A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük! viewtopic.php?f=100&t=199327
Tegnap mutattak be nalunk az uj mazda3-t. Nagyon is szep eloben. Csak elegge picike.
Minden modellváltasnál hangoztatják nagy lábter, csomagtartó, stb....
Mara egy katergóriatvsimán nőttek azvautók. Nézzük meg pl. az újabb Polokat, akkorák mint az első Golfok, de vehetjük a BMW-t is, vagy akármelyiket....Egy mostani Mazda 3-is mihez képest pici...
Persze nyugaton ezek 2. autók bevásárlásra, asszonynak elrohangálni, gyerkőcöket suliba vinni vannak. Ha utazik a család akkor meg előveyzik a nagy autót. Nálunk fonanciális dolgok miatt "családi" autók.
Egyedul a Mazda az ami szamomra szemet gyonyorkodteto
Az új 6-os tényleg szép (új az erős mert vagy 4 éves). Amikor bejöttek az első 6-ososk kb. 2000-es évek elején akkor is szépek volrak kívülről, de bwlül pl. a középkonzol... az alumínium utánzat akart lenni, de kb. olyan volt mintha a műanyagot kályhaezüsttel fújták volna le....
Japánok beĺvilága általában nem az enyém.
Azért ott is vannak üdírő kivételek.
Tegnap mutattak be nalunk az uj mazda3-t. Nagyon is szep eloben. Csak elegge picike. Igazi kis coupe jellegu 5ajtos. Az elso Leonra emlekeztet, hogy az is milyen fantasztikus volt, csak ott is a helykinalat amit felrotak neki. De azt is latni kell, hogy ezeket nem csaladi kombinak veszik. Arra ott van mondjuk a mazda6
Annyira azért ne csodálkozz, Franciákról beszélünk, sztem ezzel mindent elmondtam.
Itt most nem csak a Focalra gondolok, pl. kedvenc autós témánk Multipla vagy a Honda Jazz jól néz ki viszont a City... pedig csak a fara más!
Én arra gondoltam, nem akartam elkalandozni. Viszont ha már Honda, annyi bizonyos, h lelőnék ott pár dizájnert. Aki az Ufo-tól elkezdte a Civic-et módszeresen rondítani, annak bele tudnám verni a fejét pár ívbe. Számomra a legrondább autók közé tartózik. Mindig elcsodálkozom amikor meglátok egyet, h nem lát a szemétől az ember, vagy elég a név a kinézet harmadlagos? Idomtalan borzalomként tudom azonosítani. Idétlen széles, ehhez rövid lefelé mutató motorháztető. A hátulja túltesz az elején a kiálló lámpáival, amik mint egy kecskeszarv, bele lehet kapaszkodni. Belül liliputi. 19-re lapot húztak a legújabb még rondább, mint az előtte lévő. Minap láttam egy Type R-t, csak fogtam a fejem.
Mostanra javult a helyzet, de a Toyota-nál is elszúrták. Anno a Carina E egy gyönyörű autó volt mega Corolla is. Aztán ocsmány Corollak lettek meg az Avensis is kocka lett. Vagy akár a 2. Hiace....érthetetlen... Lexus sem az esetem mostanában..
Annyira azért ne csodálkozz, Franciákról beszélünk, sztem ezzel mindent elmondtam.
Itt most nem csak a Focalra gondolok, pl. kedvenc autós témánk Multipla vagy a Honda Jazz jól néz ki viszont a City... pedig csak a fara más!
Én arra gondoltam, nem akartam elkalandozni. Viszont ha már Honda, annyi bizonyos, h lelőnék ott pár dizájnert. Aki az Ufo-tól elkezdte a Civic-et módszeresen rondítani, annak bele tudnám verni a fejét pár ívbe. Számomra a legrondább autók közé tartózik. Mindig elcsodálkozom amikor meglátok egyet, h nem lát a szemétől az ember, vagy elég a név a kinézet harmadlagos? Idomtalan borzalomként tudom azonosítani. Idétlen széles, ehhez rövid lefelé mutató motorháztető. A hátulja túltesz az elején a kiálló lámpáival, amik mint egy kecskeszarv, bele lehet kapaszkodni. Belül liliputi. 19-re lapot húztak a legújabb még rondább, mint az előtte lévő. Minap láttam egy Type R-t, csak fogtam a fejem.
az en interpretaciomban: tökeallokáció :-) autovaltasok, hifire költés, ... nem kritika, csak mas szemszögböl nézés, nyilvan a Te informaciod a legtöbb. mindenki arra költi amit tud, amire akarja, de jo, ha az tudatos.
jo, persze megertem, hogy Tesla reszvenyhez kepest azok preferaltak
ilyen eseteket inkabb kritikaval illetek: valaki eldohanyoz napi 1 doboz cigit, de a gyerek osztalykirandulasara nem "tud" befizetni 5000 Ft-ot, ami több honap ota ismert.
Azért a Tesla részvény távolról sem szükséges kiadás. Egy portfólióban lehet helye egy ilyen kockázatos részvénynek, de messze nem a gyerek osztálykirándulása-kategória.
Az utóbbi idők Tesla-hírei alapján szerintem kezdik érezni a konkurencia jelenlétét, nem szívjóságból adják ám az árengedményt. Továbbra sem vennék részvényt, de ha az autójuk tényleg jó áron lesz, megfontolom majd :)
Arról nem is beszélve, hogy egy bizonyos összeg alatt nincs sok értelme részvényeket vásárolni.
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
az en interpretaciomban: tökeallokáció :-) autovaltasok, hifire költés, ... nem kritika, csak mas szemszögböl nézés, nyilvan a Te informaciod a legtöbb. mindenki arra költi amit tud, amire akarja, de jo, ha az tudatos.
jo, persze megertem, hogy Tesla reszvenyhez kepest azok preferaltak
ilyen eseteket inkabb kritikaval illetek: valaki eldohanyoz napi 1 doboz cigit, de a gyerek osztalykirandulasara nem "tud" befizetni 5000 Ft-ot, ami több honap ota ismert.
Azért a Tesla részvény távolról sem szükséges kiadás. Egy portfólióban lehet helye egy ilyen kockázatos részvénynek, de messze nem a gyerek osztálykirándulása-kategória.
Az utóbbi idők Tesla-hírei alapján szerintem kezdik érezni a konkurencia jelenlétét, nem szívjóságból adják ám az árengedményt. Továbbra sem vennék részvényt, de ha az autójuk tényleg jó áron lesz, megfontolom majd :)
az en interpretaciomban: tökeallokáció :-) autovaltasok, hifire költés, ... nem kritika, csak mas szemszögböl nézés, nyilvan a Te informaciod a legtöbb. mindenki arra költi amit tud, amire akarja, de jo, ha az tudatos.
jo, persze megertem, hogy Tesla reszvenyhez kepest azok preferaltak
ilyen eseteket inkabb kritikaval illetek: valaki eldohanyoz napi 1 doboz cigit, de a gyerek osztalykirandulasara nem "tud" befizetni 5000 Ft-ot, ami több honap ota ismert.
Egyetlen gyártó sem képes akkora darabszámban elektromos autót gyártani, mint a Tesla. Esetleg a Renault-Nissan.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a fejlesztésekkel olcsósított gyártási költségcsökkentést tovább adták a vevőknek, így olcsóbb lett egy sikermodell! Mert ugye a nagy gyártók akkor adnak olcsón, ha nem megy, vagy kiszórják a készletet. Arra, amit a Tesla csinált, szerintem még nem volt példa...
Ezeket szajkózom én is, és még nincs vége, mert további árcsökkenést szeretnének. Sokan szapulják Musk-ot, de nem igazán kaptam még hazugságon. Év elejére Modell3 ígért Európának úgy lett, árcsökkentést ígért, úgy lett. A gyártás felfuttatását ígérte, ez is meglett. Meg még sok minden más is. Az a nevetséges, h együttműködést szeretett volna pár nagyobb autógyártóval, de egyik sem volt hajlandó rá. Ezt is érdemes átolvasni, mert bizony van benne igazság.
Egyetlen gyártó sem képes akkora darabszámban elektromos autót gyártani, mint a Tesla. Esetleg a Renault-Nissan.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a fejlesztésekkel olcsósított gyártási költségcsökkentést tovább adták a vevőknek, így olcsóbb lett egy sikermodell! Mert ugye a nagy gyártók akkor adnak olcsón, ha nem megy, vagy kiszórják a készletet. Arra, amit a Tesla csinált, szerintem még nem volt példa...
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
A tények, egy érdekes, ameddig a Teslát szétcincálták, h nem tud annyi autó gyártani amennyi kéne. Addig a több gyártónál hálál csendben veszi mindenki tudomásul, h nem tudnak annyit gyártani amennyi kéne. Érdekes mindenesetre, nem hisztizik a szaksajtó, és a sirató asszonyok is csendben vannak.
Azért valljuk be, erősen érezhető volt, h mennyire szerették volna elföldelni a céget. Musk-ot keresztre feszítették, mert manipulálta álhírekkel a tőzsdei dolgaikat. Viszont senkit nem feszítettek keresztre azok közül akik különböző tőzsdei támadásokat indítottak a cég ellen. Illetve azokat sem akik a médiát használva járatták lefelé folyamatosan a céget, szintén hatással a tőzsdére.
A tények, egy érdekes, ameddig a Teslát szétcincálták, h nem tud annyi autó gyártani amennyi kéne. Addig a több gyártónál hálál csendben veszi mindenki tudomásul, h nem tudnak annyit gyártani amennyi kéne. Érdekes mindenesetre, nem hisztizik a szaksajtó, és a sirató asszonyok is csendben vannak.
A tények, egy érdekes, ameddig a Teslát szétcincálták, h nem tud annyi autó gyártani amennyi kéne. Addig a több gyártónál hálál csendben veszi mindenki tudomásul, h nem tudnak annyit gyártani amennyi kéne. Érdekes mindenesetre, nem hisztizik a szaksajtó, és a sirató asszonyok is csendben vannak.
Ebben sincs egeszeben igazad. Lokalisan ahogy te is elimerted a nagyvarosok oriasi terheles alatt allnak. Sokfele tenyezore szet lehet szedni a szennyezest. Annyi biztos, ahol sok ember el, ott sok az auto es a kipuffogas is. Lassan elhetetlenek lesznek a varosok, ez nem maradhat igy.
Vettek egy kondi gyárat is, szóval turbózgatni fogják az akkukat, meg a kocsikat. Vannak ötletek még a tarsolyban, és ami lényeg, képesek nagy darabszámban elektromos autót előállítani. Erre most nem igazán képes senki. Még az alvó óriások sem. A globális környezetvédelemben is hatékonyabb az egész ipar, mint a hagyományos. Teljesen úgy csinálunk mintha a hagyományos nem gyárakban készülne, és nem energiával. A rengeteg olajelégetést, meg szennyezést ne is említsük. Hol van még a rengeteg gumitömlő, és az egyéb anyagok ami egy hagyományoshoz szűkséges, de az elektromoshoz nem.
Majd az idő megválaszolja. 10 éve a dízel pápák azt bizonygatták, hogy a világ CO2 mérlegét a benzinesek tapossák halálba. Mindeközben a személyautók a globális CO2 kibocsátás töredékéért felelősek...