Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Persze. Az utastérfűtés komoly hőt von el a motorból. Régen a lepukkant Zsigulinknál hűtővízfelforrás ellen néha be kellett kapcsolni a fűtést és akkor lejjebb ment vagy 10 fokot a víz. Klassz volt! Kint volt 30 fok, bent 40.
120-as Skoda-nál én is ezt csináltam. Kell hozzá kondi. hogy bírja az ember!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Viszont az utastér fűtést nem kapcsolom be addig, amíg a mutató nem áll 90°-on. Addig menjen a meleg a motornak. Valószínű ez is hülye, támadható szokás, de úgy vettem észre, hogy ilyenkor a motor gyorsabban melegszik be...
Persze. Az utastérfűtés komoly hőt von el a motorból. Régen a lepukkant Zsigulinknál hűtővízfelforrás ellen néha be kellett kapcsolni a fűtést és akkor lejjebb ment vagy 10 fokot a víz. Klassz volt! Kint volt 30 fok, bent 40.

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1419
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 138
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


- nekem is par percig megy az udvaron allohelyben, addig az utaster is bemelegszik, gyereknek is jobb a meleg utaster
Nálunk itt a XIII. ker.-ben társasház lévén nincs lehetőség garázsra, tehát az utcán állok. Ha télen menni kell, akkor indítás, és megyek. Viszont úgy szoktam, hogy a cikkben van. 2500 fölé nem viszem a fordulatot, és kímélő üzemmód.
Azt nem tudtam, hogy a vízhőfok visszajelző mutató kamu lenne. Viszont az utastér fűtést nem kapcsolom be addig, amíg a mutató nem áll 90°-on. Addig menjen a meleg a motornak. Valószínű ez is hülye, támadható szokás, de úgy vettem észre, hogy ilyenkor a motor gyorsabban melegszik be, és ha bekapcsolom ilyenkor a fűtést, akkor az utasteret is gyorsabban fűti fel, mert ugye van már meleg amit befújjon.
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1419
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 138
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


És a legfontosabb a hűtőventillátora még araszolásnál +40C ban (klíma bekapcsolva ) soha nem kapcsolt be...
Lehet hogy elromlott Vagy nincs is benne
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Nekünk föld alatti garázs van, ott nem lehet járatni a motort, mert egyből bekapcsol a riasztó. Feljönni és kint járatni meg nincs kedvem. Viszont nagy előnye a zárt garázsnak, hogy a legnagyobb hidegben sincs 15 foknál hidegebb.
 
Nem egyszer találkozom parkolóhelyen melegítős autókkal, általában a környéken nem lehet megmaradni olyan bűzt tudnak okozni. Én csatlakoznék ahhoz az európai gyakorlathoz, hogy törvény büntesse. Az viszont szintén igaz, hogy a régi Ladák, Skodák el sem indultak hideg motorral, azokat muszáj volt melegíteni.

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »

- nekem is par percig megy az udvaron allohelyben, addig az utaster is bemelegszik, gyereknek is jobb a meleg utaster
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
RACPOWER
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2743
Csatlakozott: 2004.07.30., pén. 10:05
Értékelés: 228

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: RACPOWER »


Hát én sokáig Lada 1300 ast majd Lada Nivát hajtottam, ha azokat beindította az ember és azonnal el akart indult gázadás hatására még az autó visszafelé akart menni, és sokkal jobban meghálálta az 5-10 perces egyhelyben való melegítést és ráadásul kevesebet is evett.
Most Dévó lányos van 1.6 és ugyanazt a helyzetet vallom és meg is hálálja, próbáltam már vele elindulni azonnal szép lépésben és az is csak visszafelé akart jönni vagy éppen le akart állni.
Szóval én maradok a helyben melegítésnél.
Mondjuk hozzáteszem ebben a lanosban mióta nálam van új korától (1999) azóta csak Mobil 1(5W-50) olajat kapott semmi mást és szerintem ez sem utolsó szempont.
És még mai napig akár -25C hidegben is pöccre indul és ma is megfutja a 205-öt ha kell.
És a legfontosabb a hűtőventillátora még araszolásnál +40C ban (klíma bekapcsolva ) soha nem kapcsolt be szóval a hűtésével nincs gond de egy biztos nehezebben melegszik mint cimborám Renault Megane Classic 1.4 16V-je.

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Nem vagyok biztos benne, de momba talán te kérdezted télen még valamikor, hogy hogy is kell a motort bemelegíteni. Alapjáraton megvárni az ideálisat, vagy terheléssel üzemmeleggé tenni, hogy jó legyen.A válasz most jelent meg a totalcar oldalán:
 
Motor ideális bemelegítése

Kabátlopási ügybe keveredtem!
 
Még nem olvastam ezt a totalcar-os írást, de továbbra is tartom azt a véleményemet, hogy minél hamarabb érdemes elindulni. Amíg nem tudtam garázsban tartani az autót, nagy hidegben, indulás előtt kivittem a hajszárítót és az ment 5-10 percig.
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Nem vagyok biztos benne, de momba talán te kérdezted télen még valamikor, hogy hogy is kell a motort bemelegíteni. Alapjáraton megvárni az ideálisat, vagy terheléssel üzemmeleggé tenni, hogy jó legyen.
Én kérdeztem annak idején. Sokan azt írták akkor, hogy helyben melegítik a motort, de én is úgy tudtam, hogy ez nem jó megoldás.

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Ez gyári. Milyen keyboard?
"A vészindításhoz szükséges kód persze nem volt nálam, így hát BKV-val haza a kártyáért. Azzal már elindult szerencsére"
 
Milyen kód, hova ütöd be?

Jah! Pedállal kell bepötyögni egy 6 jegyű számot, ez kapcsolja ki az indításgátlót.

A fékpedállal vagy melyikkel?
Eddig azt hittem eléggé otthon vagyok autós témákban, de ilyet még nem hallottam!
 
Kiderült végül mi volt a baja?

Villog egy LED a műszerfalon. Amikor elégszer villan, meg kell nyomni a gázpedált. Majd így beadni a 6 számjegyet és utána bármilyen Alfa kulccsal elindul. Tudtommal más márkáknál, tipusoknál is van ilyen vészindítás, pl. a Passatnál.
 
Az eset után 2 napig művelte ezt, aztán elmúlt és már nem kéri a kódot. Ha huzamosabb ideig van benne a kulcs, állítólag elfogadja eredetinek. Biztos vagyok benne, hogy próbálkoztak vele a parkolóban.

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1419
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 138
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


Nem vagyok biztos benne, de momba talán te kérdezted télen még valamikor, hogy hogy is kell a motort bemelegíteni. Alapjáraton megvárni az ideálisat, vagy terheléssel üzemmeleggé tenni, hogy jó legyen.
A válasz most jelent meg a totalcar oldalán:
 
Motor ideális bemelegítése
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »

- biztos a bal pedalt jobb labbal nyomkodta
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Ez gyári. Milyen keyboard?
"A vészindításhoz szükséges kód persze nem volt nálam, így hát BKV-val haza a kártyáért. Azzal már elindult szerencsére"
 
Milyen kód, hova ütöd be?

Jah! Pedállal kell bepötyögni egy 6 jegyű számot, ez kapcsolja ki az indításgátlót.

A fékpedállal vagy melyikkel?
Eddig azt hittem eléggé otthon vagyok autós témákban, de ilyet még nem hallottam!
 
Kiderült végül mi volt a baja?
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Ez gyári. Milyen keyboard?
"A vészindításhoz szükséges kód persze nem volt nálam, így hát BKV-val haza a kártyáért. Azzal már elindult szerencsére"
 
Milyen kód, hova ütöd be?

Jah! Pedállal kell bepötyögni egy 6 jegyű számot, ez kapcsolja ki az indításgátlót.

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Ez gyári. Milyen keyboard?
"A vészindításhoz szükséges kód persze nem volt nálam, így hát BKV-val haza a kártyáért. Azzal már elindult szerencsére"
 
Milyen kód, hova ütöd be?
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


EZ igaz - de én arra gondoltam, hogy egy Jaguar rajongója vajon mit találna egy Volvóban alternatívának a következő autja megvásárolásakor
Persze ez igaz, minden márkának vannak elvakult rajongói, akik sose vennének mást. De ők általában kevesen vannak, hogy eltartsák az egész céget.
 
(Mondjuk nem tudom, hogy a Ford mért nem a Jaguart adta el az Aston helyett. Én inkább így tettem volna. A Renault pl. simán megvette volna. Ők már a Volvoért, Saabért is bejelentkeztek régebben..)

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Én két annyira eltérő járművet, mint a Jaguar és a Volvo, talán nem is tudnék mondani - még sztereotípia szintjén sem...
Pontosan arról van szó, hogy leginkább csak sztereotípia szintjén eltérőek. Pl. jelenlegi S-type és S80-as. Motorkínálat is kb hasonló, Volvonak 185 ló D5 dízel, S type 207ló 2.7D, Volvo 3.2sor6 238 ló, Jag 3.0V6 238 ló, stb soroljam?. Sőt ez a két autó ezen felül kb ugyanakkora, kb ugyanannyiba is kerül. Menettulajdonságaik között kb semmi különbség nincs, az S-type sem egy kimondotttan sportosra hangolt, az S80 sem.
Jó, van az Stype V8-ból egy R változat, ami a Volvonál nincs, de ez sem az az autó, amit BMW M5 meg Audi RS6 jellegű cuccok ellen lehet küldeni jószívvel.
 
No ezen felül bejön annyi differencia, hogy a Volvonak van egy skandináv&biztonságos stb imidzse, míg a Jaguar az angol elegancia stb. Kb ez az ami miatt ha egy parkolóban egymás mellett állnak akkor kb fel sem merül az egyszerű szemlélőben, hogy ugyanazt a piacot támadják.
De mondom, ez csak a felszín, mind a két kocsi a BMW&Audi&Merc trió ellen vonul hadba és az S80 a sikeresebb. Egyszerűen azért mert egy nagyon jó piacot talált a prémium autó keresők között, akik nem akarnak hivalkodni, csak egy kényelmes biztonságos autót szeretnének. Na most az Stype jelenleg nem igazán tud labdába rúgni, a hagyományos kényelem-elegancia vonalon nem jobb mint a Volvo, csak más, nem sportosabb, pedig piacszerzéshez a BMW-vel kéne vetekednie, ezen kívül még megbízhatatlanabb is, aminek a megbocsájtásához minimum iszonyú szépnek kéne lennie (lásd Alfa Romeo).
 
No mindez az én véleményem, de meglássátok szvsz erre a Jaguarnál is rájöttek. Az új S-type az már nem az S80-Emerci-A6 ellenfele lesz, hanem inkább az BMW 5 és CLS Merci vonalé. Az XK jól illik az új dizájnba az X-typeot törölni fogják, mert túl olcsó modell az új imidzshez. Az XJ helyett pedig kell valami, ami végre vhogy kinéz.

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Mindezek alapján biztos vagyok benne, hogy valamit babráltak a kocsikon, miközben a tulaj vásárolt. A kódot rádióhullámon olvassa ki a kocsi a kulcsból, tehát nem lehetetlen kívülről megzavarni. Attól tartok, ha éjszakára ottmarad a kocsi, bár nagyon nehezen nyitották volna ki, már nem az enyém lenne. 
Szerintem a legtöbb indításgátló nem rádiós. Ez valami utólagos? Minek hozzá keyboard?

Ez gyári. Milyen keyboard?

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Hát beszartak a Jaguar-tól, az biztos!
Van is miért!
Gondolom jön egy nagy váltás a Jaguar koncepciójában.

Ez már biztos!
Néhány hete láttam már egy selytelmes képet az 1-2 év múlva megjelenő új XJ-ről és nagyon hasonlított a C-XF-re.
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Mindezek alapján biztos vagyok benne, hogy valamit babráltak a kocsikon, miközben a tulaj vásárolt. A kódot rádióhullámon olvassa ki a kocsi a kulcsból, tehát nem lehetetlen kívülről megzavarni. Attól tartok, ha éjszakára ottmarad a kocsi, bár nagyon nehezen nyitották volna ki, már nem az enyém lenne.
Szerintem a legtöbb indításgátló nem rádiós. Ez valami utólagos? Minek hozzá keyboard?
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


Talán tanulságos történet:
 
A minap az óbudai Auchanban vásároltam, az autót az áruház parkolójában hagytam. Kb. 20 percet voltam bent. Bepakoltam, indulni akartam volna, de fura módon nem ment. Önindító teket, de a motor nem indul. Látom, hogy az indításgátló aktív, nem fogadja el a - több éve használt - kulcs kódját. Meglepődtem. Felhívtam a szerelőmet, aki szerint nem olyan ritka ez, biztosan valami érintkezési hiba. Hát jó, majd megnézi, de hogy vigyem oda a kocsit? A vészindításhoz szükséges kód persze nem volt nálam, így hát BKV-val haza a kártyáért. Azzal már elindult szerencsére és nem kellett otthagynom a kocsit éjszakára.
 
Namost, erre lehetne azt is mondani, hogy (ahogy sokan mondták is persze ) szar olasz cucc. De a fura a dologban az, hogy este 10kor, mikor visszamentem, az áruház már bezárt, mégis állt a parkolóban vagy 5 autó az enyémen kívül, köztük egy kollégámé is, aki - mint később kiderült - ugyanúgy járt, mint én. Feltűnő volt, mert éjszaka ott nem szokott egy kocsi sem állni.
 
Mindezek alapján biztos vagyok benne, hogy valamit babráltak a kocsikon, miközben a tulaj vásárolt. A kódot rádióhullámon olvassa ki a kocsi a kulcsból, tehát nem lehetetlen kívülről megzavarni. Attól tartok, ha éjszakára ottmarad a kocsi, bár nagyon nehezen nyitották volna ki, már nem az enyém lenne.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Hát beszartak a Jaguar-tól, az biztos!
Van is miért!
Gondolom jön egy nagy váltás a Jaguar koncepciójában. Eddig a potenciális Jag és Volvo vásárló között nem volt akkora különbség.. De úgy néz ki, hogy a Volvotól kiveszik a sportos R szériát, gondolom ezzel is helyet csinálva az "új" Jagnek. Arra számítok hogy minden modell sportos lesz, persze belül elegáns továbbra is. Ha ezt a vonalat jól csinálják, helyreállhat a cég.
Amúgyis, most, hogy nincs Aston Martin elvileg lesz egy gyorsabb modell az XKR felett, a DB9 "ellen".

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


A cápa visszatér?! http://www.topgear.com/content/news/stories/1783/
 
Bakker, ha ezt a vonalat fogják követni az új BMWk.. Nekem nagyon bejön!!

Az eleje Aston DBS finom koppintás
 
a valaga viszont nagyon bejött

Hát beszartak a Jaguar-tól, az biztos!

Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo X9S, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Declan.Delfino
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2006.02.17., pén. 17:20
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Declan.Delfino »


Tisztánlátás végett a VW konszern tagjai : Audi, Volkswagen, Porsche, Seat, Skoda, Harley-Davidson és a Porsche a tortából igen nagy szelettel rendelkezik. A magyarországi importőr is Porsche forgalmazással indított (Porsche Hungária Bp. Fáy u.) aztán szép lassan a teljes palettát felvette.
ok. a vw csoport tagjai: Volkswagen, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, SEAT, Skoda and Volkswagen Commercial Vehicles (forrás: vw web oldal)

Avatar
Luxor Audio
Otthon vagyok
Otthon vagyok
Hozzászólások: 15215
Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
Értékelés: 10366
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Luxor Audio »


A cápa visszatér?!
Nadonszép, különösen oldalról!
 
Számomra a BMW mindig is a sportautót jelentette, nem azt az öreges manageres feelinget, amit mostanában ráhúztak a márkára. Ez a modell végre egy igazi dög.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”