Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Feldynek is egy kis mókaegyébknét ezek még valahogy tényleg egyéniségek voltak

No, akkor én is pár mókás képpel kiegészítem a kínálatot.
Nyáron Ravenna mellett, a Mirabilandia perkban voltunk (ez tulajdonképpen egyfajta Disneyland) ahol van egy nagyon látványos autós kaszkadőr show. Főleg régi 3-asokat nyúznak, meg pár levetett rendőrségi Alfát (merthogy a keretjáték címe Scuola di Polizia). Igen nagyon látványos, pörgős műsor, szinte ez a fél óra önmagában megérte a beugrót!
Egy kis üldözés:


Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


skacok... ebből a hyundai-ból egy full felszerelet 1.6os 4.8milla. asszem az árképzésük is BMW-s lett.
 
http://www.hyundai.hu/arlista/i30.pdf
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »



 
hyundi-bömbi
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Feldynek is egy kis móka
egyébknét ezek még valahogy tényleg egyéniségek voltak. a mostaniakkat soxor összetévesztem mással ráadásul tegnap láttam tesco parkolóba egy érdekes vonalú 1-es bömbit,amiről kiderült,hogy hunday "valami"

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Egy gyári 110R 1973-ból!
nekem ez tetszett baromira és persze mai napig az audi quatro meg olyan jól csengett, hogy nem győztük kimondani suliba,amikor stoppoltunk az autó-motorban

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


te Feldy, 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen

Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!

200fölött szerintem Te is csak sík és egyenes terepen mersz menni. ahhoz, hogy megverjen egy skoda,nem kell 200-al menni.
 
én mindig megértem a nagy autó motivációját. mindenkinek szíve joga. van akinek a megjelenés bizonyos körökben a fontos, bár ezek a körök mostanába inkább ódzkodnak a bömbitől, direkte azért, hogy ne tartozzanak egy körbe azokkal,akik hozzájuk akarnak tartozni ;-) de a viccet félretéve, láttam,amint a nagy M-es dög farolta szét magát a pályán és ugyanezen pályán a skoda szépen, íven körbegurult. nyílván nem a 120l futóműve volt alatta,de az autóra nem volt sok pénz költve,csak rengeteg szabadidő és képes volt egyévállni gazdijával. Persze nem, nekem se kellene, mert nem értek a szereléséhez és egy ilyen gépet vélhetően azért karban kell tartani rendszresen. de tisztelem!!! meghajlok előtte, mert értékelem a befektetett munkát és az elért eredményt.

A bömbisek ha pályán vannak ritka mikor nem faralnak!Pont ez a szép benne mikor keresztbe megy a kanyarba!

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Egy gyári 110R 1973-ból!


Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Rővid navigátori pályafutásom egyik versenyén, úgy 10 éve volt szerencsém egy ilyen verseny tuningolt 120-as Skodát közelről látni. Egy élmény volt tudásban hangban. Ha jól emlékszem igen jó eredményt ért el.
Igen én is úgy emlékszem, hogy a versenyre felkészített Skodák (különösen a '70-80-as években) elég jól szerepeltek a saját kategóriájukban.
A gyári Skoda csapat autói pedig mindig is legendásak voltak, és komoly futamokon is sikerült jó eredményeket felmutatniuk.
No de az nem is "sufnituning" volt: gyári gárda, külön fejlesztőműhely és (akkori mércével mérve) sok-sok pénz.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


te Feldy, 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen

Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!

Rővid navigátori pályafutásom egyik versenyén, úgy 10 éve volt szerencsém egy ilyen verseny tuningolt 120-as Skodát közelről látni. Egy élmény volt tudásban hangban. Ha jól emlékszem igen jó eredményt ért el.
Akkoriban Ladák voltak a favoritok miénk is egy 1200-nak álcázott felfúrt, zsugoritott hajtókaros stb. volt. Olyan volt mint ha egy 1500-ös lett volna megtuningolva, még 3-asban is szórta a kerék a földet mint bolond a lisztet.


 
nekem kimaradt a dolog (mindig bicikliztem ), de mostanába elmentem néhány ilyen helyre. ez az igazi feeling, bár soha nem álltam be. ehhez kevés vagyok. viszont ez buli és itt nem válogat bmw-s, skodás,ladás,suzukis,trabantos, csak csapnak egy jó délutánt. sokkal gazdagabbak ezek az emebrek, mint azt sokan vélik. persze nem feltétlenül az anyagiakra gondolok,de ha kell, olyan is akad.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


te Feldy, 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen

Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!

200fölött szerintem Te is csak sík és egyenes terepen mersz menni. ahhoz, hogy megverjen egy skoda,nem kell 200-al menni.
 
én mindig megértem a nagy autó motivációját. mindenkinek szíve joga. van akinek a megjelenés bizonyos körökben a fontos, bár ezek a körök mostanába inkább ódzkodnak a bömbitől, direkte azért, hogy ne tartozzanak egy körbe azokkal,akik hozzájuk akarnak tartozni ;-) de a viccet félretéve, láttam,amint a nagy M-es dög farolta szét magát a pályán és ugyanezen pályán a skoda szépen, íven körbegurult. nyílván nem a 120l futóműve volt alatta,de az autóra nem volt sok pénz költve,csak rengeteg szabadidő és képes volt egyévállni gazdijával. Persze nem, nekem se kellene, mert nem értek a szereléséhez és egy ilyen gépet vélhetően azért karban kell tartani rendszresen. de tisztelem!!! meghajlok előtte, mert értékelem a befektetett munkát és az elért eredményt.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
KÉTBÉ
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 997
Csatlakozott: 2007.07.13., pén. 14:01
Értékelés: 53

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: KÉTBÉ »


te Feldy, 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen

Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!

Rővid navigátori pályafutásom egyik versenyén, úgy 10 éve volt szerencsém egy ilyen verseny tuningolt 120-as Skodát közelről látni. Egy élmény volt tudásban hangban. Ha jól emlékszem igen jó eredményt ért el.
Akkoriban Ladák voltak a favoritok miénk is egy 1200-nak álcázott felfúrt, zsugoritott hajtókaros stb. volt. Olyan volt mint ha egy 1500-ös lett volna megtuningolva, még 3-asban is szórta a kerék a földet mint bolond a lisztet.

ATC Jászberény, 30/6362061

Bemutatóterem

ATC Webáruház

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!
Én meg kihagynám a halálfélelem ezen formáját!
Szüleim első autója 1977-ben egy nagykerekű, még nem szélesített keréktávú 105-ös volt. Azon tanultam meg vezetni. No ott aztán volt oldalszél-érzékenység!
Minden szembejövő teherautó után komolyan kellett korrigálni az egyenesfutást, 120 fölé pedig csak az egészen vakmerők hajtották (pl én, mikor a szüleim nem látták ) Mondjuk 135-nél vége is volt szegénynek. Később az első kocsink a nejemmel (még az "ántivilágban") nekünk is egy 120-as volt, egy Slick50 adalék kúra után egész tisztességesen ment (a gyári Skodákhoz képest) nem melegedett és nem ette az olajat. És elvitt a horvát (akkor még jugó) és az olasz tengerpartra, 90-100-al gyakorlatilag elment a világ végére is!
Akkor szerettük, de egyáltalán nem sírom vissza!
 
Vixont azoknak a Ladáknak és Skodáknak, amikre revox hivatkozik szvsz annyi köze köze lehet a gyári cumókhoz, mint egy rallye-gépnek az utcai "névadójához"...

Én meg sokat utaztam Skoda100ba az öreg oktatomnak olyanja volt.Elég sokat kellett tologatnunk arra emlékszem.

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!
Én meg kihagynám a halálfélelem ezen formáját!
Szüleim első autója 1977-ben egy nagykerekű, még nem szélesített keréktávú 105-ös volt. Azon tanultam meg vezetni. No ott aztán volt oldalszél-érzékenység!
Minden szembejövő teherautó után komolyan kellett korrigálni az egyenesfutást, 120 fölé pedig csak az egészen vakmerők hajtották (pl én, mikor a szüleim nem látták ) Mondjuk 135-nél vége is volt szegénynek. Később az első kocsink a nejemmel (még az "ántivilágban") nekünk is egy 120-as volt, egy Slick50 adalék kúra után egész tisztességesen ment (a gyári Skodákhoz képest) nem melegedett és nem ette az olajat. És elvitt a horvát (akkor még jugó) és az olasz tengerpartra, 90-100-al gyakorlatilag elment a világ végére is!
Akkor szerettük, de egyáltalán nem sírom vissza!
 
Vixont azoknak a Ladáknak és Skodáknak, amikre revox hivatkozik szvsz annyi köze lehet a szomszéd bácsi tisztességben megőrzött 30 éves gyári járgányához (Merkúrtól újonnan átvéve, szigorúan üléshuzattal, gumiszőnyeggel és bólogató kutyával extrásítva ), mint egy rallye-gépnek az utcai "névadójához"...

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


te Feldy, 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen

Kiváncsi vonák egy Skoda 120 ra 200fölött!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


te Feldy,
 
egyszer nagyon megken egy ilyen ladás és nagyot fogsz pislogni nemrég voltunk rally-sprinten és a ladákat,bmb-ket,suzukikat,hondákat és mindnekit abszolutba agyonvert egy skoda 120L. pedig ott sofőrök voltak,nem gatyák. egyszer egy ilyet kifogsz és nagyot rádver. reménykedj, hogy csaj nem lesz melletted éppen
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Egy másik élmény tesom Ladája volt.Mondta egyszer,hogy vezesem kicsit oké.Hát ott meg ö nevetett engem nagyon ahogy küzködtem uton tartani a vasat! Olyan érzés volt vezetni mint egy léghajot, akart menni minden fele olyan mászos izé volt 100nál jóbban nem is mertem tolni neki.Tesom azt mondta hát igen ez ilyen aki megszokja a kilengéseit meg a holtjátékiait az tudja mettöl meddig.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

2éve kb.vezettem Tatabányáról-Dunaújvárosba egy 1.1es Trabantot azt a feelinget wazz! Egész uton nevettem! Az tetszett,hogy minden müködött rajta a maga modján.Töröltem az ablakot sprickültem és ahogy törölte az ablaktörlö Azt hitték részeg vagyok mert mindenen röhögtem.80ig szeretett lenni az fölöt kicsit a hangja már sápadozott egyedül a fékeket kritizáltam nagyon azok iszonyú gyengék voltak.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Na és kit érdekel az idő?Te még mindig rally pilotának érzed magad?
Én ha kicsit csapatok nem érdekel az idő.Na még a rally ülés meg a bukocsö hiányzik a feelingedhez azt teljesen kész lesze!

méri a fene. egy műszerem van, az meg a vigyor a pofámon. néha befutunk egy-két körforgalomba és vigyorgunk. roszabb esetben megállunk utána,hogy az asszony rókázzon egyet

Hát vigyorogni én is szoktam az ilyen gokártosokon!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Na és kit érdekel az idő?Te még mindig rally pilotának érzed magad?
Én ha kicsit csapatok nem érdekel az idő.Na még a rally ülés meg a bukocsö hiányzik a feelingedhez azt teljesen kész lesze!

méri a fene. egy műszerem van, az meg a vigyor a pofámon. néha befutunk egy-két körforgalomba és vigyorgunk. roszabb esetben megállunk utána,hogy az asszony rókázzon egyet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Revi: azért ha lehet hinni a teszteknek tényleg nem rossz a Mazda 2. Mondjuk hamár van Suzuki Sportod, akkor kár nézelődni ilyet.
Egyébként ezt a bmw vs suzukit mostmár tényleg abba lehetne hagyni. Ebben a kategóriában (kis hot hatch), a swift sport tényleg nagyon korrekt árú cucc. Kicsit drágábban ott a Clio RS, ami nagyon jó még. Eggyel feljebb nagyobb a kínálat, Golf Gti, Focus St, jó autók.
Én ilyeneket szívesen vennék, és leszarnám a meglenést. Viszont hamár 10-12 milka, akkor azért Imprezát, Evo-t biztos nem vennék, ennyi pénzért tényleg legyen korrekt kívül-belül.. Egy Z4 vagy használt Boxsterrel kiegyeznék itt.
Ingázáshoz-praktikus autónak meg egy 318d kombi kéne.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét

Megdöl a kanyarba úgy mászik.Nah pont ettöl is mássak az új GTI-k!Én a csúszást jóbban élvezem mint egy puhány dölöngélö izét.

itt ez a cikk. mondjuk itt is a 3centivel nagyobb téligumi van fent,így... szal reakciók lassabbak jóval. gyári kupufogó,amit érdemes kidobálni és egy jobb szűrő se ártana,de alapvetően így se túl rosz. én fixen nem cserélnám egy régi GTI-re,ha golf,ha suzuki,ha bármi más. ha nagyon az hiányzik,keményíteni lehet a futóműt ezen is. nekek volt ilyen régi GTI-m. szép emlék és imádok rá visszagondolni,de még egyszer dehogy kéne
 
http://totalcar.hu/tesztek/swiftsportgt!2
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét

Megdöl a kanyarba úgy mászik.Nah pont ettöl is mássak az új GTI-k!Én a csúszást jóbban élvezem mint egy puhány dölöngélö izét.

a csúszás az időveszteség. lehet csúszni a swiftel is,de ha valaki jól csinálja,íven fut. egyébként csúszik valamennyit,de ez gumi kérdése. utcai gumival egyébként mászik a segge(meg az egész). slickel már jobban iven fut. 170ezer egy szet torsen(sperr szerű megoldás),amivel még kevésbé csúzkál. egyébként ha nem csúszik az erő a vicces,amivel próbál kiborítani a székből,de az nem enged

Na és kit érdekel az idő?Te még mindig rally pilotának érzed magad?
Én ha kicsit csapatok nem érdekel az idő.Na még a rally ülés meg a bukocsö hiányzik a feelingedhez azt teljesen kész lesze!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét

Megdöl a kanyarba úgy mászik.Nah pont ettöl is mássak az új GTI-k!Én a csúszást jóbban élvezem mint egy puhány dölöngélö izét.

a csúszás az időveszteség. lehet csúszni a swiftel is,de ha valaki jól csinálja,íven fut. egyébként csúszik valamennyit,de ez gumi kérdése. utcai gumival egyébként mászik a segge(meg az egész). slickel már jobban iven fut. 170ezer egy szet torsen(sperr szerű megoldás),amivel még kevésbé csúzkál. egyébként ha nem csúszik az erő a vicces,amivel próbál kiborítani a székből,de az nem enged
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét

Megdöl a kanyarba úgy mászik.Nah pont ettöl is mássak az új GTI-k!Én a csúszást jóbban élvezem mint egy puhány dölöngélö izét.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12196
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3630
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Akkor a Suzi GTI puhább?
puhább,de mégis sokkal jobb kanyarban. de a puha nem is jó kifejezés. inkább más. nem túl puha,de nem veri le a vesét
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”