AAttila írta: ↑2022.01.30., vas. 13:23
Annyi van ha tekerek,csend van. Ha kiállok,akkor a kerék beleér a fékbe. De elég ha csak elengedem az egyik kezemmel a kormányt, már akkor is besúrol az első. Ha 2 kézzel fogom, akkor hangtalan. Lehet picit kottyan a kerék és ha van rajta nyomás(testsúly), akkor nem mozdul ki, de amint levestem róla a terhelést, van egy pici "játéka".
Nekem is volt ilyen... Tarmacon is, Dogmán is... szervíz után... Ugye mi azért nehezebbek vagyunk egy átlag bringásnál és túl szűkre illeszkedő fékbetétek bizonyos terheléseknél beleérnek... hiába jó a kerék, jók a csapágyak, direkt mountos a fék felfogatás, akkor is ott van. Mondjuk nekem ez nem sokáig tart, mert én eleve azt szeretem, ha modulárisabban adagolható a fékerő és hosszabb úton jár a kar. Szóval én eleve úgy állítom be magamnak, hogy nagyobb hézagot hagyok, így nem az van, hogy egy kis mozdulatra is satuzok, hanem finoman is tudom adagolni a fékerőt, és csak teljes behúzásra blokkol a kerék kb. Így megvan az az előny is, hogy a kicsit nagyobb hézag miatt sprinteknél sem ér bele a fékpofa a felnibe. Szerintem engedj ki kicsit a fékbowden feszítőn, aztán nézd meg. Valamint azt is esetleg, hogy a jobb és baloldalt szimmetrikus marad-e ha behúzod és visszaengeded a féket. Ha nem, akkor első körben a féktest pozícióján állíts. Ha nem ott a probléma, akkor marad a nagyobb hézag. Jobb lesz az, ha megszokod majd fékezésnél is
AAttila írta: ↑2022.01.30., vas. 13:55
Lehet természetes ez a kis játéka,csak nekem szűkre van állítva a fék. Már kb a felénél blokkol(de lehet hamarabb)
Szerk... meg is van a "hiba"! Engedj ki kicsit a bowdenfeszítőből!