Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Októberben mutatkozik be az új VW Golf
Ősszel kerül az európai autószalonokba a Volkswagen Golf hatodik nemzedéke. A német konszern augusztusban már megszellőztette legnépszerűbb típusának bázisadatait.
 
A legelső Volkswagen Golf 1974-ben debütált Nyugat-Németországban. 34 esztendővel később immáron a hatodik generációs wolfsburgi nóvum örvendezteti meg az autósokat. Az előző modellcsalád alvázára épített, három- és ötajtós, alsó-középkategóriás "népautó" sportosabb, dinamikusabb karosszériát kapott.
 
A felsőbb osztálybeli - például Passat - Volkswagenek számos technikai újdonságát átörökítő új Golf októberben négyféle benzines és kétfajta turbódízel erőforrással kerül az európai autószalonokba. A benzines típusok 1,4 literes, 80 lóerős alapváltozatának indulóára 16.500 euro (kb. 4 millió forint) lesz: a csúcsmodellben 160 lovas szív dobog.
 
A 100 kilométerenként átlag 4,5-5 liternyi üzemanyagot fogyasztó, szuper takarékos, 2 ezer köbcentis TDI-s verziók választhatók lesznek 110 és 140 lóerős korszerű, környezetkímélő dízelmotorokkal is - igaz ezeket a Golfokat drágábban kínálja a Volkswagen AG, mely egy még spórolosabb hibrid (vegyes) üzemű változatot is tervez a hatodik generációs sikerautójukból.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


szal én megköszönöm szépen,de a lustaság nálam győz, hiába hitegetném a csapatot még most... ismerem magam. de egyszer bizt elnézünk felétek. majd összekötöm szegedi kirándulással, vagy valami hasonló bulival,csak mostanásg van sok dolgunk,ami függőben áll még és nincs is kedvem mulatozni,amíg ezek belül dolgoznak

én se nagyon mozdulok ki.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


gondoltam... haver kompresszort rakott az ignis sportjába, de asszem azzal is gondok leszbnek,ha jön a műszaki vizsga

azzal nem lesz gond sztem mert a motorszám nem változik....

próféta beszéljen belőled :taps: én is sokat agyalok a feltöltőn, csak ... fene tudja. nem vagyok biztos benne, hogy kell az nekem.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


perze,benne vagyok a körben de nehogy a kukoricába kösünk ki,mint majdnem az 5-ös bömbivel cimborámmal
 
öööő, 1hely? mármint zártkörű és limitált a buli?
 
szept 13? nemtom. nagyon lusta vagyok manapság... meg valahogy a hifi mostanába nem annyira érdekel. öregszem :taps:

Nem szoktam marháskodni autóval.
Ez egy AVX-es jó hangulatú hétvégi hifis buli.
Jókat dumálunk,zenélünk és kajálunk.
Ennyi.
Ha nem akarsz jönni,akkor semmi gond,pedig biztosan jól éreznéd magad.
Nyugi ez nem az a megszokott céges marketingnyomós buli.

engem nem zavara marketinges buli,stb... se. :box:
és szivesen is mennék, csak tetü lusta vagyok. szervezzen valaki ilyet debrecenbe,azonnal ott vagyok de már a gyerekkori haverokhoz is lusta vagyok elindulni, pedig pestre még könnyű is eljutna manapság...
 
 
szal én megköszönöm szépen,de a lustaság nálam győz, hiába hitegetném a csapatot még most... ismerem magam. de egyszer bizt elnézünk felétek. majd összekötöm szegedi kirándulással, vagy valami hasonló bulival,csak mostanásg van sok dolgunk,ami függőben áll még és nincs is kedvem mulatozni,amíg ezek belül dolgoznak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


egyébként természetesen nem papírozzák le mivel nem is lehet....kis hazánkban nem tehetsz nagyobb/erősebb motort az autódba mint amivel a gyárbol legerősebben kijött csak ha AF-es és motorszámplakettos.... akkor mindegy asszem
gondoltam... haver kompresszort rakott az ignis sportjába, de asszem azzal is gondok leszbnek,ha jön a műszaki vizsga

azzal nem lesz gond sztem mert a motorszám nem változik....

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


perze,benne vagyok a körben de nehogy a kukoricába kösünk ki,mint majdnem az 5-ös bömbivel cimborámmal
 
öööő, 1hely? mármint zártkörű és limitált a buli?
 
szept 13? nemtom. nagyon lusta vagyok manapság... meg valahogy a hifi mostanába nem annyira érdekel. öregszem :taps:

Nem szoktam marháskodni autóval.
Ez egy AVX-es jó hangulatú hétvégi hifis buli.
Jókat dumálunk,zenélünk és kajálunk.
Ennyi.
Ha nem akarsz jönni,akkor semmi gond,pedig biztosan jól éreznéd magad.
Nyugi ez nem az a megszokott céges marketingnyomós buli.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Ha szegeden jársz,akkor az öreg kombimmal elviszlek egy körre.
Apropó.Van egy hely még a szegedi hifis találkozón 13-án.
Nem akarsz eljönni?

perze,benne vagyok a körben de nehogy a kukoricába kösünk ki,mint majdnem az 5-ös bömbivel cimborámmal
 
öööő, 1hely? mármint zártkörű és limitált a buli?
 
szept 13? nemtom. nagyon lusta vagyok manapság... meg valahogy a hifi mostanába nem annyira érdekel. öregszem :taps:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


4,6 alatt van 100-on mindkettő.Az új típus hasonló tömegű.
A nyomatéka sokkal nagyobb,mert az újban már 5,2-es 10 hengeres motor van.
200-ra lényegesen gyorsabb.
A vége ugyan úgy 280+10%

akkor nincs mese

Ha szegeden jársz,akkor az öreg kombimmal elviszlek egy körre.
Apropó.Van egy hely még a szegedi hifis találkozón 13-án.
Nem akarsz eljönni?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


4,6 alatt van 100-on mindkettő.Az új típus hasonló tömegű.
A nyomatéka sokkal nagyobb,mert az újban már 5,2-es 10 hengeres motor van.
200-ra lényegesen gyorsabb.
A vége ugyan úgy 280+10%

akkor nincs mese
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


580LE nagyon sok. az autó végsebessége pedig nagyrészt a légeelenállásától és a motor eerejétől függ (persze váltó is,de azért az optimális kiosztású váltó feltéelezhető minde gyártóról). az autó tömege nem feltéelnül fontos és ekkora erőnél szinte absz nem. annyit befolyásol, mennyi idő alatt éri el a csúcssebességet,de egy 580LE-s,azonos karosszáriával rendelkező 2tonnás autó ugyanannyit fog végre menni, mint ugyanez 1700kg-al, csak a könnyebb hamarbb eléri a végsebességet. na jó, a nehezebbnel kicsit nagyobb gordölési súrlódást kell legyőznie,de ez nagyságrendeket nem befolyásol.
 
a motorerőnek lényegébe a légellenállással kel megkűzdenie és amint fogy az erő(mármint a motorerő-amit a légellenállás felemészt),annyival kevesebb jut a gyorsításra,így egy idő után megáll az autó a végsebességén.
 
szal ha 300lovas Cali megy 260-at, egy majd dupla erős autó,ami szintén nem egy ponyvás utánfutós,stb... hogy nagy légellenállása legyen mit tudhat végbe, ha szabadjára engedik? kérdés, a biztonság persze és a motor élettartama se elhanyagolható.

4,6 alatt van 100-on mindkettő.
Az új típus hasonló tömegű.
A nyomatéka sokkal nagyobb,mert az újban már 5,2-es 10 hengeres motor van.
200-ra lényegesen gyorsabb.
A vége ugyan úgy 280+10%

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Az enyém 300-at megy.Egyszer próbáltam ki.
Mivel az enyém a Plus típus,ezt gyárilag 280-ig engedik,de erre még 10%-ot rátesznek.
Az alap modell 450 lovas.Ez 480.

580LE nagyon sok. az autó végsebessége pedig nagyrészt a légeelenállásától és a motor eerejétől függ (persze váltó is,de azért az optimális kiosztású váltó feltéelezhető minde gyártóról). az autó tömege nem feltéelnül fontos és ekkora erőnél szinte absz nem. annyit befolyásol, mennyi idő alatt éri el a csúcssebességet,de egy 580LE-s,azonos karosszáriával rendelkező 2tonnás autó ugyanannyit fog végre menni, mint ugyanez 1700kg-al, csak a könnyebb hamarbb eléri a végsebességet. na jó, a nehezebbnel kicsit nagyobb gordölési súrlódást kell legyőznie,de ez nagyságrendeket nem befolyásol.
 
a motorerőnek lényegébe a légellenállással kel megkűzdenie és amint fogy az erő(mármint a motorerő-amit a légellenállás felemészt),annyival kevesebb jut a gyorsításra,így egy idő után megáll az autó a végsebességén.
 
szal ha 300lovas Cali megy 260-at, egy majd dupla erős autó,ami szintén nem egy ponyvás utánfutós,stb... hogy nagy légellenállása legyen mit tudhat végbe, ha szabadjára engedik? kérdés, a biztonság persze és a motor élettartama se elhanyagolható.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


egyébként természetesen nem papírozzák le mivel nem is lehet....kis hazánkban nem tehetsz nagyobb/erősebb motort az autódba mint amivel a gyárbol legerősebben kijött csak ha AF-es és motorszámplakettos.... akkor mindegy asszem
gondoltam... haver kompresszort rakott az ignis sportjába, de asszem azzal is gondok leszbnek,ha jön a műszaki vizsga
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


hja, nekem is volt mérten 300 lovas calibrám de azzal is mindig volt valami... pl ahogy megkapta a 300 lovat másnap elszállt az összkerék.... ezt is untam meg és váltottam megint audira ami azért némileg robosztusabb technika... egyébként itt egy vid a calimról... ez a hazafele uton készült amikor fel lett tekerve 300 pacira: http://videa.hu/videok/jarmuvek/calibra ... XnPcBAAX5g
Az enyém 300-at megy.
Egyszer próbáltam ki.
Mivel az enyém a Plus típus,ezt gyárilag 280-ig engedik,de erre még 10%-ot rátesznek.
Az alap modell 450 lovas.Ez 480.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Majd jó áron veszek használtat,de még az sem biztos,mivel a mostani is totál új állapotban van.Csak 42000 van benne.

nekem az a véleményem,ha az embernek belefér,miért ne venne akár csak kicsivel jobbat is...
 
egyébként miben tér el vajon? nem lehet, hogy csak vezérlésben? akkor kompútercsere és nem kell sz*rakodni. én is kicseréltem a kompomat. sikerült szerezni pár darabot a direkte N-es rallyra gyártott swiftek kompjából. a suzukisport-osok fel is isntallálták kafán és jobban is harap jóval a gép.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


Ha összejön a pénzem,akkor belevágok az új RS6-ba.580 LE.

jó neked a régi is a különbözetetd meg utald át bátran, madj én elteszem. beturbózom a siwftet,oszt ha kinyírja 1év alatt a turbó, veszek magamnak egy újat és nem feszegetem tovább a témát :taps:

Majd jó áron veszek használtat,de még az sem biztos,mivel a mostani is totál új állapotban van.Csak 42000 van benne.

nahát ha kemény 42000 kilcsi van benne akkor tényleg nem érdemes elkótyavetyélni Béla....

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »

egyébként természetesen nem papírozzák le mivel nem is lehet....kis hazánkban nem tehetsz nagyobb/erősebb motort az autódba mint amivel a gyárbol legerősebben kijött csak ha AF-es és motorszámplakettos.... akkor mindegy asszem

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »

hja, nekem is volt mérten 300 lovas calibrám de azzal is mindig volt valami... pl ahogy megkapta a 300 lovat másnap elszállt az összkerék.... ezt is untam meg és váltottam megint audira ami azért némileg robosztusabb technika... egyébként itt egy vid a calimról... ez a hazafele uton készült amikor fel lett tekerve 300 pacira: http://videa.hu/videok/jarmuvek/calibra ... XnPcBAAX5g

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Ha összejön a pénzem,akkor belevágok az új RS6-ba.580 LE.

jó neked a régi is a különbözetetd meg utald át bátran, madj én elteszem. beturbózom a siwftet,oszt ha kinyírja 1év alatt a turbó, veszek magamnak egy újat és nem feszegetem tovább a témát

Majd jó áron veszek használtat,de még az sem biztos,mivel a mostani is totál új állapotban van.Csak 42000 van benne.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Ha összejön a pénzem,akkor belevágok az új RS6-ba.580 LE.

jó neked a régi is a különbözetetd meg utald át bátran, madj én elteszem. beturbózom a siwftet,oszt ha kinyírja 1év alatt a turbó, veszek magamnak egy újat és nem feszegetem tovább a témát
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


gyilkos kis dög ez is. nekem ezekkel az a bajom,kell mellé egy műhely, vagy idő,ha piszkálni kell. de volt régen R5 turbom és tudom, milyen állat kis dögök ezek,ha megindulnak. csak sajna azzal is mindig volt valami. szal ez már az igazi hobby szint,ami ha valakinek belefér időbe és "helybe", akkor már csak a saját munka gyümölcseként is sokkal fényesebben ragyognak,mint bármi a szalonból.

igen és neki van műhelye, ezt is ő építette magának, éppen a mostani hétvégén csinált egy 3,0es 24szelepes Calibrát.... (omega motor)

ezekt le is papírozzák,vagy csak úgy bent van. no nem yard vagyok csak kérdezem, mert egyszer lehet a kis suzukiba később én is bűvölök valamit... bár ehehz van gyári és hks feltöltő is, szal lehet nem érdemes motort cserélgetni,nomeg mire? suzuki nem sok erősebb van. itthon semmi,japánban van sx4-sport (ami csak félsport,nem úgy,mint a swift),amiben 2ezres 140lovas moci van 180nm körüli nyomatékkal. ettől egy hks turbóKIT jóval többet hoz (206LE és kb 240-250Nm) 5.X-6sec 0-100. elég meglepi az is és kb 1milla.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


na ha már itt tartunk akkor lehet ismerős Ponya neve... a kategóriáját többször nyeret már és neki van egy ilyen 3,8as E30asa : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=10831    jó kis gép, beállítanám a gepárd mellé...
nem ismerem atgaot,de fejt hajtok

Na látod már volt értelme belátogatnod.
Ha összejön a pénzem,akkor belevágok az új RS6-ba.
580 LE.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


na ha már itt tartunk akkor lehet ismerős Ponya neve... a kategóriáját többször nyeret már és neki van egy ilyen 3,8as E30asa : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=10831 jó kis gép, beállítanám a gepárd mellé...
nem ismerem atgaot,de fejt hajtok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


gyilkos kis dög ez is. nekem ezekkel az a bajom,kell mellé egy műhely, vagy idő,ha piszkálni kell. de volt régen R5 turbom és tudom, milyen állat kis dögök ezek,ha megindulnak. csak sajna azzal is mindig volt valami. szal ez már az igazi hobby szint,ami ha valakinek belefér időbe és "helybe", akkor már csak a saját munka gyümölcseként is sokkal fényesebben ragyognak,mint bármi a szalonból.

igen és neki van műhelye, ezt is ő építette magának, éppen a mostani hétvégén csinált egy 3,0es 24szelepes Calibrát.... (omega motor)

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


Egyébként Béla, úgy néz ki talán 2 hónapon belül felviszem Pestre egy audi guruhoz az enyémet és némi alakítgatással fel lesz tekerve ugy 450 re mint a tied... ha meglesz eljövök hozzád Szegedre aztán megfurikáztatjuk egymást ha gondolod 
TEEEE, ezt most nézem
 
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45540

hiába, a hülyeség a korral nemhogy múlna hanem csak hatványozódik.... asszem Béla is tudna mesélni.... sztem nekem 50 évesen több olyan autó fog állni a garázsomba ami a normális hétköznapi ember kinevet vagy max elismeri de meg nem érti minek az.... :taps: :box:

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


 
 
egyébként igen,én is a kis könnyű és fürge autókat szeretem,

haveromnak, aki építette a 325ös E30ast (nam a tulaj hanem a kivitelező) egy As Corsája van a 16 szelepest 2000es 150 lovas motorral némileg bütykölve...(900 kg és 160-165 ló/ 200 Nm) na az is 6 körül tudja a 100at... érdekes kis jószág...: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=28985 mondjuk hosszutávon nekem halálfélelmem lenne ha komolyan kéne vele menni, mert azért én megszoktam magam körül a vasakat...

gyilkos kis dög ez is. nekem ezekkel az a bajom,kell mellé egy műhely, vagy idő,ha piszkálni kell. de volt régen R5 turbom és tudom, milyen állat kis dögök ezek,ha megindulnak. csak sajna azzal is mindig volt valami. szal ez már az igazi hobby szint,ami ha valakinek belefér időbe és "helybe", akkor már csak a saját munka gyümölcseként is sokkal fényesebben ragyognak,mint bármi a szalonból.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”