Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


egyébként nézegettem most a bömbiket. egy Z4-essel lehet jól ellenék. az elég sportosnak tünik és nem túl nagy. 12milla kb. sztem ettől többet nem adnék soha autóra(de kételm,hogy adnék bármikor ennyit is),hacsak hozzám nem vágnak sokmilliót csak úgy,hogy jó fej vagyok.
 
 
******************************************************
Part 1 of EVO Magazine Car of The Year, in December 2006.
 
1. Lotus Elise S 91.4 £26,280
2. Renaultsport Megane 230 89.0 £20,250
3. Mitsubishi EVO FQ-360 87.8 £36,440
4. Lotus Exige S 87.7 £41,740
4=. BMW 335i Coupe 87.7 £38,485
6. BMW Z4 Osi Coupe 86.8 £33,814
6=. Mini Cooper S Works GP 86.8 £22,000
8. Renaultsport Clio 197 85.8 £18,175
9. Porsche Cayman 85.0 £46,793
10. Suzuki Swift Sport 84.7 £11,499
11. Lichfield Impreza Type-25 84.5 £39,995
12. Audi TT 2.0T. 83.2 £29,095
******************************************************
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Ja az az újabb 2.2literes 520i ami jóbb.Hát én vezettem egyszer GTI Golf 2-est az nem nagyon inbolygott kanyarba se!
nem is imbolyog de nem egy kezes dög. inkább csúszik,nem imbolyog. én nem mondtam,hogy imbolyog. a régi renó5 turbom mondjuk borult(volna határon,de a fene kergette addig.) ismerős gyerek borult is vele lejött a tető nem imbolygott az se. műszakin beültek hátra ketten és engedett lefele vagy 1centit komódot vettem. mire hazamásztam vele, kitört a lába. kicsit rázott a "gti"

Akkor a Suzi GTI puhább?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Ja az az újabb 2.2literes 520i ami jóbb.Hát én vezettem egyszer GTI Golf 2-est az nem nagyon inbolygott kanyarba se!
nem is imbolyog de nem egy kezes dög. inkább csúszik,nem imbolyog. én nem mondtam,hogy imbolyog. a régi renó5 turbom mondjuk borult(volna határon,de a fene kergette addig.) ismerős gyerek borult is vele lejött a tető nem imbolygott az se. műszakin beültek hátra ketten és engedett lefele vagy 1centit komódot vettem. mire hazamásztam vele, kitört a lába. kicsit rázott a "gti"
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
miről beszélsz kis töemgről? hülyéskedsz. pont ezt írtam, hogy az Ignis Sport csak 940kg és ez már klímával,mindennel, 8.3-as 0-100al, élményautózással, valamikori 2.8milliós listaáron.
 
 
 
 
 
 


Élményautózás a 8.3-as gyorsúlás? Ha jól tudom a BMW 520i gyorsúlása van akörül és az 1.5tonna és 150lóerő ami egy lomha autó.

az 520i kb 10.5sec. egy újabb lehet kicsit gyorsabb,kb 10sec. az 1.3-as puttóSwift 11sec és az 1.5mezei 10sec. nem ettől élmény,hanem a sportos hangolástól. a swift sport se a gyorsulástól lesz élményautó. egyébként azok az ős GTI-k is kb 9-et tudtak 100ra és kanyarba jobban csúszkáltak sokkal,mégis van élmény, persze főleg legenda.

Ja az az újabb 2.2literes 520i ami jóbb.Hát én vezettem egyszer GTI Golf 2-est az nem nagyon inbolygott kanyarba se!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Szerintem Suzukiba mindegy milyen szinű elegáns környezetbe hülyén fest igy is ugy is.Nissan Skyline,Subaru szintén viszont egy Aston Martin vagy netán egy Porsche már nem annyira nagy gáz!

ezen túl kell lépni, mi az az elegáns környezet? engem nem ráz meg. nem érint. mondhatnbám,lexarom. ha valakinek kell valami és elegáns a tag,akkor az az ő dolga én lezser eleganciávall szarok az ilyenre emléxem holger FRomme-ra Csontos I temetésén. spéci kabát,nadrág cipő és egy istentelen igénytelen piros, kopott hátizsák a vállára akasztva. csak az avantgarde acoustic marketingigazgatója
furcsán néztem az igaz,de ha mindene lógott volna, nem zavar. csak így a táska fura volt önmagába
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


 
miről beszélsz kis töemgről? hülyéskedsz. pont ezt írtam, hogy az Ignis Sport csak 940kg és ez már klímával,mindennel, 8.3-as 0-100al, élményautózással, valamikori 2.8milliós listaáron.
 
 
 
 
 
 


Élményautózás a 8.3-as gyorsúlás? Ha jól tudom a BMW 520i gyorsúlása van akörül és az 1.5tonna és 150lóerő ami egy lomha autó.

az 520i kb 10.5sec. egy újabb lehet kicsit gyorsabb,kb 10sec. az 1.3-as puttóSwift 11sec és az 1.5mezei 10sec. nem ettől élmény,hanem a sportos hangolástól. a swift sport se a gyorsulástól lesz élményautó. egyébként azok az ős GTI-k is kb 9-et tudtak 100ra és kanyarba jobban csúszkáltak sokkal,mégis van élmény, persze főleg legenda.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Egy német autóval azért meglehet jelenni egy elegáns helyen is akár ahol egy olyan Japán "sport" autóval hülyegyereknek néznének stb.stb.
ez viszont igaz. vannak helyek,ahova nem dukál egy sportautó,max ha valaki akkora ARC, hogy megteheti, olyan ez,mint az öltözködés. hülyén nézne ki egy banánsárga sport swift bizonyos helyeken. ezért kell venni feketét ;-)
egyébknét ismerek nélhány ilyen embert,akinek figyelni kell a megjelenésére,stb... nemrég eljött az egyik központi közigazgatási szerv budapesti székhelyének vezetője. szal afféle... szóval fejes. hifit bótoltunk,majd látta az autót. sietett és azt kérte,napoljuk el a hifi(az én drága jó hifimre nézve ez szinte vérig sértés ) meghallgatását,mert a suzuki jobban érdekelné kiderült hobbyból N-es gépeket kergetget és már engedték közel wrc-hez is. vitt egy kört és memgutatta mit tud a gépem

Szerintem Suzukiba mindegy milyen szinű elegáns környezetbe hülyén fest igy is ugy is.Nissan Skyline,Subaru szintén viszont egy Aston Martin vagy netán egy Porsche már nem annyira nagy gáz!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
miről beszélsz kis töemgről? hülyéskedsz. pont ezt írtam, hogy az Ignis Sport csak 940kg és ez már klímával,mindennel, 8.3-as 0-100al, élményautózással, valamikori 2.8milliós listaáron.
 
 
 
 
 
 


Élményautózás a 8.3-as gyorsúlás? Ha jól tudom a BMW 520i gyorsúlása van akörül és az 1.5tonna és 150lóerő ami egy lomha autó.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Egy német autóval azért meglehet jelenni egy elegáns helyen is akár ahol egy olyan Japán "sport" autóval hülyegyereknek néznének stb.stb.
ez viszont igaz. vannak helyek,ahova nem dukál egy sportautó,max ha valaki akkora ARC, hogy megteheti, olyan ez,mint az öltözködés. hülyén nézne ki egy banánsárga sport swift bizonyos helyeken. ezért kell venni feketét ;-)
egyébknét ismerek nélhány ilyen embert,akinek figyelni kell a megjelenésére,stb... nemrég eljött az egyik központi közigazgatási szerv budapesti székhelyének vezetője. szal afféle... szóval fejes. hifit bótoltunk,majd látta az autót. sietett és azt kérte,napoljuk el a hifi(az én drága jó hifimre nézve ez szinte vérig sértés ) meghallgatását,mert a suzuki jobban érdekelné kiderült hobbyból N-es gépeket kergetget és már engedték közel wrc-hez is. vitt egy kört és memgutatta mit tud a gépem
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Micsoda frusztrációk van revoxban. Hosszasan teleír dicsekdvésszámokkal hozzászólást, csak hogy igazoljak, jól döntött Ahelyett, hogy elmenne, és kipróbálná, és legfeljebb azt mondaná, nem az én világom. Ennak lenne értelme, de ennek a bugyuta számháborúnak...
 
Az eredeti Golf Gti, ami ugye kategóriaalapító, kicsi volt, könnyű, és nagyon jó érzés volt vezetni. A Mazda2 kicsi, könnyű, és nagyon jó vezetni. Mindkettő spontán, könnyed, szórakoztató autó. A Mazda2 már a kisebb motorral is ilyen. Azzal a Swift egy lomha dög, bénán áttételezett váltóval. A Sport meg egy tuningolt változat, erősebb, gyorsabb, de messze nem olyan spontán kocsi. Mai GTI, de pont azt nem adja, amit a Mazda2 visszahoz a múltból.

Te EAR,
 
miről beszélsz kis töemgről? hülyéskedsz. pont ezt írtam, hogy az Ignis Sport csak 940kg és ez már klímával,mindennel, 8.3-as 0-100al, élményautózással, valamikori 2.8milliós listaáron.
 
egy alap mazda2 960kg(3.5millió). egy ersőebb(1.5 GT) fixen nehezebb,főleg ha benen vannak az egyéb kütyük(és lesz 4.5milla). simán el fogja érni egy swift sport 1020kg-os tömegét. vagy nem arról volt szó, hogy kis tömegű autó és ezért jó? azért néha a számok azok számok és a fizikát nehéz lenne segbbek*
 
 
egyébként minek mennék kipróbálni. engem nem etetnek meg .simán olvasható minden a totalcaros tesztből is. ha lesz egy MPS,na az lesz valami. azokkal nem tréfál a mazda. az fixen versenyképes lesz bármivel a kategóriában. azért egy 1000kg-os 100lovas kisautótól(bocs,ez már a GT. a 84lovast rég elfelejtettem),ami azért fene tudja,szerintem nem néz ki jól még nem vágok neki a kereskedés felkutatásának c2 vts, fiesta ST, fabia RS, twingo és clio RS, ibiza cupra, 207RC, MG ZR160 kb az a sor,ami érdekes(ezek közül sok gyorsabb is a swifttől), nem egy 84lovas mazda2.
 
 
 
a mondadnód második fele tökéletesen igazolja,hogy vélhetően nem próbáltad a sportot. csak ránézésre olyan,mint egy mezei 1.3 vagy 1.5 swift kicsit tuningolva. mindenki ebbe a hibába esik(felder is). én is beleestem régebben("hagyjál már fos suzukival" igen,ezt én mondtam),aztán igen meglepődtem,amikor először elindultam vele. első méter és gázadás vigyorra fakaszt(pont a GTI érzés, a régi GTI-k hibájától mentesen) majd kölcsönadom,ha valahogy összefutunk tudom, hihetetlen nem is érti az,aki csak a sima verziókat ismeri. olyan ez,mint amikor a sokszázWattos erősítők tulajai nálunk kamilláznak,hogy mit tud egy 27Wattos egyszerű prücök erősítő(vagy 7watt trióda) művelni akár a hangnyomással is
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Mondjuk sokban függ az ember személyiségétöl is a választott autó én hülyén érezném magam már egy kis kocsiban az nem én volnék.
Ez így van, korábban már megírtam, csak úgy látszik nem olvastad!
A kocsiméret/típus és a személyiség közti összefüggés közlekedés-pszichológusok által bizonyított tény!
A hatását is megfigyelték: ha kisebb kocsid van, mint amit a személyiséged "diktál", akkor állandóan a maximumon fogod járatni és széthajtod (én így jártam egy tévedésből megvásárolt Fiat Bravával), ha pedig túl nagy neked a kocsi, akkor bizonytalan, "bénázós" leszel a közlekedésben.

azért van ennek több oldala,ami persze valahol a szeméylisgére vezethető vissza. nekem pl egy 540i igazából sportautónak nagy és nem igazán sportos, míg egyszerű kirándulóautónak túl nagy motorikusan és zabál, vagányabb meg nem leszek tőle. egy átlagos 2001-es darab jelenleg 3.8 és 4.2között megvásárolható (extrém keveset futott illetve speciális kiadásokat láttam 5 és 5.7 körül is,de azok 350ló fölött vannak). tehát egy ilyen 4milliós dolog nem tétel feltételnül(meg ugye irányár). ennyi pénzért ma már bárkinek bármilyen autója lehet, max nem vadi új(de ha feltétlenbül kellene egy,nemtom mennyi egy hasonló új,de lehet beleférne. ha nagyon vagánykdni akarok, eladom az egyik lakásunkat,ami üresen áll, de ez a világ legnagyob baromásga lenne). megmondom őszintén, engem egy ilyen autó nem hoz lázba. sőt, lévén a tipus determinálja a tulajokat,nem is szeretnék még véletlenül se ilyen autót. ha a 280LE körüli kategória érdekelne,akkor sokkal inkább subaru vagy evo, esetleg nissan 350Z vagy gtr. ettől az a bmw egy jó autó, csak nekem kb annyit ér,mint feldernek egy suzuki. nincs ebben semmi érdekes. nekem az autókázás ennyit ér meg,amit rá költöttem. viszont ezért a pénzért ragaszkodtam a vadi újhoz és a kis méretű sportautóhoz. bár az RS Clio döngetett a kapun sokáig és máig tetszik. kb fél éve egy F1 limitálton elgondolkodtam(meg a V6-oson, csak kapják be 3milliós regadóval),de azóta megjelent a gyári suzuki kompresszor,így okafogyottá vált a dolog.

Hát ez az 3.5milláért már autót is lehet venni használtan! Én sose vennék japánt nekem nem tetszenek hiányzik belölük az egyéniség nincsenek márkára jellemző stillus elemek minden tipus más és más formavilág és karakter.Nincs afféle hovatartozás egy márkán belül se igazán van egy két jóbban eltalált tipus és kész.Egy német autóval azért meglehet jelenni egy elegáns helyen is akár ahol egy olyan Japán "sport" autóval hülyegyereknek néznének stb.stb.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Ezek a Suzukisok nagyon tudnak a 120lóerővel! Egyébként én ha durva akarok lenni egyszerűen kikapcsolom a kipörgésgátlót.Télen pélpául lehetetlen helyzetbe is könnyebben kijön köpörgés gátló nélkül.Ha az bevan kapcsolva még a gázból is lefarag hiába nyomom neki nem pörög.
nekem állandó OFF-on van. egy nagy baromság az egész. nem pörög ki,de ő irányít,nem én. egy fos az egész... gázreakciók béka segge alatt,megindulás késleltetve, de még a fogyasztásom is több vagy fél literrel. télen főleg egy nagy kaki. odapörkölök télen és addig csavarom neki,míg meg nem tapad. esp-vel próbálhatnád
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Mondjuk sokban függ az ember személyiségétöl is a választott autó én hülyén érezném magam már egy kis kocsiban az nem én volnék.
Ez így van, korábban már megírtam, csak úgy látszik nem olvastad!
A kocsiméret/típus és a személyiség közti összefüggés közlekedés-pszichológusok által bizonyított tény!
A hatását is megfigyelték: ha kisebb kocsid van, mint amit a személyiséged "diktál", akkor állandóan a maximumon fogod járatni és széthajtod (én így jártam egy tévedésből megvásárolt Fiat Bravával), ha pedig túl nagy neked a kocsi, akkor bizonytalan, "bénázós" leszel a közlekedésben.

azért van ennek több oldala,ami persze valahol a szeméylisgére vezethető vissza. nekem pl egy 540i igazából sportautónak nagy és nem igazán sportos, míg egyszerű kirándulóautónak túl nagy motorikusan és zabál, vagányabb meg nem leszek tőle. egy átlagos 2001-es darab jelenleg 3.8 és 4.2között megvásárolható (extrém keveset futott illetve speciális kiadásokat láttam 5 és 5.7 körül is,de azok 350ló fölött vannak). tehát egy ilyen 4milliós dolog nem tétel feltételnül(meg ugye irányár). ennyi pénzért ma már bárkinek bármilyen autója lehet, max nem vadi új(de ha feltétlenbül kellene egy,nemtom mennyi egy hasonló új,de lehet beleférne. ha nagyon vagánykdni akarok, eladom az egyik lakásunkat,ami üresen áll, de ez a világ legnagyob baromásga lenne). megmondom őszintén, engem egy ilyen autó nem hoz lázba. sőt, lévén a tipus determinálja a tulajokat,nem is szeretnék még véletlenül se ilyen autót. ha a 280LE körüli kategória érdekelne,akkor sokkal inkább subaru vagy evo, esetleg nissan 350Z vagy gtr. ettől az a bmw egy jó autó, csak nekem kb annyit ér,mint feldernek egy suzuki. nincs ebben semmi érdekes. nekem az autókázás ennyit ér meg,amit rá költöttem. viszont ezért a pénzért ragaszkodtam a vadi újhoz és a kis méretű sportautóhoz. bár az RS Clio döngetett a kapun sokáig és máig tetszik. kb fél éve egy F1 limitálton elgondolkodtam(meg a V6-oson, csak kapják be 3milliós regadóval),de azóta megjelent a gyári suzuki kompresszor,így okafogyottá vált a dolog.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Mindegy éljen a V8 és a hátsókerékhajtás! BMW forever

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


olyan ez,mint az autómba az ESP,ami egy komolyabb kanyarba OFF-ra tette megát, hogy védje az elektronkát, nehogy az extrém (veszélyes) helyzet kinyírja
Micsodaaaaa?????
Ezt most jól értem, hogy a védelmi rendszer vészhelyzetben önvédelemből kikapcsol?

yes, elvileg mind ezt csinálja. behülyülnek egy erősebb kanyartól. nekem sikerült kiakasztani. haveroknak vagánykodtam és betettem a gépet a kanyarba,igen erős fordulaton kuplung kivággal. szétpörgette a gépet, a kipörgésgátló villogott,mint a barom,de kentük tovább és végül OFF. persze normál helyzetekben ez nem fordulhat elő. mi azért segítettünk neki kikapcsolni.

Ezek a Suzukisok nagyon tudnak a 120lóerővel! Egyébként én ha durva akarok lenni egyszerűen kikapcsolom a kipörgésgátlót.Télen pélpául lehetetlen helyzetbe is könnyebben kijön köpörgés gátló nélkül.Ha az bevan kapcsolva még a gázból is lefarag hiába nyomom neki nem pörög.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


olyan ez,mint az autómba az ESP,ami egy komolyabb kanyarba OFF-ra tette megát, hogy védje az elektronkát, nehogy az extrém (veszélyes) helyzet kinyírja
Micsodaaaaa?????
Ezt most jól értem, hogy a védelmi rendszer vészhelyzetben önvédelemből kikapcsol?

yes, elvileg mind ezt csinálja. behülyülnek egy erősebb kanyartól. nekem sikerült kiakasztani. haveroknak vagánykodtam és betettem a gépet a kanyarba,igen erős fordulaton kuplung kivággal. szétpörgette a gépet, a kipörgésgátló villogott,mint a barom,de kentük tovább és végül OFF. persze normál helyzetekben ez nem fordulhat elő. mi azért segítettünk neki kikapcsolni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4392
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2230
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Egyszer összeírtam a kocsijaim.Ha valakit érdekel,akkor majd bemásolom

Várjuk a listát kíváncsian!
Persze csak ha már kicsomagoltatok!

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4392
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2230
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Én néha begurulok ha bénáznak elöttem meg hátráltatnak olyankor durva vagyok! Meg a BMW átformázza az ember személyiségét azt érezteti az emberrel,hogy menni kell,haladni kell és a gyengéknek semmi keresnivalojuk az utakon.
Hát erről beszélek nyuszómuszó...
FELDER! Esetleg egy jó kis tolólapos HUMMER?????

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Szerintem mikor annyi idősek lehettünk, mint most Felder, és lett jó autónk, talán mi sem voltunk sokkal különbek (már persze ami az autózást illeti). Magamról biztosan merem állítani...


Hát ebben van valami.
1992-ben 600-as mercim volt.Akkor az 408 LE-s volt.
2,2 Tonna volt a súlya,de így is 6 körül gyorsult.
iszonyatos erős és stabil dög volt.
Akkor voltam 35 éves.
1984-ben 325i-s BMW-m volt.Az nagy csoda volt a 170 LE-vel.
1989-ben vettem az 535i-t.211 lovas volt.Szinte senki sem volt ellenfél.
Én is agresszívebb voltam.
Egyszer összeírtam a kocsijaim.
Ha valakit érdekel,akkor majd bemásolom.
1982-ben volt az első kocsim és azóta azt hiszem 54 volt.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Aki nincs hozzászokva a sebességhez az persze,hogy rosszúl van.Ne hidd azt,hogy lightosan vezetek lehet égnekálna a hajad tölem!

Én már elég nyugisan vezetek.
Nem akarok senkit letolni az útról.
Ha látom,hogy valaki szórakozik,akkor persze gázralépek,de ez is elég ritkán fordul elő.
Mivel tudom,hogy mit tud a kocsi,nekem ez elég.

Én néha begurulok ha bénáznak elöttem meg hátráltatnak olyankor durva vagyok! Meg a BMW átformázza az ember személyiségét azt érezteti az emberrel,hogy menni kell,haladni kell és a gyengéknek semmi keresnivalojuk az utakon.Nem birom ha tötymörögnek és mások miatt nem tudok normálisan haladni.

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4392
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2230
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Én már elég nyugisan vezetek.Nem akarok senkit letolni az útról.

Hány gyertya is volt azon a szülinapi tortán?
Szerintem mikor annyi idősek lehettünk, mint most Felder, és lett jó autónk, talán mi sem voltunk sokkal különbek (már persze ami az autózást illeti). Magamról biztosan merem állítani...
Aztán az ember lenyugszik, meg oxtan várja a család otthon, vagy urambocsá' ott ül a háta mögött, ilyenkor az ember már nem akar gyorsabban menni, mint ahogy az őrangyala repülni tud!

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4392
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2230
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Mondjuk sokban függ az ember személyiségétöl is a választott autó én hülyén érezném magam már egy kis kocsiban az nem én volnék.
Ez így van, korábban már megírtam, csak úgy látszik nem olvastad!
A kocsiméret/típus és a személyiség közti összefüggés közlekedés-pszichológusok által bizonyított tény!
A hatását is megfigyelték: ha kisebb kocsid van, mint amit a személyiséged "diktál", akkor állandóan a maximumon fogod járatni és széthajtod (én így jártam egy tévedésből megvásárolt Fiat Bravával), ha pedig túl nagy neked a kocsi, akkor bizonytalan, "bénázós" leszel a közlekedésben.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Aki nincs hozzászokva a sebességhez az persze,hogy rosszúl van.Ne hidd azt,hogy lightosan vezetek lehet égnekálna a hajad tölem!

Én már elég nyugisan vezetek.
Nem akarok senkit letolni az útról.
Ha látom,hogy valaki szórakozik,akkor persze gázralépek,de ez is elég ritkán fordul elő.
Mivel tudom,hogy mit tud a kocsi,nekem ez elég.

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4392
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2230
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


olyan ez,mint az autómba az ESP,ami egy komolyabb kanyarba OFF-ra tette megát, hogy védje az elektronkát, nehogy az extrém (veszélyes) helyzet kinyírja
Micsodaaaaa?????
Ezt most jól értem, hogy a védelmi rendszer vészhelyzetben önvédelemből kikapcsol?

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”