Oldal: 505 / 718
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:36
Szerző: AVX
Ez most vagy véletlen, vagy óriási technikai megépítésnek köszönhető...De a vezető felőli oldal szinte sértetlen...
Inkább véletlen.
Nem jó látnom ezeket a képeket,mert eléggé ismerős az autó.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:34
Szerző: Vendég
Ez most vagy véletlen, vagy óriási technikai megépítésnek köszönhető...De a vezető felőli oldal szinte sértetlen... Utasa remélem nem volt ...
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:30
Szerző: AVX
5,
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:29
Szerző: AVX
4,
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:29
Szerző: AVX
3,
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:28
Szerző: AVX
2,
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:28
Szerző: AVX
Pár kép még a kocsiról
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:25
Szerző: AVX
Egy kettészakadt RS6.
A kocsi mellett a vezető áll.
Audi RS6 ABT Crash – Yes, he made it out alive without barely a scratch!
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:23
Szerző: AVX
Audi tuning - MTM RS6 R
2008-08-04 00:24 | PZ
702 lóerőt zsúfolt az MTM az Audi RS6 motorházteteje alá, most ez a leggyorsabb Audi kombi. Audi tuning a javából.
Az új Audi RS6 Avant-ot is a dupla turbós V10-es motor hajtja, amely 5 liter hengerűrtartalmú. Az MTM kevesellte a gyári teljesítményt, így tuning csomagot dolgozott ki az Audi motorhoz. A csomag kétlépcsős. Csak csiptuning-gal 656 lóerőre növelik a teljesítményt, a végsebesség a beállítástól függően 279, 290 vagy 310 km/h – nem csak bátorság, vagy pénz kérdése, függ a használt gumitípustól.
MTM RS6 sportkipufogó rendzser, kevlár diffúzorMásodik lépésben a teljesítményt 702 lóerőre növelik a kipufogórendszer cseréjével és sportlégszűrők beszerelésével. Az autó így 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/h sebességre.
Az MTM a nagy teljesítmény mellé növelt fékerőt is javasol, amelyet az első tengelyre felszerelt hatdugattyús féknyergekkel és 405x36 mm féktárcsákkal lehet elérni. Az MTM az RS6 külsején kevés változtatást eszközölt, csupán felszereltek egy első kevlár kötényt és hátra egy diffúzort. Felniként az MTM bimoto-t választották 10,5x21 col méretben, 285/30ZR21 gumikkal. Aki mindezt szeretné, 15 500 Euróért megkaphatja.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:14
Szerző: AVX
RS6
ABT Intelligent Sport
5.0 TFSI 515 kW (700 lóerő), 800 Nm V-Max
Mint várható volt, az egyik legnevesebb, német autókra specializálódott tuner, az Abt Sportsline sem hiányozhat az új RS6-ost átalakító cégek közül. A 700 lóerős álomhatártól természetesen ők sem maradhattak el, optika terén pedig a rájuk jellemző, sportosan elegáns stílust hozták.
A meggyőző adatok bizonyára minden, a kombikkal szemben előítéletekkel bíró autóst jobb belátásra bírnak: a 700 ló mellé, 2400-as fordulattól már 800 Nm nyomaték párosul, mely már kisebb gázadásnál is garantált ülésbe préselődést eredményez. A 3.9 másodperces 100 km/h-ás sprint után a száguldásnak csak az elektronika szab határt, melyet az Abt az autóra szerelt abroncsok sebességhatárához kalibrált – egyébként valahol bőven 300 km/h felett keresendő.
Az optimális útfekvést az Abt ültető rugói biztosítják, melyek a típushoz kínált, 20 colos BR felnikhez húzzák közelebb a kasznit. Szintén zenész a felhajtóerő csökkentéséért felelős, szolid első és hátsó spoiler, a sportos hangzásért pedig a komplett, 4 végződéssel ellátott kipufogórendszer gondoskodik.
Az RS6-hoz készült csomag kifejlesztésében, a futómű beállításai során maga Christian Abt is részt vett, a típus pedig őt is lenyűgözte:. „Az RS6-os lélegzetállítóan gyors, jól szemlélteti, milyen, amikor a motortechnikában és a versenysportban szerzett tapasztalat egyesül.”
Na és persze tegyük hozzá, a hihetetlen vezetési élmény mellé akkor sem leszünk pakolási gondban, ha a rokonságot visszük, mondjuk egy 2 hetes snowboard táborba. Kell ennél jobb?
Az Audi RS6-oshoz készült kiegészítők pedig már itthon is megrendelhetők a hivatalos hazai disztribútortól, az Abt Sportsline Hungary-től.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:11
Szerző: AVX
RS6
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:11
Szerző: AVX
A kedvencem
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:10
Szerző: AVX
Q7
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:09
Szerző: AVX
Q7
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:09
Szerző: AVX
Q7
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:08
Szerző: AVX
R8
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:07
Szerző: AVX
R8
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:05
Szerző: AVX
Q5
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.23., szomb. 06:04
Szerző: AVX
Felrakok pár érdekes képet az ABT tuning cégtől.
Már mo-on is elérhetőek:
http://www.abt-sportsline.hu/audi
Q5
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:56
Szerző: AVX
belseje:
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:56
Szerző: AVX
Hátul szintén alaposan átalakul a modell, a lámpák kialakítása teljesen új. Bent viszont nem szakít a hagyományokkal a Mercedes, a klasszikus, németes precizitással megalkotott beltér várja majd a vásárlókat, a már ismert kezelőszervekkel és műszerfallal. Ha hinni lehet a lapnak, a limuzin a jövő márciusi Genfi Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek, a kombi hat hónappal később érkezik.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:55
Szerző: AVX
Bombasztorival jelent meg az Autobild című német magazin legfrissebb száma, a szerkesztőség legalábbis azt állítja, hogy hiteles képeken mutatja meg, milyen lesz az új Mercedes E-osztály. A fotók alapján az E-osztály ugyanolyan "kezelésen" esik át, mint nemrég a C, azaz sokkal sportosabbá és dinamikusabbá válik, a kerek lámpákat például négy szögletes váltja fel.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:54
Szerző: AVX
Itt az új Mercedes E-osztály
Az Autobild című német magazin állítja, hogy legfrissebb számában hiteleles képeken ábrázolja az új Mercedes E-osztályt.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:10
Szerző: AVX
azért milyen vicces, hogy még a környezetkímélésért én fizessek jóval többet ezek a cégek tényleg a sárgolyót féltik
az már csak egy másik vicc, hogy a full-fapad 80LE-s golfért csengethetek 4milkót,amikor amerikában az európai golf R32(kb 250-280LE) kb 30.000$ :taps: még jó, hogy van egy EU, ami arról szól, hogy "mindenki egyért,egy mindenkiért" (Gino)
Most elég sokat erősödött az USD az EUR-hoz képest.
Képzeld el 1,60-as aránynál,hogy mennyire jó árak voltak.
143 Ft volt egy-két hete 1USD.
Az USA-ban kb felébe kerül minden autó,mint itthon.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2008.08.21., csüt. 09:04
Szerző: revox
azért milyen vicces, hogy még a környezetkímélésért én fizessek jóval többet ezek a cégek tényleg a sárgolyót féltik
az már csak egy másik vicc, hogy a full-fapad 80LE-s golfért csengethetek 4milkót,amikor amerikában az európai golf R32(kb 250-280LE) kb 30.000$ :taps: még jó, hogy van egy EU, ami arról szól, hogy "mindenki egyért,egy mindenkiért" (Gino)