Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Nyelvi problémáik ugye nincsenek, kultúrálisak is alig. Hogy aztán egy hong-kongi, tajvani gyártató mennyire kínainak számít az érdekes kérdés. Meg az is, hogy mondjuk egy Kanadában élőt hova kell számítani.
A Hivi tulaj is kanadai állampolgár.
97 előtt,mielőtt visszacsatolták Hong Kongot kínához rengetegen kimentek kanadába.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Folytassam a sort azokkal a beképzelt nyugati cégekkel, akik ugyanezt mondták, de mára már csak címkék a kínai termékeken?

Tudnék párat sorolni.
A kereskedők nem igazán örülnek annak,hogy én itt vagyok közel 4 hónapja.
 
A kínai autók egyre jobbak és szebbek.
17 éve járok ki.Az utóbbi pár évben jelentek meg igazán először kínai modellek.
Nagyon sok vegyesvállalat működik,de ez nem ugyan az,mint mikor az Audi csinál egy gyárat otthon.
Majdnem mindben kínai tulajdonosok vannak.
Itt shanghaiban a legnépszerűbb autó a VW Santana.Ebből a legújabb a 3000-es tipus.
Ez hatalmas kasza volt a VW-nek.A taxik 90%a VW Santana.
A maradék 10 %-on osztozik a KIA,Brilliance és a Hiunday.
Más városokban az arány másabb egy kicsit,de ott is legalább 60% VW Santana.
A Briliance új modelljei elég szépek.
Majd csinálok fotót.
 
Ezt a részt érdemes elolvasni:
The Company (through its 49.01% indirectly owned company, BMW Brilliance Automotive Limited) manufactures and sells all of its sedans under the "BMW" brand name in China. On 27th March, 2003, the Company (through its 98% indirectly owned subsidiary) entered into a joint venture contract with BMW Holding BV in relation to the establishment of the joint venture to manufacture, assemble and sale of the latest version of the BMW-designed and branded passenger cars, engines, parts and components in China. The 3-series and 5-series BMW sedans produced by the joint venture were launched in the Chinese sedan market in November 2003. The BMW joint venture also launched new versions of the 3-series and 5 series in September 2005 and November 2006, respectively.The BMW sedans are targeted at the premium sedan market in China.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hi AT,
 
látom, még mindig szeretsz írni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


este linkelem

 
 
 
Előre is köszönöm!

hi,
 
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7336473908

 
 
Köszönöm!
Megnéztem, eltöltöttem vele ¾ órát, pedig egy percet sem lett volna szabad.

 
OFFTOPIC:


 
mondtam, hogy van benne zöldség, ettől függetlneül nekem sok olyan dolog volt,amivel nagyjából messzemenőkig egyetértek. pl ez a szerencsétlen iraki balfaszkodás,ahogy tényleg kergetnek egy láthattalan embert a barlangokba, miközben csak az olajukat szeretnék lenyúlni. ott az amcsik a roszfiúk...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A Roeve egy 15 éves európai technológián alapul.
 
 
 
Ráadásul ezzel a technológiával a nagy múltú, és a kínai autóknál jóval nagyobb presztízsű, Rover be is csődölt, a szó legszorosabb értelmében is.
Akkor most 10 év után miért lenne valami kapós, amit már tíz éve sem vettek?

A Rover egyrészt a minőségi problémák miatt nem volt kapós, másrészt az ára miatt, hiszen jóval többet akartak érte kapni, mint amit ért.
 
Ha ugyanezt Kínában jobb minőségben összerakják és fele annyiért tudják adni, akkor lesz rá érdeklődés.

 
 
 
Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor nem kellene elkölteni annyi temérdek pénzt modellfejlesztésre, egyszerűen csak jobb minőségben és olcsóbban kellene előállítani a régi modelleket.
 
De az autóipar nem Hi-Fi, ahol reneszánszát éli az elektroncső, mert akkor újból divatba jönnének a hörgőszelepes motorral szerelt tuskófékes autók. De én nem látom ezt a tendenciát.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 
A Roeve egy 15 éves európai technológián alapul.

Engem részben meggyőztél.
Ehhez a témához te sokkal jobban konyítasz így fejet hajtok neked.
Azért 5 év múlva tényleg érdekel,hogy meddig jutnak el kínában.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A Roeve egy 15 éves európai technológián alapul.
 
 
 
Ráadásul ezzel a technológiával a nagy múltú, és a kínai autóknál jóval nagyobb presztízsű, Rover be is csődölt, a szó legszorosabb értelmében is.
Akkor most 10 év után miért lenne valami kapós, amit már tíz éve sem vettek?

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Ma már ezt látja a BMW és a Mercedes is, és a Toyota abszolult sikerét mi sem fémjelzi jobban, mint az, hogy a BMW és a Mercedes is KÉNYTELEN egy luxusmárkát megvásárolni/feléleszteni, mert a saját modelljeik nincsenek versenyben a Lexussal szemben. Azok már a Toyota modellekkel próbálnak megküzdeni...
Jézus-atya-úristen.. Mindjárt leesek a székről, bocs...
 
Tehát ezek szerint a Rolls Royce, a Maybach és a Bentley alkot azonos kategóriát a Lexusszal. Tudod ezek után tényleg nem érdemes semmit sem írnom.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


És mia van azokkal a termékekkel,amiket közösen gyártanak?
Attól,hogy a neve nem kínai,attól még az.
A Roeve teljes mértékben kínai.Ezzel pl mi a gond.
A német autók egy része elbújhat ez mellett.
Nem tudom,hogy motorikusan milyen,de kivitelre nagyon szép.
5 év sok idő,de kínában ez annyi,mint európában kb 8 év.
Ha kell nekik szakember,akkor megveszik.ha kell technológia,akkor megveszik.
Ha kell részegység,akkor majd azt is megveszik.
Úgy zsarolják az európai gyártókat,ahogy csak akarják.

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Egyébként, példának okáért meg lehet nézni a Renault Modus vs. Volvo 840-es töréstesztet és lehet majd csodálkozni - mert beza, NAGYON nem az lesz az eredmény, mint amire számítanál. Ahogy, a Renault Scenic Megane vs. Range Rover(!) eredménytől is le fog esni az állad, mert úgy rombolja le a terepjárót(!) az a jármű, hogy rossz nézni. És az az erős Rover úgy csuklik össze, hogy ijesztő ránézni. 
És akkor most a többiről nem is beszélnék.

Nem is hiszek Neked. Már bocs, de ebben a témában annyira azért nem vagy tájékozott.
 
No, csak az igazság kedvéért:
- Volvo 940 kombi vs Renault Modus. A Volvo egy 17 éves modell (nem 5), és a teszt körülményei nagyon ellene dolgoztak. Elöl hosszában elhelyezett motor van benne, ami mellett szinte "végigszántott" a Modus. Teljes frontális ütközésnél igencsak más eredmény született volna, tekintve hogy a Volvo közel 2x annyit nyom, mint a Modus.
Nem véletlen egyébként, hogy ez az utolsó hosszanti motoros hátsókerékhajtású Volvo. Azóta mindet biztonsági okokból elsőkerékhajtással és keresztben elhelyezett motorral gyártják.
Egyébként ha összehasonlítjuk ezzel a teszttel: http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo (Brilliance BS6), látható, hogy a Volvo lényegesen biztonságosabb még így is (itt a Ren. vs Volvo: http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I ). Volvo esetén a kormány alig jött hátra, az utascella nagyvonalakban még ép maradt, súlyos lábsérülekről beszélhetünk. A Brillance esetében a sofőr ráharap a pofájába érkező kormányra. Képek alapján valószínűleg meghalna a sofőr.
A Renault Modus amúgy tényleg egy jó autó, minden Renaultnál nagy hangsúlyt helyeztek a biztonságra. De ez nem öt év munkája.
 
- Másik teszt gondolom a Renault Espace vs Land Rover Discovery (

). Hát először a "két használtautó" elég hülye megfogalmazás, mert a Land Rover 20 éves technika, míg az Espace egy 5 éves. Az ütközés nem tudom mit bizonyít, az Espace egy nagyon jól megtervezett autó, a Discovery meg ősöreg terepjáró azok minden hátrányával. 
A Lexusról annyit, hogy a Toyota egy 1936os autógyár, és valóban annó 5 év alatt fejlesztette ki az első LS400-at. 20 éve debütált ez a modell, de ez akkor még _semmilyen_ újdonságot nem hozott, nem volt igazán egy lapon említhető a másolt S Mercedes-szel. Egy kényelmes megbízható autó. Azóta 20 év alatt kemény munkával sikerült bizonyos szempontokból behozni az európai prémium autókat. Tehát nem 5, hanem 25 év kellett (!). Persze mondhatnám az Audit is, aki szintén kb mostanság zárkózott fel a BMW és Merci mellé (ez a két prémium termeli még mindig ki az eladások zömét), és ehhez nekik 40 év kellett (első Audi 100). De mondjuk nézhetjük csak az első Quattrot az 28 éve jött ki.
 
Egyébként a Nanjing Automobile Corporation a legöregebb kínai autógyár 1947-ben lett alapítva. De se ez, se más, nincs akár csak olyan helyzetben, mint a Toyota volt 20 éve. Tehát innen bizony 5 év alatt nem lesz csoda. 20 év alatt lehet, az majd ki fog derülni.
 
Azt pedig már inkább nem is kommentálnám, hogy az autóknak csak a töréstesztjeivel van baj. Mint modntam többször is, egy csak első "go-no go" jellegű teszt. Aki ezen megbukik, azzal itt Euban szóban sem állnak. De ha esetleg ezt kijavítják, az még mindig nem jelenti azt, hogy van az autókra vevő.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


hát van benne valami, 5 éve már igencsak sok 4-5 csillagos auto szaladgált az eu piacon.... ha valamelyik típus csak 3 csillagot kapott visonogott az egész autós média....

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
szami
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 656
Csatlakozott: 2007.11.22., csüt. 10:53
Értékelés: 30

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: szami »

Az amcsi autókról csak annyit, hogy egy 68-as mustang jobban kellene, mint egy zsírúj Lexus. (image)

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Nem írom én le a kínaiakat, de öt év az autógyártásban rettenetesen rövid táv.
Én ezt már próbáltam itt elmagyarázni, de nem sikerült..
 
Egyébként Kaporka jó nyomom indult el, befejezem, és akkor részemről le is zártam a parttalan vitát.
 
- Amerikai autók messze a leggyengébbek műszakilag, de ott valóban erre van "igény": vagyis olcsó, de nagy és kívülről extra autók kellenek a népnek. Persze sok japán és eu típust is eladnak ott. De érdekes megjegyezni, hogy az amerikai piacra gyártott amerikai autók az egyetlenek a földön, amik máshol nem árusíthatók.
 
- Japán egyfajta csúcs a "konzumautók" piacán. Sokszor hozott mintapéldám, hogy a lexus teljes modellpalettája opciókkal együtt elfér egy A/4 oldalon. Ez természetesen a megbízhatóság záloga is.
 
- Európa ezzel szemben mindig is az egyénről, és az ő abszolút egyedi kiszolgálásáról szólt. Nincs apelláta, a világ legextrább autóit mindet itt gyárták (Ferrari, stb nem sorolom inkább). A német prémium trió pedig összességében a legszofisztikáltabb autókat gyártja. Abszolút személyre szabható, számtala motorváltozattal. Ezt a szofisztikáltságot, hogy valóban mi is ez, nagyon nehéz már csak szavakba önteni is. Olyan ez, mint a *** Michelin éttermek. Az étlapot mindenki látja, lemásolni egy ilyen éttermet mégsem lehet, mert ez egy ponton túl már nem mérnöki precízség, vagy pénz kérdése.
 
Kínáról pedig mit lehet mondani? Én már egyszer elmondtam a véleményem, hogy az ottani prémium piacot az európai prémium márkák (Audi pl.) uralják. Mindenütt azt olvasom, hogy ott ez a sikk, a felső rétegek nagyon nem akarnak kínai autóba ülni. Épp ezért mondtam, hogy a kínai autó igénytelen és olcsó lesz még sokáig, mert ez az eladható, ezen van a haszon. Ha le akarnák nyomni a BMW-t, akár lehet, hogy be is érhetnék 15-20 év kőkemény munkával, és sok-sok pénzzel. De minek? Ott a BMW-Brilliance megállapodás: a kínai piacra gyakorlatilag minden eu autót is már helyben gyártanak. Gyanítom, hogy a BMW hozza know-howt a Brillance pedig a többit. Roewe pedig nem több mint egy 10 éves szintén BMW technika (Rover 75), amit egy-az-egyben megvettek, mikor felszámolták a gyárat.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


este linkelem

 
 
 
Előre is köszönöm!

hi,
 
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7336473908

 
 
Köszönöm!
Megnéztem, eltöltöttem vele ¾ órát, pedig egy percet sem lett volna szabad.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


este linkelem

 
 
 
Előre is köszönöm!

hi,
 
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7336473908
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


5 év.

Nem írom én le a kínaiakat, de öt év az autógyártásban rettenetesen rövid táv.


2013-ban nézzük meg közösen,hogy mit írtunk ide.
Egy poént megér.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Volt szerencsém vezetni néhány európai piacra szánt kínai autót. Nos, nem véletlen, hogy kereskedők raktáraiban porosodnak a próbadarabok. Kényelmetlen, alig-alig használhatóan igénytelen, átgondolatlan volt mindegyik.
 
A Brilliance pedig a BS6-al akkorát bukott Európában és az USA-ban, hogy a részvényeit gyakorlatilag ki kellett vonni a tengerentúli forgalmazásból, pedig olyan szépen indult a történet...

 
 
 
Nekem egy másik példa jut eszembe. Az USA-ról végkép nem lehet elmondani, hogy nincsenek tapasztalatai az autógyártás területén, ennek ellenére az amerikai autók nem tudnak betörni az európai piacra, mert egészen más koncepció szerint készülnek. Az amerikai autóknál nagyon fontos a külső megjelenés, de még a luxus szegmensben is megengedik maguknak, hogy vékony, kopogós műanyagokat rakjanak a belső térbe, mert erre az amerikai vásárló nem fordít nagy gondot. Európában ellenben még a legolcsóbb kisautók vásárlói is fanyalognak, ha a beltérben kopogós műanyagot találnak.
Tehát, mint látjuk, nagyon kis dolgokon múlhat, hogy egy ország autó produktumai sikeresek lesznek-e Európában, mert hogy azért az utóiparban sem minden papsajt.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »

Lenne veled egy Volt szerencsém vezetni néhány európai piacra szánt kínai autót. Nos, nem véletlen, hogy kereskedők raktáraiban porosodnak a próbadarabok. Kényelmetlen, alig-alig használhatóan igénytelen, átgondolatlan volt mindegyik.
 
A Brilliance pedig a BS6-al akkorát bukott Európában és az USA-ban, hogy a részvényeit gyakorlatilag ki kellett vonni a tengerentúli forgalmazásból, pedig olyan szépen indult a történet...

5 év.
Tudom,hogy ismered jól a kocsikat.
Én meg a kínaiakat.Nem szabad őket leírni.
Nem hiába van közös cége a BMW-vel.
Most kezdenek az újabb modellek kijönni.
Már van elég sok taxi is ilyen.
5 év és majd beszélünk.
Addig viszont teljes mértékben igazat adok mindenben.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hacsak valami védővám meg nem fogja a kínai autókat. azért a nemrég beharangozott indiába kb 700ezerbe fájó miniautók európai árai is előreláthatólag 1.5-1.7milkók körül fognak alakulni, ráfogva arra a két légzsákra,amit az EU előír majd nekik.persze erre a kínai létrehoz egy európai céget és kínában gyártat...

Ettől sokkal egyszerűbb a dolog.
Ők is kirónak majd az európai autókra védő vámot.
Ezek után majd meg kell nézni,hogy milyen gyorsan fogják otthon megszüntetni.
Ez a világ egyik legnagyobb piaca már.Itt lohol mind,hogy eladhasson.

mondjuk vannak páran
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


hacsak valami védővám meg nem fogja a kínai autókat. azért a nemrég beharangozott indiába kb 700ezerbe fájó miniautók európai árai is előreláthatólag 1.5-1.7milkók körül fognak alakulni, ráfogva arra a két légzsákra,amit az EU előír majd nekik.persze erre a kínai létrehoz egy európai céget és kínában gyártat...

Ettől sokkal egyszerűbb a dolog.
Ők is kirónak majd az európai autókra védő vámot.
Ezek után majd meg kell nézni,hogy milyen gyorsan fogják otthon megszüntetni.
Ez a világ egyik legnagyobb piaca már.Itt lohol mind,hogy eladhasson.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


http://www.roewe.com.cn/
Hát, képen nagyon szépnek tűnik...
 
Ha árban jó lesz, akkor ezzel hogyan akarnak majd árban a kisautok versenyezni?

Árban biztosan jó lesz,mert eleve van egy stabil piacuk.
Nekik sokkal könnyebb exportban gondolkodni.
Megvették az angol mérnököket kilóra.
Én nem értem azt a mentalitást,hogy a kínaiak ellopnak mindent.
Mi van,ha egyszerűen csak megveszik.
Jót röhögtem,mikor ment a másik műbalhé a Smart miatt.
A mercedes sem jelentette fel őket és miért is?
A mitsubishi motort szerelik bele,ami ugye részben merci tulajdonban van.
Az európai embereket úgy megvezetik,ahogy csak tudják.
Itt tűzközelből hallani dolgokat kicsit másabb.
Kérdezném,hogy hány per folyik jelenleg?
Én nem sokról tudok.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12099
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


http://www.roewe.com.cn/
Hát, képen nagyon szépnek tűnik...
 
Ha árban jó lesz, akkor ezzel hogyan akarnak majd árban a kisautok versenyezni?

könnyen. én pl nem cserélném ilyenre a swiftemet,mert nekem pici autó kell,amiben vigyorgok egész nap persze az a vásárlóréteg,amelynek mások a szempontjai legfeljebb kicsit letörik a konkurencia árait,hacsak valami védővám meg nem fogja a kínai autókat. azért a nemrég beharangozott indiába kb 700ezerbe fájó miniautók európai árai is előreláthatólag 1.5-1.7milkók körül fognak alakulni, ráfogva arra a két légzsákra,amit az EU előír majd nekik.
persze erre a kínai létrehoz egy európai céget és kínában gyártat...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”