Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Én főleg városban használom így 20 alatt nem jövök ki vele.
Ebben a 20-ban mennyi "odalépés" van?
 
Olvastam valahol egy Corvette tulajdonostól mikor kivitte talán pályára, vagy valami találkozóra az autót: "fogyasztás: 63l/100km, gumik élettartama: reggel 9-től délután 5-ig"
 
A lényeg hogy a fogyasztás nagyban függ a lábtól, ha kihasználja az ember a motor erejét akkor sokat fogyaszt, ha nem akkor nem.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


de ha azt gondolod, hogy egy 530 d nyomatéka kevés a tiedhez képest akkor tévedsz, alapbol 390 Nm volt de mivel chipes az auto így inkább 450 Nm körül járhat most....
Azért azt ne felejtsük el, hogy ezek főtengelyen mért nyomatékok. Viszont a benzinesek fordulatszámtartománya sokkal nagyobb. Ez azt jelenti, hogy mondjuk míg egy benzines elforog 8000et addig a diesel mondjuk 4000et, így ha ugyanannyival akarnak menni(és mondjuk a váltó tök ugyanaz) akkor a dieselnél az végáttételnek kétszer keményebbnek kell lennie, így viszont a nyomaték a fele lesz a keréken. Persze ez egy szélsőséges példa. A gyakorlatban mégis azért érezhető nyomatékosabbnak a diesel, mert a normálisan használt fordulatszámtartományban még ezzel a nyomaték felezéssel(illetve a gyakorlatban nem is felezés van inkább talán 2/3madolás, utána kéne néznem) is picit nyomatékosabb mint a benzines. A lényeg hogy közel sem annyival, amennyit a számok mutatnak.

Nekem elötte volt jópár Dízelem Opel,Audi,Merci de hosszútávon jóbban elfáradtam a hangjától vagy nem tudom mitöl de fájt a fejem.BMW-vel háromszor voltam németbe ami hosszabb ut volt de abszolut kipihent voltam és ugy éreztem még kibirnák ugyan ennyi utat.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


de ha azt gondolod, hogy egy 530 d nyomatéka kevés a tiedhez képest akkor tévedsz, alapbol 390 Nm volt de mivel chipes az auto így inkább 450 Nm körül járhat most....
Azért azt ne felejtsük el, hogy ezek főtengelyen mért nyomatékok. Viszont a benzinesek fordulatszámtartománya sokkal nagyobb. Ez azt jelenti, hogy mondjuk míg egy benzines elforog 8000et addig a diesel mondjuk 4000et, így ha ugyanannyival akarnak menni(és mondjuk a váltó tök ugyanaz) akkor a dieselnél az végáttételnek kétszer keményebbnek kell lennie, így viszont a nyomaték a fele lesz a keréken. Persze ez egy szélsőséges példa. A gyakorlatban mégis azért érezhető nyomatékosabbnak a diesel, mert a normálisan használt fordulatszámtartományban még ezzel a nyomaték felezéssel(illetve a gyakorlatban nem is felezés van inkább talán 2/3madolás, utána kéne néznem) is picit nyomatékosabb mint a benzines. A lényeg hogy közel sem annyival, amennyit a számok mutatnak.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »

Én is azt utálom!Félig volt a tankom mikor elindultam pestre kb.180km.oda-vissza és hazafele már tankolnom kellett.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

Én főleg városban használom így 20 alatt nem jövök ki vele.

Az azért elég sok. Szerintem.

Bélának nem sok! Szerintem csak azt utálja,hogy sürün kell benzinkutra járni!

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
kaltenpeti
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 805
Csatlakozott: 2005.11.23., szer. 22:58
Értékelés: 22

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: kaltenpeti »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

Én főleg városban használom így 20 alatt nem jövök ki vele.

Az azért elég sok. Szerintem.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

Én főleg városban használom így 20 alatt nem jövök ki vele.

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

13-15 között elmegy sztem ha nincs bántva

Pontosan!

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »

legalábbis nekem annyit evett a 8as és az még összkerekes is meg nehezebb is kicsit asszem

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

13-15 között elmegy sztem ha nincs bántva

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
kaltenpeti
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 805
Csatlakozott: 2005.11.23., szer. 22:58
Értékelés: 22

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: kaltenpeti »


BMW E39 540i
Meg sem merem kérdezni, hogy mennyit eszik.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


na igen, ebben mindenképpen egyetértünk   
Egyik barátom szokta mondani,hogy"Dízelt vezetni olyan,mint melegnek lenni.Ma már sokkal elfogadottabb,de még mindig szar dolog"

sokaknak nem szempont a hang, és akkor nincs azzal semmi baj, bár tény, hogy nekem sem volt még dieselem (na jó egyszer nagyon régen egy 324d két hétig) és nem is hiányzik...

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


na igen, ebben mindenképpen egyetértünk   
Egyik barátom szokta mondani,hogy"Dízelt vezetni olyan,mint melegnek lenni.Ma már sokkal elfogadottabb,de még mindig szar dolog"

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »

na igen, ebben mindenképpen egyetértünk

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


azok jo gépek, a környezetemben van 3 db 525 d mindegyik kombi meg egy 530 d sedan az E39esből.... mindig is tetszettek.....
A dieselek más világ!Ez V8-as benzines gyönyörüséges hangal és kellö nyomatékkal!

a hangban egyetértünk de ha azt gondolod, hogy egy 530 d nyomatéka kevés a tiedhez képest akkor tévedsz, alapbol 390 Nm volt de mivel chipes az auto így inkább 450 Nm körül járhat most.... meglepődnél hogy megy, én is meglepődtem pedig egy A8as 4,2 es audim volt mikor unokatesom megvette az 530dt és még abból átülve is jónak tünt.... viszont a hangban igazad van, egy jó kis V8 gurgulázással nem sok minden ér fel... viszont az tényleg csak akkor jó ha nem jársz sokat, nekem 4 évig volt meg az A8 és azalatt 30000 km ment bele, közte pár német út is.... de ha évi 30000 et kellene mennem nem tartottam volna meg ennyi ideig

Én se megyek sokat vele 10-15ezer évente azért is tartom meg ilyen sokáig.Ha kocsiba ülök néha akkor legyen már max.élvezet nem?

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


azok jo gépek, a környezetemben van 3 db 525 d mindegyik kombi meg egy 530 d sedan az E39esből.... mindig is tetszettek.....
A dieselek más világ!Ez V8-as benzines gyönyörüséges hangal és kellö nyomatékkal!

a hangban egyetértünk de ha azt gondolod, hogy egy 530 d nyomatéka kevés a tiedhez képest akkor tévedsz, alapbol 390 Nm volt de mivel chipes az auto így inkább 450 Nm körül járhat most.... meglepődnél hogy megy, én is meglepődtem pedig egy A8as 4,2 es audim volt mikor unokatesom megvette az 530dt és még abból átülve is jónak tünt.... viszont a hangban igazad van, egy jó kis V8 gurgulázással nem sok minden ér fel... viszont az tényleg csak akkor jó ha nem jársz sokat, nekem 4 évig volt meg az A8 és azalatt 30000 km ment bele, közte pár német út is.... de ha évi 30000 et kellene mennem nem tartottam volna meg ennyi ideig

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


azok jo gépek, a környezetemben van 3 db 525 d mindegyik kombi meg egy 530 d sedan az E39esből.... mindig is tetszettek.....
A dieselek más világ!Ez V8-as benzines gyönyörüséges hangal és kellö nyomatékkal!

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »

azok jo gépek, a környezetemben van 3 db 525 d mindegyik kombi meg egy 530 d sedan az E39esből.... mindig is tetszettek.....

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Hát akkor mégiscsak más, nem?!    Úgy tudom, az M-es kormánymű kevesebbet fordul, nem véletlenül keresik a bömöst építő drifterek folyton az M-es kormányműveket.Amúgy ez ugyanolyan dolog, mint a Subaru WRX és az WRX STI közti különbség: csak kb 70 Le a különbség, azt mégis, milliókkal drágább az STI...mert ahogy elkezdesz beleásni, kiderül, hogy egy rakás dolog különbözik a két autóban: motor (erősebb minden a belében, plusz mindkét oldalon folyamatosan változó vezérlés) nagyobb turbó, cooler, erősebb fék, jobb futómű, jobb hajtás (diffik) stb...

Végemnek RS6 Plus autója van,ami még ráadásul egy 999 db-os limitált széria is.
480 LE-s.Hidd el hogy ezen rendesen kaszálnak.Minden sokkal drágább hozzá,mint az alap modellekhez,mert kis széria.
Sajnos ugyan úgy elromlik,mint a másik.Tapasztalatból mondom.
Az uj ára 30 felett volt.Most ér kb 10-et pedig csak38000 Km van benne.
Ez nem egy jó befektetés.A cégünk spec árat kapott,ezért is vettük meg,
mivel ezt az egyet hozták be mo-ra.

Nekem 4év alatt egyedül a kopó alkatrészeket kellett cserélnem!Első féktárcsák betétekkel 110ezer forint körül volt hátul csak betétek lettek cserélve,Meg hátsó lengőkar szilentek lettek cserélve ezeken kivül meg gyertyák,olajok,szürökön kivül más nem kellett.Elromlani semmi nem romlott ugy el rajta.

te mit hajtasz ha nem vok indiszkrét?

BMW E39 540i

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Egy S6-os mennyivel olcsóbb?

Gesamtpreis: 85.405,00
S6 Avant
Motor S6 Avant 5.2 FSI quattro 320(435) kW (PS) tiptronic
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 13,4 l
CO2-Emission kombiniert: 319 g/km
84.500,00
Außenfarbe Phantomschwarz Perleffekt 905,00
Gesamtpreis: 85.405,00
 
Igazából nem sokkal olcsóbb,mert az RS6 több alap extrával rendelkezik.
Egyszer összeraktam ebből is egy próba rendelést és az is kb 120000 volt.

Avatar
kaltenpeti
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 805
Csatlakozott: 2005.11.23., szer. 22:58
Értékelés: 22

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: kaltenpeti »


Hát akkor mégiscsak más, nem?!    Úgy tudom, az M-es kormánymű kevesebbet fordul, nem véletlenül keresik a bömöst építő drifterek folyton az M-es kormányműveket.Amúgy ez ugyanolyan dolog, mint a Subaru WRX és az WRX STI közti különbség: csak kb 70 Le a különbség, azt mégis, milliókkal drágább az STI...mert ahogy elkezdesz beleásni, kiderül, hogy egy rakás dolog különbözik a két autóban: motor (erősebb minden a belében, plusz mindkét oldalon folyamatosan változó vezérlés) nagyobb turbó, cooler, erősebb fék, jobb futómű, jobb hajtás (diffik) stb...

Végemnek RS6 Plus autója van,ami még ráadásul egy 999 db-os limitált széria is.
480 LE-s.Hidd el hogy ezen rendesen kaszálnak.Minden sokkal drágább hozzá,mint az alap modellekhez,mert kis széria.
Sajnos ugyan úgy elromlik,mint a másik.Tapasztalatból mondom.
Az uj ára 30 felett volt.Most ér kb 10-et pedig csak38000 Km van benne.
Ez nem egy jó befektetés.A cégünk spec árat kapott,ezért is vettük meg,
mivel ezt az egyet hozták be mo-ra.

Béla! Ha meg szabad kérdeznem mennyit fogyaszt egy ilyen 480LE-s RS6 Plus?

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1565
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 271

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Márc 1-től rendelhető az uj RS6.Itt egy full extrás összeállítás árlistája. 
Gesamtpreis: 131.630,00
RS 6 Avant
Motor RS 6 Avant 5.0 FSI quattro 426(580) kW (PS) tiptronic
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,0 l
CO2-Emission kombiniert: 333 g/km
106.900,00
Außenfarbe Phantomschwarz Perleffekt 0,00
Innenraum
Sitze: Sportsitze
Materialien: Lederausstattung Valcona metallic inklusive RS 6 Prägung
Farben: Sitzbezug schwarz, Armaturentafel schwarz, Teppich schwarz, Himmel schwarz
Sonderausstattungen: 24.730,00
Sonderausstattungen: 24.730,00
Audi parking system advanced 460,00
Außenspiegel, elektrisch anklappbar und automatisch abblendend mit Memory-Funktion 325,00
Dämmglas 1.130,00
Entfall der Typ- und Hubraumangabe 0,00
Gepäckraumklappe elektrisch öffnend und schließend 520,00
Solar-Schiebe-/Ausstelldach 1.570,00
Aluminium-Gussräder 9,5 J x 20 im 5-Segmentspeichen-Design in Titanoptik 2.000,00
Dachhimmel in Microfaser Nardia schwarz 1.400,00
Durchladeeinrichtung mit entnehmbarem Skisack 90,00
Fixierset 155,00
Garagentoröffner (HomeLink) 235,00
Innenspiegel, automatisch abblendend mit digitaler Kompassanzeige 105,00
Seitenfach abschließbar 50,00
Sonnenschutzrollo manuell für die Heckscheibe und Türscheiben hinten 225,00
Wendematte 105,00
Kindersitzbefestigung ISOFIX für den Beifahrersitz 80,00
Memory-Funktion für Vordersitze 540,00
Keramikbremsanlage 8.200,00
Lenkradeinstellung elektrisch 400,00
Seitenairbags hinten 360,00
Servoschließung für die Türen 565,00
Sportfahrwerk plus 950,00
advanced key 1.025,00
Bluetooth Autotelefon 315,00
CD-Wechsler plus Audi music interface 245,00
Navigationssystem mit DVD inklusive MMI 2.155,00
TV-Empfang, Radioempfang digital 1.525,00
Lederausstattung Valcona metallic inklusive RS 6 Prägung 0,00
Gesamtpreis: 131.630,00
Preisstand vom 01.01.2008, inkl. 19% MwSt.

Egy S6-os mennyivel olcsóbb?

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29303
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Márc 1-től rendelhető az uj RS6.Itt egy full extrás összeállítás árlistája.
 
Gesamtpreis: 131.630,00
RS 6 Avant
Motor RS 6 Avant 5.0 FSI quattro 426(580) kW (PS) tiptronic
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 14,0 l
CO2-Emission kombiniert: 333 g/km
106.900,00
Außenfarbe Phantomschwarz Perleffekt 0,00
Innenraum
Sitze: Sportsitze
Materialien: Lederausstattung Valcona metallic inklusive RS 6 Prägung
Farben: Sitzbezug schwarz, Armaturentafel schwarz, Teppich schwarz, Himmel schwarz
Sonderausstattungen: 24.730,00
Sonderausstattungen: 24.730,00
Audi parking system advanced 460,00
Außenspiegel, elektrisch anklappbar und automatisch abblendend mit Memory-Funktion 325,00
Dämmglas 1.130,00
Entfall der Typ- und Hubraumangabe 0,00
Gepäckraumklappe elektrisch öffnend und schließend 520,00
Solar-Schiebe-/Ausstelldach 1.570,00
Aluminium-Gussräder 9,5 J x 20 im 5-Segmentspeichen-Design in Titanoptik 2.000,00
Dachhimmel in Microfaser Nardia schwarz 1.400,00
Durchladeeinrichtung mit entnehmbarem Skisack 90,00
Fixierset 155,00
Garagentoröffner (HomeLink) 235,00
Innenspiegel, automatisch abblendend mit digitaler Kompassanzeige 105,00
Seitenfach abschließbar 50,00
Sonnenschutzrollo manuell für die Heckscheibe und Türscheiben hinten 225,00
Wendematte 105,00
Kindersitzbefestigung ISOFIX für den Beifahrersitz 80,00
Memory-Funktion für Vordersitze 540,00
Keramikbremsanlage 8.200,00
Lenkradeinstellung elektrisch 400,00
Seitenairbags hinten 360,00
Servoschließung für die Türen 565,00
Sportfahrwerk plus 950,00
advanced key 1.025,00
Bluetooth Autotelefon 315,00
CD-Wechsler plus Audi music interface 245,00
Navigationssystem mit DVD inklusive MMI 2.155,00
TV-Empfang, Radioempfang digital 1.525,00
Lederausstattung Valcona metallic inklusive RS 6 Prägung 0,00
Gesamtpreis: 131.630,00
Preisstand vom 01.01.2008, inkl. 19% MwSt.

Avatar
Bartek
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 229
Csatlakozott: 2008.01.09., szer. 19:06
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Bartek »


Hát akkor mégiscsak más, nem?!    Úgy tudom, az M-es kormánymű kevesebbet fordul, nem véletlenül keresik a bömöst építő drifterek folyton az M-es kormányműveket.Amúgy ez ugyanolyan dolog, mint a Subaru WRX és az WRX STI közti különbség: csak kb 70 Le a különbség, azt mégis, milliókkal drágább az STI...mert ahogy elkezdesz beleásni, kiderül, hogy egy rakás dolog különbözik a két autóban: motor (erősebb minden a belében, plusz mindkét oldalon folyamatosan változó vezérlés) nagyobb turbó, cooler, erősebb fék, jobb futómű, jobb hajtás (diffik) stb...

Végemnek RS6 Plus autója van,ami még ráadásul egy 999 db-os limitált széria is.
480 LE-s.Hidd el hogy ezen rendesen kaszálnak.Minden sokkal drágább hozzá,mint az alap modellekhez,mert kis széria.
Sajnos ugyan úgy elromlik,mint a másik.Tapasztalatból mondom.
Az uj ára 30 felett volt.Most ér kb 10-et pedig csak38000 Km van benne.
Ez nem egy jó befektetés.A cégünk spec árat kapott,ezért is vettük meg,
mivel ezt az egyet hozták be mo-ra.

Nekem 4év alatt egyedül a kopó alkatrészeket kellett cserélnem!Első féktárcsák betétekkel 110ezer forint körül volt hátul csak betétek lettek cserélve,Meg hátsó lengőkar szilentek lettek cserélve ezeken kivül meg gyertyák,olajok,szürökön kivül más nem kellett.Elromlani semmi nem romlott ugy el rajta.

te mit hajtasz ha nem vok indiszkrét?

Sztereo I: Jungson Moon Harbor CD, CAV A12, CAV MD II, Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Sztereo II: Jungson Hedo CD, Jungson Hedo WG200, CAV MDI,CAV kábelek
Jungson SPCM bikábel, Jungson gold coated XLR
Hazimozi: Onkyo DV-SP504, Onkyo TX SR875, Swans F3BF frontok+center+F3BR hatterek+Swans Szub60+Sony AW15 projektor+Bydium vaszon+XBOX360+CAV kabelek...

Avatar
CsöszPéter
Lefelé a lejtőn
Lefelé a lejtőn
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: 2008.02.10., vas. 16:26
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: CsöszPéter »


Hát akkor mégiscsak más, nem?!    Úgy tudom, az M-es kormánymű kevesebbet fordul, nem véletlenül keresik a bömöst építő drifterek folyton az M-es kormányműveket.Amúgy ez ugyanolyan dolog, mint a Subaru WRX és az WRX STI közti különbség: csak kb 70 Le a különbség, azt mégis, milliókkal drágább az STI...mert ahogy elkezdesz beleásni, kiderül, hogy egy rakás dolog különbözik a két autóban: motor (erősebb minden a belében, plusz mindkét oldalon folyamatosan változó vezérlés) nagyobb turbó, cooler, erősebb fék, jobb futómű, jobb hajtás (diffik) stb...

Végemnek RS6 Plus autója van,ami még ráadásul egy 999 db-os limitált széria is.
480 LE-s.Hidd el hogy ezen rendesen kaszálnak.Minden sokkal drágább hozzá,mint az alap modellekhez,mert kis széria.
Sajnos ugyan úgy elromlik,mint a másik.Tapasztalatból mondom.
Az uj ára 30 felett volt.Most ér kb 10-et pedig csak38000 Km van benne.
Ez nem egy jó befektetés.A cégünk spec árat kapott,ezért is vettük meg,
mivel ezt az egyet hozták be mo-ra.

Nekem 4év alatt egyedül a kopó alkatrészeket kellett cserélnem!Első féktárcsák betétekkel 110ezer forint körül volt hátul csak betétek lettek cserélve,Meg hátsó lengőkar szilentek lettek cserélve ezeken kivül meg gyertyák,olajok,szürökön kivül más nem kellett.Elromlani semmi nem romlott ugy el rajta.

CDX-10000 CD Player,CD-S2000 SA-CD Player,DVD-S2700 Universal Player
A-S2000 Integrated Amplifier,M-85 Power Amplifier=2db.,B-2x Power Amplifier
NS-8HX front,NS-C5HX center,NS-4HX Surround,NS-M515 Front effekt,YST-SW1500 Subwoofer
10-es és 6-os Pirelli ösvény 32A Mem.Furutech csúcs kábelek.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”