Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Az M5 motorja egy hihetetlenül kifinomult 5.0ás V10-es blokk. Igazi sportmotor, szívórendszerű, magas fordulaton jár. Akármennyire is nem hiszed, ez sokkalta több, mint a Mercedes AMG tuningos dolgai. Főleg, ha mint "csomagot" nézzük. Az AMG Mercik sokszor esetlenek, a nagy erő mint sem ér ugye, ha nem uralod. 
Ha szerinted marketing, én nem foglak meggyőzni az ellenkezőjéről...
... de azért itt egy kis ízelítő (M3 vs C63 AMG): http://www.youtube.com/watch?v=CCg5iMKAc0Y
Érdemes megfigyelni pl. a 7. perc környékén hogy próbálkozik foggal körömmel az amúgy közel 40 lóerővel (+10%) erősebb Mercedes, hogy tartsa a lépést.
 
Mielőtt rám sütitek, BMW mellett Audit és Mercedest is elfogadnék gond nélkül. De azért jobb ha tudjuk helyükön kezelni a dolgokat.

andix milyen kocsid van?

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Online
Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Ha te marketing terméknek hívod, az tedd a saját belátásod szerint, de elárulom nem az.
Azért hívom annak, mert szerintem nem jó semmire. De te is leírtad, hogy miért. Mi lenne a rendeltetésszerű használata egy super-sportautónak? Az hogy néha hétvégente kiviszed a pályára, meg esetleg autópályán azzal járkálsz, és persze villogni a haverok előtt(különben mindenki igazi versenyautót venne). De pályán annyira nem jó a Veyron, mert nehéz és a 400-at se tudod kiautózni belőle, mert 1 célegyenes nem elég neki a 400-ra, ahhoz extra hosszú egyenes kell. Akkor már jobb kompromisszum a pagani, vagy hasonló nem túl nehéz, viszonylag erős autó. Egyébként a Concorde-nak volt értelme, gyorsan el lehetett jutni a tengerentúlra, de a veyron-t csak a marketingesek találták ki, hogy kell az a 400kph bármi áron, persze ettől még a mérnökök jól dolgoztak, de maguktól ilyet nem találnak ki.
 
Egyébként el sem tudták adni amennyit terveztek. 300at terveztek, de már állítólag leállították a gyártást, mert csak 150et rendeltek. Enzo-ból meg el tudták adni a 400db-ot.

Online
Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


"Igazi sportmotor"
 
Na akkor tisztázzuk, mi a sportmotor szerintem. Szerintem a sportmotor az, amit nyugodt szívvel ki lehet vinni pályára és nyúzni és a lehetőségekhez képest kompromisszum mentes.
Egy sportmotor ott kezdődik, hogy szárazkarteres, hogy bírja a g-erőket, az M5 nem az. De nincs ezzel baj mondom, csak kezeljük helyén.
De ott az M3 motorja, aminek a hengerszöge, furata, lökete mind megegyezik az M5-ével, pedig az V8 és nyílván más lenne az optimális, de az volt, hát használják azt, ami mondom szintén nem baj, mert jó kis GT az M3.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Az M5 motorja egy hihetetlenül kifinomult 5.0ás V10-es blokk. Igazi sportmotor, szívórendszerű, magas fordulaton jár. Akármennyire is nem hiszed, ez sokkalta több, mint a Mercedes AMG tuningos dolgai. Főleg, ha mint "csomagot" nézzük. Az AMG Mercik sokszor esetlenek, a nagy erő mint sem ér ugye, ha nem uralod.
 
Ha szerinted marketing, én nem foglak meggyőzni az ellenkezőjéről...
... de azért itt egy kis ízelítő (M3 vs C63 AMG): http://www.youtube.com/watch?v=CCg5iMKAc0Y
Érdemes megfigyelni pl. a 7. perc környékén hogy próbálkozik foggal körömmel az amúgy közel 40 lóerővel (+10%) erősebb Mercedes, hogy tartsa a lépést.
 
Mielőtt rám sütitek, BMW mellett Audit és Mercedest is elfogadnék gond nélkül. De azért jobb ha tudjuk helyükön kezelni a dolgokat.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Mathias, egy super-sport autónál mi neked az értékmérő? Kizárólag a köridő? Kijelölheted ezt, mint cél, de azért ez is hülyeség, hiszen ezen autók jórésze, ha van egyáltalán használva, tengerparti villák és éttermek között teljesít szolgálatot. Amiket inkább versenypályán találsz meg az nem a 100+ millió Ftos kategória, hanem pl. 911 GT3, stb..
 
Nekem a személyes kedvencem a Pagani Zonda, de csak egy mondattal leírni a Veyront.. Hát kicsit erős. Mert ha a köridőt nézem sztem a Zonda is jócskán elmarad majd mondjuk ettől: http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main: ... 29.&344498
 
Visszatérve, a Veyron egy műszaki remekmű. Olyan autó, amit kvázi bárkinek a kezébe adhatsz, és egy lezárt pályán biztonsággal megfutja a 400-et. Az azóta Amerikában megjelent 1000+ lóerős Viperhez képest ez pontosan annyival tud többet, hogy nem 1-2x képes erre, hanem akármikor. Ehhez az autóhoz millió dolgot fejlesztettek ki, amitől egy olyan "csomag" lett, melynek párja e világ nincs, és nem is lesz. Hihetetlen ráfizetés, akárcsak mondjuk "lélektani párja" a Concorde. Csak, hogy mindenki érzékelni tudja miről van szó, ilyen jellegű igénybevételnek (350 és 400 közötti tempó) még az F1-es autók sincsenek kitéve, így a fejlesztéseknél mindent kvázi 0-ról kellett megalkotni.
Ha te marketing terméknek hívod, az tedd a saját belátásod szerint, de elárulom nem az. Egy-egy eladott autóra olyan 4-7 millió euró körüli tervezési költség esik, de a VW nagyvonalúan 1 millió euró környékén odaadja a kedves vásárlóknak .

Online
Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


"Nem mondták még, hogy "kissé" leegyszerüsítve látod a dolgokat? Ez sajna egy kicsit komplexebb dolog annál, mint hogy 2+2=4, oszt jó van."
 
Egy másik topicban írták ezt nekem, de inkább itt válaszolnék, ne ott offoljunk.
 
A lényeg, hogy ott az M5-ről volt szó, hogy műszaki remekmű, meghogy űrtechnika.
Én erre azt mondom, hogy semmi különleges nincs az M5-ben műszakilag, persze a marketingesek ügyesek. Legalábbis nem különlegesebb, mint az AMG mercik, RS Audik, Lexus IF-S, Maserati Quatroporte,stb.
Egy erős sportos luxusautó és nincs is ezzel baj, de nem sportautó.
 
A másik, hogy megjegyeztem, hogy a Veyron túl nehéz(1888kg), hogy értelme legyen. Nagyon erős, de a fizika érvényes rá is. Így egy versenypályán inkább az Enzora(1365kg) vagy egy Pagani Zonda F-re(1230kg 658kg a különbség) fogadnék.
A veyron inkább marketing termék, amivel fel lehet vágni, mint valódi sportautó.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Ezek a luxus kombik más filozófiára épülnek, mint az átlag. Mivel a világ fejlettebb felén a legnagyobb luxus a szabadidő, ezért ezek arra lettek kitalálva, hogy a tulajdonos azt az üzenetet sugározza a külvilág felé, hogy neki ebből is van bőven, és ráadásul olyan tevékenységekkel tölti, aminek a gyakorlásához szükséges méregdrága felszerelések hurcolásához (és nem a négy gyerek, vagy a szerszámok fuvarozásához) szükséges a kombi.
Külföldön egyszerűen azért jár a többség mostmár kombival, mert túlléptek azon, hogy csak a lépcsőshátú lehet elegáns. Egy kombi sokkal praktikusabb, és az újabb autók között már gyakorlatilag nincs minőségi különbség karosszériaformák között (se komfortérzetben, se menetdinamikában).
 
Itthon még nem ez dívik, a praktikum mindegy sokaknak, az a lényeg, hogy minél jobban "felvágós" legyen az autó; összekaparja a pénzt vmi használt 540i-re, és akkor ő a májer.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Doky »


 
A GAZ tényleg jóbb mint az UAZ amugy!De a régi Csepelek is jók egyik ismerösnek olyan is van.
 


 
 
Miért jobb? Én úgy szerettem az UAZ-t, most meg ki akar ábrándítani belőle?

Nos "extrém" körülmények között mindenképp jobb a Gaz de nem akarom ki ábrándítani mert az UAZ is igen jó.
Konkrétan nem tudom le írni hogy mi miért jobb én csak a tapasztalatokra tudok támaszkodni.
De a tapasztalatom a GAZ mellett voksol.
Párszor kihúzott olyan helyzetekből ahol az "utód" ottmaradt.
Mondjuk az UAZ nagy előnye hogy mozgékonyabb ill. fürgébb.
De a mai mércével nézve is terepen szinte verhetetlenek.
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
A GAZ tényleg jóbb mint az UAZ amugy!De a régi Csepelek is jók egyik ismerösnek olyan is van.
 


 
 
Miért jobb? Én úgy szerettem az UAZ-t, most meg ki akar ábrándítani belőle?

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Ez a GAZ 69-es strapabíróbb mint az UAZ-ok. 
Kevesebb velük a gond és sokkal igénytelenebbek.
Nem véletlenül jobban tartja az árát mint az utód.
Egyébként ez a batyimé és van UAZa is, de ez sokkal jobb. 
Igazi offroad élmény. OCSÓN. 
 


 
 
Én vezettem mind a kettőt, és szerintem az UAZ is elnyűhetetlen, ráadásul mindenhol elmegy ahol a GAZ (Sőt lehet, hogy még ott is ahol a GAZ már nem, de erről semmilyen tapasztalatom nincs, mivel egyiket sem próbálhattam ki extrém körülmények között. A leg offroad-abb élményem egy kis őszi kukoricatörés volt az UAZ-al.)
 
A GAZ 69 pedig az az autó, amiben életem először ültem kb. két és fél éves korom körül. A szomszéd Varga Pista bácsi sofőr volt, és ilyennel járt, egyszer elvitt az utcasarokig (kb. 50 méter), persze onnan gyalog kellet hazamennem.

A GAZ tényleg jóbb mint az UAZ amugy!De a régi Csepelek is jók egyik ismerösnek olyan is van.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ez a GAZ 69-es strapabíróbb mint az UAZ-ok.
Kevesebb velük a gond és sokkal igénytelenebbek.
Nem véletlenül jobban tartja az árát mint az utód.
Egyébként ez a batyimé és van UAZa is, de ez sokkal jobb.
Igazi offroad élmény. OCSÓN.
 


 
 
Én vezettem mind a kettőt, és szerintem az UAZ is elnyűhetetlen, ráadásul mindenhol elmegy ahol a GAZ (Sőt lehet, hogy még ott is ahol a GAZ már nem, de erről semmilyen tapasztalatom nincs, mivel egyiket sem próbálhattam ki extrém körülmények között. A leg offroad-abb élményem egy kis őszi kukoricatörés volt az UAZ-al.)
 
A GAZ 69 pedig az az autó, amiben életem először ültem kb. két és fél éves korom körül. A szomszéd Varga Pista bácsi sofőr volt, és ilyennel járt, egyszer elvitt az utcasarokig (kb. 50 méter), persze onnan gyalog kellet hazamennem.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Én ismerem ezeket a filozófiákat csak nekem nagyon egyszerű oknál fogva nem nagyon tetszenek a kombik semmilyen más márkában sem.

Majd ha lesz 4 gyereked,akkor majd tetszeni fog.
 
Nekem egyébként tetszik az audi.
Az uj 6-os feneke nagyon formásra sikerült.

Apámnak volt S4 ese is még a régi 100as szériából nem mondom,hogy rossz nekem csak egy A4 volt 2001-ben.Ja és van 4kerekem söt 12kerekem van+1potkerék!

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Doky
Törzsgárda
Törzsgárda
Hozzászólások: 6945
Csatlakozott: 2007.05.19., szomb. 21:20
Értékelés: 1028
Tartózkodási hely: Dusnok (Bács-Kiskun)

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Doky »


OFFTOPIC:


Kicsit off-olok.
De ez is jó gép, csak nem a mai ízlésnek-trendnek megfelelően. 
 
 
 
 


 
 

 
Ilyet már vezettem, na itt aztán kell kettőt kuplungolni, meg gázfröccsöt adni visszaváltáskor, pedig nem is versenyautó. Igaz ennek sincs szervo a kuplungján.

És vajuk be hogy a mai terepjárók között nem sok ellenfele van.
És egyszerű mint a "raklap".

 
 
Én a világ legjobb terepjárójának (bele értve a Hummer-t is) ennek az utódját, az UAZ-t tartom.
 
Ezt az „egyszerű, mint a raklap”-ot pedig megjegyzem, mert ez nekem is nagyon tetszik.

Ez a GAZ 69-es strapabíróbb mint az UAZ-ok.
Kevesebb velük a gond és sokkal igénytelenebbek.
Nem véletlenül jobban tartja az árát mint az utód.
Egyébként ez a batyimé és van UAZa is, de ez sokkal jobb.
Igazi offroad élmény. OCSÓN.
Dune HD Smart H1.,Yamaha WXAD-10., NAD C 326BEE., Evidence Audio Siren II., ZsoltAudio StandART Two Pro., Asus K50IJ. (WD 1.5 TB, WD Pasport 250 GB)., Zimonyi Attila Forte IC., Profigold., Gotham., Lapp., Viablue X60 táp, CA. és Profigold HDMI... Samsung UE46EH6030., HiVox Alces.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Én ismerem ezeket a filozófiákat csak nekem nagyon egyszerű oknál fogva nem nagyon tetszenek a kombik semmilyen más márkában sem.

Majd ha lesz 4 gyereked,akkor majd tetszeni fog.
 
Nekem egyébként tetszik az audi.
Az uj 6-os feneke nagyon formásra sikerült.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »

Szerintem ATC nem azért vett RS6-ot,hogy az utokon alázza a Ferrarikat,Porschekat én legalábbis nem nézném ki belöle hanem mert megtehette és ugy érezte neki ez jár.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.

Kár,hogy kombi!

 
 
Ezek a luxus kombik más filozófiára épülnek, mint az átlag. Mivel a világ fejlettebb felén a legnagyobb luxus a szabadidő, ezért ezek arra lettek kitalálva, hogy a tulajdonos azt az üzenetet sugározza a külvilág felé, hogy neki ebből is van bőven, és ráadásul olyan tevékenységekkel tölti, aminek a gyakorlásához szükséges méregdrága felszerelések hurcolásához (és nem a négy gyerek, vagy a szerszámok fuvarozásához) szükséges a kombi.

Én ismerem ezeket a filozófiákat csak nekem nagyon egyszerű oknál fogva nem nagyon tetszenek a kombik semmilyen más márkában sem.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ezek a luxus kombik más filozófiára épülnek, mint az átlag. Mivel a világ fejlettebb felén a legnagyobb luxus a szabadidő, ezért ezek arra lettek kitalálva, hogy a tulajdonos azt az üzenetet sugározza a külvilág felé, hogy neki ebből is van bőven, és ráadásul olyan tevékenységekkel tölti, aminek a gyakorlásához szükséges méregdrága felszerelések hurcolásához (és nem a négy gyerek, vagy a szerszámok fuvarozásához) szükséges a kombi.

Nincs ebbe semmi luxus.
Dög erős és kész.Semmi más nincs ebben sem,mint egy széria autóban.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.

Kár,hogy kombi!

 
 
Ezek a luxus kombik más filozófiára épülnek, mint az átlag. Mivel a világ fejlettebb felén a legnagyobb luxus a szabadidő, ezért ezek arra lettek kitalálva, hogy a tulajdonos azt az üzenetet sugározza a külvilág felé, hogy neki ebből is van bőven, és ráadásul olyan tevékenységekkel tölti, aminek a gyakorlásához szükséges méregdrága felszerelések hurcolásához (és nem a négy gyerek, vagy a szerszámok fuvarozásához) szükséges a kombi.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.

Kár,hogy kombi!

Lesz normál kivitel is,de az egy kicsit később.Szeptembertől.
Én imádom a kombit.Sokkal praktikusabb nekem.
Az enyém 480LE-s,de így kombi kivitelben senki sem mondaná meg róla,hogy az egy sportgép.Persze aki jobban megnézi közelebbről a kerekeket és a féket,akkor rájön a turpiszságra.
Én a hangját imádom.
Itt Shanghai-ban egy nap alatt összetörném,így jobb is,hogy nincs autóm.Őssze vissza mennek.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.

 
 
Ezt a márkát én is nagyon szeretem, és én sokkal szerényebb vagyok, én megelégednék egy új A4-essel, és elég lenne bele az ötszelepes 1.8-as motor.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.

Kár,hogy kombi!

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Sajnos nekem még nem volt lehetőségem kipróbálni (egyszer azért szívesen megtenném, aztán lehet, hogy nem is bánnám annyira azt a nagy sújt), Miniből is csak a régit vezettem, na az aztán pattog, mint üveggyöngy a gránitpadlón. Nem is értem, hogy sikerült olyan eredményes versenyautókat létrehozni annak idején belőlük. (Persze azért értem, tudom, hogy az a versenyfutómű egészen más volt, mint a széria.)

Az enyém sem egy leányálom a városban.
Iszonyú kemény a futóműve.Az ujabb RS6-nak lehet állítani a keménységét,mint a Prsche turbónál.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


OFFTOPIC:


Kicsit off-olok.
De ez is jó gép, csak nem a mai ízlésnek-trendnek megfelelően. 
 
 
 


 
 

 
Ilyet már vezettem, na itt aztán kell kettőt kuplungolni, meg gázfröccsöt adni visszaváltáskor, pedig nem is versenyautó. Igaz ennek sincs szervo a kuplungján.

És vajuk be hogy a mai terepjárók között nem sok ellenfele van.
És egyszerű mint a "raklap".

 
 
Én a világ legjobb terepjárójának (bele értve a Hummer-t is) ennek az utódját, az UAZ-t tartom.
 
Ezt az „egyszerű, mint a raklap”-ot pedig megjegyzem, mert ez nekem is nagyon tetszik.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Én megmaradok ennél a márkánál és tipusnál,ha egyszer sikerül lecserélnem.
Az a szerény 580 LE majdcsak elég lesz valamire.


Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Bentley Continental Zagato-ruhában 
Kellő érdeklődés mellett később akár egy kis sorozat is készülhet a 600 lóerős Zagato GTZ-ből.
 
Nem csúnya az már biztos.

 
 
Ez a british racing green a kedvenc színem autóban, de én már egy Mini-vel is beérném ilyen színben. A Bentley Continental már az a kategória, amiről szívesen álmodozom, de akkor se vennék, ha megtehetném. Akkor már inkább egy Aston Martin.

Akkor inkább az előző.
Az a 4 kerékhajtás nem rossz doplg,csak ne lenne olyan dög nehéz.
Én vezettem egyszer.Észre sem lehetett venni az 560 LE-t.

 
 
Sajnos nekem még nem volt lehetőségem kipróbálni (egyszer azért szívesen megtenném, aztán lehet, hogy nem is bánnám annyira azt a nagy sújt), Miniből is csak a régit vezettem, na az aztán pattog, mint üveggyöngy a gránitpadlón. Nem is értem, hogy sikerült olyan eredményes versenyautókat létrehozni annak idején belőlük. (Persze azért értem, tudom, hogy az a versenyfutómű egészen más volt, mint a széria.)

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”