ezer. ilyen javtással még versenyeztek nálunk 2-3 évet,majd eladtuk és mai napig megy.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
amennyit tekersz - csajok nélkül !! -, es amilyen utak vannak, mindjart leamortizalod a meglevö kerekeket es mar vehetsz is ujat. csak 1-2 hegyröl süvitös lejöves kell hozza :-) es :-(
vagy: ha jól emlekszem valami szuper pontos gépelésü fórumtárs (köszönöm a vidam perceket !! a "k7llodogo" = küllöfogó azota szalloige lett nálunk !!) sincs meg többlet kerékszett nélkül, szoval jo tarsasagba kerülhetsz !!
vagy: csak akkor vedd meg, ha a meglevö igen jokat igen olcson rám ruházod (shimano 10-eshez) [annyira persze nem komoly a szandekom, meg nem is tekerek olyan komolyan, meg annyira önzö sem vagyok. vagy de ? :-)]
Online
Re: Kerékpározás
Igen, sajnos a válság beüt a kerékpározásnak. Az eddigi lista ez, ebből lehet majd szépen lehúzogatni a neveket...trane írta: ↑2020.05.13., szer. 08:36erről már jó ideje cikkeztek - és sajna nincs egyedül a CCC legénysége a helyzettel...lehoako írta: ↑2020.05.13., szer. 08:31Barátaim, szomorú hír mára, a CCC-csapat új névadó szponzort keres, Valter Attila jövője is kérdéses ebben a csapatban. Visszaestek a cipővásárlások, gondolom, és ez odaverte a CCC-t is...
https://index.hu/sport/bringa/2020/05/1 ... er_attila/
De ha lekerülnek a pro-tour-kategóriába, versenyek ott sincsenek, így TV közvetítések sem, így a szponzorok sehol sem jutnak felülethez, a végén már a profik is amatőr szinteken fognak tekerni...
https://www.cyclist.co.uk/news/7265/202 ... -announced
UCI men's WorldTour teams for 2020
AG2R La Mondiale
Astana
Bahrain-Merida
Bora-Hansgrohe
CCC Team
Cofidis
Deceuninck-QuickStep
Education First
Groupama-FDJ
Lotto Soudal
Mitchelton-Scott
Movistar
Dimension Data (Team NTT)
Team Ineos
Jumbo-Visma
Katusha-Alpecin (to be Israel Cycling Academy)
Team Sunweb
Trek-Segafredo
Uae Team Emirates