Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
A Dacia-végellenőr és a Poka Yoke - Dacia Sandero 1.6 MPI Laureate teszt
http://www.origo.hu/auto/teszt/20081223 ... teszt.html
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
1227 kilométer/óra sebességre volt képes 11 évvel ezelőtt (1997. október 15-én) a brit Air Force pilóta, Andy Green. Nevadában a Thrust SSC, két jet turbinával meghajtott közel százezer lóerős járművével érte el ezt a végsebességet. Bár ez az erő, kb. 150 Forma-1 autó erejének felel meg, a rekord valószínűleg mégsem tart majd örökké. A hatvanhét éves amerikai, Ed Shadle ugyanis már dolgozik egy különleges rakétautón. A North American Eagle a tervek szerint 1600 kilométer/óra végsebességet is képes majd teljesíteni, ezzel megelőzheti a Thrust SSC-t.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
529,11 kilométer/óra a határ a dízelkategóriában. Ez a rekord Andy Green nevéhez fűződik, aki a JCB Dieselmax géppell állította be ezt a végsebességet 2006 augusztusában, Salt Lake Citytől 90 mérföldre. A Torpedót két, négyhengeres 4,4 literes dízelmotor hajtja, és összesen 750 lóerős.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
300,18 kilométer/óra végsebességet ért el a BMW H2R 2004 szeptemberében, a Franciaországi Miramas tesztpályán, és ezzel ez az autó lett a leggyorsabb ilyen jellegű jármű. Az üzemanyagcellás autók között a Ford Fusion Hidrogén 999 a leggyorsabb. A versenyautó 2007 augusztusában 333,59 kilométer/óra rekordot állított fel Bonneville-ben.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Velemenyeteket kernem, hatha valaki tud vmi extrat mondnai az ugyben :lol!:
fel-1 even belul aktualissa valik a kis ford fiestam lecsereles (tudom, jo sokara, de jobb kesobb, mint soha : ) es a mostani kivalasztottak a budget alapjan
BMW 320d SE
MercedesB C220d coupe
mindketto nagyon teccik, csak nemtom megbizhatosag, ar/ertek, alkatresz ar alapjan melyiket erne meg.
Ahogy latom tobb bmw rohongal az utakon....
A BMW-k korszerűbbek,mint a mercik.
Megbízhatóságukkal sincs gond.
Nekem régebben 5 féle is volt.
Mercim is volt pár.
Újabban Audikkal járok,de ettől sem kell hasraesnem.Az RS6 Plusz kocsim egy kisszériás kézzel összerakott autó,mégis elég sok gondom volt már vele.
Az is lényeges,hogy melyik gyár mikor vált modellt.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Velemenyeteket kernem, hatha valaki tud vmi extrat mondnai az ugyben :lol!:
fel-1 even belul aktualissa valik a kis ford fiestam lecsereles (tudom, jo sokara, de jobb kesobb, mint soha : ) es a mostani kivalasztottak a budget alapjan
BMW 320d SE
MercedesB C220d coupe
mindketto nagyon teccik, csak nemtom megbizhatosag, ar/ertek, alkatresz ar alapjan melyiket erne meg.
Ahogy latom tobb bmw rohongal az utakon....
CD: Arcam Alpha 7SE, Amp: TEAC A-H500 Reference, Speakers: JPW Gold Monitors, IC: Chord Crimson, Hangfal Tyukbel: Csajniiiz Cobra... (varom, hogy levedeljen /emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" data-emoticon="" srcset="/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> )
Autós topik autósoknak
Durva VW Scirocco
Az MTM nem aprózta el a VW Scirocco tuningját. 272 lóerő, teljes fék és futómű tuning az ajánlat. A gumiméret 235/35 R19, a felni alá az MTM tuning 20 milliméter vastag nyomtávszélesítő pogácsát ajánl.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
A V10-es erőforrás a sorozatgyártású sportkocsiban a versenyváltozatéval közel azonos konstrukcióban jelenik meg. Összlökettérfogata 5.204 köbcentiméter, 6.500 percenkénti fordulatszámnál 530 newtonméter forgatónyomatékkal szolgál, 386 kW (525 LE) névleges teljesítményét 8.000 percenkénti fordulatnál adja le. Fajlagos teljesítményként hengerűrtartalma egy-egy literére 100,9 lóerő adódik, miközben minden egyes lóerő mindössze 3,09 kilogrammot mozgat, az Audi R8 V10 hatfokozatú manuális sebességváltóval szerelt változatában ugyanis mindössze 1.620 kilogrammot nyom. Ebből a motor 258 kilogrammot tesz ki, mindössze 31-el többet, mint a V8-as aggregát esetében.
Az Audi R8 5.2 FSI quattro álló helyzetből 3,9 másodperc alatt katapultál 100 kilométer/órás tempóra, a szekvenciális R tronic váltóművel 8,1 másodperccel később már a 200-as kilométer/órás határt lépi át, míg végsebessége 316 kilométer/óra. Az 5,2 literes aggregát az FSI-elv szerinti közvetlen benzinbefecskendezéssel dolgozik. Az üzemanyagot akár 120 bar üzemi nyomáson common rail rendszer fecskendezi a hengerekbe. Ennek köszönhetően jelentősen mérséklődik a kopogási hajlam, az üzemanyag párolgása pedig az égéstér hatékony belső hűtéséről gondoskodik, rendkívül magas, 12,5 : 1 sűrítési arányt is lehetővé téve. Az R tronic váltóművel szerelt R8 V10 a gyári közlés szerint 13,7 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométerenként.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Bemutatkozott az Audi R8 V10-es változata
2008. december 11. 13:30
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Az SLR Stirling Moss 650 lóerős, végsebessége pedig 350 km/óra körül alakul. Csillagászati lesz a masina ára is, 750 ezer eurót kóstál majd. A stuttgarti márka a lojális SLR-tulajdonosoknak ajánlja fel a limitált szériás autó megvásárlásának lehetőségét.
A karosszériát a 300 SLR alapján dolgozták ki: Moss – akit minden idők legjobb, vb-címet sohasem nyerő F1-es versenyzőjének tartanak – ezzel a modellel aratott fényes sikereket az ’50-es évek futamain. Érdekesség, hogy a kocsin egyáltalán nincs ablak, így vezetőjének valóban a nyitott versenyautók élményét nyújtja majd.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Samsung proji, Yamaha AVR, Wharfedale Pacific PI hangsugárzók, Mordaunt-Short sub, Popcorn Hour nmt.
Autós topik autósoknak
Horch 853 Spezial Roadster 1938
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
Aston Martin DB4 GT Zagato 1961
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
Ferrari 250 GT Tour De France Berlinetta 1959
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
Nissan Maxima 2009
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Autós topik autósoknak
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300