Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


lefordítom,mielőtt valaki nem értené mindekinek megvan az ellenfele. mi is kaptunk már. igaz,azzal nem is szívóztam. csak becsületből metnem utána. mákunkra nagyot nem égtünk

Így ahogy mondod.
Pályán sosem szoktam gyorsan menni,mert a jogsi gyorsan ugrana.
Néha vásárhely és szeged között megtolom egy kicsit.
Egyszer 5 motorost értem utol a négy sávos úton.
Elkezdték tolni én meg utánuk.
4 elég gyorsan kidőlt,de egy nagyon ment.Kb 290-nel mentem,de a távolság egyre nőtt.
A városban nincs ellenfelük a motoroknak.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.


 
és mitől jó akkro az a bmw, illetve mitől van egyénisége? győzz meg. főleg győzz meg egy 316i-ről mer még a Tiedbe van egy valami,ami jó,a nagy erős motor...

A tesom 316i is börbelsös meg minden alap extrával fel van szerelve mint a digit klima meg az elektromos kütyük.Kivülröl is szemet gyönyörködtetö BMW-s formavilág beleülsz körbenézel szintén BMW-s minöséget látsz bent is sehol nem találsz kirivó hibákat se kivitelre se minöségre se ergonomiára nincs panasz.Beinditod igaz 4henger muzsikál de valahogy mégis zeneibb mint bármely hasonló olcsóbb kocsi.Meg adott a feeling kicsit szerényebb teljesitményel,de az érzés hasonló mint a nagyobbaknál.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.


 
és mitől jó akkro az a bmw, illetve mitől van egyénisége? győzz meg. főleg győzz meg egy 316i-ről mer még a Tiedbe van egy valami,ami jó,a nagy erős motor...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Ez jogos,de jó ha ő is sűrűn pislog a visszapillantóba.
Nehogy egy ronda koszos négykarikás kombi legyen mögötte.
Mert akkor parasztoson mondva mögötte a fene.

lefordítom,mielőtt valaki nem értené mindekinek megvan az ellenfele. mi is kaptunk már. igaz,azzal nem is szívóztam. csak becsületből metnem utána. mákunkra nagyot nem égtünk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


öcsi játsza az agyát, aztán megkapja magáét
Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Sok ilyen tuningos hülyegyerek van Suzukisok,Opelosok,Lancia stb.gyárilag gyenge kocsikkal telespojlerezve sportkipufogó,dübörög a zene lehuzott ablak szinte kilog belöle a gyerek akkora arc.Piros lámpánál odaál mellém aztán turáztatja a csöpnyi 4hengerest aztán örül a fejének mert hangosabb mint a BMW.Na az ilyeneken csak mosolyogni szoktan néha a hideg is kiráz tölük,hogy lehet valaki ilyen.Feltünösködik egy vacak kocsival?Ejjjj Amúgy esélyük se szokott lenni a gyári BMW-émel szemben,vagy lehet eddig csak optikai tuningosokkal hozott össze a sors?Hangosnak hangosak,de gyorsnak nem gyorsak.

egyébként mi a géped pontosan? tip,évjárat

Létezik még aki nem tudja? fekete E39 540i Shadowline 6os manuál váltos 2001-es évj.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.
Nekem elég sok bömbim volt régen.
89-ben 535-ös elég ritkaságszámba ment.
211 LE-s volt.
Egyszer nagyon megpördültem vele,azóta jobban szaretm,ha mind a 4 kereket hajtják.

Én is pördültem meg már vele!Aki tudja kezelni a szitut annak játék csak ismerni kell a kocsit meg tudni vezetni.Nekem 6éve hátsókerekesek vannal a BMW már több mint 4éve van nálam elötte meg mercim volt.Én 4kerekes kocsit max. terepjároban tudnék elképzelni magamnak.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


öcsi játsza az agyát, aztán megkapja magáét
Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Sok ilyen tuningos hülyegyerek van Suzukisok,Opelosok,Lancia stb.gyárilag gyenge kocsikkal telespojlerezve sportkipufogó,dübörög a zene lehuzott ablak szinte kilog belöle a gyerek akkora arc.Piros lámpánál odaál mellém aztán turáztatja a csöpnyi 4hengerest aztán örül a fejének mert hangosabb mint a BMW.Na az ilyeneken csak mosolyogni szoktan néha a hideg is kiráz tölük,hogy lehet valaki ilyen.Feltünösködik egy vacak kocsival?Ejjjj Amúgy esélyük se szokott lenni a gyári BMW-émel szemben,vagy lehet eddig csak optikai tuningosokkal hozott össze a sors?Hangosnak hangosak,de gyorsnak nem gyorsak.

egyébként mi a géped pontosan? tip,évjárat
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


öcsi játsza az agyát, aztán megkapja magáét
Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Sok ilyen tuningos hülyegyerek van Suzukisok,Opelosok,Lancia stb.gyárilag gyenge kocsikkal telespojlerezve sportkipufogó,dübörög a zene lehuzott ablak szinte kilog belöle a gyerek akkora arc.Piros lámpánál odaál mellém aztán turáztatja a csöpnyi 4hengerest aztán örül a fejének mert hangosabb mint a BMW.Na az ilyeneken csak mosolyogni szoktan néha a hideg is kiráz tölük,hogy lehet valaki ilyen.Feltünösködik egy vacak kocsival?Ejjjj Amúgy esélyük se szokott lenni a gyári BMW-émel szemben,vagy lehet eddig csak optikai tuningosokkal hozott össze a sors?Hangosnak hangosak,de gyorsnak nem gyorsak.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.
Nekem elég sok bömbim volt régen.
89-ben 535-ös elég ritkaságszámba ment.
211 LE-s volt.
Egyszer nagyon megpördültem vele,azóta jobban szaretm,ha mind a 4 kereket hajtják.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Ez jogos,de jó ha ő is sűrűn pislog a visszapillantóba.
Nehogy egy ronda koszos négykarikás kombi legyen mögötte.
Mert akkor parasztoson mondva mögötte a fene.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


He-he! Most látok először szavakkal vívott autóversenyt!   

ááá, ez nem az. nevelő szándékkal próbálom ezt a skacot terelgetni. próbálom neki mevilágítani, hogy nem feltételnül kell afféle "trendkövető" életmódot folytatni(bár ezt a trend szót kissé kétkedve fogadom. mintha felénk kissé fals értelmezése lenne). Próbálom megvilágítnai, hogy ami általánosan elfogadott dolog, mint pl a BMW jó autó, nem feltételnül az egyetlen és megkérdőjelezhetetlen értékmérőja az életnek,vagy akár az autózásnak. ott van lent az a gyorsulós suzukis. keresztberöhögne minket. valószínüleg bármikor ülheten bmw-be(de bárki más, aki nem abba ül), vagy amibe akar, bizonyos keretek között, ha egy suzukira ennyi időt és pénzt pocsékol el. de neki az élmény a fontos. és ez az élményszerzés a "feeling", nem egy -adott esetben- BMW, vagy bármi más birtoklása. a bmw egy jó autó, de nem értem miért kerekít neki bárki egyéniséget. persze van köztük különleges darab, pl M-esek és az egyéniség is lehet,ha még kicsit törődnek vele,költenek rá(ne adj isten egy M1. arramár nem kell költeni ), de egy sima bömbi csak egy autó, semmi több. a különlegességhez kicsit több kell. Kb tényleg annyira különleges -ahogy arra már céloztak is- mint egy yamaha hifi. Jó-jó,de kevés ahhoz, hogy high-end showra ki lehessen vinni. analog esetben a Felder bmw-je feltételezhetően kevés ahhoz, hogy egy autókiállításon megjelenjen(hacsak nem valami totál-brutál ac-schnitzert rejteget széttuningolva és nekünk adja a laikust), míg egy 270lovas 4.2-t produkáló suzuki belefér.
 
ami engem illet,nem kinövés kérdése. mindig kicsi autóim voltak,de mentek jól. lehet később elgondolkodom egy kirándulóautóba is,de mindig lesz egy kicsi mellette. egyelőre 2fő +kutya elfér röhögve

Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


öcsi játsza az agyát, aztán megkapja magáét
Értem:) De mondjuk könnyen lehetett volna az, hogy Felder is áll a sorban és látja, hogy "2 öcsi játsza az agyát". És lenyom mindkettőtöket.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Nem lehet benne valami komoly futómű ahogy nézem meg irta is,hogy 250et talán menne de nem tudja melyik irányba. Lehet a legelsö fára vagy árokba!
Persze, a tag se hülye. a 700kilós kasztni 250nél komoly leszorítóerő nélkül elszáll.
viszont le merem fogadni, hogy a gyerek attól, hogy suzukival nyomja, valsz többet tud a bmw-kről,mint mi itt mindannyian
 
egyébként írja,hogy a gátlók vannak kikeményítve. meg ezen aképen ltászi kamlengőkar és a rugóból valami. így nehéz lenne megjósolni,mi van alatta és hogy viselkedik. mert leírni meg nem ír semmit komolyan. gyári rugó lehet suzukiSport-os is akár. bár a GTI alatt alapból sportfutómű volt,így a keményítés oszt elég neki. nem kell lentebb engedni

Ha jól megnézed minden 100éves rozsdás gyári rajta!Azoktól a fékcsövektöl a hideg is kirázott szó szerint én 100al is félnék vele menni!Meg a dobfék hátúl jájjj istenem és ez volna 300lóvas?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hát én megtanítom őket   
Néha azért figyelj jobban,hogy ki van mögötted.

igenis főnök egyébként figyelek. nincs kedvem se beégni,se beméretkőzni. ezek az esetek is kirívó dolgok voltak. csak amikor valaki tényleg pofátlanul nyomul(írtam is, hogy mi is araszoltunk, nemesett nehezünkre), akkor ha van rá mód (lévén azért ez az autó nem nevezhető mindentverőnek ) mi segítünk neki pozicionálnia a verdát Egyébként az tényleg érdekes (vagy mégse?), hogy az igazánm nagy vasakkal nincs ilyen gond. ha meg valaki azzal előzgeti a sort,azt úgy teszi, hogy nem nekem kell az életét megmentenem(esetleg a kocsim seggét összetöretni) fékezéssel.
 
de ami eltántorít és szerintem már mindekit a május 1 kollektív cumi. cserébe a fogyim esett 3-4litert
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


hát én megtanítom őket
Néha azért figyelj jobban,hogy ki van mögötted.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Mathias, 
most világosodott meg,mit nem értesz. nálam a tuning szó teljesen mást jelent. ami engem érdekel autó, ott szinte mindnél. van egy sport alap és ennek nincs nagyobb verziója,hanem szép lassan veheted meg rá a gyárilag összehangolt tuningelemeket(nekem is eddig kizárólag monster, alias suzukiSport kiegészítők kerültek be a gépbe és nem is szándékozom még HKS-el se megkevereni). végül is olyan,mintha vennél egy egyel nagyobbat ugyanabból. és természetesen ezekre így a garanciád is megmarad. Ha pedig nem gyári tuning (pl suzuki esetén HKS), illi ka tuningcégnek átvenni az érintett területekre a garanciát. Ez nagyon más dolog!!! És tudtommal ez a németeknél is így működik (ala bömbi, mernyó, stb...)
 
a turbós 1.3-as swift másik állatfaj. nem tuning KIT, hanem egy autó hosszú időn keresztül összehozott verziója,amit másolgatni nem nagyon lehet szériába. ezek ha a gazdája ért hozzá,évekig mennek,de valsz azért minden hétvégén kell rajta valamit bütykölni.

Hát igen, még a gyári tuning alkatrészek beleférnek(pl AMG, M Gmbh), de a legjobb, ha már úgy vezsed és nem külön neked kell belerakatni a cuccokat. De pl az AC-schnitzer,HKS, meg ezek már szerintem csak rontanak az autó értékén.
 
Egyébként gondolkoztam a superb-s történededen. És nem igazán értem a mondanivalóját:) Jól értem, hogy most a 125LE-s könnyű benzines autóddal lenyomtál egy 130LE-s nehéz dizelautót? Most ebbe mi a poén?

az enyém már közel 140ló meg kellene majd mérni. egyébként a mienket nem lehet beleépítve venni. itthon nem is lehet beszerezni(vagyis bizt lehetne,de még drágábban). japánból veszek én is mindent és szerencsére haver a suzukis. beteszik garanciával, de nem vesznek le.
 
 
de mit nemn értesz a mókán? ez csak egy suzuki swift. öcsi játsza az agyát, aztán megkapja magáét egyébként írtam is tegnap, hogy ez az a réteg,akitől kiver a víz. kicsit erősebb autó,mint amihez szoktak. többnyire tdi és 130-150ló körül és jönnek a seggedbe és nyomják ész nélkül, tolnak le, előzgetnek(persze szarul. ha nem engeded be,megy az árokba),amikor mindeki kivárja a sorát. hát én megtanítom őket
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Mathias, 
most világosodott meg,mit nem értesz. nálam a tuning szó teljesen mást jelent. ami engem érdekel autó, ott szinte mindnél. van egy sport alap és ennek nincs nagyobb verziója,hanem szép lassan veheted meg rá a gyárilag összehangolt tuningelemeket(nekem is eddig kizárólag monster, alias suzukiSport kiegészítők kerültek be a gépbe és nem is szándékozom még HKS-el se megkevereni). végül is olyan,mintha vennél egy egyel nagyobbat ugyanabból. és természetesen ezekre így a garanciád is megmarad. Ha pedig nem gyári tuning (pl suzuki esetén HKS), illi ka tuningcégnek átvenni az érintett területekre a garanciát. Ez nagyon más dolog!!! És tudtommal ez a németeknél is így működik (ala bömbi, mernyó, stb...)
 
a turbós 1.3-as swift másik állatfaj. nem tuning KIT, hanem egy autó hosszú időn keresztül összehozott verziója,amit másolgatni nem nagyon lehet szériába. ezek ha a gazdája ért hozzá,évekig mennek,de valsz azért minden hétvégén kell rajta valamit bütykölni.

Hát igen, még a gyári tuning alkatrészek beleférnek(pl AMG, M Gmbh), de a legjobb, ha már úgy vezsed és nem külön neked kell belerakatni a cuccokat. De pl az AC-schnitzer,HKS, meg ezek már szerintem csak rontanak az autó értékén.
 
Egyébként gondolkoztam a superb-s történededen. És nem igazán értem a mondanivalóját:) Jól értem, hogy most a 125LE-s könnyű benzines autóddal lenyomtál egy 130LE-s nehéz dizelautót? Most ebbe mi a poén?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


ez viszont kemény nagyon(bömbi):
 



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Mathias,
 
most világosodott meg,mit nem értesz. nálam a tuning szó teljesen mást jelent. ami engem érdekel autó, ott szinte mindnél. van egy sport alap és ennek nincs nagyobb verziója,hanem szép lassan veheted meg rá a gyárilag összehangolt tuningelemeket(nekem is eddig kizárólag monster, alias suzukiSport kiegészítők kerültek be a gépbe és nem is szándékozom még HKS-el se megkevereni). végül is olyan,mintha vennél egy egyel nagyobbat ugyanabból. és természetesen ezekre így a garanciád is megmarad. Ha pedig nem gyári tuning (pl suzuki esetén HKS), illi ka tuningcégnek átvenni az érintett területekre a garanciát. Ez nagyon más dolog!!! És tudtommal ez a németeknél is így működik (ala bömbi, mernyó, stb...)
 
a turbós 1.3-as swift másik állatfaj. nem tuning KIT, hanem egy autó hosszú időn keresztül összehozott verziója,amit másolgatni nem nagyon lehet szériába. ezek ha a gazdája ért hozzá,évekig mennek,de valsz azért minden hétvégén kell rajta valamit bütykölni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


mint egy tuningolgatottat.
egy "tuningolgatottat" én se sokra nézek. más téma a tuningolgatás és a gyári fejlesztés. illetve teljesen más az értéke egy valós tuningcég által alkotott "műnek", mint a honi sufnizgatásnak. nagyjából a japcsikkal vagyok tisztába,de ott pl a HKS valós és értékes tuning(persze a suzuk ispecialist monster se roszabb). és van még néhány ilyen tudatosan levezényelt dolog, hogy messzire ne menjünk BMW ügyben az ac-schnitzer vagy a mernyónak az amg gépek, fiat abarth,stb... kolompár jóska kipufogója persze,engem se hoz lázba. viszont a szalagon lejövé verdák korátnsem tökéletesek. főleg szívó és kipufogó oldalon illetve futóműbe. RS cliot is gyorsan kiadták a keményített CUP és F1 Team verziókba az igazi cliosoknak. de még ezeken is átdolgozzák a szívó és kipufogó oldalt azonnal a fanatikusok.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


öööőőő, ho lírtam én az egyedi szót? kéretik írományaimat pontosna olvasni.
Hát akárhogy is olvasom, mondjuk a kiállításra csak olyat tudsz vinni ami valamilyen szinten egyedi,különleges.
 
Én többre tartok egy gyári autót(főleg ha idősebb, mondjuk egy full gyári 124es eredeti felnikkel), mint egy tuningolgatottat.

maradjunk a különlegesnél. az a szó még mindig másabb, mint az "egyedi". persze ami különleges,az soxor egyedi is, csak jelen konteksztusban az "egyedi" mint negítv jelző jelent meg.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


öööőőő, ho lírtam én az egyedi szót? kéretik írományaimat pontosna olvasni.
Hát akárhogy is olvasom, mondjuk a kiállításra csak olyat tudsz vinni ami valamilyen szinten egyedi,különleges.
 
Én többre tartok egy gyári autót(főleg ha idősebb, mondjuk egy full gyári 124es eredeti felnikkel), mint egy tuningolgatottat.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


A közlekedés-pszichológusok szerint mindenkinek megvan a maga ideális autómérete, amiben jól érzi magát. Ez a személyiségünkkel függ össze (állítólag a dominancia hajlammal), ez tudományosan bizonyított tény.


nyilván mindneenk oka van. é negy kis geci vagyok,ezért szretem a kcisi és szemét autókat
 
egyébként érdekes, mert elég domináns vagyok, vagyis környezetem már adta jelét,hogy vissza kellene vennem de belém tört a bicskája a pszschológia tanárunknak is íratott valami személyisgétesztet 100ezer kérdéssel. a kiértékelésnél olyan pontszám, jött ki,amit kb 30éves pályálya folytán még nem látott és nem is tudta hogyan kell a kapott eredményt értelmezni némi utánajárás után kibogozta a módszertanát pontosan és az volt a lényege, hogy "jó tanárnak való" ezért gondoltam, hogy az indirekt módszremmel Feldert rá tudom vezetni az általad is vázolt dolgokra. nemsoká elválik mit ért a tanár tesztje
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”