Tisztelt Fórumtársak!
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
viewtopic.php?f=100&t=199327
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
ennek is jó hangja van, fene egye meg, esküszöm csak ezért fogok egyszer autót cserélni, valahogy ez a hang valahol nagyon érzékeny pontot talál el.
Ismerős érzés, az a BMW soros hathengeres egy rafinált, érzéki dög
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Pénteken majdnem seggre ültem... elmesélem... Venni akarok a verdára gumikat és kinéztem a Vredestein Ultrac SUV Sessanta, 255/55 ZR 19 111 W XL -t. Felhívtam a Vredestein Kft-t, ahol közölték, hogy 99 407Ft darabja.... Ezek után elkezdtem kotorászni a neten és találtam a sógoroknál nettó 37EFt-ért, a németeknél még ennél is olcsóbban...
Egyszóval hánynom kell a magyarországi árképzéstől! Azért mert nagy kocsim van, le kell kaszálni? Menjenek tönkre és dögöljenek éhen, azt kívánom nekik!
Ugyan ezt a Vredestein-t vetted 37 eFt-ért, újonnan?
Nekem az egy kicsit gyanúsan olcsó...
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Pénteken majdnem seggre ültem... elmesélem... Venni akarok a verdára gumikat és kinéztem a Vredestein Ultrac SUV Sessanta, 255/55 ZR 19 111 W XL -t. Felhívtam a Vredestein Kft-t, ahol közölték, hogy 99 407Ft darabja.... Ezek után elkezdtem kotorászni a neten és találtam a sógoroknál nettó 37EFt-ért, a németeknél még ennél is olcsóbban...
Egyszóval hánynom kell a magyarországi árképzéstől! Azért mert nagy kocsim van, le kell kaszálni? Menjenek tönkre és dögöljenek éhen, azt kívánom nekik!
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
Hamár így szóba került.. A 335i-ről is áradozik a sajtó, nekem elég is lenne. A "kipufogó-elrendezése" jobban is tetszik, mint az M3-é.
Autós topik autósoknak
Nekem az E46 compact 2.0td sokáig favorit volt, vadásztam is rá a használtautó piacon, de amíg volt lehetőség nem igazán volt normális eladó. Szvsz kicsit nőies a lámpája elöl, de ennyit megbocsájtottam volna. Közben persze a dolgok máshogy alakultak, úgyhogy nem lett bmw, dehát egyszer majd..
M3: hát igen, egy autó amit gondolkodás nélkül elfogadnák. Vaddisznó, de azért mégis valamennyire "szolíd". Az új motor meg egy kész csoda, 4.0 V8 420 ló. Pár éve még a 360-as Ferrari rendelkezett ilyen paraméterekkel. Két hete mikor München fele voltunk láttam a városban a 4 ajtós M3-ast, amiről a totalcarban is volt kép. Nekem az a kocsi így "félig látatlanban" is a tökéletességet súrolja. Kényelmes utazóautó, semmi csicsa, de igazi műszaki csemege. Persze lehet mondani, hogy ott az M5, de azért az mindig egy kicsit "túl nagy".
Autós topik autósoknak
Én tegnap egy 2007-es 325i Coupe-t vezettem (218le, 0-100 6.9sec), a képen látható, hogy jobbkormányos volt a kocsi, ezáltal külön érdekességet nyújtott a magyar utakon rossz oldalon ülve nyomulni (utcán rendesen megnéztek!), szerencséje a gazdája hagyta hogy rendesen leteszteljem.
Jelentem ez az autó baromi jó, nem is tudom milyen lehet az M3... A futómű már ebben is kifejezetten tetszett (azt hiszem 18 -as kerekek vannak rajta), a beltér is igényes, habár nem valami nagy. Attól féltem hogy ez a széria már túl konszolidált lesz és a motorhang belülről majd csak letekert ablakkal fog beszűrődni, de nem, ennek is jó hangja van, fene egye meg, esküszöm csak ezért fogok egyszer autót cserélni, valahogy ez a hang valahol nagyon érzékeny pontot talál el.
Meglepően jól is fogyaszt a srácnak.. Egyetértettünk benne, hogy kár lett volna a dízelt vennie.
Online
Bár nem M3-as, de BMW.
Tegnap vezettem egy 320d Compact BMW-t. Hát nekem nagyon bejött. Az E46-os széria Compact-ja volt, abból is az újabb, és a beltere nagyon szép volt. És a motor meg amit művelt... 150 LE, eszetlen erő, stb. Igazából a formájával nem vagyok kibékülve. Az E46-os 3-as az egyik kedvencem, de a Compact nem tetszik a B oszloptól nézve. A fara meg egyenesen csúnya.
- D-O-M-I
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1412
- Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
- Értékelés: 137
- Tartózkodási hely: Budapest
Autós topik autósoknak
Bár nem M3-as, de BMW.
Tegnap vezettem egy 320d Compact BMW-t. Hát nekem nagyon bejött. Az E46-os széria Compact-ja volt, abból is az újabb, és a beltere nagyon szép volt. És a motor meg amit művelt... 150 LE, eszetlen erő, stb. Igazából a formájával nem vagyok kibékülve. Az E46-os 3-as az egyik kedvencem, de a Compact nem tetszik a B oszloptól nézve. A fara meg egyenesen csúnya.
AV: Onkyo TX-RZ1100 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon
- Torzonborz
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: 2003.10.13., hétf. 11:04
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
2.
Huhh, ez tényleg nagyon állat lett...
Autós topik autósoknak
Esküszöm, hogy nekem nem tetszett az új M3-as BMW az első, még nem hivatalos fotókon, amiken még mint koncepció autó volt látható, de a kész vas valami brutálisan szép lett:
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
volt/van vkinek Alfa 156-osa?
Épp autót akarok venni és két típus között vacillálok. A két autó egymásnak tökéletes ellentéte, mert az egyik egy lusta, uncsi, de megbízható, nyugodt, semmiben sem extra Opel Vectra 2.0i, a másik meg a már említett 156-so Alfa.
Vectra:
- mert volt már belőle kettő és soha semmi bajom nem volt velük.
- mert olcsó hozzá az alkatrész
- mert helyben is van hozzá normális szerelő
- mert tetszik
Alfa:
- mert szereteeeeeem!
Sokat olvasgattam már a témába és általános vélemény, hogy aki Alfa őrült, annak úgyis minden mindegy és elnézi a nem kevés számú hibáját, viszont ölég drága a szervizelés, az alkatrész. Cserébe viszont gyönyörű - szvsz - sportos, igazi élmény vele autózni.
ha van vkinek véleménye, tapasztalata az említett két típusról, ne tartsa magába
ja, olyan 2000-2001 körüli autóról lenne szó.
ja(2) és hátrányként felmerül még az Alfa mellett (ellen?), hogy állítólag nagyon nehéz egy jó állapotút kifogni használtan.
Hello,
Én kettőt is használtam egymás után. (Ugye a név kötelez. ) Mindkettő hazai szalonból való volt, újonnan. Főleg BP, meg ritkábban vidéki utakon.
Az első, az a legelső szériából való volt, GSC rendszámú 1,6-os, sötétzöld, extrában plüss ülés, meg fakormány, meg légkondi. Minden álmom volt a gép, szerelem első látásra stb. (Pont pár hete láttam Szigetszentmiklóson.)
A hibái: A motorban kétszer kellett cserélni egy bő év alatt vezérlés módosítót. Olyan hangja volt indításkor, mint egy dízelnek. A Lancia Lybráét tették bele, azzal bírta. Hogy miért nem már gyárilag tették ezt, azt nem tudom. A futóműve nyiszorgott, nyekergett, cserélgetni kellett benne a cuccokat. Egy forró nyári délutánon, a Bajcsyn a legbelső sávban, a legnagyobb dugóban magától elindult az ablaktörlő és nem állt le többet, amig félre nem tudtam állni és kivenni a biztosítékot. Addig jelentőségteljesen matattam és szigorúan néztem, hogy lássák nem vagyok hülye, tudom, hogy nem kéne mennie.
A motor alja olyan közel volt a földhöz, hogy állandóan odavertem. Egyszer egy mosóba beálltam, majd pont nálam elromlott a kijárat automata kapuja, így tolatnom kellet volna, de az alvázmosó már nem engedte. A burkolat bánta, pedig erősen ugráltak a kutasok a szerkezeten.
A második egy következő szériás, sötétkék 1,6-os volt. Már magasabb felszereltségű, eleve extrákkal, alufelni stb.
A motorban a 2 év alatt egyszer kellett cserélni a vezérlésmódosítót. Ennek is kezdett már nyöszörögni a futóműve, de összességében jobb volt, mint az első.
Nagyon kényelmes, az én szememben gyönyőrű autó. Még többévi használat után is tudtam benne gyönyörködni. Szebb műszerfalat azóta sem láttam. (Ez még nem a nagy mű-fémbetétes volt!)
A kipufogóját ennek is leszakítottam egyszer tőből egy ipszilonozáskor a várban.
Összességében imádtam a gépeket, egy dögösebb motor azért hiányzott belőlük.
(A hugomék most vettek egy 2,5-öst, az bizonyára pengébb.)
Ha melegséggel tölt el a látványa és nem bánod az esetleg előjövő kisebb hibáit, akkor a kocsi Neked való. Ezt a márkát tényleg imádni kell, ez nem egy igénytelen autó, amit csak hajtasz, azt kész. És végképp nem egy Vectra.
Alfát venni és birtokolni érzelmi kérdés, nem más.
Jó választást, talán segítettem.
TV-Philips 32PW 9525, DVD-Philips Q50, DVD író-Pioneer DVR-630H; DVR-LX61, Receiver-Denon AVR-3806, Hangsugárzók-PolkAudio Front:RTi10, Center:CSi5, Rear:Monitor30, Sub:PSW12
Autós topik autósoknak
volt/van vkinek Alfa 156-osa?
Ismerős járt úgy egy kétéves 156-ossal (ő már használtan vette) , hogy az M1-en békésen autózva egyszercsak kinyiffant a motor benne. SPQR potom 1,2 M-ért rakott volna bele új motort. Végül Ausztriában találtak egy pár ezer km-t futott donort, amit sikerült megszerezni. Az egész mutatvány olyan 600-700 ezer forintban állt meg végül. Ezzel együtt én szeretem az olasz autókat (különösen az Alfa-t), nekünk 2 is volt, és mindkettő (Bravo, Multipla) hibátlanül teljesített. Mondjuk a fenti affér ellenére a feleségének ők is újra Alfa-t vettek (egy 147-est). Alfa jellemzően sportos autó, ezért olyanok veszik akik hajlamosak így is használni. Ezért kisebb az esély arra, hogy kifogsz egy nagyon megkiméltet.
Projektor: Infocus SP 4805, TV: Philips 32PW8504, DVD: Pioneer DV-575A, Sony DVP-NS400D, DVD író: Pioneer DVR-433H-S, Receiver: Onkyo TX-SR600E, Front: Quadral QLX-205, Back: Quadral QLX-105, Center: Quadral QLX Base, Sub: Yamaha YST-SW90
- kaltenpeti
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 805
- Csatlakozott: 2005.11.23., szer. 22:58
- Értékelés: 22
Autós topik autósoknak
Van egy pont idevágó kis dallamocska amit tulajdonosok szoktak énekelgetni együtt:
"Alfa Romeo,
Jaj de k*rvajó"
Gyakorold mielőtt megveszed. Később akkor kell vele mantrázgatni, mikor épp a gatyádat ráköltöd. :smile19:
ui: ettől eltekintve tudod, hogy supportálom az ötletet!!
Autós topik autósoknak
volt/van vkinek Alfa 156-osa?
Épp autót akarok venni és két típus között vacillálok. A két autó egymásnak tökéletes ellentéte, mert az egyik egy lusta, uncsi, de megbízható, nyugodt, semmiben sem extra Opel Vectra 2.0i, a másik meg a már említett 156-so Alfa.
Vectra:
- mert volt már belőle kettő és soha semmi bajom nem volt velük.
- mert olcsó hozzá az alkatrész
- mert helyben is van hozzá normális szerelő
- mert tetszik
Alfa:
- mert szereteeeeeem!
Sokat olvasgattam már a témába és általános vélemény, hogy aki Alfa őrült, annak úgyis minden mindegy és elnézi a nem kevés számú hibáját, viszont ölég drága a szervizelés, az alkatrész. Cserébe viszont gyönyörű - szvsz - sportos, igazi élmény vele autózni.
ha van vkinek véleménye, tapasztalata az említett két típusról, ne tartsa magába
ja, olyan 2000-2001 körüli autóról lenne szó.
ja(2) és hátrányként felmerül még az Alfa mellett (ellen?), hogy állítólag nagyon nehéz egy jó állapotút kifogni használtan.
Autós topik autósoknak
- koszi a velemenyt..
- en a konszern 1.9pdtdi-s eroforrasat tobb kocsiban, modellben is hazsnaltam, 6l koruli fogyival megalltunk.
- 1 honapja voltunk kint nemetorszagban HamRadio talakozon haverral egy Galaxy-val, ua. motorral, magyar+osztrak palyan 130-140, nemet palyan 170, fixen belove tempomattal, ejszaka utazunk, nagy forgalom nemvolt, a fogyink 6.2l-ben megallt, kb. 2000km mentunk vele.
- en a 6 sebesseges verziokat probaltam, es ezeket is nezegetem.
- a moci miatt nem aggodom, van kapcsolatom ilyen teren, szethajtottat ugysem vennek meg, de most nagyon bele vagyok ezekbe zugva, Galaxy belsoleg jobban tetszik, esetleg egy jobban felszerelt Sharan meg ami ok ez utobbi arban kicsit magasabb..
- lehet bvallalok egy kulfoldi vetelt..
- utannajartam es uzemeltetesi, fenntartasi koltsegeit nezve nem dragabb mint egy A4 avant, vagy passat kombi, hasonlo eroforrassal.
Sokezer km-t letekertem 1.9TDI Alhambrával (népiesen alhangyával) és 1.9 PDTDI Galaxyval, ez utóbbi egyel újabb kivitel volt már..
Őszintén szólva az volt velük a baj csak, amiről nem ők tehettek, hogy nagyon nehéz belőlük nem lelakottat találni, nem belehazudott km-rel... Én mindenesetre szerettem őket vezetni.
Szerintem jó értelemben véve igénytelen igáslovak ezek, viszonylag olcsó fenntartással, és csak akkor kell jobban zsebbe nyúlni, ha a PDTDI-ben döglik meg valami a motorban, nálunk ilyen nem történt..
Tényleg éjjel-nappal hajtva voltak árkon-bokron és csak kopó alkatrészekre költött a cégem.
Persze ez nem egy nagy sample, így statisztikailag nem mond semmit. Én családi autónak ideálisnak ítélem meg, mert tágas és kényelmes.
Az 1.9TDI-vel meglepően jól lehet hosszú utakon nyomulósan (nem autópályán) autózni, mivel magasan ülsz, átlátsz a kisebb autók fölött, a futómű igénytelen - ezért nem érdekel mibe mész bele (nézd meg mekkora hely van még a kerékíveknél, befér a fejed és persze van nyomaték a biztonságos előzésekhez..
Fogyasztás: emlékeim szerint eléggé lábfüggő volt, és az én lábam nehéz.. De egy nagy testhez képes így is jó eredményeket produkáltak, az 1.9TDI Alhambra úgy 8-9l körül, de az már ölég hajtósan volt, sokszor megpakolva jó munkásemberekkel... Amúgy akár 6-7l -el beérik...
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
Állítólag aki jót akar, az messze elkerüli ezeket a modelleket - beszeltem az elmult 1 honapban tobb tulajjal, komoly problemat egyik sem mondott. - te mit tudsz?
Külföldi statisztikákat láttam, ahol a lista végén kullogott. Majd utána nézek pontosan.
- koszi..
- en 2001-2003-as generaciokat nezem, jelenleg a Galaxy all nyerore, utanna Sharan.
Sokezer km-t letekertem 1.9TDI Alhambrával (népiesen alhangyával) és 1.9 PDTDI Galaxyval, ez utóbbi egyel újabb kivitel volt már..
Őszintén szólva az volt velük a baj csak, amiről nem ők tehettek, hogy nagyon nehéz belőlük nem lelakottat találni, nem belehazudott km-rel... Én mindenesetre szerettem őket vezetni.
Szerintem jó értelemben véve igénytelen igáslovak ezek, viszonylag olcsó fenntartással, és csak akkor kell jobban zsebbe nyúlni, ha a PDTDI-ben döglik meg valami a motorban, nálunk ilyen nem történt..
Tényleg éjjel-nappal hajtva voltak árkon-bokron és csak kopó alkatrészekre költött a cégem.
Persze ez nem egy nagy sample, így statisztikailag nem mond semmit. Én családi autónak ideálisnak ítélem meg, mert tágas és kényelmes.
Az 1.9TDI-vel meglepően jól lehet hosszú utakon nyomulósan (nem autópályán) autózni, mivel magasan ülsz, átlátsz a kisebb autók fölött, a futómű igénytelen - ezért nem érdekel mibe mész bele (nézd meg mekkora hely van még a kerékíveknél, befér a fejed és persze van nyomaték a biztonságos előzésekhez..
Fogyasztás: emlékeim szerint eléggé lábfüggő volt, és az én lábam nehéz.. De egy nagy testhez képes így is jó eredményeket produkáltak, az 1.9TDI Alhambra úgy 8-9l körül, de az már ölég hajtósan volt, sokszor megpakolva jó munkásemberekkel... Amúgy akár 6-7l -el beérik...
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
check a lámpa letisztult vonalvezetését: (MoBBo ez nem ellened diss )
A lentebbi képen a felni pedig az A6 S-line verziójáról származik
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
- Azuroo andrew
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
egy ilyen uj audi a5-ot probalgattam managyon jol nez ki (eloben jobb mint ezen a kepen)
az osszes audi 1 even belul ilyen orrot kap
[iG]http://www.bilnorge.no/export/bb_35823.jpeg[/iG]
meg tobb kep audi.hu
Az A5nek (széria) nem ilyen a front lámpája szvsz
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Autós topik autósoknak
...- koszi, erre probaltam utalni en is, de az emberek zomenek eleg ha a markara huzza ra a vizeslepedot... es megvesz egy masik marka ugyanolyan elven mukodo eroforrasat, es azthiszi az jobblesz
azért érdemes elolvasni a népitélet(totalcar) francia autókról szóló itéleteit...
igaz, negatív kritikát nem annyirra találsz, mert ugye mindenki szerette/szereti az autóját, csak tételes hibalistákat
vagy körbenézni az ismeretségi körben, ki hogy járt az autójával... természetesen lesznek pozitív példák, 4. citroent fogyasztó nagybácsi, stb., de a végeredmény (legalábbis felénk) elszomorító...
a testvéremnek is volt 2000 körül egy sarája, de 2 évesen el kellett adni, annyi hibája volt...
...
Autós topik autósoknak
1,5dci.Porlasztócsúcs csere 600ezer/szett. Most kb 3 éves a megane.
a vizsgálat szerint szennyezett volt az üzemanyag. Olyan fonom szennyezés, ami a szűrőn átmegy, de a porlasztócsúcsot képes megkarcolni.
Az első kettőn még nevetett a sógor (gari) de a harmadik kp-ra ment.
Azóta nem tankol akárhol.
Ez nem Renault specifikus a dolog, munkámból kifolyólag igen közel állnak hozzám az autóalkatrészek, ha valaki betekintést nyer az autógyártók által csak belső használatra kiadott szervízspecifikációkba egyből láthatja, hogy a Dci,Hdi,TDci stb. common rail elven működő nagynyomású befecskendezővel ellátott dízel erőforrások legnagyobb ellensége a szennyeződés. ....
- koszi, erre probaltam utalni en is, de az emberek zomenek eleg ha a markara huzza ra a vizeslepedot... es megvesz egy masik marka ugyanolyan elven mukodo eroforrasat, es azthiszi az jobblesz
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
az osszes audi 1 even belul ilyen orrot kap
a mostani jobban bejött!
Samsung proji, Yamaha AVR, Wharfedale Pacific PI hangsugárzók, Mordaunt-Short sub, Popcorn Hour nmt.
Autós topik autósoknak
- erdekes biztos egyrol beszelunk? mert a Meganeklubban hasonlo hibat meg nem regisztraltunk..., par tipushibattol eltekintve nincs komoly gond a bocival. - avagy te melyik mocira gondoltal?
1,5dci.
Porlasztócsúcs csere 600ezer/szett. Most kb 3 éves a megane.
a vizsgálat szerint szennyezett volt az üzemanyag. Olyan fonom szennyezés, ami a szűrőn átmegy, de a porlasztócsúcsot képes megkarcolni.
Az első kettőn még nevetett a sógor (gari) de a harmadik kp-ra ment.
Azóta nem tankol akárhol.
Ez nem Renault specifikus a dolog, munkámból kifolyólag igen közel állnak hozzám az autóalkatrészek, ha valaki betekintést nyer az autógyártók által csak belső használatra kiadott szervízspecifikációkba egyből láthatja, hogy a Dci,Hdi,TDci stb. common rail elven működő nagynyomású befecskendezővel ellátott dízel erőforrások legnagyobb ellensége a szennyeződés. Ezekben a javítási útmutatókban is a szerelő figyelmét a tisztaságra hívják fel elsőként ha az üzemanyagrendszerrel kapcsolatos javítást kell végezni, legyen az egy teljesen hétköznapi üzemanyagszűrő csere.
Na Magyarországon már itt sokminden megbukik.
A másik tényező a benzinkutak állapota, sajnos az üzemanyagban kétféle szennyeződés található az egyik a szilárd az üzemanyagban úszkáló kosz, ezzel az autó papírbetétes üzemanyagszűrője gyönyörűen megbírkózik. A máik viszont az oldott állapotban bennelevő kémiai szenny (pl. hogyan szűrőd ki a vízből a benne feloldott cukrot ? SEHOGY) különböző oldatok melyek az üzemanyagrendszerben keringve semilyen problémát nem okoznak mindaddid míg az égéstérbe jutva az üzemanyag beporlasztása meg nem történik, itt gyönyörűen kiválik maj a porlasztócsúcson lerakodva ráég. A folyamat mindaddig ismétlődik míg a porlasztócsúcs be nem kakál. Aztán szervíz ahol elmondják, hogy a dolog nem garanciális és a javítási költség hengerenként 100-350e Ft között áll meg autómárkától függően.
Szumm: mutass egy autószerelőt akinek a fenti elven működő diesel autója van . Az összes a hagyományos adagolós elven működő diesel, turbo diesel motorokat részesíti előnyben.
Bocs a hosszúságért.
TV:Panasonic TH-50PV70 TV2: Panasonic TH-42PA50 TV3: Samsung Plano WS-32Z068P Receiver: Sony STR-DB790 QS 6.1 Front: Wharfedale Diamond 9.2 Center: Wharfedale Diamond 9CM Rear: Wharfedale Diamond 9.1 Rear Center: Sony SS-CN225 Subwoofer: Klipsch RW-8 Reference DVD: Denon DVD-1730 VCR: Thomson VPH6950G Konzol: Playstation 3 Scart: Hama ProClass Gold Távirányító: Sunwave SRC-3000B Playstation 3 ID: angyisz weboldal: www.angyisz.eoldal.hu