Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327

Autós topik autósoknak

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Már megint ezek a sok számok! Mikor tanulod már meg,hogy a kocsiknál se csak a lóerök számitanak?Ez olyan mint ha hifinyelven azt mondanád van egy japán pici fél kilós digitális erősítőm ami 2000wattos és sokkal élvezhetőbb mint egy tranyos 60kilós 300wattos ML.Már nem egy csöves erősítőt is leordibált stb.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Feldy,
 
nézzed csak ezt! mezei szívó swift sport. kidobálta a srác a klímát,hifit,hátsó ülést,így nyert kb 100kg-ot. cserébe kapott greedy kipuffot és 4-2-1leömlőket. 138LE és 168Nm a gép. az meg ott az elején,ha jól látom egy M-es bömbi. egyenesbe el is húz a francba, aztán meg az arcára fagyasztja a gyerek a "feelinget" ;-)
 



 
 
ui: a srác jól vezet,ez nem elhanyagolható tény!
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


a sport suzuki motorja(és egyéb részei) nem a 125LE-re van méretezve. ez a blokk az alapja a 220lovas JWRC-nek. jelen felállsában kb 180-200LE-ig nem kell blokkot bontani, köszönhetően a melegen kovácsolt dugattyúknak, túlméretezett innyektoroknak,stb... futómű és fékrendszer +az egész autó ennek jegyében született meg. alap esetben alúl van motorizálva, persze ez is relatív, mert a kicsi kasztnit így is jól viszi a motor. ez afféle japán szokás, már rájöttem. kiadnak egy alapot,amit jól fel lehet öltöztettni. edig csinált a nissan,mitcu,subaru, honda, az ignis sport környékén beszállt a suzuki is.
 
mennyire éri meg? ez érdekes kérdés. az enyém alapba 3.5milla, ha valaki jól tud alkudni és van hozzá pofája(egyébként 4.2). a gyári kompresszor 1-1.5milla szerencsétől függően van bent a gépbe. kipufogó hátsó dob csere (mert maga a rendszer eleve sport van alatta, csak a muffler visszafogja. emissziós érték,stb...) kell hozzá egy szívóoldali rész is, de nyilván a polírozott szívóscsonk széria,ha meg feltöltős lesz ismét. kábelek,gyertyák, ez-az, kb 5.5milla és van egy kis suzukid,teljes gyári garanciával,full felszerelten, ami az ennyiért kapható konkurensketől még mindig jobb vétel. nem utolsó sorban pályán fejlesztve, arra a terhelésre,amit emlegetsz, azaz a nagy terhelésre. de mindez okosan. nem hiába a feltöltés is csak 0.2bar. ez lufax a turbók világában,viszont a motort nem bántja hosszú távon. 0.6bar fölött (ekkor már átlépi valsz a 200LE-t a gép) már motort is kell bontani és még erősebb alkatrészek kellenek bele, ha nem akarod hamar kinyírni.
 
hidd el, okosabbak azok, mint az autókibicek amit belnkeltem, az a tempó a belső kamerásnál már elég gyors, ha ismersz ilyne belső kamerás videókat, tudod. nem igazán kell vele kapkodni. a külső kamerásokon meg láthatod hogy fordul. bőven van olyna stabil minden elképzelést áthágva,mint bármely másik nagy autó 200-as tempónál. sőt, 200nál kezd megjönni a stabilitása. ott már elég leszorítóerőt termlenek a spojlerek. mellé a kemény sportfutómű és repül mint a szél
 
és szerintem sokkal nagyobb feeling, mint egy mezei bmw. ha M-es, nem szóltam, mert az is "arc". de egy mezei bmw az csak egy autó, amit bárki megvehet az utcán max nem újat,hanem 5éveset,10éveset,20éveset. persze azért a V8 dícséretes. legalább nem az alja
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Meröben más feeling mint egy kis kocsi!Én például egy kis kocsiba félnék gyorsan menni föleg egy magas épitésű és keskeny nyomtávú kiskocsiba.Nem költenék olyan kis Japán izékra tuningot inkább akkor vennék erősebb gyárit aminek a teljesitményéhez álmodták a futomüvet meg a fékeket stb.Mert minek növelni egy olyan autó teljesitményét aminek alapjaiban gyenge a futómüve meg a fékjei.Akkor az egész kocsit újralehet épitteni és akkor se biztos,hogy olyan lesz mint amit már a tervezöasztalon erősre terveztek.Meg hát kicsi de jólfelszerelt autót se nagyon éri meg venni mert amennyivel többet kérnek érte annyival nem ér többet attól még ugyanazok a gyenge minőségű egyéb cuccok vannak benne mint a kárpitok és egyéb müanyag elemek stb.
Nálam az autó 3litertől kezdödik és vagy német vagy angol esetleg amerikai gyártású amiknek van egyénisége,stilusa,feelingje,megjelenése,történelme stb.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
mert az enyémet még nem vezetted volt már, bmw-überalless gyerek, aki jajjgatva szált ki a jobb1ről, hogy "ez bazzeg k*rva jó".
nem túl erős, de azt jól hasznosítja. ha autóversenyzőt megkérdezel,mi a legfontosabb, nem a lóerőkkel kezdi. futómű,reakciók, mozgékonyság, stb...
 
nálam a vigyor a pofámon az értékmérő paraméter
 
mennyi a te autód? 220LE körül? van euró és hunagroringes idő haveroknak(bár az övéké széria állapot, nekem meg már rajta van kb 1milla, bár ez nem sok változtatás a japán versenyistálók -Monster Motorsport: http://www.youtube.com/watch?v=Zaf3DsTaviw - árképzésének tükrében). az új Golf GTI (2ezres turbós és rövidebb, mint a bömbik,könnyebb is valamivel) hasonló időt futott euróringen(nem merték megmondani,csak azt tudjuk, hogy 1 személlyel az opel astra OPC 1:34-énél sokkal gyengébbet a sport swift pedig 2személlyel 1:37-et), mint a széria swift Sport 125LE-vel szal ha van valamelyiken köridőd, össze tudjuk vetni. persze ez itt utcai állapotú gépek ideje. semmi slick, semmi módosítás. ahogy kijött gyárból. nyilván egy komolyabb versenyfutómű, mervítés és slick csodákra lenne képes. a +1.5milkóba fájó -"gyári"- feltötlés beszerelése meg hab lenne a tortán. akkor asszem 0-100on is odaverne
 
0.2baros SC swift(itt fogok megállni az építéssel): http://www.suzukisport.com/SWIFT-SC/mov ... ovie_l.wmv
 
igen, a muterom 1.3-as swiftjét én se voltam hajlandó vezetni,amikor megkért rá, ahogy más egyéb "normális" autót se vagyok hajlandó vezetni, mert olyan,mintha nem fogna a fék +a kézifék mintha be lenen húzva félig. aztán a kanyartól mentsen az ég Viszont ez azt nem jelenti, hogy pl a muter autója 3milkóért full felszerelten egy 90lovas motorral kategóriájában nem érné meg. muter fizet érte havonta 26ezret. ez fullos, 1.3GS. havi 25-ért kapott volna azonos konstrukcióban -megkapaszkodni!!!- peugeot107 fapadot vagy ford fiesta fapadot 60LE-vel, nuku szervó,légzsák,stb...

Engem ezek nem érdekelnek!Amúgy 286lóerő és 6mp alatt van 100on!Nekem fontos a kényelem,minőség,megbizhatóság,megjelenés,feeling stb.Ami alap nálam az a V8-as motor és a Hátsókerék hajtás.Erröl már soha nem mondanék le egy autó vásárlásakor.Egyszer kell ilyet venni és soha többé nem vágyik vissza az ember a 4hengeresek világába!

engem meg az a világ nem vonz. ha már 300ló körül kell kereskedni, nissan, subaru,evo vagy megpiszkált typeR. de azok is nagyok. én a kicsit szeretem(swift is azért teszett meg,mert olyan,mint a régi R5turbo volt. kicsi, megy). de ezeket a széthegyezett pörgősöket csodálom.
 
viszont így a gyorsulási versenyt feladom. 6sechez akkora feltöltő kellene,amire senki nem adna garanciát
 
egyébként milyen egy bmw megjelenése és feelingje?
 
van az a Z-s, az bizt jó gép,de kicsit túl csicsás. a 135i bizt jó gép és az M-esek is jól néznek ki aránylag,bár nekem kevésébé sportosak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
mert az enyémet még nem vezetted volt már, bmw-überalless gyerek, aki jajjgatva szált ki a jobb1ről, hogy "ez bazzeg k*rva jó".
nem túl erős, de azt jól hasznosítja. ha autóversenyzőt megkérdezel,mi a legfontosabb, nem a lóerőkkel kezdi. futómű,reakciók, mozgékonyság, stb...
 
nálam a vigyor a pofámon az értékmérő paraméter
 
mennyi a te autód? 220LE körül? van euró és hunagroringes idő haveroknak(bár az övéké széria állapot, nekem meg már rajta van kb 1milla, bár ez nem sok változtatás a japán versenyistálók -Monster Motorsport: http://www.youtube.com/watch?v=Zaf3DsTaviw - árképzésének tükrében). az új Golf GTI (2ezres turbós és rövidebb, mint a bömbik,könnyebb is valamivel) hasonló időt futott euróringen(nem merték megmondani,csak azt tudjuk, hogy 1 személlyel az opel astra OPC 1:34-énél sokkal gyengébbet a sport swift pedig 2személlyel 1:37-et), mint a széria swift Sport 125LE-vel szal ha van valamelyiken köridőd, össze tudjuk vetni. persze ez itt utcai állapotú gépek ideje. semmi slick, semmi módosítás. ahogy kijött gyárból. nyilván egy komolyabb versenyfutómű, mervítés és slick csodákra lenne képes. a +1.5milkóba fájó -"gyári"- feltötlés beszerelése meg hab lenne a tortán. akkor asszem 0-100on is odaverne
 
0.2baros SC swift(itt fogok megállni az építéssel): http://www.suzukisport.com/SWIFT-SC/mov ... ovie_l.wmv
 
igen, a muterom 1.3-as swiftjét én se voltam hajlandó vezetni,amikor megkért rá, ahogy más egyéb "normális" autót se vagyok hajlandó vezetni, mert olyan,mintha nem fogna a fék +a kézifék mintha be lenen húzva félig. aztán a kanyartól mentsen az ég Viszont ez azt nem jelenti, hogy pl a muter autója 3milkóért full felszerelten egy 90lovas motorral kategóriájában nem érné meg. muter fizet érte havonta 26ezret. ez fullos, 1.3GS. havi 25-ért kapott volna azonos konstrukcióban -megkapaszkodni!!!- peugeot107 fapadot vagy ford fiesta fapadot 60LE-vel, nuku szervó,légzsák,stb...

Engem ezek nem érdekelnek!Amúgy 286lóerő és 6mp alatt van 100on!Nekem fontos a kényelem,minőség,megbizhatóság,megjelenés,feeling stb.Ami alap nálam az a V8-as motor és a Hátsókerék hajtás.Erröl már soha nem mondanék le egy autó vásárlásakor.Egyszer kell ilyet venni és soha többé nem vágyik vissza az ember a 4hengeresek világába!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hogy az audisok se szégyenkezzenek
 



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
mert az enyémet még nem vezetted volt már, bmw-überalless gyerek, aki jajjgatva szált ki a jobb1ről, hogy "ez bazzeg k*rva jó".
nem túl erős, de azt jól hasznosítja. ha autóversenyzőt megkérdezel,mi a legfontosabb, nem a lóerőkkel kezdi. futómű,reakciók, mozgékonyság, stb...
 
nálam a vigyor a pofámon az értékmérő paraméter
 
mennyi a te autód? 220LE körül? van euró és hunagroringes idő haveroknak(bár az övéké széria állapot, nekem meg már rajta van kb 1milla, bár ez nem sok változtatás a japán versenyistálók -Monster Motorsport: http://www.youtube.com/watch?v=Zaf3DsTaviw - árképzésének tükrében). az új Golf GTI (2ezres turbós és rövidebb, mint a bömbik,könnyebb is valamivel) hasonló időt futott euróringen(nem merték megmondani,csak azt tudjuk, hogy 1 személlyel az opel astra OPC 1:34-énél sokkal gyengébbet a sport swift pedig 2személlyel 1:37-et), mint a széria swift Sport 125LE-vel szal ha van valamelyiken köridőd, össze tudjuk vetni. persze ez itt utcai állapotú gépek ideje. semmi slick, semmi módosítás. ahogy kijött gyárból. nyilván egy komolyabb versenyfutómű, mervítés és slick csodákra lenne képes. a +1.5milkóba fájó -"gyári"- feltötlés beszerelése meg hab lenne a tortán. akkor asszem 0-100on is odaverne
 
0.2baros SC swift(itt fogok megállni az építéssel): http://www.suzukisport.com/SWIFT-SC/mov ... ovie_l.wmv
 
igen, a muterom 1.3-as swiftjét én se voltam hajlandó vezetni,amikor megkért rá, ahogy más egyéb "normális" autót se vagyok hajlandó vezetni, mert olyan,mintha nem fogna a fék +a kézifék mintha be lenen húzva félig. aztán a kanyartól mentsen az ég Viszont ez azt nem jelenti, hogy pl a muter autója 3milkóért full felszerelten egy 90lovas motorral kategóriájában nem érné meg. muter fizet érte havonta 26ezret. ez fullos, 1.3GS. havi 25-ért kapott volna azonos konstrukcióban -megkapaszkodni!!!- peugeot107 fapadot vagy ford fiesta fapadot 60LE-vel, nuku szervó,légzsák,stb...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)  

Hát nem Suzukival az biztos!

fiatal vagy még

Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
Apámnak mercije van na annál nem is kell kérdezni már nyujtom a kezem a kulcsokért!

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Az RS6 Audi-nak miböl van a generátora,hogy ennyibe kerül?

RS audiból. de honnan tudod,ebből mennyi a generátor és mennyi a csere?
 
munkadíjról jut eszembe,egyszer az céges -cascos- astrát kollega megtörte és a hűtő kicsit sérült. bevittük az opelhez és felmérték. 1.4milla. felhívtam szerelő havert, aszongya kb 120-140ezer lesz. végén ragaszkodtunk a szakszervízhez(közbeszerezés) de lement kb 320ezerre
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-) 

Hát nem Suzukival az biztos!

fiatal vagy még
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)

Hát nem Suzukival az biztos!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

nyertél 650ezer szép manny

Az RS6 Audi-nak miböl van a generátora,hogy ennyibe kerül?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

nyertél 650ezer szép manny
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 12096
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 3586
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

a suzukimba vezérmű-LÁNC van
 
egyébként egy pár suzukiSport első és hátsó fékbetétszet ha megúszom a vámot, kb 150ezer. mondjuk nem is füstöl le a hungaroringen
 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, zyx, hana, Quad CDP, KSL, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 
Nekem generátor sose romlott még el egyik kocsimon se!

Eddig nekem sem,pedig ez már a 14-ik audim és ráadásul elég speciális tipus.Nem egy tömegtermék,de hát ez van.

Avatar
oriza triznyák
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2543
Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
Értékelés: 10

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: oriza triznyák »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

azt a
rolls-royce?

tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

Nekem generátor sose romlott még el egyik kocsimon se!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

Drága az alkatrész,de ritkább is a meghibásodás!Amiket eddig cseréltettem azok mind kopó alkatrészek voltak!Opelomnál voltak vezérszij problémák nem is egyszer el is szakadt!BMW hála isten vezérláncos nincs is ilyesmi gondja!

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29316
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3307

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Nyelvi problémáik ugye nincsenek, kultúrálisak is alig. Hogy aztán egy hong-kongi, tajvani gyártató mennyire kínainak számít az érdekes kérdés. Meg az is, hogy mondjuk egy Kanadában élőt hova kell számítani.
A Hivi tulaj is kanadai állampolgár.
97 előtt,mielőtt visszacsatolták Hong Kongot kínához rengetegen kimentek kanadába.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”