Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
nálam kimaradt itt pár év. áthuppantál GTR-be,vagy ez még mindig Audi?
Még az AUDI.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Bizony.
Én egy 1200 lovast tudtam volna megvenni, de minek.
Az enyém csak a fele, de az sem kevés.
nálam kimaradt itt pár év. áthuppantál GTR-be,vagy ez még mindig Audi?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Autós topik autósoknak
pedig abban a motorban még van potenciál. a mezei gtr megjelenése után kb 2hónappal már kínáltak 800Lovas KIT-eket és faragták az 1000pacist.
Bizony.
Én egy 1200 lovast tudtam volna megvenni, de minek.
Az enyém csak a fele, de az sem kevés.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
pedig abban a motorban még van potenciál. a mezei gtr megjelenése után kb 2hónappal már kínáltak 800Lovas KIT-eket és faragták az 1000pacist.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Megelőztél
Az a köridő a Nürburgringen. 7 perc 8 másodperc 679 ezred, azt hol találták???!!! Azt egy darabig keresni fogják páran....
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Megelőztél
Az a köridő a Nürburgringen. 7 perc 8 másodperc 679 ezred, azt hol találták???!!! Azt egy darabig keresni fogják páran....
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nissan GT-R 2014 és GT-R Nismo sajtógaléria
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/1 ... ogaleria/2
http://www.vezess.hu/hirek/nissan_gt_r_ ... 014/48234/
Versenytapasztalatok alapján fejlesztve: az autógyártók bizony eléggé gátlástalanul tapasztják fel ezt a címkét különböző modelleikre, ezúttal azonban semmi túlzás nincs a dologban: a Nismo a Nissan Európába idén bevezetett versenyrészlegének, a Nissan Motorsportnak a hivatalos beceneve. Kezdetnek felpaprikázták a Juke-ot, elvarázsolták aMicrát, és szárnyakat adtak a 370Z-nek, de ők is, a vásárlók is tudták, hogy ez csak időhúzás: a legnagyobb dobásra, a GT-R Nismósítására mostanáig kellett várnunk.
A külsőségeknél kezdve, a Nissan GT-R Nismo azonnal felismerhető látványos, ám mindenekelőtt funkcionális kiegészítőiről.
A ponthegesztések mellett stratégiai pontokon ragasztással tovább merevített karosszériát számítógépes elemzéssel kimunkált aerodinamikai csomagba öltöztették. Az első lökhárító, az alsó motorburkolat, valamint a szénszálas hátsó szárny fokozza a leszorítóerőt, mégpedig nem kevéssel: 300 km/óránál 100 kg-mal több nyomja az aszfalthoz az autót, mégpedig egyenletesen elosztva mindkét tengelyen.
A látványt éppúgy javítja, mint a légellenállást a kiszélesített első lökhárító: az extra légterelő komponensek ellenére a Nismo közegellenállási együtthatója ugyanúgy 0,26, mint a GT-R alapmodellé (ez szintén megújult, lásd alább).
A Nissan GT-R Nismo fehér, fekete, ezüst és piros árnyalatban, valamint egy exkluzív sötétszürkében választható; a fekete keréktárcsák rajzolatát a japán Super GT széria GT500 kategóriájában induló GT-R versenyautó ihlette.
A lemezek alatt a megszokott 3.8 V6 turbómotor erősen átdolgozott változata lapul. Az 549 lóerős alapverzió helyett a GT3 versenyautóról származó turbófeltöltők, a hengerenként vezérelt gyújtás és a nagykapacitású üzemanyagszivattyú alkalmazásával kerek 600 lóerőre képes a motor, a forgatónyomaték 628-ról 652 Nm-re ugrott.
Ekkora teljesítményhez módosított futómű dukál: a GT-R Nismo háromfázisú (normál, sport, verseny) adaptív lengéscsillapítókat és sportrugókat kapott, az alapmodellt is kiszolgáló Dunlop egyedi Nismo abroncsokat fejlesztett az autóhoz (elöl 255/40 ZRF20, hátul 285/35 ZRF20 méretben). Az átdolgozott első felfüggesztés stabilabb nagysebességű kanyarvételt, ugyanakkor jobb egyenesfutást biztosít, a kerékcsavarokat speciális, ultraerős darabokra cserélték, hátul különösen merev, üreges kanyarstabilizátort szereltek be.
A varázslatra a beltér teszi fel a koronát. A szénszálból megformált, ergonomikus első kagylóülések a Recarótól származnak, a kormánykereket Alcantara borítja, és nem hiányozhat róla a középállást jelző sáv. Szintén Alcantarával fedték be a szénszál-hatású hátlappal szerelt műszerek árnyékolóját. A fordulatszámmérő, akárcsak az üléseket, a középkonzolt, az ajtókárpitot és a kormánykereket díszítő öltések, piros színben rikít.
A Nissan egyelőre nem adta meg a GT-R Nismo menetdinamikai adatait. Ezekre alighanem a 2014 februári belpiaci bevezetéshez közelebb számíthatunk; Európa és az USA valamivel később, de még jövőre megkapja a csúcs-Nissant.
Ha a pontos számok nincsenek is meg, a Nismo dinamizmusára jól következtethetünk abból a nagyszerű fegyvertényből, amit még szeptemberben ért el a modell a Nürburgringen: az alapverziónál pontosan tíz másodperccel gyorsabban ment végig a 20 kilométeres körön, 7 perc 8,679 másodperces ideje a sorozatgyártású autók élmezőnyébe, a nem limitált darabszámú modellek közül pedig egyenesen a lista legelejére emelte a Nissan GT-R Nismót. A rekordidős futamról egyelőre nem adta ki a manapság szinte kötelező belső kamerás filmet a Nissan, de a szeptemberben négy autóval, négy sofőrrel zajló, egész napos próbálkozás néhány mozzanatát független prototípus-paparazzók felvételében élvezhetjük.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Mert a Bentley egy nagy VW, a Rolls meg egy nagy BMW és a kettő között azért nagy a difi.
Az én emlékeim szerint a Rolls is egy VW, a BMW csak a nevet birtokolja. Azt is az utolsó pillanatban, mikor már kész volt a szerződés, halászta el a VW orra elől. Azaz, a gyárat, termékpalettát, know how-t, stb-it a VW vette meg, és csak a márkanevet a BMW.
Ettől függetlenül egy Rolls Royce-t magunk vezetni igazi hollywoodi stílus. Vagyis pontosabban fogalmazva stílustalanság.
.
Autós topik autósoknak
Nem ment az csődbe, mint ahogy a Merci sem szállt ki az F1-ből, mint ahogy az idézett cikk írja, hanem csak leáll a gyártás, de a támogatás megmarad. Amúgy is a Merci tulajdonában volt a név és a márka is.
Én sem szószerinti csődre gondoltam.Tudom, hogy a mercié a márka.
Ettől függetlenül ezzel a márkával mellényúltak.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Már egy ideje nincs új modell.
A merciből alakítanak ki exkluzívabb kivitelűeket.
A Pullman csinálja, ha jól emlékszem.
Itt van egy cikk:
http://www.bevezetem.hu/cikk/leall-maybach-gyartas
Akkor megvan az utolsó érv is az ellen, hogy Maybach-ot vegyek.
.
Autós topik autósoknak
Nem erre vonatkozott a kérdésem, hanem arra, hogy "A Maybach közben csődbe is ment.". Mert hogy a honlapjukon ennek semmi nyoma.
Már egy ideje nincs új modell.
A merciből alakítanak ki exkluzívabb kivitelűeket.
A Pullman csinálja, ha jól emlékszem.
Itt van egy cikk:
http://www.bevezetem.hu/cikk/leall-maybach-gyartas
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
A mérete miatt gondolom akkora hely nincs hátul, de más különbség nem nagyon van.
Nekem egyik sem kellene.
Nem erre vonatkozott a kérdésem, hanem arra, hogy "A Maybach közben csődbe is ment.". Mert hogy a honlapjukon ennek semmi nyoma.
Egyébként pedig szerintem az ilyen autók azoknak valók, akik nem maguk vezetik.
Mindig mosolyogtam azokon, akik vesznek egy olyan Rolls-Royce-t, amiben minden a hátsó utasok kényelmére van kihegyezve, azután beülnek a sofőrülésre, és így semmit nem élveznek az egészből. Ha maguk akarják vezetni, akkor miért nem vesznek egy Bentley Continental GT-t, ami sokkal stílusosabb erre.
.
Autós topik autósoknak
Biztos?
http://www.maybach-manufaktur.com/
.
A mérete miatt gondolom akkora hely nincs hátul, de más különbség nem nagyon van.
Nekem egyik sem kellene.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Ez még a Maybach-nak sem sikerült, pedig ők azért ennél lényegesen többet tettek érte.
.
Gondolom a belső kiképzés minőségére gondoltak.
A Maybach közben csődbe is ment.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
A Rolls-Royce babérjaira törne az Audi Limitált szériás exkluzív sorozat
Ez még a Maybach-nak sem sikerült, pedig ők azért ennél lényegesen többet tettek érte.
.
Autós topik autósoknak
A Rolls-Royce babérjaira törne az Audi Limitált szériás exkluzív sorozat
http://www.vezess.hu/hirek/audi_a8_l_w1 ... ive/48178/
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Eldőlt: tényleg hibrid lesz a GT-R
Már idén nyáron elkezdődtek a találgatások, hogy milyen műszaki újdonságokat tartogathat a Nissan sportkocsijának, a GT-R-nek a következő generációja. Felmerült, hogy az R36 lesz az első hibrid GT-R, ezt pedig most a japán gyártó részéről is megerősítették.
Nissan GT-R R35 - 2013
A vállalat alelnöke, Andy Palmer az Autocarnak beszélt arról, hogy az elektromos hajtás egyre nagyobb teret hódít, számos gyártónál már a sportkocsikba is eljutott – sokan hibrid megoldásban gondolkodnak. Ez már-már elkerülhetetlen volt a Nissannál is – ők is arra az útra léptek, amelyen a LaFerrari, illetve a Porsche 918 Spyder jár.
Palmer szerint a változtatással csak nyerhetnek, az R36 nyomatékgörbéje ezáltal egyenletesebb lesz, és a teljesítményt is tovább tudják növelni. Nemcsak a 2015-ben érkező alapmodell, hanem a belőle készülő Nismo-változat is évről évre egyre jobb lehet, a fejlődést azonban nemcsak a lóerők és newtonméterek számolgatásával mérik a Nissannál: minden évben tovább szeretnének faragni köridejükön a legendás nürburgringi versenypályán.
Nissan GT-R R35 - 2013
További részleteket az alelnök nem szivárogtatott ki, így azt sem lehet biztosan tudni, hogy a jelenlegi 550 lóerős, ikerturbós V6-ost egészítik-e ki egy – vagy több – villanymotorral, esetleg új benzinest is fejlesztenek a következő GT-R-hez. Egyelőre az is csak pletyka szintjén mozog, hogy folytatódik az együttműködés a Forma-1-ből ismert Williamsszel.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Pár napra megkaphatnék két autót kipróbálásra
Az új S-ből egy 350-est és az A63 AMG S-t.
Ez az utóbbi jobban érdekelne.
Ma néztem meg szegeden a szalonban.
Rendeltek egy nagyon szép összeállításút.
Ez az az autó, ami már komolyabb az RS6-tól.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Álomszerű a legújabbkori Maserati Bora
Sajnos szó szerint csak egy álom, a kocsi egyelőre nem létezik, egy dizájnötlet látványos képek formájában.
Alex Imnadze egy fiatal dizájner műve a légies Maserati Bora. A művészt már ismerhetünk az Alfa 6C kapcsán, sőt a BMW i3-as elektromos autónak is álmodott egy M-es sport változatot. Az Olaszországban tanuló alkotó most is szabadjára engedte fantáziáját és egy középmotoros sportkupét tervezett. Ez a Bora mindenesetre semmiképpen nem az elsőre talán eszünkbe jutó VW Bora szellemi örököse a ’90-es évekből, hanem egy kétüléses 4.7, illetőleg 4.9 literes V8-as motorral szerelt autóé, amelyet a Maserati épített húsz évvel korábban '71-től '78-ig és az egyik első szuperautónak volt nevezhető.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
AUDI R8 V10 vs Kawasaki & Suzuki bikes... nagyon megy ez az Audi...
Lenni én kici Cunami-Cinema Cizellált Císztemem:
Tíví: Panasonic TX-P50U20B 50"Full HD DíVíDí: Panasonic A360 3D Blu-ray: Panasonic DMP-BDT500 Processor: Sherbourn PT-7020 Power Amp 5ch: Rotel RMB-1075 Front hangfalak: Klipsch RF-82 Center hangfal: Klipsch RC-62 Hátsó surround hangfalak: Klipsch RS-62 Subwoofer: Jamo Sub360 Készülék állvány: Atacama Equinox Tíví állvány: Atacama SL500 Surround hangfal állvány: Atacama SL300 Analóg IC kábelek:5 pár Siltech New York Subwoofer kábelek: 3db Siltech Stockholm + Y elosztó HDMI kábelek: 1db AudioQuest Chocholate + 3db QED New Reference Hangfalkábelek: Crystal Copper Special & Chord Carnival Silver Screen Hálózati kábelek: 1db Siltech SPO-18, 1db Siltech McIntosh, 4db Siltech SPX-20, 2db Siltech Berlin Hálózati elosztó: Siltech Octopus Gyilkológép: Sony PS3 Super Slim 12GB
Autós topik autósoknak
A lovakat etetni kell
Ok, csak az új modell még gyorsabb is mint az enyém,de sokkal kevesebbet fogyaszt.
2000 Km-es útnál már nem fillérekben mérhető a különbség.
Nem véletlenül használom én sem ennyire keveset.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Így van, de 40% már nem kevés.
Nem véletlenül nem megyünk az enyémmel kirándulni.
20 liter/100 Km nem túl kevés.
A lovakat etetni kell
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 12627
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 7304
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Így van, de 40% már nem kevés.
Nem véletlenül nem megyünk az enyémmel kirándulni.
20 liter/100 Km nem túl kevés.
A lovakat etetni kell
Apple / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Egy ilyen autónál a fogyasztás a sokadik szempont szerintem...
Így van, de 40% már nem kevés.
Nem véletlenül nem megyünk az enyémmel kirándulni.
20 liter/100 Km nem túl kevés.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/