Én a mi vasunkon indokolatlan és zavaró működést nem tapasztaltam,de hallottam már olyan modellről ami pl akkor is satuzik mikor nem kéne,de ezeket a betegségeket kinövik majd.Én a sávtartót első körben kiiktattam,engem zavart,még akkor is ha jól működött,és hála az égnek ezt nem kell minden alkalommal megtennem,csak egyszer.A távolságtartó tempomat a legvagányabb és a leghasznosabb dolog ezek közül,na meg a vészfékaszisztens,ami szintén hasznos ha jól működik.Vinkler írta: ↑2022.05.16., hétf. 20:58Az aktív sávtartó csak részben ismeri fel az utat, általában inkább nem, mint igen. A vészfékaszisztens, illetve a figyelmeztetés indokolatlanul hamar lép működésbe, a táblafelismerés is eshetőleges. Sokszor indokolatlanul lelassít, pedig nincs korlátozó tábla. A legjobban a távolságtartó tempomat működik, ha van hozzá stop and go az kiváló. Csak ami hirtelen eszembe jutott. Első dolgom, h kikapcsolgatom ezeket, de ezt minden alkalommal meg kell tenni és egy sárga felkiáltójel a jutalom, amitől szintén a falra mászok!
A múltkor tolattam ki egy nagy dög ford f150-nel egy udvarból,és az szó szerint sakk mattot adott egy bizonyos helyzetben,mert se előre,se hátra,pedig volt némi hely még.
Gázadásra ugyan megindult,de úgy mint egy bika,szóval leizzasztott pillanatok alatt. Automata volt,és se hátra,se előre nem volt hajlandó finoman kúszni csak erőltetve,de az elég meredek volt úgy.