Gondolom, h lágyabbak egy picit, meg van a nyeregcsőnél az az isospeed megoldás is, de a GTR-től is lágyabb lenne?revox írta: ↑2021.01.05., kedd 22:41Nem esett nehezemre :) nincs kedvem melóznigianni321 írta: ↑2021.01.05., kedd 22:07Hú Revi, köszönöm ezt a sok energiát, amit itt hirtelen bele toltál!revox írta: ↑2021.01.05., kedd 21:34Ami nekem még fura, a Campa szett. Itthon az ikyet valsz(nem csak eut,minden hasonlóan árazott bicajt) ultegrával szerelnek/vesznek. Kérdéses lehet a forrása, előélete. Névről nem ugrik a srác, de lehet,ha látnám, meg tudom mondani, hogy ismerem e. A nyíregyieket azért jól ismerem, csak sok új van náluk is,akikkel már nem tekertem és a nevük így nem ragad meg, csak az arcuk. De Vini Zsoltinál biztos tudjuk csekkolni.![]()
Ha valami komolyabban alakulna, úgyis csörgetlek, nem úszod meg...![]()
Egyébként igen, van egy db 7mm-es hézagoló a kormánycsapágy és a stucni között.
Szerintem egyébként a GTR meg a 40-es karbonkerék után kis túlzással semmi nem tűnne lomhának, de nincs ezzel baj, én hangoltam ilyenre, mert ezt kívánták az "adottságaim". Másfelől meg nincs különösebb összehasonlítási alapom, milyen az, amikor mindenre harap a bringa és minden watt azonnal az aszfalton landol. Idénre az volt kitűzve, hogy a 60km menjen gond (brutál derékfájás és merevség nélkül) nélkül (70 lett belőle) jövőre, akarom mondani az idén 90-100km a terv.
Visszatérve a bringákra, ami még piszkálja az agyam, az valamelyik Trek, most így hirtelen meg nem mondom a nevét, az, amelyiket a Roubaix-re fejlesztettek.![]()
Vixont a roubaixre fejlesztett bringák lágyabbak kicsit, a az extrém xar út miatt. Bianchit láttam(nálunk egyik csókának van),amiben vanak villában csillapító betétek, az is elég ruganyos, de az még nem roubaix. Fene tudja... Isminek előtte c12 volt, ami matricás china kb, azt mondja, az azért gyorsabb. De Ő már master4 kategória és keresi a puhábbat.
Figyelem: a szabályzat 6.8.3.1 - es pontja alapján az adás vételi részen a "pü ment" és "válasz ment" jellegű hozzászólásokat törölni fogjuk, csakúgy mint a hely / posta adatok és ár nélkül feladott hirdetéseket.
Kerékpározás
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1896
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 516
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Re: Kerékpározás
Nem esett nehezemre :) nincs kedvem melóznigianni321 írta: ↑2021.01.05., kedd 22:07Hú Revi, köszönöm ezt a sok energiát, amit itt hirtelen bele toltál!revox írta: ↑2021.01.05., kedd 21:34Ami nekem még fura, a Campa szett. Itthon az ikyet valsz(nem csak eut,minden hasonlóan árazott bicajt) ultegrával szerelnek/vesznek. Kérdéses lehet a forrása, előélete. Névről nem ugrik a srác, de lehet,ha látnám, meg tudom mondani, hogy ismerem e. A nyíregyieket azért jól ismerem, csak sok új van náluk is,akikkel már nem tekertem és a nevük így nem ragad meg, csak az arcuk. De Vini Zsoltinál biztos tudjuk csekkolni.![]()
Ha valaki komolyabban alakulna, úgyis csörgetlek, nem úszod meg...![]()
Egyébként igen, van egy db 7mm-es hézagoló a kormánycsapágy és a stucni között.
Szerintem egyébként a GTR meg a 40-es karbonkerék után kis túlzással semmi nem tűnne lomhának, de nincs ezzel baj, én hangoltam ilyenre, mert ezt kívánták az "adottságaim". Másfelől meg nincs különösebb összehasonlítási alapom, milyen az, amikor mindenre harap a bringa és minden watt azonnal az aszfalton landol. Idénre az volt kitűzve, hogy a 60km menjen gond (brutál derékfájás és merevség nélkül) nélkül (70 lett belőle) jövőre, akarom mondani az idén 90-100km a terv.
Visszatérve a bringákra, ami még piszkálja az agyam, az valamelyik Trek, most így hirtelen meg nem mondom a nevét, az, amelyiket a Roubaix-re fejlesztettek.

Vixont a roubaixre fejlesztett bringák lágyabbak kicsit, a az extrém xar út miatt. Bianchit láttam(nálunk egyik csókának van),amiben vanak villában csillapító betétek, az is elég ruganyos, de az még nem roubaix. Fene tudja... Isminek előtte c12 volt, ami matricás china kb, azt mondja, az azért gyorsabb. De Ő már master4 kategória és keresi a puhábbat.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1896
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 516
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Hú Revi, köszönöm ezt a sok energiát, amit itt hirtelen bele toltál!revox írta: ↑2021.01.05., kedd 21:34Ami nekem még fura, a Campa szett. Itthon az ikyet valsz(nem csak eut,minden hasonlóan árazott bicajt) ultegrával szerelnek/vesznek. Kérdéses lehet a forrása, előélete. Névről nem ugrik a srác, de lehet,ha látnám, meg tudom mondani, hogy ismerem e. A nyíregyieket azért jól ismerem, csak sok új van náluk is,akikkel már nem tekertem és a nevük így nem ragad meg, csak az arcuk. De Vini Zsoltinál biztos tudjuk csekkolni.

Ha valaki komolyabban alakulna, úgyis csörgetlek, nem úszod meg...

Egyébként igen, van egy db 7mm-es hézagoló a kormánycsapágy és a stucni között.
Szerintem egyébként a GTR meg a 40-es karbonkerék után kis túlzással semmi nem tűnne lomhának, de nincs ezzel baj, én hangoltam ilyenre, mert ezt kívánták az "adottságaim". Másfelől meg nincs különösebb összehasonlítási alapom, milyen az, amikor mindenre harap a bringa és minden watt azonnal az aszfalton landol. Idénre az volt kitűzve, hogy a 60km menjen gond (brutál derékfájás és merevség nélkül) nélkül (70 lett belőle

Visszatérve a bringákra, ami még piszkálja az agyam, az valamelyik Trek, most így hirtelen meg nem mondom a nevét, az, amelyiket a Roubaix-re fejlesztettek.
Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Re: Kerékpározás
Rákerestem faceen. Born in 1967. Látszik, lóvé van, ez nem xirxar állapot lex. De közös ismerősök az ősbringások nyíregyről. Ha kell tudunk kérdezni,de valsz felesleges. Fejről, fene tudja. Lehet sisakban megismerném
masterben találkozhattunk,ha versenyzett, de ezek a civil fotók sokszor máshogy adják.

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ami nekem még fura, a Campa szett. Itthon az ikyet valsz(nem csak eut,minden hasonlóan árazott bicajt) ultegrával szerelnek/vesznek. Kérdéses lehet a forrása, előélete. Névről nem ugrik a srác, de lehet,ha látnám, meg tudom mondani, hogy ismerem e. A nyíregyieket azért jól ismerem, csak sok új van náluk is,akikkel már nem tekertem és a nevük így nem ragad meg, csak az arcuk. De Vini Zsoltinál biztos tudjuk csekkolni.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Hozzatok egyet,majd kipróbálom, oszt tolom a tuttit
Az látszik a geon, hogy merevre van hangolva (ha lomha, akkor valamit nagyon elbaxtak, amit még a kínaiak se tudnak elbaxni. Ilyen geoval és csőkeresztmetszetekkel nagyon lágy karbon (gyanta) kell, hogy ne legyen merev. Ezt nem gondolnám a Bianchiról, de sose tudni...
Vixont ; vegyük figyelembe,hogy Gianni Hszoboszló-Nagyhegyes-Hortobágy útvonalon bicajozgat,ami 1-sík, 2- igen jó az aszfalt. Az harmadlagos, hogy 25ös gummával szerelt karbonkereke van, ami csillapít. Ide nem olyan bicaj az optimális még hobbira se, mint a hegyekbe. Főleg a hazai hegyekre, a nem túl jó utakra.
Nincs messze, el lehet menni megnézni. Max 5 ezer benzin, ha nem jöttt be, de akkor nem bujkàl tovább a biciBogár
Nekem a geo gyanús inkább, hogy a derekának nem lex OK...

Az látszik a geon, hogy merevre van hangolva (ha lomha, akkor valamit nagyon elbaxtak, amit még a kínaiak se tudnak elbaxni. Ilyen geoval és csőkeresztmetszetekkel nagyon lágy karbon (gyanta) kell, hogy ne legyen merev. Ezt nem gondolnám a Bianchiról, de sose tudni...
Vixont ; vegyük figyelembe,hogy Gianni Hszoboszló-Nagyhegyes-Hortobágy útvonalon bicajozgat,ami 1-sík, 2- igen jó az aszfalt. Az harmadlagos, hogy 25ös gummával szerelt karbonkereke van, ami csillapít. Ide nem olyan bicaj az optimális még hobbira se, mint a hegyekbe. Főleg a hazai hegyekre, a nem túl jó utakra.
Nincs messze, el lehet menni megnézni. Max 5 ezer benzin, ha nem jöttt be, de akkor nem bujkàl tovább a biciBogár

Nekem a geo gyanús inkább, hogy a derekának nem lex OK...
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
igen, (Szalon és) én is ezt éreztem

egyébként a Sempre Pro volt a Bianci 2. sz., közvetlenül az Oltre alatti versenybringája (2012-3), de ha ráülsz, nem érzed sem a rossz értelemben vett merevséget (i.e. kényelmetlen), sem pedig a punnyadtságot


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
eggen, a reach mérete alapján inkább annak fele meg, de a fejcsöve kicsit rövidebb. az a sztori, amit itt már bogozgattunk, hogy ezt a Bianchi racing kategóriába sorolja és olyan is a geoja. abból a szempontból, hogy menynire kell ráhajolni a kormányra, ez a reach adat a fontos. nyilván,ahol nagyobb,ott előrébb van a kormány, hasalósabb. jelen esetben akkor 388 kontra 395, xal a Bianchi még hasalósabb így is. De itt van valami csalafintaság, mert a Bianchikon a reach adat minidg brutál nagy, ettől függetlenül normál méretstandard jó a felhasználónak. xal nem kell belőle senkinek 1-2 számmal kisebb.
a gtr kormánya van hézagolózva? mert itt kisebb a fejcső... mondjuk a stack adata is 3 centivel kisebb a bianchinak... szigorúbb gép :) a stack/reach minnél kisebb (vagy fordítva, R/S minnél nagyobb), a gép annál racsingosabb geo. Értelem szerint, ha nagyobb stack adathoz kisebb reach társus, szép lassan elérünk a normál utcai bicajhoz.
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1896
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 516
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
XL-es méret. Talán ez az:
- Csatolmányok
-
- geoChart_GTRSL.jpg (82.49 KiB) Megtekintve 283 alkalommal
Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Re: Kerékpározás
monnyuk ez Gianninál lehet nem előny a dereka miatt... bár, itt felénk én sose éreztem,hogy nagyon felütne az enyimé. bükki, xarabb utakon azért már húzom a féket, ha meg akarna gurulni

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Magicbike-ban néztem annak idején, amikor a vázat vettem. Nem próbáltam ki,de az eladó is azt mondta, ráz,mint a veszedelem. Azt nem említette,hogy ennek ellenére ne lenne merev,csak hogy ez nem kényelmes-,hanem versenybringa.
Re: Kerékpározás
egyébként tényleg ki kell próbálni. ránézésre a csőkeresztmetszet is rendben van. de sajna a punnyadásnak sok oka lehet, akár egy rossz lánc is. nálam is,egyelőre a pinarello elég messze van a meridától, lomhább, de annak látom az okát. bár, szerintem olyan gyors sose lesz, mint a reacto, cserébe vixont kényelmesebb. van az a xar út,ahol ez a difi a dogma fele billenti a mérleget (és abból jutott elég kishazánkba
)

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szalon írta: ↑2021.01.05., kedd 12:45Én próbáltam és abszolute egyetértek trane reakciójával: számomra nagyon nem jött be, úgy ráz szarrá és baromi kényelmetlen, hogy mégsem merev, hanem punnyadt... mintha rossz irányba merevítették volna, ott nyeklik, ahol nem kéne és ott merev ahol szintén nem kellene... pedig amúgy tetszene a kinézete! Javaslom a saját próbát! Sose lehet ám tudni![]()



avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez amennyire látszik, reach alapján inkább XL, felsőcső alapján L. de a reach beszédesebb adat. az mutatja meg,mennyire kell előrenyúlni a kormányért.


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Én próbáltam és abszolute egyetértek trane reakciójával: számomra nagyon nem jött be, úgy ráz szarrá és baromi kényelmetlen, hogy mégsem merev, hanem punnyadt... mintha rossz irányba merevítették volna, ott nyeklik, ahol nem kéne és ott merev ahol szintén nem kellene... pedig amúgy tetszene a kinézete! Javaslom a saját próbát! Sose lehet ám tudnirevox írta: ↑2021.01.05., kedd 12:37ez odabaxna a gtr-nek rendesen :) látszik a szögeken,hogy gyorsreagálású keró.gianni321 írta: ↑2021.01.05., kedd 11:31Miért? Nekem nagyon bejön.trane írta: ↑2021.01.02., szomb. 22:05erről a bringáról viszont, hiába Bianchi, ha kisebb lenne is, csak a Campa szet kellene> https://apro.bikemag.hu/apro/bianchi-ar ... s-11-50137
![]()
Egyébként ez kb. hány centis embernek lehet jó? 188 centi vagyok, sztem nekem ez pont határeset lehet.
ha bemásolod a két bicaj geotábláját, megszakértjük a méretkérdést. én most lusta vagyok keresni

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
560-as felsőcső, 395 reach mérettel fene tudja... lehet kicsi, vagy határon. a gtr mekkora?


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez odabaxna a gtr-nek rendesen :) látszik a szögeken,hogy gyorsreagálású keró.gianni321 írta: ↑2021.01.05., kedd 11:31Miért? Nekem nagyon bejön.trane írta: ↑2021.01.02., szomb. 22:05erről a bringáról viszont, hiába Bianchi, ha kisebb lenne is, csak a Campa szet kellene> https://apro.bikemag.hu/apro/bianchi-ar ... s-11-50137
![]()
Egyébként ez kb. hány centis embernek lehet jó? 188 centi vagyok, sztem nekem ez pont határeset lehet.
ha bemásolod a két bicaj geotábláját, megszakértjük a méretkérdést. én most lusta vagyok keresni
avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- gianni321
- V.I.P.
- Hozzászólások: 1896
- Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
- Értékelés: 516
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Kerékpározás
Miért? Nekem nagyon bejön.trane írta: ↑2021.01.02., szomb. 22:05erről a bringáról viszont, hiába Bianchi, ha kisebb lenne is, csak a Campa szet kellene> https://apro.bikemag.hu/apro/bianchi-ar ... s-11-50137

Egyébként ez kb. hány centis embernek lehet jó? 188 centi vagyok, sztem nekem ez pont határeset lehet.
Forrás: Lumin U1 Mini
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Dac: Naim dac
Erősítő: McIntosh MA7000
Hangfal: Focal Electra 1038 BE II
Hálózati kábelek: Wireworld Platinum Electra 7 és Silver Electra 7
Ic kábelek: Wireworld Gold Eclipse 7 RCA
Hangfal kábel: Wireworld Silver Eclipse 8
Re: Kerékpározás
ja. féket összenyomja, bowdent kiszedi és átrakja a másik karba. nekem a monti ilyen egyszerű. de pl a dogmának még nem volt lelekierőm nekiesni,de lehet nem is fogok. ott már be van tekerve az elektromos drót is, meg épp ez a félemem,amit írtál, hogy a bowden és a bowdenház sérül. a télibe új bowden kellet pl, a régit nem lehetett visszagyikolni, mert mire kibányásztam,csavarodott kicsit... végülis,outival általában mindkét féket húzni kell, meg satuzni egyábként se szoktam, csak csúsztatni.(ügyeljük a drága gumit

avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
mindenki ahhoz ragaszkodik,csak én hamarabb nyomtam a bmx-et, mint az országútit :) bár régen az outival normál kiszerelésben mentem, nem votl gondom. most sincs a dogmával (bár hegyen még nem próbáltam, síkon más,itt nem kell fékezni), de pl montival repültem be a bokorba, amikor kanyarban rá akartam csúsztatni ívre a seggét egy kis fékrásegítéssel


avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 8522
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 3848
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Akkor csak én vagyok ilyen gyepes... ragaszkodom ahhoz amit megszoktam x év alatt.

Jó zenék --> Philips CD600 --> Kenwood KR4200 --> Braun L730
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
- Vinkler
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 9496
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 3900
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Apósom így használja. Anno én is meglepődtem, de meg lehet szokni azt is.
Apple / Parasound / Pro-Ject / Diy ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 8522
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 3848
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Jogos, azt hittem csak a bowdenvezetésről beszélsz...
Jó zenék --> Philips CD600 --> Kenwood KR4200 --> Braun L730
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Jó zenék --> Marantz CD16 + Marantz ST72 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus
Jó zenék --> Panasonic SC-PMX70BEB, Panasonic SA-PM25
Mindezek különféle madzagokkal összekötve állványokon
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Online
Belegondoltam, ha az angolok körülnéznek, mostantól mást se fognak látni maguk körül, mint vámhatárokat.
Amúgy ilyen egy virtigli angol gép eleje. Ezen még egyszerű lenne a csere:
- pärt
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1098
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 845
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A mai, rejtett bowdenezésű, esetleg olajos tárcsafékes gépeknél azért nem ötperces munka. Bandázs letekerés, fékcső megcserélése,, légtelenítés, bowdennél áthúzás (ahol sérülhet a bowdenház belseje a lecsípett bowdenvégtől), vázban áthúzás. Úgy emlékszem, egyedül az angol törvény miatti pluszköltségekkel indokolták a kivonulást, de bőven benne lehet a Brexit is.revox írta: ↑2021.01.04., hétf. 14:04
márhogy, bal oldlaln van a hátsó bogden befűzve? nekem isreacton meg a montinn, meg a télin, de elfárdtam, a pinarello már normál állású, lusta voltam átfűzni... de még nem késő, csak itt össze van tekerve a fék a váltómadzaggal,aztán problémásabb
de,majd, ha átdrótozom Kondoval a váltót, lehet
![]()
![]()
bár ez elég sovány indok a Rose-tól.
Belegondoltam, ha az angolok körülnéznek, mostantól mást se fognak látni maguk körül, mint vámhatárokat.

Amúgy ilyen egy virtigli angol gép eleje. Ezen még egyszerű lenne a csere:
Re: Kerékpározás
az ilyenhez van egy jó szrotim. ha csak simán megmeled, leteszed, az a miami hopper. ha a komrány végét lenyomod az aszfaltig, az a MH kormánytámasszal. na, nekem sikerült megcsinálni a MH-t fejtámasszal
az első fék tartja a kereket elfrodulás ellen. osztálytársakkal találkoztunk az utácn és mondták,hogy "nyomjá mán egy majamihoppert". felfelé ágon voltam, már jó magasan, amikor eltört a fék tengelye




avantgardeAcoustic, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, Quad CDP, kondo KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt
halfnote.hu
halfnote.hu