Csak úgy kíváncsiságképpen, leírnád a takarítási folyamatot?
Köszi!
Csak úgy kíváncsiságképpen, leírnád a takarítási folyamatot?
Erre csak azt tudom mondani, hogy menj ki MOST azzal és ha éppen jó a skoda, ( bocs, ezt nem hagyhattam ki) akkor azzal is. Szerintem érezni fogod a különbséget. Ráadásul van közte 1, nem is ,2 kategóriányi különbség. Szóval az lenne releváns összehasonlítás, ha egy Escorttal mennél.Aszpirin írta: ↑2024.01.07., vas. 17:15Bocs, de ez egyszerűen nem érv. Azért, mert egyrészt nem igaz, hogy minden mai autóból gond nélkül és nem is fáradtál el, másrészt a most épp 28 éves (1996-os) Ford Scorpiommal is úgy utaztam anno Nürnbergbe egyhuzamban, hogy nem fáradtam el. Igaz 8,5 literes átlaggal (folyamatos városi használatnál pedig örültam, ha csak 13-13.5-re jött kia az átlag), de mi most minőségről beszéltünk, tehát a zöld szempontok és fogyasztás nem volt a képben.
Am it leírtam, az nem olyan "aggály" volt, amire gondols: emlékezz csak vissza, ha figyelted, amiket ide írogattam, akkor tudod, hogy a leglelkesebb híve vagyok az új technikai fejlesztéseknek /de utálom minden, így az elektromosautók túltplt hype-olását is/, és elismerem az új autók előnyeit, amiből több van, mint hátrány (és azt is leírtam, hogy NEM hiszem, hogy a minőségi romlás általánios)
Az is tiszta ügy, hogy ami elromolhat az el is romlik, de azért az, amit az elmúlt másfél évben megértem, nagyon megfeküdte a gyomromat, annyira, hogy nehezen hiszem most, hogy az életben lesz még VW-konszern autóm. Aztán persze lehet, hogy máshol is így van, de nem, mert elég sok ismerősöm van új autókkal, a skodások sz.pnak kivétel nélkül, miközben pl. a Hyundai Tucson-os keresztfiam röhög a markába.
Bocs, de ez egyszerűen nem érv, legalábbis nem 15-20 éves távlatban. Azért, mert egyrészt nem igaz, hogy minden mai autóból gond nélkül és nem is fáradtál el, másrészt a most épp 28 éves (1996-os) Ford Scorpiommal is úgy utaztam anno Nürnbergbe egyhuzamban, hogy nem fáradtam el. Igaz 8,5 literes átlaggal (folyamatos városi használatnál pedig örültam, ha csak 13-13.5-re jött kia az átlag), de mi most minőségről beszéltünk, tehát a zöld szempontok és fogyasztás nem volt a képben.
Hogy ti milyenek vagytok! Igazán lehettetek volna picit konstruktívak és elnézőbbek…Shimano írta: ↑2024.01.07., vas. 15:09A múltkor bejött egy hölgy pl,és mondja hogy ő most megy a körmöshöz,és csináljunk már meg a verdáján még ott van egy takarítással egybe kötött kárpittisztítást,plusz egy polírozást is,és kb két óra múlva jönne is érte.Mondjuk neki hogy ez így lehetetlen,nem értette hogy miért. Mikor közöltük vele hogy ez mennyi idő és mennyibe is kerül,akkor csak annyit reagált hogy jaa,hát én azt hittem hogy ez gyorsan megy,és olcsóbb is,majd elviharzott.
Érteni én is értem az aggályokat, de kicsit olyan ez nekem, mint a “régen minden jobb volt.” Miben? Mert nem mindenben az szinte biztos. Van ami hozott és sajnos ezzel volt, ami vitt is. Ez szinte az élet minden területére igaz. Igaz a háztartási gépekre is, a szórakoztató elektronikai cikkekre, de még a cipőkre is.Aszpirin írta: ↑2024.01.07., vas. 14:10A "minőség" szó sokféleképpen értelmezhető, de amilyen értelemben nemtomm használta, az szerintem a "perceived quality" (vevő által érzékelt minőség), amit igen nehéz megfogni objektív mérőszámokkal (nem, illetve ha igen, akkor tényleg nagyon sokösszetevős és bonyolult lesz a képlet, mert nem csak arról van szó, hogy mennyit kel szervizbe járni, hanem pl. hogy hogy bánnak veled a szervizekben, hogyan viselkedik az autó menet közben, stb... és ebben rengeteg szubjektivizmus van a vevői oldalon.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 12:48Ez egy több összetevős történet. A minőség nem lett rosszabb, viszont sokkal több funkció, kényelmi eszköz, vezetés támogató rendszer van az autóban, mint 10-15 évvel ezelőtt. Sokkal bonyolultabb rendszerek léteznek, mint anno és ahogy Murphy mondta, ami nincs az nem romlik el.
Én sem hiszem, hogy általánosságban rosszabb minőségűek az autók, mint 15 évvel ezelőtt, de azért a magam részéről 2 dolgot hozzátennék
- kerek 10 évet töltöttem BMW-kben, ezalatt 3 darab újan vett 3-as BMW-m volt (E91 LCI, F31 és F31 LCI és sajnos tanúja voltam az általam "érzékelt minőség" folyamatos romlásának, ami főleg az F31 és az F31 LCI között volt igen látványos. De ezek olyan dolgokban merültek ki, mint a "javíthatatlanul" nyikorgó tükör, akadozó csomagtérajtó-nyitás, "javíthatatlanul" zörgő/dübörgő hangrendszer, stb. szóval az ún "prémium" feeling ment bennem tönkre (korábban ilyenek egyszerűen nem történhettek meg a prémium kategóriában), ezért (is) hagytam ott a BMW-t mint márkát.
- a jelenlegi Skodámmal való tapasztalataim alapján nyugodtan és minden lelkifurdalás nélkül mondhatom, hogy a 4-es Octaviáknak /és valószínűleg az új skodáknak általában/ komoly minőségi problémáik vannak, és nem, ez már nem csak a "szoftveresedés" miatt van. 10.-én viszem (ismét) szervizbe az autót akkumulátor-probléma miatt, és előre szóltak, hogy megint többnapos történetre számítsak... VW-konszern termékről van szó, azért gondoltam, hogy érdemes megemlíteni a jelen kontextusban.
Oksa!,értem.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 13:38
Az előző postban leírtam, hogy miért.
Az okosban, más nevére megvett alkatrészt, amit a Guszti majd beszereli a veranda előtt-el egyik szerelő, főleg márkaszerviz sem tud versenyezni.
Ha jól tudom, autómosóban, kozmetikában dolgozol. Sok éven keresztül volt saját autómosó, autókozmetikám, jelenleg pedig 3-at üzemeltetek.
Amikor jancsi bácsi azt mondja, hogy Ő hozza a saját autósamponját, azzal szeretné, ha lemosnátok az autót, majd a saját lehúzójával, rongyával szeretné letisztázni, de cserébe kedvezményt kér, viszont, ha megsérül a felület, akkor vállald a felelősséget, mit mondasz?
Vagy Norbi kiporszívózza az autóját, ti csak kárpitozzátok meg részáron, mert ő olcsóbban porszívót, mit mondasz?
Amikor Tamás azt mondja, hogy kerámiázzátok le az autóját, de majd ő hozza a kerámia bevonatot, ti csak csináljátok meg, de garanciával, mit mondasz?
Vagy, amikor azt mondják, hogy miért fizessenek nektek 40-50-60k-t egy kárpitozásért, vagy 100-130-at egy polírozásért, amikor. A szomszéd fia Pistike rendelt egy gépet és már 2 autót meg is csinált egy 10-esért a kertben, miért fizessenek nektek ennyit, mit mondasz?
Ilyenekkel nem lehet és véleményem szerint nem is kel, versenyezni, mindenkinek a saját döntése ez. Megértem, ha valaki ezt választja, de ne hasonlítgassuk már mással össze, mert nem lehet.
A "minőség" szó sokféleképpen értelmezhető, de amilyen értelemben nemtomm használta, az szerintem a "perceived quality" (vevő által érzékelt minőség), amit igen nehéz megfogni objektív mérőszámokkal (nem, illetve ha igen, akkor tényleg nagyon sokösszetevős és bonyolult lesz a képlet, mert nem csak arról van szó, hogy mennyit kel szervizbe járni, hanem pl. hogy hogy bánnak veled a szervizekben, hogyan viselkedik az autó menet közben, stb... és ebben rengeteg szubjektivizmus van a vevői oldalon.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 12:48Ez egy több összetevős történet. A minőség nem lett rosszabb, viszont sokkal több funkció, kényelmi eszköz, vezetés támogató rendszer van az autóban, mint 10-15 évvel ezelőtt. Sokkal bonyolultabb rendszerek léteznek, mint anno és ahogy Murphy mondta, ami nincs az nem romlik el.
Az előző postban leírtam, hogy miért.Shimano írta: ↑2024.01.07., vas. 12:08A gyertyák 4 év/60000km-re előírt cseréjének az indoka érdekelne,ha van infód erről azt szívesen venném mert ez aktuális most nálam,de körbekérdezem az ismerős autószerelőket is majd ez ügyben.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 11:22
Ha ellopod az unixtól, akkor pedig 100%
70%-ot én még soha sem láttam egyébként. Ráadásul errefelé úgy néz ki, hogy viheted a szerelőhöz az általad megvett 50%-os kedvezménnyel beszerzett alkatrészt, de akkor nem az az óradíj van, mintha nála vennéd. Akkor pedig te is csak kb a felét kapod meg az Ő kedvezményének, vagy annyit sem. Ez ilyen, nem tudom, h felétek, hogy működik.
Nálunk úgy működik hogy a kisebb karbantartásokat,javításokat,olajcsere,fékbetét,stb megcsináljuk a kozmetikai műhelyben,(egyikünk,nem én, szeret és tud is ezzel foglalkozni)és ugyan nekünk is van kedvezmény az unixtól,kb 30%,de nagyobbat kapunk egy ismerős szaki adataival akivel jó kapcsolatba vagyunk,általában 50-70%-ot az alkatrészekre.Ez a jó pénz az autószerelőknél,nem is annyira az óradíj,de hát ezt te is tudod.
Ez egy több összetevős történet. A minőség nem lett rosszabb, viszont sokkal több funkció, kényelmi eszköz, vezetés támogató rendszer van az autóban, mint 10-15 évvel ezelőtt. Sokkal bonyolultabb rendszerek léteznek, mint anno és ahogy Murphy mondta, ami nincs az nem romlik el.nemtomm írta: ↑2024.01.07., vas. 12:00Ahogy elnézem sajnos az autók minősége sokkal rosszabb lett mint 10-15 éve …mindent ki kell cserélni ha kell ha nem mert előírják a mérnökök sokmindent feleslegesen…egyébként a szervizzel kapcsolatban mindent meg lehet magyarázni de nem ésszerű sokszor a dolog… a gyertya ha 4 évig áll a polcon akkor elromlik?
Na mindegy részemről befejezem a meddő vitát mert nem látom sok értelmét ! Egyébként te Vw márka kereskedésben dolgozol, hogy ennyire véded a márkaszervizt?
A gyertyák 4 év/60000km-re előírt cseréjének az indoka érdekelne,ha van infód erről azt szívesen venném mert ez aktuális most nálam,de körbekérdezem az ismerős autószerelőket is majd ez ügyben.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 11:22
Ha ellopod az unixtól, akkor pedig 100%
70%-ot én még soha sem láttam egyébként. Ráadásul errefelé úgy néz ki, hogy viheted a szerelőhöz az általad megvett 50%-os kedvezménnyel beszerzett alkatrészt, de akkor nem az az óradíj van, mintha nála vennéd. Akkor pedig te is csak kb a felét kapod meg az Ő kedvezményének, vagy annyit sem. Ez ilyen, nem tudom, h felétek, hogy működik.
Ahogy elnézem sajnos az autók minősége sokkal rosszabb lett mint 10-15 éve …mindent ki kell cserélni ha kell ha nem mert előírják a mérnökök sokmindent feleslegesen…egyébként a szervizzel kapcsolatban mindent meg lehet magyarázni de nem ésszerű sokszor a dolog… a gyertya ha 4 évig áll a polcon akkor elromlik?Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 10:31Ez szerintem egy meddő vita, sokszor megfuttattuk.
Egyébként most megnéztem, utángyártott NGK gyertya az autóhoz az Unixnál 11 402 Ft. A 4+ os szervizkedvezménnyel a gyári sem sokkal drágább. A csereperiódus kettős feltételű. 4 év/60k km. Ennek oka van. FÉKFOLYADÉKOT és nem olajat pedig azért kell cserélni, mert a folyadék elhasználódik, telítődhet vízzel, forráspontja megváltozik és azon túl, hogy csökken a fékhatás változik a fogáspont, egyéb problémákat is okozhat. Azért mert neked ez lehúzásnak tűnik, a gyár mérnökei nem véletlenül írják elő hidd el.
Nem kötelező egyébként márkaszervizbe járni, ez mindenkinek a saját döntése.
Van egy kedvezmény kuponfüzet. Különböző karbantartásokhoz, eltérő kedvezmények, de kb 25-30%.Shimano írta: ↑2024.01.07., vas. 11:14És mi az oka?,mármint annak hogy 4 év vagy 60000km a csereperiódus a gyertyáknál?Arról van infód hogy a 4+ kedvezmény mennyibe is fáj egy autósnak,mert az ugye megvan hogy az autószerelők,vagy azok segítségével mások is 50,de sok esetben akár 70%-os kedvezménnyel is hozzájuthatnak az unixnál az alkatrészekhez.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 10:31
Ez szerintem egy meddő vita, sokszor megfuttattuk.
Egyébként most megnéztem, utángyártott NGK gyertya az autóhoz az Unixnál 11 402 Ft. A 4+ os szervizkedvezménnyel a gyári sem sokkal drágább. A csereperiódus kettős feltételű. 4 év/60k km. Ennek oka van. FÉKFOLYADÉKOT és nem olajat pedig azért kell cserélni, mert a folyadék elhasználódik, telítődhet vízzel, forráspontja megváltozik és azon túl, hogy csökken a fékhatás változik a fogáspont, egyéb problémákat is okozhat. Azért mert neked ez lehúzásnak tűnik, a gyár mérnökei nem véletlenül írják elő hidd el.
Nem kötelező egyébként márkaszervizbe járni, ez mindenkinek a saját döntése.
És mi az oka?,mármint annak hogy 4 év vagy 60000km a csereperiódus a gyertyáknál?Arról van infód hogy a 4+ kedvezmény mennyibe is fáj egy autósnak,mert az ugye megvan hogy az autószerelők,vagy azok segítségével mások is 50,de sok esetben akár 70%-os kedvezménnyel is hozzájuthatnak az unixnál az alkatrészekhez.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 10:31
Ez szerintem egy meddő vita, sokszor megfuttattuk.
Egyébként most megnéztem, utángyártott NGK gyertya az autóhoz az Unixnál 11 402 Ft. A 4+ os szervizkedvezménnyel a gyári sem sokkal drágább. A csereperiódus kettős feltételű. 4 év/60k km. Ennek oka van. FÉKFOLYADÉKOT és nem olajat pedig azért kell cserélni, mert a folyadék elhasználódik, telítődhet vízzel, forráspontja megváltozik és azon túl, hogy csökken a fékhatás változik a fogáspont, egyéb problémákat is okozhat. Azért mert neked ez lehúzásnak tűnik, a gyár mérnökei nem véletlenül írják elő hidd el.
Nem kötelező egyébként márkaszervizbe járni, ez mindenkinek a saját döntése.
Jaja, pl az ABS kocka kifekszik, akkor jön a felismerés, hogy a fékfolyadékot időben lecserélni nem hülyeség még anyagilag sem.Vinkler írta: ↑2024.01.07., vas. 10:31Ez szerintem egy meddő vita, sokszor megfuttattuk.nemtomm írta: ↑2024.01.06., szomb. 23:31
Többször volt új autóm igaz nem Vw de új volt…mindegyikkel jártam márkaszervizbe de csak azt látom, hogy leeresztik az olajat (japán autoim voltak bocsánat) és soha nem volt velük semmilyen garis problémám egyedül az egyik kipofogó első csöve állandóan berezonált kb 10 hónap után 2500 fordulatnál és szó nélkül cserélték minden évben gari után is jó pár évig….de mostanában az van, hogy sokkal rosszabb a helyzet mint régebben (kb öt éve) pl miért kell 30ekm-t fékolajat cserélni és futóművet állítani feleslegesen amennyiben nem kell? Mert jobbak lettek az autók , ugyan már lehúzás szaga van..a gyertya csere ha 60e a gyári előírás akkor minek cserélni…egyébként 5-7ezt a Bosch vagy az ngk gyertya bele …mindkettővel szerelik …
Azért akármennyire is márkaszerviz nem kicsit sok az a 250eft egy 35ekm szervizért amikor már nem garanciális az autó ….a következő szerviz vajon mennyi lesz 300eft? Lehúzást érzek a legjavából … kb 3-4 éve balesetet okozott egy barátom egy német rendszámú Audinak magyar tulajdonossal és elment a porsche hungariához árajánlatot kérni a javításra x összegért és mert járó képes volt a verda és végül Németországban csináltatta meg 24% olcsóbban mint itthon…ja az szerviz is olcsóbb mint itthon ..és biztos beleteszik azt az alkatrészt és ki is cserélik ha kell mert itthon sajnos nagyon rossz a tapasztalat…
Részemről nincsenek jó tapasztalataim a márkaszervizekkel főleg a Vw csoporttal kapcsolatban…
Egyébként most megnéztem, utángyártott NGK gyertya az autóhoz az Unixnál 11 402 Ft. A 4+ os szervizkedvezménnyel a gyári sem sokkal drágább. A csereperiódus kettős feltételű. 4 év/60k km. Ennek oka van. FÉKFOLYADÉKOT és nem olajat pedig azért kell cserélni, mert a folyadék elhasználódik, telítődhet vízzel, forráspontja megváltozik és azon túl, hogy csökken a fékhatás változik a fogáspont, egyéb problémákat is okozhat. Azért mert neked ez lehúzásnak tűnik, a gyár mérnökei nem véletlenül írják elő hidd el.
Nem kötelező egyébként márkaszervizbe járni, ez mindenkinek a saját döntése.
Ez szerintem egy meddő vita, sokszor megfuttattuk.nemtomm írta: ↑2024.01.06., szomb. 23:31
Többször volt új autóm igaz nem Vw de új volt…mindegyikkel jártam márkaszervizbe de csak azt látom, hogy leeresztik az olajat (japán autoim voltak bocsánat) és soha nem volt velük semmilyen garis problémám egyedül az egyik kipofogó első csöve állandóan berezonált kb 10 hónap után 2500 fordulatnál és szó nélkül cserélték minden évben gari után is jó pár évig….de mostanában az van, hogy sokkal rosszabb a helyzet mint régebben (kb öt éve) pl miért kell 30ekm-t fékolajat cserélni és futóművet állítani feleslegesen amennyiben nem kell? Mert jobbak lettek az autók , ugyan már lehúzás szaga van..a gyertya csere ha 60e a gyári előírás akkor minek cserélni…egyébként 5-7ezt a Bosch vagy az ngk gyertya bele …mindkettővel szerelik …
Azért akármennyire is márkaszerviz nem kicsit sok az a 250eft egy 35ekm szervizért amikor már nem garanciális az autó ….a következő szerviz vajon mennyi lesz 300eft? Lehúzást érzek a legjavából … kb 3-4 éve balesetet okozott egy barátom egy német rendszámú Audinak magyar tulajdonossal és elment a porsche hungariához árajánlatot kérni a javításra x összegért és mert járó képes volt a verda és végül Németországban csináltatta meg 24% olcsóbban mint itthon…ja az szerviz is olcsóbb mint itthon ..és biztos beleteszik azt az alkatrészt és ki is cserélik ha kell mert itthon sajnos nagyon rossz a tapasztalat…
Részemről nincsenek jó tapasztalataim a márkaszervizekkel főleg a Vw csoporttal kapcsolatban…
Azért kell mert a vw még az állásban is megbetegszik ha nincs cserélve benne minden amit a gyártó,kontstruktőr megálmodott.nemtomm írta: ↑2024.01.06., szomb. 23:31
Többször volt új autóm igaz nem Vw de új volt…mindegyikkel jártam márkaszervizbe de csak azt látom, hogy leeresztik az olajat (japán autoim voltak bocsánat) és soha nem volt velük semmilyen garis problémám egyedül az egyik kipofogó első csöve állandóan berezonált kb 10 hónap után 2500 fordulatnál és szó nélkül cserélték minden évben gari után is jó pár évig….de mostanában az van, hogy sokkal rosszabb a helyzet mint régebben (kb öt éve) pl miért kell 30ekm-t fékolajat cserélni és futóművet állítani feleslegesen amennyiben nem kell? Mert jobbak lettek az autók , ugyan már lehúzás szaga van..a gyertya csere ha 60e a gyári előírás akkor minek cserélni…egyébként 5-7ezt a Bosch vagy az ngk gyertya bele …mindkettővel szerelik …
Azért akármennyire is márkaszerviz nem kicsit sok az a 250eft egy 35ekm szervizért amikor már nem garanciális az autó ….a következő szerviz vajon mennyi lesz 300eft? Lehúzást érzek a legjavából … kb 3-4 éve balesetet okozott egy barátom egy német rendszámú Audinak magyar tulajdonossal és elment a porsche hungariához árajánlatot kérni a javításra x összegért és mert járó képes volt a verda és végül Németországban csináltatta meg 24% olcsóbban mint itthon…ja az szerviz is olcsóbb mint itthon ..és biztos beleteszik azt az alkatrészt és ki is cserélik ha kell mert itthon sajnos nagyon rossz a tapasztalat…
Részemről nincsenek jó tapasztalataim a márkaszervizekkel főleg a Vw csoporttal kapcsolatban…
Többször volt új autóm igaz nem Vw de új volt…mindegyikkel jártam márkaszervizbe de csak azt látom, hogy leeresztik az olajat (japán autoim voltak bocsánat) és soha nem volt velük semmilyen garis problémám egyedül az egyik kipofogó első csöve állandóan berezonált kb 10 hónap után 2500 fordulatnál és szó nélkül cserélték minden évben gari után is jó pár évig….de mostanában az van, hogy sokkal rosszabb a helyzet mint régebben (kb öt éve) pl miért kell 30ekm-t fékolajat cserélni és futóművet állítani feleslegesen amennyiben nem kell? Mert jobbak lettek az autók , ugyan már lehúzás szaga van..a gyertya csere ha 60e a gyári előírás akkor minek cserélni…egyébként 5-7ezt a Bosch vagy az ngk gyertya bele …mindkettővel szerelik …Shimano írta: ↑2024.01.06., szomb. 16:3799000ft volt a kétéves szerviz olaj,meg mindenféle szűrővel,most annyi a +,hogy gyertyákat is cserélnek,tehát a 150 + az csak a gyertya csere.Vinkler írta: ↑2024.01.06., szomb. 16:03Volt azóta áremelés is. Nem a gyertyacsere önmagában ennyi, ebben benne van a légszűrő is, meg sztem a pollenszűrő is, de nézd meg az ajánlatot. A gyertya sajnos nem olcsó.Shimano írta: ↑2024.01.06., szomb. 15:56Ez lemaradt.Nekem eddig semmi bajom nem volt a márkaszervizekkel,mert korrektül elvégezték a munkát,és minden egyéb kérést,kérdést is megoldottak,szóval rájuk merem bízni az autót,(persze hallottam már hajmeresztő,és elrettentő sztorikat is)
de ez a 150000 ft-os gyertyacsere azért durva,és ezt te sem vitathatod szerintem.
Nem tudom mennyi idő,munka ezt elvégezni ezen a verdán,de sokknak tűnik ez nekem.
99000ft volt a kétéves szerviz olaj,meg mindenféle szűrővel,most annyi a +,hogy gyertyákat is cserélnek,tehát a 150 + az csak a gyertya csere.Vinkler írta: ↑2024.01.06., szomb. 16:03Volt azóta áremelés is. Nem a gyertyacsere önmagában ennyi, ebben benne van a légszűrő is, meg sztem a pollenszűrő is, de nézd meg az ajánlatot. A gyertya sajnos nem olcsó.Shimano írta: ↑2024.01.06., szomb. 15:56Ez lemaradt.Nekem eddig semmi bajom nem volt a márkaszervizekkel,mert korrektül elvégezték a munkát,és minden egyéb kérést,kérdést is megoldottak,szóval rájuk merem bízni az autót,(persze hallottam már hajmeresztő,és elrettentő sztorikat is)
de ez a 150000 ft-os gyertyacsere azért durva,és ezt te sem vitathatod szerintem.
Nem tudom mennyi idő,munka ezt elvégezni ezen a verdán,de sokknak tűnik ez nekem.
Volt azóta áremelés is. Nem a gyertyacsere önmagában ennyi, ebben benne van a légszűrő is, meg sztem a pollenszűrő is, de nézd meg az ajánlatot. A gyertya sajnos nem olcsó.Shimano írta: ↑2024.01.06., szomb. 15:56Ez lemaradt.Nekem eddig semmi bajom nem volt a márkaszervizekkel,mert korrektül elvégezték a munkát,és minden egyéb kérést,kérdést is megoldottak,szóval rájuk merem bízni az autót,(persze hallottam már hajmeresztő,és elrettentő sztorikat is)
de ez a 150000 ft-os gyertyacsere azért durva,és ezt te sem vitathatod szerintem.
Nem tudom mennyi idő,munka ezt elvégezni ezen a verdán,de sokknak tűnik ez nekem.