Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mackohaz írta:
2022.01.31., hétf. 10:29
hallo fijúk, szerintetek érdemes? nem egy nagy összeg gondoltam kipróbálnám..


youtu.be/yVGHpqH-b04
nem buta szoppver... szerintem simán, próbát megér. 10dodó... manapság egy fagyi kb, ha jól sejtem, bár nem fagyizok...

mondjuk a csávónak vagy alacsony a nyereg, vagy nagy a hajtókar, de majdnem állonrúgja magát felső holtponton, nagyon behajlik a lába. de ez csak zárójeles rész :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.01.31., hétf. 10:29
Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 10:23
Köszi, pedig a széljárás nem annyira volt kegyes... meg amúgy is csak lazán kellet mennem, pulzus átlagom is csak E1 zóna közepe lett, 4x 6 perces kis E2-es tempók voltak, hogy ne unatkozzak :) remélem nyárra ez az út meglesz 3 órán belül is :rolleyes: (E1-es pulzus zónában értve természetesen)
31-es átlag ebben a tré időben nagyon jó. ez nyárra felugrik 33-ra. ha nekem megvolt 3 órán belül (aki nem arra voltam kondicionálva,hogy egyedül tekerjek a pusztában, hanem csoportos adok-kapokra), simán meg fogod csinálni. büszke lehetsz erre az utadra. öreg róka vagyok, nem sok dolgon lepődök meg, de most fejet hajtok... :smile53:
Itt most főleg a pulzuson van a lényeg. 3 hete én is hasonlót mentem (de az csak avg 29 volt), de a pulzust kellett figyelni,hogy lent maradjon. Szerintem Szalon is és én is tudnánk 3 órán belül, ha nagyon kellene, csak mindezt alacsony pulzussal, na az a nem mindegy. Mondjuk Te ha alszol, Neked akkor is legalább 100 31_1_21.gif

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 10:23
revox írta:
2022.01.31., hétf. 10:09
Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 09:53
Én a part féle módszert alkalmaztam, kivéve, hogy nem szedtem le a celluxot sem... :rolleyes:
De úgy néz ki jó az a karbon nyereg, mert 100+km-en is kibírtam most hétvégén. Nyilván szarabb úton a speci nyereg egész más kategória, de jó úton inkább a karbon nyereggel mennék, ha választanom kellene. Szóval nálam nem biztos, hogy sűrű cserélgetések lesznek.
én kb 8-9 éve ülök karbonon, nekem ne mond :napsut: :smile53:
viszont a cellux idővel lehet majd fel fog válni (az csoda,hogy még nem vált fel). ha ilyen ragasztós módszert alkalmazol a szigetelőszalag jobban odatapad, de a szél (meg úgy az élet) azt is felbuzerálja idővel.
Persze, igazad van, nyilván nem lesz hosszúéletű a cellux, de ha leesik, akkor majd akkor rakok rá, ha újra kiveszem esetleg...
revox írta:
2022.01.31., hétf. 10:09
ja, elég pofás átlagot toltál 100 kilire... :smile32:
Köszi, pedig a széljárás nem annyira volt kegyes... meg amúgy is csak lazán kellet mennem, pulzus átlagom is csak E1 zóna közepe lett, 4x 6 perces kis E2-es tempók voltak, hogy ne unatkozzak :) remélem nyárra ez az út meglesz 3 órán belül is :rolleyes: (E1-es pulzus zónában értve természetesen)
finoman fogalmaztál :D tájfunban tekertél, nálunk tetőket bontott...
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 10:23
, pulzus átlagom is csak E1 zóna közepe lett, 4x 6 perces kis E2-es tempók voltak, hogy ne unatkozzak :) remélem nyárra ez az út meglesz 3 órán belül is :rolleyes: (E1-es pulzus zónában értve természetesen)
ja, ez nem biztos, hogy baj. ilyen hosszú távom, egyedül, ha feltolod a pulzust, nem fogod azt végigbírni és amit az elején begyűjtesz, a végén többet buksz. bár még fiatalabb vagy, a 100 kili még határon belül van, hogy magasabb zónában letold. valsz majd váltakozik, hol tolod, hol pihensz, de ha így haladsz mekklesz. de nyélen nem fog végigmenni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mackohaz
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2326
Csatlakozott: 2008.02.04., hétf. 22:59
Értékelés: 672

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mackohaz »

hallo fijúk, szerintetek érdemes? nem egy nagy összeg gondoltam kipróbálnám..


youtu.be/yVGHpqH-b04
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 10:23
Köszi, pedig a széljárás nem annyira volt kegyes... meg amúgy is csak lazán kellet mennem, pulzus átlagom is csak E1 zóna közepe lett, 4x 6 perces kis E2-es tempók voltak, hogy ne unatkozzak :) remélem nyárra ez az út meglesz 3 órán belül is :rolleyes: (E1-es pulzus zónában értve természetesen)
31-es átlag ebben a tré időben nagyon jó. ez nyárra felugrik 33-ra. ha nekem megvolt 3 órán belül (aki nem arra voltam kondicionálva,hogy egyedül tekerjek a pusztában, hanem csoportos adok-kapokra), simán meg fogod csinálni. büszke lehetsz erre az utadra. öreg róka vagyok, nem sok dolgon lepődök meg, de most fejet hajtok... :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2022.01.31., hétf. 10:09
Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 09:53
Én a part féle módszert alkalmaztam, kivéve, hogy nem szedtem le a celluxot sem... :rolleyes:
De úgy néz ki jó az a karbon nyereg, mert 100+km-en is kibírtam most hétvégén. Nyilván szarabb úton a speci nyereg egész más kategória, de jó úton inkább a karbon nyereggel mennék, ha választanom kellene. Szóval nálam nem biztos, hogy sűrű cserélgetések lesznek.
én kb 8-9 éve ülök karbonon, nekem ne mond :napsut: :smile53:
viszont a cellux idővel lehet majd fel fog válni (az csoda,hogy még nem vált fel). ha ilyen ragasztós módszert alkalmazol a szigetelőszalag jobban odatapad, de a szél (meg úgy az élet) azt is felbuzerálja idővel.
Persze, igazad van, nyilván nem lesz hosszúéletű a cellux, de ha leesik, akkor majd akkor rakok rá, ha újra kiveszem esetleg...
revox írta:
2022.01.31., hétf. 10:09
ja, elég pofás átlagot toltál 100 kilire... :smile32:
Köszi, pedig a széljárás nem annyira volt kegyes... meg amúgy is csak lazán kellet mennem, pulzus átlagom is csak E1 zóna közepe lett, 4x 6 perces kis E2-es tempók voltak, hogy ne unatkozzak :) remélem nyárra ez az út meglesz 3 órán belül is :rolleyes: (E1-es pulzus zónában értve természetesen)
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 09:53


Én a part féle módszert alkalmaztam, kivéve, hogy nem szedtem le a celluxot sem... :rolleyes:
De úgy néz ki jó az a karbon nyereg, mert 100+km-en is kibírtam most hétvégén. Nyilván szarabb úton a speci nyereg egész más kategória, de jó úton inkább a karbon nyereggel mennék, ha választanom kellene. Szóval nálam nem biztos, hogy sűrű cserélgetések lesznek.
én kb 8-9 éve ülök karbonon, nekem ne mond :napsut: :smile53:

viszont a cellux idővel lehet majd fel fog válni (az csoda,hogy még nem vált fel). ha ilyen ragasztós módszert alkalmazol a szigetelőszalag jobban odatapad, de a szél (meg úgy az élet) azt is felbuzerálja idővel.

ja, elég pofás átlagot toltál 100 kilire... :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

AAttila írta:
2022.01.30., vas. 13:23
Annyi van ha tekerek,csend van. Ha kiállok,akkor a kerék beleér a fékbe. De elég ha csak elengedem az egyik kezemmel a kormányt, már akkor is besúrol az első. Ha 2 kézzel fogom, akkor hangtalan. Lehet picit kottyan a kerék és ha van rajta nyomás(testsúly), akkor nem mozdul ki, de amint levestem róla a terhelést, van egy pici "játéka".
Nekem is volt ilyen... Tarmacon is, Dogmán is... szervíz után... Ugye mi azért nehezebbek vagyunk egy átlag bringásnál és túl szűkre illeszkedő fékbetétek bizonyos terheléseknél beleérnek... hiába jó a kerék, jók a csapágyak, direkt mountos a fék felfogatás, akkor is ott van. Mondjuk nekem ez nem sokáig tart, mert én eleve azt szeretem, ha modulárisabban adagolható a fékerő és hosszabb úton jár a kar. Szóval én eleve úgy állítom be magamnak, hogy nagyobb hézagot hagyok, így nem az van, hogy egy kis mozdulatra is satuzok, hanem finoman is tudom adagolni a fékerőt, és csak teljes behúzásra blokkol a kerék kb. Így megvan az az előny is, hogy a kicsit nagyobb hézag miatt sprinteknél sem ér bele a fékpofa a felnibe. Szerintem engedj ki kicsit a fékbowden feszítőn, aztán nézd meg. Valamint azt is esetleg, hogy a jobb és baloldalt szimmetrikus marad-e ha behúzod és visszaengeded a féket. Ha nem, akkor első körben a féktest pozícióján állíts. Ha nem ott a probléma, akkor marad a nagyobb hézag. Jobb lesz az, ha megszokod majd fékezésnél is ;)
AAttila írta:
2022.01.30., vas. 13:55
Lehet természetes ez a kis játéka,csak nekem szűkre van állítva a fék. Már kb a felénél blokkol(de lehet hamarabb)
Szerk... meg is van a "hiba"! Engedj ki kicsit a bowdenfeszítőből!
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2022.01.31., hétf. 09:50

Vagy létezik ilyen csavar is, aminek lyukas a feje, :rolleyes: bár a te esetedben még ezzel is necces lenne talán oldalról meghúzni.
megoldottam egy csavarboltba, vittem a nyeregcsövet, addig kerestük a csvarokat,alátéteket,míg jó nem lett. a tegnapi fotón már stabilan fogott a nyeregcső.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.01.30., vas. 15:20

Azt néztem, a görgőn kb avg 5 km/h-val kevesebbet megyek ugyanannyi időre,
ez most esett le, tegnap félig aludtam napközben is az előző esti szerelés után :rolleyes:

naugye?! ezt panaszkodtam én is mindig. tuti, hogy a sima dörzskerekes görgők ilyen szempontból nem túl, hogy is fogalmazzak, motiválóak? felülök, oszt a pofámbavágja, hogy: xar vagy :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2022.01.30., vas. 09:46
trane írta:
2022.01.30., vas. 09:11
revox írta:
2022.01.30., vas. 09:08
Egy kis hack...visszatétélkor ezen megütközik, nem kell a magasságát újra kisakkozni.
(fekete) alkolholos toll-csík... :smile53:
Azt csak csendben merem mondani, ha eső jön véletlenül (vagy sterimó), hangyányit vedettebbé teszi ezt a "nyílást". Nem állítom, hogy nem jut be egy csepp se, de picit segít szigetelni. Szalon esélyes az ilyenekre, bele-belefut esőbe, hóba ;peace;
pärt írta:
2022.01.30., vas. 09:48
Csík cellux. Rátesz, cső kiszed, visszarak, leszed.
Nem csoda, hogy időnként vallásháborúk törnek ki, ha egy nyeregcső jelölésére is ennyi iskola létezik. :D
Én a part féle módszert alkalmaztam, kivéve, hogy nem szedtem le a celluxot sem... :rolleyes:
De úgy néz ki jó az a karbon nyereg, mert 100+km-en is kibírtam most hétvégén. Nyilván szarabb úton a speci nyereg egész más kategória, de jó úton inkább a karbon nyereggel mennék, ha választanom kellene. Szóval nálam nem biztos, hogy sűrű cserélgetések lesznek.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 928
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

revox írta:
2022.01.28., pén. 11:39
kereken ennyi, vagy a tizedeket nem nézted?
bár kb mindegy, mert nekem is jól illeszkedik, de kicsit megingott a hitem...
Csak oldscool tolómérőm van, nem digitális, de egész számok, max 1 tized, ha van benne...

revox írta:
2022.01.28., pén. 09:58
van humorérzéke a hirdetőnek.... ahogy a kínaiaknak is...

a tegnap megjött nyeregcsővel két vicces dolog van...

a fotón jelzett szorítócsavar feje imbuszos... 2 sörre vendégem,aki ide beszuszakolja az imbuszkulcsot :D

a másik csavar esetén a furat kicsit nagy, a csavarfej hengeres és nem sokkal nagyobb ,mint a furat, így szépen behúztam a csavarfejt a furatba :D alétét? perselyezés? ááá, minek az :D

orvosolható dolgok, egyébként jó merev a nyeregcső és a karbonnynereg együttese, már majdnem azt mondtam, ez már nyom, nem is kell :D de egyelőre meg kell mókolni, hogy működőképes legyen :D
egyébként tömegre a difi kb a nyergek közti 40g. nyeregcső kb egyezik a gyárival (Szalonnak). de jól illeszkedik a vázba, nincs kottyanás, közepesen meghúzva. de azért mosolyra fakaszt a jelenség :rolleyes: 2 fillér híja lenne, meg kis odafigyelés...

Vagy létezik ilyen csavar is, aminek lyukas a feje, :rolleyes: bár a te esetedben még ezzel is necces lenne talán oldalról meghúzni.
Csatolmányok
darmo.JPG
darmo.JPG (52.56 KiB) Megtekintve 829 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.01.31., hétf. 09:22
Általában írtam, nem a zenére. Szerinted hozzám mennyire áll közel,amikor zeneiskolában klasszikus zenét (gitár) tanultam, egyébként pedig feltupírozott hajjal és kifestve járkáltam, mert csak a Cure. :fekverohog: a haverokkal pedig blues és rock zenét játszottunk ;peace;
todom én, csak szívóztam :D bár azzal a topogással tényleg nem tudok mit kezdeni, de fiatalok még ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Általában írtam, nem a zenére. Szerinted hozzám mennyire áll közel,amikor zeneiskolában klasszikus zenét (gitár) tanultam, egyébként pedig feltupírozott hajjal és kifestve járkáltam, mert csak a Cure. :fekverohog: a haverokkal pedig blues és rock zenét játszottunk ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.01.31., hétf. 08:47
Jó látni,hogy ilyenekre is van idejük,energiájuk. Nem befásult gépek,hanem jópofa, vicces emberek. Pl JA táncos videói is olyan közel hozzák őt.
na,azokhoz nekem sikerült túlontúl is szubkult zenei közegben felnőni és nem értem azokat a muzsikákat :D de Bradley Wiggins és a Fred Perry kollekció :smile32: ;peace;

Kép

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Jó látni,hogy ilyenekre is van idejük,energiájuk. Nem befásult gépek,hanem jópofa, vicces emberek. Pl JA táncos videói is olyan közel hozzák őt.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Mást kerestem, de ezt találtam közben de eszembejutott Szalon és a bicajok tömege.

Bora sor... Egy jobb gumi 260-290 g körül van, de grammhuszárok találnak 230g tufot is. 130-160g pályagumi más, annak nincs defektvédelme, utcára nem OK

BORA ULTRA 35 1,170g
BORA ULTRA 50 1,215g
BORA ONE 35 1,215g
BORA ONE 50 1,265g
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

geza123 írta:
2022.01.30., vas. 18:31
revox írta:
2022.01.30., vas. 17:36

Mondjuk az a nem vízszintes,hanem előre lejtő hát nem piskóta. Ezt nem sok versenyző csinálná utána. Ezt a csókát ha beemelnék a world tour programba, semmin nem lepődnék meg.
Mondjuk a nyeregorr túlér garantáltan a középcsapágyon, de a többi bringa között még ez a legországútibb.
Azért veszedelmes, hogy mi miken nyafogunk, a világ túlfelén pedig ez valsz egy manő masinának számít. Tekered, gurul, élmény, süt a Nap...
A profi cipőjét láttad? Nekem az a legdurvább benne. :smile53:
Vélhetően hozzá van szokva, de, persze, talpbarát sport feléjük. Inkább igyeksztem olyan dolgokat meglátni, ami kiemeli a sorból. Brutálisan be tud feküdni és látszik, hogy halál könnyedén teszi. Nyilván a végtagjai, meg az egész alkat, ha álteszel egy bicajt, kb a harmadik libakergetőn már dobogón áll, csak úgy, genetikából...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

geza123 írta:
2022.01.30., vas. 18:31
revox írta:
2022.01.30., vas. 17:36

Mondjuk az a nem vízszintes,hanem előre lejtő hát nem piskóta. Ezt nem sok versenyző csinálná utána. Ezt a csókát ha beemelnék a world tour programba, semmin nem lepődnék meg.
Mondjuk a nyeregorr túlér garantáltan a középcsapágyon, de a többi bringa között még ez a legországútibb.
Azért veszedelmes, hogy mi miken nyafogunk, a világ túlfelén pedig ez valsz egy manő masinának számít. Tekered, gurul, élmény, süt a Nap...
A profi cipőjét láttad? Nekem az a legdurvább benne. :smile53:
Nem műbőr volt az biztos ;peace;

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 681
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 367

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

revox írta:
2022.01.30., vas. 17:36

Mondjuk az a nem vízszintes,hanem előre lejtő hát nem piskóta. Ezt nem sok versenyző csinálná utána. Ezt a csókát ha beemelnék a world tour programba, semmin nem lepődnék meg.
Mondjuk a nyeregorr túlér garantáltan a középcsapágyon, de a többi bringa között még ez a legországútibb.
Azért veszedelmes, hogy mi miken nyafogunk, a világ túlfelén pedig ez valsz egy manő masinának számít. Tekered, gurul, élmény, süt a Nap...
A profi cipőjét láttad? Nekem az a legdurvább benne. :smile53:
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.01.30., vas. 16:37
Ez önmagáért beszél ;peace;
https://fb.watch/aSqx90AQKx/
Mondjuk az a nem vízszintes,hanem előre lejtő hát nem piskóta. Ezt nem sok versenyző csinálná utána. Ezt a csókát ha beemelnék a world tour programba, semmin nem lepődnék meg.
Mondjuk a nyeregorr túlér garantáltan a középcsapágyon, de a többi bringa között még ez a legországútibb.
Azért veszedelmes, hogy mi miken nyafogunk, a világ túlfelén pedig ez valsz egy manő masinának számít. Tekered, gurul, élmény, süt a Nap...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ez önmagáért beszél ;peace;
https://fb.watch/aSqx90AQKx/

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5157
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3133

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2022.01.30., vas. 15:25
AAttila írta:
2022.01.30., vas. 15:20
revox írta:
2022.01.30., vas. 14:57


Aki teker, annak nincs ideje agyalni :D
Hát eddig januárban van 40 órám 1042kili. A maival elérem az 1100-t.
(De persze van itt Valaki, győri illetőségű srác, aki már bőven lehagyott :D )
Azt néztem, a görgőn kb avg 5 km/h-val kevesebbet megyek ugyanannyi időre, így ha szinte mindig kint tekernék,akkor a kilim is több lenne. De ezt már elengedtem. Ahogy az edzőm is szokta mondani, nem a km számít,hanem a nyeregben töltött idő és az elvégzett munka(KJ)
Kb 40 órát, de lehet inkább 80-at kutattam a neten alaktrészért :kapdelm:
Volt haszna mindkettőnkének ;peace;

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2022.01.30., vas. 15:20
revox írta:
2022.01.30., vas. 14:57
AAttila írta:
2022.01.30., vas. 14:43


31_1_21.gif mindig van/lesz mit újragondolni ;peace;
Aki teker, annak nincs ideje agyalni :D
Hát eddig januárban van 40 órám 1042kili. A maival elérem az 1100-t.
(De persze van itt Valaki, győri illetőségű srác, aki már bőven lehagyott :D )
Azt néztem, a görgőn kb avg 5 km/h-val kevesebbet megyek ugyanannyi időre, így ha szinte mindig kint tekernék,akkor a kilim is több lenne. De ezt már elengedtem. Ahogy az edzőm is szokta mondani, nem a km számít,hanem a nyeregben töltött idő és az elvégzett munka(KJ)
Kb 40 órát, de lehet inkább 80-at kutattam a neten alaktrészért :kapdelm:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”