zoli73 írta: ↑2022.10.13., csüt. 20:13
Hát ez tényleg kiábrándító. Lesz folytatása, mármint a szervizben?
"Soha többé Skoda", jó jó, de akkor mi?
Azért még ne add fel...
Naná, hogy lesz folytatása, végülis ez még egy garanciális autó… Hadd kínlódjanak vele, cserélgessenek még amit akarnak, tőlem az egész autót is kicserélhetik.,.
Hogy mi? Fogalmam sincs, lassan nem lesz már “rendes” autóformájú autó, amiben gondolkodni. Amiben eredetileg gondolkodtam: 3-as BMW, de azt elvetettem, mert haragudtam a BMW-re. Mondeo kombi plugin-hibrid: igen soká szemeztem vele, végül a CVT miatt vetettem el, és már sajnálom, mert Mondeo nincs már többé, a Focus is csak alulmotorizált izé lett. Volvo V60 volt a következő, de azt végül túlárazottnak ítéltem. Végül döntöttem egy fullextrás Kia Optima mellet, rendelés ment, válasz jött: lecsúsztam róla, nem lehet már rendelni, kivonják az európai piacról. Ekkor már körmömre égett a gyertya, és sebtiben két dologra kértem ajánlatot: erre a Skodára, és egy hasonló felszereltségű Passatra (csak a ledmátrix helyett volt normál led, 2.0 CRD helyett az új 150 lovas 1.5-ös TSI, illetve alap fehér fényezés, a többiben mindenben ugyanazt tudta, illetve a csomagtartója SOKKAL jobban felszerelt volt). A Passatra kicsivel jobb ajánlatokat kaptam, de tartottam az 1.5-ös motortól, na meg esztétikailag sokkal jobban bejött a Skoda… és a Skodát választottam. Nagy hiba volt. Az idén Albertában (Kanada) egy bérelt 2021-es Passat-tal jártam, ami ugyan másként nézett ki, mint az itthoni, mert amerikai modell, de ugyanaz az 1.5 TSI motor volt benne. Nagyon meglepődtem, mennyire tisztességesen mozgatja az a motor a Passatot hétköznapi használatban, ráadásul nagyátlagban 5.9 l/100 km jött ki (az ottani 90-es benzinnel), amitől ledöbbentem. Persze még mindig kérdés, hogy mennyire megbízható az 1.5 TSI hosszútávon egy Passatban, az ugye az ott megtett ezeregynéhányszáz kilométeren nem derül ki.