Re: Kerékpározás
Elküldve: 2023.09.24., vas. 11:33
Az időjárásra tekintettel visszaléptem a zalakarosi versenytől. Az eső plusz 50-es szél kombinàciója elriasztott. Fotelbringàs lettem.
Ez majdnem Mátraháza-Kékestető szakasz. Az egy picit meredekebb. De csak éppenhogy.asebestyen írta: ↑2023.09.22., pén. 13:37Csősz.jpgst81 írta: ↑2023.09.22., pén. 13:23Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
Meg érdemes megnézni a Várpalotától (tési út)-Csőszpuszta előtt szakaszt is...
Elnézést, most néztem meg pontosan, nem ez az az útvonal. Ez valószínűleg erdei út lehet. A rendes emelkedő ott kezdődik, hogy Szápár után bekanyarodva a tési útra van egy elágazás ahol Jásd felé lehet elkanyarodni. Ott egyenesen kell tovább menni Tés irányába és az emelkedő talán 100 méterrel Csőszpuszta előtt ér véget. Nekem csak egy Geo tracker nevü ingyenes androidos programom van, azon 260 méterről 496 méterre megy fel 3,5 km alatt.
Erre eszembejutott még egy dolog. vagyis a dolog...AAttila írta: ↑2023.09.22., pén. 12:12Amikor csapatban tekerünk, szoktuk mutatni az úthibákat,stb Egyesek már annyira túlzásba viszik,hogy szinte folyamatosan lóbálják a kezüket simán veszít az ember. Ritmust,lendületet....bárki kipróbálhatja,megfigyelheti,ha elengeded a kormányt és jelzel a mögötted jövöknek,lelassulsz.
Megyek egy 4h endurance-t a kedvedért, Revi. Nemsokára indulok.revox írta: ↑2023.09.22., pén. 13:40rámegy, mi?! nyomjad apám... néztem, nekünk kicsit messze vanasebestyen írta: ↑2023.09.22., pén. 13:37Csősz.jpgst81 írta: ↑2023.09.22., pén. 13:23
Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
Meg érdemes megnézni a Várpalotától (tési út)-Csőszpuszta előtt szakaszt is...
rámegy, mi?! nyomjad apám... néztem, nekünk kicsit messze vanasebestyen írta: ↑2023.09.22., pén. 13:37Csősz.jpgst81 írta: ↑2023.09.22., pén. 13:23Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
Meg érdemes megnézni a Várpalotától (tési út)-Csőszpuszta előtt szakaszt is...
st81 írta: ↑2023.09.22., pén. 13:23Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
Meg érdemes megnézni a Várpalotától (tési út)-Csőszpuszta előtt szakaszt is...
ez aszfalt? mert a KOM-gazda montis fotókat tesz fel.st81 írta: ↑2023.09.22., pén. 13:23Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
Meg érdemes megnézni a Várpalotától (tési út)-Csőszpuszta előtt szakaszt is...
Igen, ő az az aranyos! A szápári elágazástól a tési elágazásig 20 percig tartott az út. Tésről visszafelé a Jásdi elág és Szápár között is van egy domb, de az már csak olyan 4-5% lehet talán...
ez fini lehet, megkerestem
megérkeztünkpärt írta: ↑2023.09.22., pén. 12:29Egyébként ezeknek a TL külsőknek az oldalfala szerintem még a sima clincher+latex kombónál is vastagabb, de legalábbis összevethetőek, ami elméletben hasonló vesztegséget feltételez. Esetleg a külső és belső közti súrlódás vihet el valamennyit, de nem hiszem, hogy ott lehetséges túl nagy mozgás.
nyilván. elsőnek azt szoktam mondani, nem kell mutatni, látom én aki nem veszi a lapot elsőre, annak később már csak annyit mondok, a kormányt fogjad, majd én látomAAttila írta: ↑2023.09.22., pén. 12:12Amikor csapatban tekerünk, szoktuk mutatni az úthibákat,stb Egyesek már annyira túlzásba viszik,hogy szinte folyamatosan lóbálják a kezüket simán veszít az ember. Ritmust,lendületet....bárki kipróbálhatja,megfigyelheti,ha elengeded a kormányt és jelzel a mögötted jövöknek,lelassulsz. Legalábbis annyira,hogy vissza kell rúgni a gépet nagyobb wattal. Ez edzésen még hagyján, de versenyen már kaptunk ezért "lebaxást edzőtől és "komolyabb versenyző" csapattárstól (P. Csabi, K. Csabi) hogy ne a kezünket lóbáljuk,hanem haladjunk folyamatosan. Persze, ha olyan nagy mondjuk egy kátyú,hogy felütheti a felnit és nem kerülhető,ugratható, az más. De mi a faxnak mutogatunk vasúti átjárót,fekvőrendőrt,úgyis látja mindenki.revox írta: ↑2023.09.22., pén. 11:41akinek a kulacs is számít:
https://www.aero-coach.co.uk/water-bottle-testing
a kulaccsal való bajlódás ritmusvesztéssel jár,
Én kb. 30ml-t raktam kerekenként, úgy néz ki, hogy elégséges a tömítés. A túl kevés lötty nyilván egy komolyabb lyuk esetén üthet vissza, mert ott lehet, hogy nem lesz elég a kiáramló cucc a tömítéshez.revox írta: ↑2023.09.22., pén. 10:52nekem a héten nem megy a meló, olvasgatok. a tegnap talál oldalon érdekes ufojelenségeket boncolgatnak- most épp a tömítőfölyadékokat olvasgtaom. bár sose használtam defektjavítót, mint érdekesség el lehet olvasni. Nyilván lesz hatása a gördülési ellenállásra (azt már régebben is lehetett hallani,hogy a protour minimálisat tesz csak bele), de itt a leírás végén van egy -Partnak biztos- érdekes megjegyzés:
Tubeless tyres use sealant to create an airtight seal and allow inflation, whereas clincher tyres use inner tubes. The speed of a tyre depends on its construction, not just on whether it is tubeless or clincher. This means that a slow tubeless tyre will have a higher rolling resistance than a fast clincher tyre, so each must be taken on their own merit. There is also overall no difference in rolling resistance between the same tyre set up tubeless with ~30ml of sealant, and using a latex tube.
nekem lövésem sincs, csak egy újabb, érdekes kijelentés, amihez nem vagyunk hozzászokva. Mondom, lövésem sincs, igaz e, tartózkodom a szavazástól, csak, mint érdekesség.... megyek, olvasom tovább, még csak itt járok én is
https://www.aero-coach.co.uk/tubeless-s ... resistance
Amikor csapatban tekerünk, szoktuk mutatni az úthibákat,stb Egyesek már annyira túlzásba viszik,hogy szinte folyamatosan lóbálják a kezüket simán veszít az ember. Ritmust,lendületet....bárki kipróbálhatja,megfigyelheti,ha elengeded a kormányt és jelzel a mögötted jövöknek,lelassulsz. Legalábbis annyira,hogy vissza kell rúgni a gépet nagyobb wattal. Ez edzésen még hagyján, de versenyen már kaptunk ezért "lebaxást edzőtől és "komolyabb versenyző" csapattárstól (P. Csabi, K. Csabi) hogy ne a kezünket lóbáljuk,hanem haladjunk folyamatosan. Persze, ha olyan nagy mondjuk egy kátyú,hogy felütheti a felnit és nem kerülhető,ugratható, az más. De mi a faxnak mutogatunk vasúti átjárót,fekvőrendőrt,úgyis látja mindenki.revox írta: ↑2023.09.22., pén. 11:41akinek a kulacs is számít:
https://www.aero-coach.co.uk/water-bottle-testing
a kulaccsal való bajlódás ritmusvesztéssel jár,
ja,kb ennyire saccoltam a kékesig. onnan meg, ha csak kirakod üresbe és egyet nem löksz a pedálon, szerintem akkor is legurul parádig a gép.
Kicsi lánynak a biciklista bácsik küldenek majd csokit, ha elengedi aput, bátyót egy napra.geza123 írta: ↑2023.09.21., csüt. 23:02Mennék szívesen de valószínűleg nem tudom megoldani azt a hétvégét. Sőt, még vinnék erősítést is magammal, ha lehet, a fiam is nagyon szívesen jönne, annyit hallott már ezekről a tekerésekről (és a W/kg mutatóban is mentene a család becsületén). :)revox írta: ↑2023.09.21., csüt. 20:33
az útvonal, gondolom a klasszik, parád, recsk, verpelét, abasár, mátraháza.vagy parád, galyatető, mátraháza?
eddig jó, csak még nem vagyunk sokan.
Sebi (+Zoli haver, majd vezet ) Géza, Lacee, Mechazseni? Szalonnak kicsit távol esik. Bocs. Mackó, nehogy kihagyjam Rotox kap felmentést, Redbulova?
kit hagytam ki?
Gianni!
Most, hogy nagyon pörgetem az agyamat, talán meg tudom oldani, csak az 5 éves kislányommal kell egyet alkudoznom. De ez csak előtte pár nappal lenne végleges, ha még lehet akkor is csatlakozni.
Ja, tőlem nem kell félteni a TRÓFEÁT, én továbbra is lassú vagyok felfelé (is), viszont cserébe bárhová felmegyek.