Hát, erre látatlanban nem tudok mit mondani, csak azt, hogy előjel nélkül én még nem láttam ennél a motornál láncszakadást. Minimum hibakód, de azt bőven megelőzte lánccsörgés sokezer kilométerrel hibakód előtt.Alex_Aston írta: ↑2023.08.11., pén. 16:24Ennek mi lehet az előjele?
Nálam hibakód volt, de azt sem mindig dobta, és nem váltott át vész üzemmódba, csak vezérlés eltérést jelzett. Meg 1-es henger kopogást. Amit először gyertya cserével, majd vezérlési szenzor cserével akartak orvosolni. Majd egy hozzáértő mondta, hogy 1-es henger kocogás, és eltérés az nahy eséllyel lánc nyúlás miatt jelentkező hiba. De még így is ment a kocsim anno legalább 1000km-t, mire meglett a hiba, és nem is mindig dobott hibakódot.
Audi esetében viszont nem volt semmi előjel. Ami nekem is fura, a srác ráadásul korábban az Audinál dolgozott 17 évig, többféle motor gyártásért volt felelős, többek között a 2.0TSI is...
Ettől függetlenül lehet mondjuk anyaghiba, vagy bármi más.