Kérjük a Fórum szabályzatban foglaltak betartását, és különösen a kötelezően megadandó adatokra való odafigyelést az Adás-vétel al-Fórumban!

Autós topik autósoknak

Avatar
MoBBo
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1606
Csatlakozott: 2003.03.06., csüt. 09:38
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: MoBBo » 2005.12.22., csüt. 00:07


Mellesleg az Audi quattro hajtása jelentősen elmarad a Subaru Imprezza WRX STi-ben, vagy a Mitsubishi EVO-ban alkalmazott 4WD-től. A két japó sokkal semlegesebben veszi a kanyarokat, mint a quattro Audik. Az Audi quattro rendszre inkább szól a biztonságról, mint a vezetési élményről.

en mindharom emlitettel alapos ismerettsegben vagyok es amit irsz az igaz


de az audi quattro meg mindig jobb valasztas, mint barmilyen mas elso vagy hatso kerek meghajtasu auto a kategoriabol (ha csak a hajtaslancban gondolkodunk)


 


a vezetesi elmenyt pedig nyugodtan elfelejtheted az sti es az evo kategoriaju autokon kivul, valami van de messze nem mondanam ra, hogy "vezetesi elmeny"


 


mas szempontok szerint viszont nagyon jo autok vannak ott is


o v e r p o w e r e d


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 23:26


VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.

Te vagy 100-ból az 1 :smile32:




Mellesleg az Audi quattro hajtása jelentősen elmarad a Subaru Imprezza WRX STi-ben, vagy a Mitsubishi EVO-ban alkalmazott 4WD-től. A két japó sokkal semlegesebben veszi a kanyarokat, mint a quattro Audik. Az Audi quattro rendszre inkább szól a biztonságról, mint a vezetési élményről.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny » 2005.12.21., szer. 23:15


VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.

Te vagy 100-ból az 1 :box:


 


Lóeró/Nm esetén M-es Bömösökről és RS4-ről volt szó ami inkább 4-500 LE, mint 2-300, de a 3.-at némi túlzásnak is szántam :huh:


 


Egyébként meg a 22 éves Skoda 120L-ünk is hátsókerekes :smile32:



TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


audi-userbar.jpg



Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 22:37


Az sem mellékes hogy a többszáz lóerőt és Nm-t sokkal jobban át lehet vinni az útra 4 mint 2 kerékkel. A kettő még 3.-ban is elpörög :huh:

 




Tudod te, hogy mekkora teljesítmény kell ahhoz, hogy száraz aszfalton hármasban elpörögjön a hátsó kerék? Abban biztos lehetsz, hogy 2-300 lóerő édeskevés hozzá. Az ennél nagyobb teljesítményű kocsik pedig már általában elég széles gumihengereken gördülnek, sperdifivel, no meg a már korábban említett elektronikus kütyükkel ( TSC, ESP stb. ). Persze az igazi móka akkor kezdődik, ha ezeket kikapcsoljuk. Ezt viszont csak az tegye meg, aki tényleg tud is vezetni. A többieknek ott a 4WD :smile32:


 


Azt kevesen tudják az összkerék meghajtásról, hogy egyrészt jelentősen növeli az autó tömegét, másrészt sokkal nagyobb ellenállást fejt ki, ezáltal nagyon sokat felemészt a motor erejéből. A főtengelyen megadott teljesítmény adat egy dolog, viszont a lényeg az, hogy mennyi marad ebből a teljesítményből, mire az útra visszük. És itt jön a nagy megdöbbenés, ha két, papíron azonos teljesítményű autóval ráállunk egy fékpadra, és megmérjük a teljesítményüket a kerekeken. Az összkerekes autónál sokkal nagyobb lesz az eltérés, természetesen negatív irányba, mint egy hátsó, vagy akár első kerekes gépnél a főtengelyen mért teljesítmény adatokhoz képest. Mindemellett az összkerekes autók nagyobb ellenállást kifejtő hajtáslánca természetesen a fogyasztást is növeli. Ezek a legfőbb okai annak, hogy gyakorlatilag sehol nem használják az összkerék meghajtást a versenysportban ( kivéve rally és társai ), no meg a korábban említett hajtási befolyások, és az alulkormányzottságra való hajlam.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 22:14


Első/hátsó/összkerék téma esetén aki próbálta már szintén a Quattrora szavaz :smile32:



VW-Audi értékesítőként volt alkalmam kipróbálni egy párat, és bizton állíthatom, nem a quattro-ra szavazok.


 


Én ugyanis pont fordítva látom: ha egyszer valaki egy húzos kanyarban az apexen kemény gázt ad egy hátsó kerekes autóban, és megtapasztalja, hogy milyen az, amikor a kocsi nem akarja kitépni a kezéből a kormányt, és nem kezdi el tolni az orrát a külső kanyarív felé, annak többé nem kell 4WD meg FWD. Persze a legtöbben nem mernek kanyarban gázt adni, sokkal jobban szeretik akkor nyomni a pedált, ha egyenes az út. Az biztos, hogy egy összkerekes kocsival valóban nagyon látványosan lehet kilőni a zöld lámpánál, csakhogy az autóvezetés a kanyarnál kezdődik :huh:


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 22:05


Háát azért egy jókis biturbó V8 szerintem jobb mint a szívó :box:

Akiknek a jó öreg 2.3T-s Óódijuk van főként Audi 200, S2/S4/S6 azok általában azon a véleményen vannak hogy a szívó motor az szívás  :smile32:




A szívó motor teljesítmény leadása sokkal egyenletesebb, a reakciói közvetlenebbek, gyorsabbak, mint a turbó feltöltéses motoroké. Emellett a motor leállítása előtt nem kell vele perceket várni, hogy lehüljön a turbó, miután keményen megküldted a gépet. ;)


 


Ettől függetlenül az általad említett öthengeres Audi motor valóban a cég egyik legjobb benzin motorja, ez kétségtelen. De gondolom az azért nem véletlen, hogy az RS4 már szívómotort kapott, és hát az eddigi tesztek alapján nem tűnik "szívásnak" :huh:


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1337
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 121

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I » 2005.12.21., szer. 21:53


Na és az aktuális kérdés: A téligumikat felraktátok -e már? (Vagy esetleg nincs. :smile19: )

3 hét - 1 hónapja vannak fent, nem tudom pontosan. És Kléber. De a nyári gumit jobban szeretem :smile32:


AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE65MU6102 / AQ Chocolate; Hangfal: B&W 604 S3 / Rocket33; B&W LCR600 S3 / AQ Rocket88; B&W 601 S3; Sub: Velodyne CHT-10Q / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian » 2005.12.21., szer. 21:32

ehh, a téligumiról jut eszembe: táligumi levételnél lettem csak rá figyelmes, hogy a rendes nyári gumi az "szárazgumi", tehát nincs esőkivezető csatornája :smile32: , mondjuk a nevében is benne van a sport (continental sport) :huh:


Avatar
SchJohny
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 352
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 10:14
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: SchJohny » 2005.12.21., szer. 21:10


Az új RS4 viszont állítólag már egész jó, hatalmas előrelépés az elődjéhez képest. Ennél már 40:60 a teljesítmény megoszlás aránya a hátsó tengely javára. Még egy kicsit fejlődik az Audi, és elkészíti a hátsó kerék meghajtású RS4-et - az lesz az igazi! :box: ( azt minden estre már felismerték, hogy a pörgős szívó motor az igazi, nem a turbo :D )

Háát azért egy jókis biturbó V8 szerintem jobb mint a szívó ;)


Akiknek a jó öreg 2.3T-s Óódijuk van főként Audi 200, S2/S4/S6 azok általában azon a véleményen vannak hogy a szívó motor az szívás :huh:


Persze ez alacsonyabb ccm turbó vs. V8 szívó esetén már lehet hogy nem áll fenn annyira.


 


Első/hátsó/összkerék téma esetén aki próbálta már szintén a Quattrora szavaz :smile32:


Az sem mellékes hogy a többszáz lóerőt és Nm-t sokkal jobban át lehet vinni az útra 4 mint 2 kerékkel. A kettő még 3.-ban is elpörög :D


 


Téligumi: kb 1hónapja van fent és Dayton, ami vmi Bridgestone leány...



TV: Panasonic TX-32PS11P, DVD: ONKYO DV-SP500 , VHS: Panasonic NV-FJ612, Erősítő: ONKYO TX-DS 494, Hangfalak: Jamo E430, E4CEN, E4SUR, E4SUB.4; PC: ASUS P4P800Deluxe -- P4 2.8/800 -- 2x512/400DDR.


audi-userbar.jpg



Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3640
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami » 2005.12.21., szer. 20:12


Na és az aktuális kérdés: A téligumikat felraktátok -e már? (Vagy esetleg nincs. :smile19: )

- 3 hete fennvan UG6-osak.


T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 16:50


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.

Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.



Valami miatt a nemzetközi autós újságírók mégis az M-es BMW-ket istenítik. :smile32:


 


Az AMG Mercedeseknél ott kezdődik a probléma, hogy csak automata váltóval rendelhetőek, egy kicsit sem agilisak, és inkább autópályán gyorsak, mint hegyi szerpentinen. Az Audik szintén nehézkesek az M-es BMW-k mellett, a kormányuk érzéketlen, és az 50:50-es teljesítmény megoszlás miatt kanyarban veszettül alulkormányzottak. Az új RS4 viszont állítólag már egész jó, hatalmas előrelépés az elődjéhez képest. Ennél már 40:60 a teljesítmény megoszlás aránya a hátsó tengely javára. Még egy kicsit fejlődik az Audi, és elkészíti a hátsó kerék meghajtású RS4-et - az lesz az igazi! :huh: ( azt minden estre már felismerték, hogy a pörgős szívó motor az igazi, nem a turbo :box: )


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian » 2005.12.21., szer. 16:31


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.

Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.



sőt! az rs4-es audi még négykerekes is... :huh::smile32:



Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen » 2005.12.21., szer. 16:29


Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.

Szó se róla, így van. De ugyanez igaz az AMG C Mercire és az RS4-es Audira is.


"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 16:25


Ha már összkerék meghajtás, akkor azt úgy kell csinálni, mint ahogyan a Porsche teszi a 911 esetében: alapból a hajtás 5%-a jut az első kerekekre, 95% a hátsókra. Ez 40/60-ra módosulhat különösen csúszos útkörülmények között. De azért a csúcsmodelljeibe a Porsche sem teszi be a 4WD-t: GT2, GT3, Carrera GT - mind hátsó kerék meghajtású.  :smile32:

Hátsókerekes Porschét vezetni álom. De komolyan. Mondjuk nem a 65 milliós GT2-est vezettem, hanem egy "mezei" 911-est, de leírhatatlan. Talán ezért is nem értem a BMW-től elájulókat.



Na jó, de azt azért ne felejtsd el, hogy az alap, 325 LE-s 911 és a 343 LE-s M3-as BMW között kb. 10 millió Ft a különbség, a BMW javára :huh:


 


A két autó amúgy sem egy kategória. A 911 egy ízig-vérig sportkocsi, annak lett kitalálva, a praktikum nála nem igazán szempont ( 2 személyes, gyakorlatilag nincs csomagtere stb. ). Az M-es BMW-k ezzel szemben teljes értékű sport limuzinok, kiváló mindennapos használhatósággal.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian » 2005.12.21., szer. 16:16


(csakhogy hátsókerákellenességem fokozzam: olyan 10 éve télen éccsanyám a 840ci hátsókerék meghajtásának köszönhetően görbítette meg az elejét :huh: )

Mint korábban említettem, hátsó kerekest, főleg ekkora teljesítménnyel, tudni kell vezetni. Szvsz nem éppen nőknek való kocsi.



ehm, még szerencse hogy az anyám nem tartozik a béna nő vezetők táborába. sok férfi tanulhatna tőle! :smile32:



Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen » 2005.12.21., szer. 16:11


Ha már összkerék meghajtás, akkor azt úgy kell csinálni, mint ahogyan a Porsche teszi a 911 esetében: alapból a hajtás 5%-a jut az első kerekekre, 95% a hátsókra. Ez 40/60-ra módosulhat különösen csúszos útkörülmények között. De azért a csúcsmodelljeibe a Porsche sem teszi be a 4WD-t: GT2, GT3, Carrera GT - mind hátsó kerék meghajtású. :smile32:

Hátsókerekes Porschét vezetni álom. De komolyan. Mondjuk nem a 65 milliós GT2-est vezettem, hanem egy "mezei" 911-est, de leírhatatlan. Talán ezért is nem értem a BMW-től elájulókat.


"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 15:37


(csakhogy hátsókerákellenességem fokozzam: olyan 10 éve télen éccsanyám a 840ci hátsókerék meghajtásának köszönhetően görbítette meg az elejét :smile32: )

Mint korábban említettem, hátsó kerekest, főleg ekkora teljesítménnyel, tudni kell vezetni. Szvsz nem éppen nőknek való kocsi.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 15:34

szerkesztve

"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 15:33


Ó, az emelkedők még mindig. Viszont az 'xi' jelzésű összekerekeseknek viszont már az sem. Egy BMW 330xi olyan szépen tol felfelé a Gábor Áron utcán, hogy öröm volt fogni a volánt.

hmm, az már kezd autószámba menni :box: :smile32:



Az összkerekes BMW-ből pont az hiányzik, ami naggyá tette a márkát: az agilitás, a pontos kormányzás és a sportos viselkedés. Asszem valamelyik régi BMW-s fejlesztőmérnöktől származik az alábbi mondás: "Aki képes hajtani a kormányzott kerekeket, az egyéb gazságokra is képes" :huh:


Az összkerekes BMW azon szűk rétegnek készült, aki BMW-t akar, de ragaszkodik a 4WD-hez. Csodálkoznék, ha az összes BMW értékesítés 5%-át elérné az X-es verziók aránya ;)


 


Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy a kemény terepen folyó rally versenyeken kívül miért nem használnak sehol a versenysportban összkerék meghajtást? Forma 1, GP 3, DTM, JGTC, FIA GT, Nascar, Indy500, - mind kivétel nélkül hátsó kerekes autókkal folyik. A WTCC-ben vannak még első kerekesek is, viszont ezek akkora hátrányban vannak a BMW-kel szemben, hogy ez utóbbi folyamatosan 50kg-os plussz súlyt cipel, hogy a többieknek is legyen esélye.


 


Ha már összkerék meghajtás, akkor azt úgy kell csinálni, mint ahogyan a Porsche teszi a 911 esetében: alapból a hajtás 5%-a jut az első kerekekre, 95% a hátsókra. Ez 40/60-ra módosulhat különösen csúszos útkörülmények között. De azért a csúcsmodelljeibe a Porsche sem teszi be a 4WD-t: GT2, GT3, Carrera GT - mind hátsó kerék meghajtású. :D


 


A hátsó kerék meghajtásnak azonban van egy aprócska problémája, tudniillik nem árt, ha a sofőr tud is vezetni, főleg akkor, ha teljesítmény is van a motorház alatt. Ezért aki csak ész nélkül nyomja a gázt, mint süket a csengőt, az valóban ne vegyen hátsókerekes autót ( habár ma már ez is csak részben igaz, bekapcsolt elektronikus segédeszközökkel már nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy valaki eldobjon egy BMW-t ).


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
Daemiaen
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1030
Csatlakozott: 2005.01.26., szer. 10:12
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Daemiaen » 2005.12.21., szer. 15:20


Ó, az emelkedők még mindig.

Hát, ezek szerint nem sokat közlekedsz BMW-vel behavazott emelkedőkön. :smile32:


Hátsókerekessel valóban nem.


"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."


Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian » 2005.12.21., szer. 15:18


Az ég világon semmi gondot nem jelent egy jó téligumival, nekem elhiheted. Annak idején atyám hátsó kerekes Opel Omegájával vontattunk fel egy behavazott emelkedőn egy első kerekes Passatot, mivel az nyári gumival képtelen volt felmászni. A téli gumival szerelt Omegának meg sem kottyant. Ezen kívül 7 évig volt a családban BMW, soha nem jelentett gondot a téli közlekedés, pedig minden évben megjárta az osztrák hegyeket is.

ehh :box:


kb öt éve ház előtti emelkedő (nem nagy emelkedő) jó havas és csúszós volt, atyám elsőkerekes audival simán beűllt udvarba, éccsanyám hátsókerekes bömösére azonban enyhén rákellett segíteni :smile32:


 


 


(csakhogy hátsókerákellenességem fokozzam: olyan 10 éve télen éccsanyám a 840ci hátsókerék meghajtásának köszönhetően görbítette meg az elejét :huh: )



Avatar
TheRussian
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2005.12.16., pén. 22:10
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: TheRussian » 2005.12.21., szer. 15:13


téligumi már lassan egy hónapja fent van (finn, nokia), jó meg szép, meg minden, de igazából a nyári gumit várom vissza már nagyon (continental)

Talán Nokian, nem? Fura lenne, ha telefonon gördülnél. :huh:



hopsz, egy n lemaradt :box:


 


mondjuk attól hogy telefonon még nem próbűlták, lehet az még jó is..... :smile32:



Avatar
Azuroo andrew
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Azuroo andrew » 2005.12.21., szer. 15:09

Az egyik totalcarban teszteltek egy 530D-t hóban, illetve a visegrádi emelkedőn; ott bekapcsolt elektronika mellet nem volt gond

Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...

Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán


Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic


Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st » 2005.12.21., szer. 15:05


Ne viccelj már, pont ez a lényeg, ettől olyan élvezetes vezetni!

 


Emiatt nem túrja az orrát kanyarokban, ill. emiatt nincsenek hajtási beolyások a volánon, ami sokkal pontosabb irányítást tesz lehetővé. Sokkal agilisabbak és komunikatívabbak, mint egy összkerekes Audi. A mai elktronikus segédeszközökkel ( kipörgésgátló, menetstabilizáló ) meg spéci téli gumikkal pedig már egyátalán nem jelent gondot egy BMW-nek, ha leesik a hó  :smile32:



Ó, az emelkedők még mindig.



Hát, ezek szerint nem sokat közlekedsz BMW-vel behavazott emelkedőkön. :huh:


 


Az ég világon semmi gondot nem jelent egy jó téligumival, nekem elhiheted. Annak idején atyám hátsó kerekes Opel Omegájával vontattunk fel egy behavazott emelkedőn egy első kerekes Passatot, mivel az nyári gumival képtelen volt felmászni. A téli gumival szerelt Omegának meg sem kottyant. Ezen kívül 7 évig volt a családban BMW, soha nem jelentett gondot a téli közlekedés, pedig minden évben megjárta az osztrák hegyeket is.


"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"


Avatar
Azuroo andrew
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Azuroo andrew » 2005.12.21., szer. 15:00


Na és az aktuális kérdés: A téligumikat felraktátok -e már? (Vagy esetleg nincs. :smile19: )

Igen már 3 hete megtörtént :smile32:


Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...

Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán


Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic


Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”