Oldal: 557 / 717
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 09:20
Szerző: 21st
Nem értem ezt a sebváltós problémátokat. Én minden eddigi autómban tudtam észrevétlenül váltani. Mondjuk Golfot még nem vezettem.
Valószínüleg jó lábad van, ennyi.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 07:52
Szerző: Luxor Audio
Nem értem ezt a sebváltós problémátokat. Én minden eddigi autómban tudtam észrevétlenül váltani. Mondjuk Golfot még nem vezettem.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 07:15
Szerző: Tami
Amióta ezt a felpörgetési procedúrát végrehajtom minden reggel, azóta olyan simán siklik a váltó, mint kés a vajban.
- a felporgetest, hogyan csinalod? uresben? es meg benyomott kuplungal?
- uresben a valtoban alig forog par tengely, nem produkalnak nagy olajfelkavarast, foleg nem akkora valtozast az olajzasban amitol megszunne egy reccseno hang, a reccsenes nem kenesi hianyossagra utal..
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 00:51
Szerző: dékány
tanuló autó peugeot 206 1.4hdi dízel patentul ment a váltás ugrás, darabosság nélkül... pedig még akkor nem volt ilyen finom lábmunkám (kuplungkiengedés) fater toyota hiace-e 2.4 d4d dízel motor itt is frankon ment a váltás. ennél a két autonál megse lehetett érezni a váltást...
a golfnál akár mennyire ovatosan, lassan próbálom a kuplungot kiengedni. picit mindig ugrik, főleg a nagyvárosi közlekedésben ahol meg pirosnál dinamikusabban kell elindulni meg váltani. ott jobban észre lehet venni.
Jelenleg úgy csinálod, hogy váltásnál miután kapcsoltad a következő fokozatot, először felengeded a kuplungut, és csak utána lépsz a gázra? Mert ez is lehet a rángatás oka. Ez esetben próbálj úgy váltani, hogy miközben engeded fel a kuplungut, már adhatod neki finoman a gázt. A gáz- és kuplungpedál mozgásának megfelelő összehangolása a titka az észrevétlen sebességváltásnak.
jaja úgy csináltam. ugy tanították ... de kipróbálom akkor úgyis. köszi a tippet
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 00:35
Szerző: 21st
tanuló autó peugeot 206 1.4hdi dízel patentul ment a váltás ugrás, darabosság nélkül... pedig még akkor nem volt ilyen finom lábmunkám (kuplungkiengedés) fater toyota hiace-e 2.4 d4d dízel motor itt is frankon ment a váltás. ennél a két autonál megse lehetett érezni a váltást...
a golfnál akár mennyire ovatosan, lassan próbálom a kuplungot kiengedni. picit mindig ugrik, főleg a nagyvárosi közlekedésben ahol meg pirosnál dinamikusabban kell elindulni meg váltani. ott jobban észre lehet venni.
Jelenleg úgy csinálod, hogy váltásnál miután kapcsoltad a következő fokozatot, először felengeded a kuplungut, és csak utána lépsz a gázra? Mert ez is lehet a rángatás oka. Ez esetben próbálj úgy váltani, hogy miközben engeded fel a kuplungut, már adhatod neki finoman a gázt. A gáz- és kuplungpedál mozgásának megfelelő összehangolása a titka az észrevétlen sebességváltásnak.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.19., vas. 00:27
Szerző: 21st
ja vagy még valami eszembe jutott... mivel csak 1 éves az autó és alig 7000km van benne esetleg lehet azért mert még nincs bejáródva rendesen a kuplung? mert ilyet is hallottam. hogy uj autónál érzékenyebb
Nem valószínű, hogy ez lenne a gond. Autója is válogatja, meg sofőrje is. Apám BMW-jével is nehéz volt "zökkenő mentesen" váltani, Renault Safrane-jával meg még nehezebb, nekem szinte soha sem ment, mondjuk nekem ehhez úgy általában nincs elég finom lábam. Ugyanakkor a Focus-szal, amivel járok, viszonylag észrevétlenül sikerül a váltás az esetek többségében
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 23:45
Szerző: dékány
3ból 4be, 4-ből 5-be már szépen lehet váltani, de az első 3-nál kicsit ugrik, vagyis nem tudok olyan "komfortosan" váltani mint egy dízelnél...
Ez érdekes. Mert épp a dízeleknél szokás kicsit "darabosabban" váltani, vagyis ott nagyobb a megugrás veszélye.
ugy látszik ezen is megoszlanak a vélemények...
tapasztalatból:
tanuló autó peugeot 206 1.4hdi dízel patentul ment a váltás ugrás, darabosság nélkül... pedig még akkor nem volt ilyen finom lábmunkám (kuplungkiengedés)
fater toyota hiace-e 2.4 d4d dízel motor itt is frankon ment a váltás. ennél a két autonál megse lehetett érezni a váltást...
a golfnál akár mennyire ovatosan, lassan próbálom a kuplungot kiengedni. picit mindig ugrik, főleg a nagyvárosi közlekedésben ahol meg pirosnál dinamikusabban kell elindulni meg váltani. ott jobban észre lehet venni.
de ez valoszinuleg azért van amit 21st is mondott hogy hiába huzatom ki x fordulatig , ahogy levettem a lábam a gázról jelentősen visszaesik... akkor most vagy még gyorsabban kéne váltani vagy még óvatosabban kiengedni a kuplungot??
ja vagy még valami eszembe jutott... mivel csak 1 éves az autó és alig 7000km van benne esetleg lehet azért mert még nincs bejáródva rendesen a kuplung? mert ilyet is hallottam. hogy uj autónál érzékenyebb
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 23:40
Szerző: 21st
21st: a beröffentés utáni gyors felpörgetés az miért jó? Én pont azt hallottam, hogy ilyenkor a legelején még nem az igazi a motor kenése Épp ezért
A nagy gázfröccsökkel egyrészt hőt termelsz, ami javítja az olaj viszkozitását, másrészt szétfröcskölöd az olajat a motortérben, ami mechanikai szempontból fontos.
Én minden reggel tolatva állok ki a parkoló helyemről. Régen a hátramenetbe kapcsolás általában egy is reccsenéssel járt hideg indítás után, hacsak nem egészen lassan és óvatosan hajtottam végre a műveletet. Amióta ezt a felpörgetési procedúrát végrehajtom minden reggel, azóta olyan simán siklik a váltó, mint kés a vajban.
Ahha, köszi. Az indítás utáni tolatásba kapcsoláskor nekem is szokott reccsenni kicsit. Momdjuk nem vészes, de minden zajt utálok a kocsiban, ami első hallásra nem illik oda.
3-4 alkalommal pörgesd fel 5-6 ezres fordulatig üresben, majd úgy rakd be hátramenetbe. Oszd majd meg velünk, hogy mit tapasztaltál
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 23:08
Szerző: D-O-M-I
21st: a beröffentés utáni gyors felpörgetés az miért jó? Én pont azt hallottam, hogy ilyenkor a legelején még nem az igazi a motor kenése Épp ezért
A nagy gázfröccsökkel egyrészt hőt termelsz, ami javítja az olaj viszkozitását, másrészt szétfröcskölöd az olajat a motortérben, ami mechanikai szempontból fontos.
Én minden reggel tolatva állok ki a parkoló helyemről. Régen a hátramenetbe kapcsolás általában egy is reccsenéssel járt hideg indítás után, hacsak nem egészen lassan és óvatosan hajtottam végre a műveletet. Amióta ezt a felpörgetési procedúrát végrehajtom minden reggel, azóta olyan simán siklik a váltó, mint kés a vajban.
Ahha, köszi. Az indítás utáni tolatásba kapcsoláskor nekem is szokott reccsenni kicsit. Momdjuk nem vészes, de minden zajt utálok a kocsiban, ami első hallásra nem illik oda.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 22:51
Szerző: 21st
21st: a beröffentés utáni gyors felpörgetés az miért jó? Én pont azt hallottam, hogy ilyenkor a legelején még nem az igazi a motor kenése
Épp ezért
A nagy gázfröccsökkel egyrészt hőt termelsz, ami javítja az olaj viszkozitását, másrészt szétfröcskölöd az olajat a motortérben, ami mechanikai szempontból fontos.
Én minden reggel tolatva állok ki a parkoló helyemről. Régen a hátramenetbe kapcsolás általában egy is reccsenéssel járt hideg indítás után, hacsak nem egészen lassan és óvatosan hajtottam végre a műveletet. Amióta ezt a felpörgetési procedúrát végrehajtom minden reggel, azóta olyan simán siklik a váltó, mint kés a vajban.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 19:58
Szerző: D-O-M-I
3ból 4be, 4-ből 5-be már szépen lehet váltani, de az első 3-nál kicsit ugrik, vagyis nem tudok olyan "komfortosan" váltani mint egy dízelnél...
Ez érdekes. Mert épp a dízeleknél szokás kicsit "darabosabban" váltani, vagyis ott nagyobb a megugrás veszélye. Egyszer jött egy japán barátom hozzám, és kimentel elé Ferihegyre. Mikor jöttünk hazafelé, végig beszéltünk ugye, és mikor a ház előtt parkoltam, akkor látta, hogy előre-hátra-előre ott kapcsolgattam a váltóval. Ekkor rámnézett, és annyit mondott, hogy "I thought it was automatic". Tehát egy olyan országban, ahol az autók jellemzően autzómata váltóval kelnek el (a srác mondta), neki sem tűnt fel a parkolásig, hogy manuálisban ül. (Azzal volt elfoglalva, hogy a jobb-egyben ül, és nem ő vezet ) Tehát valószínű sikerült elég jól 1-től 5-ig váltogatnom.
Tami: így mennyit fogyaszt a kocsid autópályán? Meg mennyivel szoktál ott menni? Mert a Golf az 1.6-ossal 140-nél van 4100-es fordulaton. A 4500-5000 nem sok kicsit? Meg ilyenkor nincs túl erős motorzaj?
21st: a beröffentés utáni gyors felpörgetés az miért jó? Én pont azt hallottam, hogy ilyenkor a legelején még nem az igazi a motor kenése, így inkább egy olyan fél percig csak járassam, és utána induljak. Mondjuk ez főleg téli hidegindításra vonatkozik.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 12:24
Szerző: 21st
ez eléggé megosztja az emberek véleményét ez a kihuzatás... autoszalonban azt mondták nem kell nagyon kihuzatni 2000-nél elég. de legtöbben meg azt mondják, hogy jobban kikell mint egy dízelt, mivel a benzinesnek a fordulatban van az erejeja és a moci, hát igen: egy 1.9 pd tdi motornak én is jobban örültem volna. fogyastásilag meg erejileg. csak hát az a +1 milka azért már huzós... de az elkövetkező autoim már dízelek lesznek az biztos... jobban huz a szívem a dízelhez
Akkor váltasz jól, kíméletesen, ha váltás előtt még nem üvölt a motor, váltás után pedig nem erölködik, nem "remeg", hanem lendületesen gyorsul tovább. Hogy ez a váltási pont hol van, az függ a motor jellegétől (benzines vagy dízel, szívó vagy turbo motor), a teljesítmény és nyomaték görbétől, a váltó áttételezésétől, az útviszonyoktól (lejtő vagy emelekedő). A te autód esetében az ideális váltási pont 3000-3200 körül lehet, ekkor a fordulatszám feltehetően 2000-2500 körüli értékre esik vissza. Persze az áttételezés fokozatonként is változik, ezért az ideális váltási pont is lehet eltérő attól függően, hogy éppen 1-ből 2-be, vagy 2-ből 3-ba stb. kapcsolsz éppen.
És még egy jó tanács, ami elsőre talán kicsit furcsának tűnik, de érdemes élni vele: hideg indítás után mielőtt ténylegesen elindulsz, még üresben érdemes a motort egy párszor alaposan "megbőgetni", azaz felpörgetni a maximális fordulatszám közelébe, ha a környezeted engedi (értsd: nem lincselnek meg a szomszédok). Miután elindultál, azaz ténylegesen mozgásban vagy, már ne pörgesd túlságosan mindaddig, amíg a motor bemelegszik, de a leírt váltási metodikát minden további nélkül alkalmazhatod a még hideg motornál is .
Egyébként a teljes terheléstől állítólag még azután is tartózkodni kell egy darabig, amikor a vízhömérséklet már elérte az ideális szintet, mivel a motor kopása szempontjából sokkal fontosabb olaj hőmérséklet ekkor még jellemzően nincs a "toppon", ahhoz még meg kell tenni egy pár kilométert
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 10:06
Szerző: Tami
... legtöbben meg azt mondják, hogy jobban kikell mint egy dízelt, mivel a benzinesnek a fordulatban van az ereje
- igy van
- a dieselt nem illik huzatni, neki a az alacsony fordulaton rendelkezesreallo nagy nyomateka a fo ereje
- benzinesnel meg a nyomatek csak nagyobb fordulaton kezd jelentkezni, igy benzines eseteben el tudom kepzelni, hogy 4000 korul van a nyomatekcsucs, es uzemi korulmenyek kozott siman lehet 5000-ig is hajtani.
- en az 1.4 16V-s mocimmal palyas szakaszon beallok 4500-5000 fordulatra es kesz..
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 09:56
Szerző: dékány
vadonatuj auto, elég baj lenne, ha már most szar lenne benne valami...
3ból 4be, 4-ből 5-be már szépen lehet váltani, de az első 3-nál kicsit ugrik, vagyis nem tudok olyan "komfortosan" váltani mint egy dízelnél...
ez eléggé megosztja az emberek véleményét ez a kihuzatás... autoszalonban azt mondták nem kell nagyon kihuzatni 2000-nél elég. de legtöbben meg azt mondják, hogy jobban kikell mint egy dízelt, mivel a benzinesnek a fordulatban van az ereje
ja és a moci, hát igen: egy 1.9 pd tdi motornak én is jobban örültem volna. fogyastásilag meg erejileg. csak hát az a +1 milka azért már huzós... de az elkövetkező autoim már dízelek lesznek az biztos... jobban huz a szívem a dízelhez
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 09:48
Szerző: Tami
van egy vw golf plusunk 1.6 i motorral. kérdésem az lenne, mekkora fordulatszámnál vagy mekkora sebességeknél pakoljam fel nagyobb sebességfokozatba, hogy a fogyasztás ne legyen nagy és hogy váltásnál ne ugorjon az auto.
- szabaly, a fogyasztas a fordulattal no, ha a moci 4000 fordul, akkor egy 2000 fordulathoz kepest 2x annyiszor van benzinbefecskendezes es robbanas..
- tehat minel alacsonyabban tartasd a fordulatszamot, a kerdes csak az, hogy milyen a nyomatekgorbe, de ezt az ember erzi, hogy hol van az a pont amikor felkapcsolva a moci nem horog hanem mar tud huzni es nem erolkodik.
- amugy az a moci sokat eszik, en nem vettem volna meg
- az, hogy megugrik lehet kuplung problema, kiemeloszerkezet(csapagy) gond.
- kihuzatasi kerdes az a sajat lelkedtol fugg, a benzines ugy is letilt a neki kritikus erteknel
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 06:31
Szerző: D-O-M-I
- van egy vw golf plusunk 1.6 i motorral. kérdésem az lenne, mekkora fordulatszámnál vagy mekkora sebességeknél pakoljam fel nagyobb sebességfokozatba, hogy a fogyasztás ne legyen nagy és hogy váltásnál ne ugorjon az auto. akármilyen szépen engedem ki a kuplungot 2000 alatti fordulatnál megugrik az autó.- ja és ezeket a benzinmotorokat mennyire szabad kihuzatni? (8000-ig van benne) olyan 3-4 között váltok. jo ez így vagy ne huzassam ki ennyire?
Nekem sima GOlf IV.-es van, 1.6i 16 szelepes motorral. Hogy hol váltok, az attól függ, mire van szükségem. Ha városban poroszkálok, nem siketek semerre, a forgalom sem hajt, és ráérős kedvem van, akkor akár 200-nél is váltok, és 50-nél 5-ösben gurulok. Ha sietés van, vagy a forgalom ritmusa gyorsabb, vagy tökmindegy miért, de sietek, akkor 4500 körül váltok. Megugrást sosem tapasztaltam, pláne nem alacsony fordulatnál. Ha felhúzom 6000-ig a fordulatot, és ott váltok egy gyorsat (ugye váltásnál akkor nagyobb gáz, és aránylag hirtelen kuplungról való "leugrás"), akkor kicsit ránthat, de arra is inkább azt mondanám, hogy meghúzza a kocsit.
Kihuzatni meg lehet szerintem őket, feltéve ha nem minden váltásnál 6000 felé váltaszt. Amúgy nagyon pörgetni nem szoktam. Egyszer megnéztem, kettesben 96-al megy kb. De inkább 3000-3500 körül van az átlag.
Ja, fogyasztás meg átlag 8l-re jön ki, de 90% város. Ráadásul sok dugóval.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 02:07
Szerző: Balha
...
ha 1.6 16 szelepes van, akkor 4000 körül kezd el "élni"...
ha 8 szelepes, akkor korábban...
nekem az előbbi volt, igaz, síma golf-ban, de semmi ugrást nem tapasztaltam, inkább "noszogatni" kelett, hogy menyjen...
kis fogyasztás: alacsony sebesség, gyors felkapcsolás(csak kicsit húzatva...) 5.6-al megjártuk Makó-Dubrovnikot...2 fő, tele csomagtartó (hegyek plusz állandó radar kontroll)
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.18., szomb. 01:14
Szerző: dékány
helosztok
tanácsot szeretnék kérni, lehet hogy hogy hülyének néztek hogy ilyet kérdezek:
van egy vw golf plusunk 1.6 i motorral. kérdésem az lenne, mekkora fordulatszámnál vagy mekkora sebességeknél pakoljam fel nagyobb sebességfokozatba, hogy a fogyasztás ne legyen nagy és hogy váltásnál ne ugorjon az auto. akármilyen szépen engedem ki a kuplungot 2000 alatti fordulatnál megugrik az autó. ja és ezeket a benzinmotorokat mennyire szabad kihuzatni? (8000-ig van benne) olyan 3-4 között váltok. jo ez így vagy ne huzassam ki ennyire?
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.17., pén. 11:04
Szerző: revox
Swift-re visszatérve én nem cserélnék semmit. Szerintem ezeket a "kommersz" autókat épp úgy nem érdemes tunningolni, mint ahogy pl. az európai sportkocsikat sem. Nem tesz jót neki, és amit ráköltesz, kvázi kidobott pénz, ha el akarod adni. Én ha használtautót vennék, és meghallanám, hogy bármi cserélve lett vmi sportnyavajára, azzonnal hagynám ott az autót.
ezt én is így gondolom. én is max addig mennék el,hogy ha van rá lehetőség, egy jobb minőségű gyertya még nem tuning,inkább a gyári lehetőségek jobb kiaknázása. szal valahogy így értettem. ahogy pl egy ténylegsen nívós gumi használata se bűn és inkább előny,mint hátrány, még eladáskor is (bár a fen akarja eladni)
vagy nem konkrétan direktszűrő, de vannak sportbetétek(van értelme?). szal inkább ilyenre céloztam. vagy ha valakinek van nagyon tuti tippje olajra,stb...
madzsarul ha valaki azt írja,hogy ezt és ezt léptem meg,mert ezzel úgy érzem jobb a verda, abból még lehet szemezgetni a kókánytuningtól én is voszolygok és a motortérben sem tervezek átalakítást (se futóműnél, se... szal sehol. gyári állapot kiaknázása a cél)
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 17:01
Szerző: andix
Hát azért túl értéktartónak nem nevezném az M5-öst, lévén jóval 20 milla feletti autók voltak, amikért most alig 4-5 körül már hozzájutni. Viszont pl. az 530d, ami majd fele annyiba fájt, mint az M5; no abból egy jobban felszerelt, alacsony futásteljesítményű darab max 1 millával olcsóbb..
Swift-re visszatérve én nem cserélnék semmit. Szerintem ezeket a "kommersz" autókat épp úgy nem érdemes tunningolni, mint ahogy pl. az európai sportkocsikat sem. Nem tesz jót neki, és amit ráköltesz, kvázi kidobott pénz, ha el akarod adni. Én ha használtautót vennék, és meghallanám, hogy bármi cserélve lett vmi sportnyavajára, azzonnal hagynám ott az autót.
Magánvélemény; de szerintem csak azokat a japán verdákat érdemes tunningolni, amikhez már kismillió cég nyúlt hozzá, és vannak biztos jó megoldások. Amúgy is sok autó 280 lóra van korlátozva, így ilyen esetben sok kihasználatlan ló pihenhet még bennük . Ha valaki nem tudná mikre gondolok, Toyota Supra, Nissan Skyline stb..
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 15:43
Szerző: revox
no,akkor kérdés... elég a soselesz autók nézegetéséből.
adott az én kis sárkányom. teljesen gyári 1.6-os sport swityó. mit érdemes rajta meglépni (a cseréld ki használt M5-re mellett ). garanciát nem akarok veszíteni. sportszűrő? ezzel veszít a motor élettartamából,vagy az csak kamu. gyertyák? bár nemtom gyárilag mi van benne. kábelek? motorolaj asszem shell helix, talán 10/40 . kerék rendben van. kipuff gondolom garanciát érint,így az marad.
ötletek?
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 15:03
Szerző: revox
Amúgy az előző generációs M5 már elég olcsón elcsíphető Németországban, vannak már eladók 15000 euró körül (4 milla), aztán onnan egészen olyan 25000ig.
értéktartó egy valami akkor bmw-be nem fektetem a nemlétező pénzem de gondolom ez márkafüggetlen jelenség. minden esetre akkor a buzukám árából lehet venni M5-ös bömbölőt is
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 14:58
Szerző: revox
Hát az Ariel Atom kimondottan olcsó . Angliában 10 milla körül van a csúcsmodell (300 ló = Civic Type R motor kompresszorral).
aszittem, ez valami nagyon egyedi rendelésre,nagyon egyedi áron
mondju kez se kéne. mi van ha esik
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 14:26
Szerző: andix
és ez hány M3 ára?
de nem ennyire szélsőségesre gondoltam mittomén, nekem az előző generációs honda civic typeR minden értelmben egy kellemes alternatívának tünik és tényleg nem a népszerűségi listát vezeti. szal ha most engem megkérdeznek, hogy abból egy vadi nyú ingyér(asszem 6misi volt),vagy a kifutóban lévő M3(12misi,ha jól értettem) percig nem kétséges, hogy a honda. persze a szokásos "nem adhatod el" megkötéssel hogy az M3 jobb? nem kétlem, de az én gyér igényeimnek a honda is bőven elég, így a választást már nagyban az befolyásolja, amit a szubjektív benyomásomra gyakorlonak a népszerűségi mutatók illetve a megjelenés.
ezek se hülyék...
Hát az Ariel Atom kimondottan olcsó . Angliában 10 milla körül van a csúcsmodell (300 ló = Civic Type R motor kompresszorral).
BMWből az új 135i a 12 misi, a régi M3 nem tudom mennyi volt, de jó sok.. Már egy ideje nem kapható asszem, de viszonyításnak ugyanazzal a motorral a Z4 M Coupe 17.5 milla. Az új M3 valahol 20 felett lesz szerintem.
Érdekességképp M6 cabrio 33.6 misi, az M5 kombi meg 27.5 .
Amúgy az előző generációs M5 már elég olcsón elcsíphető Németországban, vannak már eladók 15000 euró körül (4 milla), aztán onnan egészen olyan 25000ig.
Autós topik autósoknak
Elküldve: 2007.08.16., csüt. 14:23
Szerző: kaltenpeti
Gyerekek! Én beérném egy RX-8al is .