Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Lehet ezek a finomitások ölték meg a nyers GTI szellemet!
jobb ezeket(újakat) vezetni. jobban íven vannak. sokkal jobban. bár nekem reno5 turbo volt,de az ugyanez a korszak,amikor a B-s rally futott. fődtahó volt. kemény és bikaerős, de nehezen kontrollálható, veszélyes. persze mindig kifingott, de az már csak hab a tortán nem sírom vissza. bár élmény volt,az fix. volt,hogy a renó vezetett én meg vártam,mi lesz belőle megmaradtam...

Mégis minden régi GTI-s fan azt mondja,hogy a maiakból mégis hiányzik az ami a régiekben megvolt.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Lehet ezek a finomitások ölték meg a nyers GTI szellemet!
jobb ezeket(újakat) vezetni. jobban íven vannak. sokkal jobban. bár nekem reno5 turbo volt,de az ugyanez a korszak,amikor a B-s rally futott. fődtahó volt. kemény és bikaerős, de nehezen kontrollálható, veszélyes. persze mindig kifingott, de az már csak hab a tortán nem sírom vissza. bár élmény volt,az fix. volt,hogy a renó vezetett én meg vártam,mi lesz belőle megmaradtam...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én még inkább választanám az öreg GSI Kadettot a gyári 150paciva!Új korában verte még a GTI Golfokat is csak hamarabb mentek gajra.Az volt talán a második legjobb kocsija a BMW után.A Golfját azért nem emlitem mert dízel volt azt meg alapba utálom.
új korába a gti golf és a gsi kadett is jobb választás,ez igaz örülök, hogy egy bömbis ezt mondta

A 90-es évek GSI GTI-nek volt feelingje ma már inkább csak kultusza és az új GTI-k szerintem már nem hozzák vissza azt az érzést.

ma nincsenek GTI-k. golf van,de az egy kénylmes autó ma már. a legendás "gti" nagyon kemény,reltíve erős, szervótlan, ámde nem tökéletes gép a 80-as évekből. volt feelingje, méghozzá a fődtahó,ami persze jót jelent. csak azóta ezek a dolgok lefinomodtak és sokkal kezelhetőb autók vannak, a méretkatgóriában, mint a clio CUP, vagy a cooperS, vagy neadj-isten a swiftSport
(citro C2 vts)

Lehet ezek a finomitások ölték meg a nyers GTI szellemet!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Én még inkább választanám az öreg GSI Kadettot a gyári 150paciva!Új korában verte még a GTI Golfokat is csak hamarabb mentek gajra.Az volt talán a második legjobb kocsija a BMW után.A Golfját azért nem emlitem mert dízel volt azt meg alapba utálom.
új korába a gti golf és a gsi kadett is jobb választás,ez igaz örülök, hogy egy bömbis ezt mondta

A 90-es évek GSI GTI-nek volt feelingje ma már inkább csak kultusza és az új GTI-k szerintem már nem hozzák vissza azt az érzést.

ma nincsenek GTI-k. golf van,de az egy kénylmes autó ma már. a legendás "gti" nagyon kemény,reltíve erős, szervótlan, ámde nem tökéletes gép a 80-as évekből. volt feelingje, méghozzá a fődtahó,ami persze jót jelent. csak azóta ezek a dolgok lefinomodtak és sokkal kezelhetőb autók vannak, a méretkatgóriában, mint a clio CUP, vagy a cooperS, vagy neadj-isten a swiftSport
(citro C2 vts)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Nálam 210nél már van egy kis szélzaj meg hallani a motort is kicsit de az inkább csak a kipufnak köszönhetem mert gyárival halkabb volna.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Én még inkább választanám az öreg GSI Kadettot a gyári 150paciva!Új korában verte még a GTI Golfokat is csak hamarabb mentek gajra.Az volt talán a második legjobb kocsija a BMW után.A Golfját azért nem emlitem mert dízel volt azt meg alapba utálom.
új korába a gti golf és a gsi kadett is jobb választás,ez igaz örülök, hogy egy bömbis ezt mondta

A 90-es évek GSI GTI-nek volt feelingje ma már inkább csak kultusza és az új GTI-k szerintem már nem hozzák vissza azt az érzést.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Nissant miota is gyártanak?Szerintem a japánok nyultak le mindent ép ugy mint most a kinaiak!Az amcsiktól meg németektöl.Elsö lexusok is merci koppincsok voltak aztán szépen lassan kinöték magukat.Ha nem lett volna miröl másolniuk szerintem most sehol se lennének!

 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Én még inkább választanám az öreg GSI Kadettot a gyári 150paciva!Új korában verte még a GTI Golfokat is csak hamarabb mentek gajra.Az volt talán a második legjobb kocsija a BMW után.A Golfját azért nem emlitem mert dízel volt azt meg alapba utálom.
új korába a gti golf és a gsi kadett is jobb választás,ez igaz örülök, hogy egy bömbis ezt mondta
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Nem lehet benne valami komoly futómű ahogy nézem meg irta is,hogy 250et talán menne de nem tudja melyik irányba. Lehet a legelsö fára vagy árokba!
Persze, a tag se hülye. a 700kilós kasztni 250nél komoly leszorítóerő nélkül elszáll. gyári rugó lehet suzukiSport-os is akár. bár a GTI alatt alapból sportfutómű volt,így a keményítés oszt elég neki. nem kell lentebb engedni

Az én egyterűm gyári állapotban megy a saját órája szerint 210-et.
Ekkor fél kézzel fogom a volánt, és lazán beszélgetek benne a többiekkel, halálfélelem nélkül.
A futóműve kicsit sportos, amit a fekvőrendőröknél utálok, de kanyarban extrém sebességeket produkál.
És fél méterrel ülök a forgalom felett! Ezt sem kell lentebb engedni!

nálam 210nél necces lenne beszélgetni. kb 6800körül forog már ilyenkor hááát,nem csendes... szívóhang,motorhang, meg itt már a muffler is üvölt valamennyire. persze nem hangra hangolt
 
krómvég nincs

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


na jó,de milyen az a többi úgy nekem is az kellene ............... ha nem létezne a suzuki 
Csak egy a baj: Neked (meg az öcsémnek, meg rajtatok kívül még pár embernek) a Suzuki életstílus, de a Suzukisok nagy többségének ez a lehetőségeik vége!
Innentől kezdve az a lúzer fíling, ami egy papírbuzukiból árad, rátok is érvényes lesz, bárhogy tiltakoztok ellene.
Szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon tisztelem a Suzuki iránti lelkesedésedet, eszem ágában nincs megbántani Téged!

dehogy bántasz ráadásul nem tiltakozok semmi ellen, mert tisztába vagyok a dologgal. viszont másik oldalról a japcsi vagány, többszázlovas(néha ezer és fölötte) skyline GTR-ből megdícséri a kis suzkákat. nem is tom, kinek higyjek itt azért egymásnak feszül a tökéletesnek tűnő autós kutúra és egy tekintélyelveken alapuló honi bohóckodás oszt ezek a bmb-sek még a driftet -ami annyira hátsókerekes bömbiFeeling- is a nissanosoktól próbálták lenyúlni. csak valahogy nem sikerül olyan művészi módon előadni röviden: bohócok "kilinccsel előre" sokan nem értik,ahogy a jó japán hifit sem. érdemes megnézni egy japán driftes témát. suhannak az "út felett" tökéletes szépséggel. ahogy egy igazán jó japán hifi centrumában lebeg a muzsika.

Nissant miota is gyártanak?Szerintem a japánok nyultak le mindent ép ugy mint most a kinaiak!Az amcsiktól meg németektöl.Elsö lexusok is merci koppincsok voltak aztán szépen lassan kinöték magukat.
Ha nem lett volna miröl másolniuk szerintem most sehol se lennének!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Tesomnak is volt sok szarja elötte.Ladával kezdte aztán Opel Vectra,Kadett GSI cabrio,mezei Kadett,Suzuki,Golf.Most teljesen boldog a 316i vel azt mondja ez eddigi legjóbb kocsija a többihez képest megváltás.Nekem egy Audi A4-es volt a megváltás 2001-ben elötte nekem is szarjaim voltak!
Közben becsuszott egy Mondeo is de azt hamar eladtam mert nem szerettem.

na jó,de milyen az a többi úgy nekem is az kellene ............... ha nem létezne a suzuki

Én még inkább választanám az öreg GSI Kadettot a gyári 150paciva!Új korában verte még a GTI Golfokat is csak hamarabb mentek gajra.Az volt talán a második legjobb kocsija a BMW után.A Golfját azért nem emlitem mert dízel volt azt meg alapba utálom.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


na jó,de milyen az a többi úgy nekem is az kellene ............... ha nem létezne a suzuki 
Csak egy a baj: Neked (meg az öcsémnek, meg rajtatok kívül még pár embernek) a Suzuki életstílus, de a Suzukisok nagy többségének ez a lehetőségeik vége!
Innentől kezdve az a lúzer fíling, ami egy papírbuzukiból árad, rátok is érvényes lesz, bárhogy tiltakoztok ellene.
Szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon tisztelem a Suzuki iránti lelkesedésedet, eszem ágában nincs megbántani Téged!

dehogy bántasz ráadásul nem tiltakozok semmi ellen, mert tisztába vagyok a dologgal. viszont másik oldalról a japcsi vagány, többszázlovas(néha ezer és fölötte) skyline GTR-ből megdícséri a kis suzkákat. nem is tom, kinek higyjek itt azért egymásnak feszül a tökéletesnek tűnő autós kutúra és egy tekintélyelveken alapuló honi bohóckodás oszt ezek a bmb-sek még a driftet -ami annyira hátsókerekes bömbiFeeling- is a nissanosoktól próbálták lenyúlni. csak valahogy nem sikerül olyan művészi módon előadni röviden: bohócok "kilinccsel előre" sokan nem értik,ahogy a jó japán hifit sem. érdemes megnézni egy japán driftes témát. suhannak az "út felett" tökéletes szépséggel. ahogy egy igazán jó japán hifi centrumában lebeg a muzsika.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


a másik a csend volt sehol egy kárpit cucorgás meg hasonló.A másik meg,hogy minden jól müködött nem volt olyan,hogy csak félig megy le az ablak meg kontaktos kapcsoló stb. bosszúság.
Mondom én, hogy előbb-utóbb mégis japán autó lesz ebből!
Én a Toyota Camry-mben tanultam meg, mi is az a csend az autóban. A céges E200-as Merci zajos (!) volt hozzá képest. Mondjuk 200 körül azért ez megfordult, mert a kompresszoros motor ott azért már kevésbé erőlködött. Vixont a Toyo volt az egyetlen olyan autóm, aminél a járó motorra többször is ráindítóztam, mert se motorhang se vibráció. Fiúk, lehet hogy fel kellene venni a listátokra a 15 éve még kiröhögött Lexust is?

Na igen az új Lexusok azok kivétel arra elmondhatom,hogy tetszik is igaz nem terepjáróba!

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Nem lehet benne valami komoly futómű ahogy nézem meg irta is,hogy 250et talán menne de nem tudja melyik irányba. Lehet a legelsö fára vagy árokba!
Persze, a tag se hülye. a 700kilós kasztni 250nél komoly leszorítóerő nélkül elszáll. gyári rugó lehet suzukiSport-os is akár. bár a GTI alatt alapból sportfutómű volt,így a keményítés oszt elég neki. nem kell lentebb engedni

Az én egyterűm gyári állapotban megy a saját órája szerint 210-et.
Ekkor fél kézzel fogom a volánt, és lazán beszélgetek benne a többiekkel, halálfélelem nélkül.
A futóműve kicsit sportos, amit a fekvőrendőröknél utálok, de kanyarban extrém sebességeket produkál.
És fél méterrel ülök a forgalom felett! Ezt sem kell lentebb engedni!

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


na jó,de milyen az a többi úgy nekem is az kellene ............... ha nem létezne a suzuki 
Csak egy a baj: Neked (meg az öcsémnek, meg rajtatok kívül még pár embernek) a Suzuki életstílus, de a Suzukisok nagy többségének ez a lehetőségeik vége!
Innentől kezdve az a lúzer fíling, ami egy papírbuzukiból árad, rátok is érvényes lesz, bárhogy tiltakoztok ellene.
Szeretném hangsúlyozni, hogy nagyon tisztelem a Suzuki iránti lelkesedésedet, eszem ágában nincs megbántani Téged!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Tesomnak is volt sok szarja elötte.Ladával kezdte aztán Opel Vectra,Kadett GSI cabrio,mezei Kadett,Suzuki,Golf.Most teljesen boldog a 316i vel azt mondja ez eddigi legjóbb kocsija a többihez képest megváltás.Nekem egy Audi A4-es volt a megváltás 2001-ben elötte nekem is szarjaim voltak!
Közben becsuszott egy Mondeo is de azt hamar eladtam mert nem szerettem.

na jó,de milyen az a többi úgy nekem is az kellene ............... ha nem létezne a suzuki
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


Én 4kerekes kocsit max. terepjároban tudnék elképzelni magamnak.
Bár az előbb a Lexusról beszéltem, most jött ki egy új modell, ami nagyon elgondolkoztatott.
Igaz, hogy sajnos az elődeihez képest "szép" lett, ezzel kicsit elveszett a varázs, de a technika ugyanaz a finom holmi maradt.
Ha sikeresen lezárom a most folyamatban lévő ügyemet, autócsere következik majd, és ő jó eséllyel indul.
Az a cca 250 paci talán elhúzza ezt a másfél tonnás szekeret, még állandó összkerékhajtás mellett is.


Avatar
mishow
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4409
Csatlakozott: 2007.11.13., kedd 22:13
Értékelés: 2239
Tartózkodási hely: Jászberény

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: mishow »


a másik a csend volt sehol egy kárpit cucorgás meg hasonló.A másik meg,hogy minden jól müködött nem volt olyan,hogy csak félig megy le az ablak meg kontaktos kapcsoló stb. bosszúság.
Mondom én, hogy előbb-utóbb mégis japán autó lesz ebből!
Én a Toyota Camry-mben tanultam meg, mi is az a csend az autóban. A céges E200-as Merci zajos (!) volt hozzá képest. Mondjuk 200 körül azért ez megfordult, mert a kompresszoros motor ott azért már kevésbé erőlködött. Vixont a Toyo volt az egyetlen olyan autóm, aminél a járó motorra többször is ráindítóztam, mert se motorhang se vibráció. Fiúk, lehet hogy fel kellene venni a listátokra a 15 éve még kiröhögött Lexust is?

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


A másik meg,hogy minden jól müködött nem volt olyan,hogy csak félig megy le az ablak meg kontaktos kapcsoló stb. bosszúság.
Persze ezt meg is kell fizetni.
 
Itteni árak:
Brilliance nagy méretű 100000 RMB*23=2,3 MFt
VW Santana 3000 -100000 RMB
KIA nagy kocsi taxinak használják szintén 120000 RMB
BMW 530i teli extrával(a kolegámé)600000 RMB
 
Azért látható rendesen a különbség.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
Nekem egy Audi A4-es volt a megváltás 2001-ben elötte nekem is szarjaim voltak!


Én ameddig megtehetem, kitartok az Audi mellett.
Ez a 14-ik.

Jó jó az Audi én szerettem pedig az enyém vacak 1.9TDi volt,de minöségre verte az Opelokat stb. amim volt elötte.Már az első megtett kilométer után a fékeket kezdtem dicsérni magamba mert az opeljaim,fiatom fékjeihez képest ezerszer jóbb volt a másik a csend volt sehol egy kárpit cucorgás meg hasonló.A másik meg,hogy minden jól müködött nem volt olyan,hogy csak félig megy le az ablak meg kontaktos kapcsoló stb. bosszúság.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 
Nekem egy Audi A4-es volt a megváltás 2001-ben elötte nekem is szarjaim voltak!


Én ameddig megtehetem, kitartok az Audi mellett.
Ez a 14-ik.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.


 
és mitől jó akkro az a bmw, illetve mitől van egyénisége? győzz meg. főleg győzz meg egy 316i-ről mer még a Tiedbe van egy valami,ami jó,a nagy erős motor...

A tesom 316i is börbelsös meg minden alap extrával fel van szerelve mint a digit klima meg az elektromos kütyük.Kivülröl is szemet gyönyörködtetö BMW-s formavilág beleülsz körbenézel szintén BMW-s minöséget látsz bent is sehol nem találsz kirivó hibákat se kivitelre se minöségre se ergonomiára nincs panasz.Beinditod igaz 4henger muzsikál de valahogy mégis zeneibb mint bármely hasonló olcsóbb kocsi.Meg adott a feeling kicsit szerényebb teljesitményel,de az érzés hasonló mint a nagyobbaknál.

ez megint rizsa. ezt ki eszi meg? van eisa díja? thx minősítése?

Tesomnak is volt sok szarja elötte.Ladával kezdte aztán Opel Vectra,Kadett GSI cabrio,mezei Kadett,Suzuki,Golf.Most teljesen boldog a 316i vel azt mondja ez eddigi legjóbb kocsija a többihez képest megváltás.
Nekem egy Audi A4-es volt a megváltás 2001-ben elötte nekem is szarjaim voltak!
Közben becsuszott egy Mondeo is de azt hamar eladtam mert nem szerettem.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12186
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3623
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.


 
és mitől jó akkro az a bmw, illetve mitől van egyénisége? győzz meg. főleg győzz meg egy 316i-ről mer még a Tiedbe van egy valami,ami jó,a nagy erős motor...

A tesom 316i is börbelsös meg minden alap extrával fel van szerelve mint a digit klima meg az elektromos kütyük.Kivülröl is szemet gyönyörködtetö BMW-s formavilág beleülsz körbenézel szintén BMW-s minöséget látsz bent is sehol nem találsz kirivó hibákat se kivitelre se minöségre se ergonomiára nincs panasz.Beinditod igaz 4henger muzsikál de valahogy mégis zeneibb mint bármely hasonló olcsóbb kocsi.Meg adott a feeling kicsit szerényebb teljesitményel,de az érzés hasonló mint a nagyobbaknál.

ez megint rizsa. ezt ki eszi meg? van eisa díja? thx minősítése?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


lefordítom,mielőtt valaki nem értené mindekinek megvan az ellenfele. mi is kaptunk már. igaz,azzal nem is szívóztam. csak becsületből metnem utána. mákunkra nagyot nem égtünk

Így ahogy mondod.
Pályán sosem szoktam gyorsan menni,mert a jogsi gyorsan ugrana.
Néha vásárhely és szeged között megtolom egy kicsit.
Egyszer 5 motorost értem utol a négy sávos úton.
Elkezdték tolni én meg utánuk.
4 elég gyorsan kidőlt,de egy nagyon ment.Kb 290-nel mentem,de a távolság egyre nőtt.
A városban nincs ellenfelük a motoroknak.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Miért van a BMW-nek egyénisége?Mert maga a forma a stillusjegyek mindig maradnak és ezért marad meg a karaktere nem úgy mint néhány japánnál ahol kijön egy új tipus és csak az embléma árulja el,hogy milyen márka is.
Engem nem kell rávezetni semmire volt már elég szarom a BMW elött nagyjából tudom mik a különbségek.

ez csak risza egy mezei bmw-nek nincs egyénisége, csak ilyenekkel kábítják a yamahásokat ;-)
 
rávezetni nem az autókra kell, hanme az értékrendek felimserésére/megkülönböztetéssére.

Igazi Suzukis vagy! Gyári BMW akármelyik nagyobb élmény szerintem mint a szutykok.Tesom nemrég vett egy 316i hát az is sokkal több vezetési élmény mint egy Astra 1.6os vagy bármi más hasonló 1.6os.


 
és mitől jó akkro az a bmw, illetve mitől van egyénisége? győzz meg. főleg győzz meg egy 316i-ről mer még a Tiedbe van egy valami,ami jó,a nagy erős motor...

A tesom 316i is börbelsös meg minden alap extrával fel van szerelve mint a digit klima meg az elektromos kütyük.Kivülröl is szemet gyönyörködtetö BMW-s formavilág beleülsz körbenézel szintén BMW-s minöséget látsz bent is sehol nem találsz kirivó hibákat se kivitelre se minöségre se ergonomiára nincs panasz.Beinditod igaz 4henger muzsikál de valahogy mégis zeneibb mint bármely hasonló olcsóbb kocsi.Meg adott a feeling kicsit szerényebb teljesitményel,de az érzés hasonló mint a nagyobbaknál.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”