https://totalcar.hu/tesztek/2019/03/18/ ... eaf_ellen/

Önnek egy új üzenete érkezett
Változnak az idők.Acme írta: ↑2019.03.15., pén. 21:23Pár éve kicsit máshogy látták ott ezt a villanyautózás dolgot![]()
https://www.youtube.com/watch?v=iEjTwsfqHOY
Pár éve kicsit máshogy látták ott ezt a villanyautózás dolgot
Azt azért már csak nem kened rájuk.Acme írta: ↑2019.03.15., pén. 20:32Musk úgy nyomja, minta annó Anettka: mindegy milyen hír, csak mindig szerepeljen. Azért a dízel botrány pont jókor jött nekik...Tonyka írta: ↑2019.03.15., pén. 19:59Azért ne felejtsd el a kinti sajtó ekézte őket keményen, sztem nem kell bemutatni milyen érdekeltségi csoportok álltak a háttérben. Ártott odakint a média kb. annyit nekik, mint amennyit nem. Bármi történt egy Teslával, azonnal mindenhol első hírként szerepelt, még a CNN is. Jó párszor a földbe döngölték az árfolyamukat. Volt benne nem egy kamu, nem tudtak semmit a balesetekről, még is úgy hozták le az infókat, h elferdítették a cég rovására. Szóval ne legyél csak egy irányba elfogult, kaptak ők hideget gazdagon.
Musk úgy nyomja, minta annó Anettka: mindegy milyen hír, csak mindig szerepeljen. Azért a dízel botrány pont jókor jött nekik...Tonyka írta: ↑2019.03.15., pén. 19:59Azért ne felejtsd el a kinti sajtó ekézte őket keményen, sztem nem kell bemutatni milyen érdekeltségi csoportok álltak a háttérben. Ártott odakint a média kb. annyit nekik, mint amennyit nem. Bármi történt egy Teslával, azonnal mindenhol első hírként szerepelt, még a CNN is. Jó párszor a földbe döngölték az árfolyamukat. Volt benne nem egy kamu, nem tudtak semmit a balesetekről, még is úgy hozták le az infókat, h elferdítették a cég rovására. Szóval ne legyél csak egy irányba elfogult, kaptak ők hideget gazdagon.Acme írta: ↑2019.03.15., pén. 19:52Köszi, elolvastam. Nem mondtam én, hogy rossz a villanyos, csak a bulvármédiát és a hülyének nézést nem szeretem. A Li-akksi viszont elég nagy szívás lesz az iparnak, ezt szerintem elkapkodták. De majd az idő megmondja, mire jutunk vele.Tonyka írta: ↑2019.03.15., pén. 07:54Megérkezett az Y modell is, kirakható valóban a S3XY felirat.Utolsó mondat Acme-nek ajánlva.
https://villanyautosok.hu/2019/03/15/te ... y-premier/
Azért ne felejtsd el a kinti sajtó ekézte őket keményen, sztem nem kell bemutatni milyen érdekeltségi csoportok álltak a háttérben. Ártott odakint a média kb. annyit nekik, mint amennyit nem. Bármi történt egy Teslával, azonnal mindenhol első hírként szerepelt, még a CNN is. Jó párszor a földbe döngölték az árfolyamukat. Volt benne nem egy kamu, nem tudtak semmit a balesetekről, még is úgy hozták le az infókat, h elferdítették a cég rovására. Szóval ne legyél csak egy irányba elfogult, kaptak ők hideget gazdagon.Acme írta: ↑2019.03.15., pén. 19:52Köszi, elolvastam. Nem mondtam én, hogy rossz a villanyos, csak a bulvármédiát és a hülyének nézést nem szeretem. A Li-akksi viszont elég nagy szívás lesz az iparnak, ezt szerintem elkapkodták. De majd az idő megmondja, mire jutunk vele.Tonyka írta: ↑2019.03.15., pén. 07:54Megérkezett az Y modell is, kirakható valóban a S3XY felirat.Utolsó mondat Acme-nek ajánlva.
https://villanyautosok.hu/2019/03/15/te ... y-premier/
Köszi, elolvastam. Nem mondtam én, hogy rossz a villanyos, csak a bulvármédiát és a hülyének nézést nem szeretem. A Li-akksi viszont elég nagy szívás lesz az iparnak, ezt szerintem elkapkodták. De majd az idő megmondja, mire jutunk vele.Tonyka írta: ↑2019.03.15., pén. 07:54Megérkezett az Y modell is, kirakható valóban a S3XY felirat.Utolsó mondat Acme-nek ajánlva.
https://villanyautosok.hu/2019/03/15/te ... y-premier/
A partner teherautó, de igen.violin írta: ↑2019.03.15., pén. 08:35Sajnos szinte minden márkának megvan a maga keresztje...
A VW csoport is biztosan elátkozta már azt,aki azt a vékony, bársonyos gumiréteget kitalálta a gombokra és fogantyúkra....![]()
Néhány bömösben meg a bőr (különösen a kartámasz) tudott gyorsan tönkremenni.
De hogy legyen jó példa is....a Peugeot partner full műanyag belseje konkrétan elpusztíthatatlan!![]()
Skót egybehifi+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+angol fonó+belga drótok+háelté 3.....zene és bona.
Gyerekszoba: Cambridge Audio One+System Audio Saxo 1 active
Mozi:LG PH450UG+Bydium
KV: Hario+Dedica
Nem a “lelakásra” gondoltam, az más kategória persze, hanem arra, hogy a rendes és körültekintő használat mellett is egyszer csak “elfárad” az autó. Az anyagok szétkopnak, szétesnek, eltörnek a patentek, megeszi a nap itt-ott és viseltessé válik az egesz, amikor ránézel. Ennek iskolapéldája volt a Peugeot 307. Szinte egyik pillanatról a másikra tudott öregedni éveket. Ugyan ezt tapasztaltam a Fiatoknál is. Ez a veszély téged nem fenyeget, nyilván nem 3-4mév használatnál fordul elő és mive céges vas, sokkal tovább úgy sem jársz vele, addig meg jó!violin írta: ↑2019.03.14., csüt. 19:08Ez azért nagyban függ a használójától..... persze ez minden autóra igaz. Bámulatos gyorsasággal le lehet lakni bármilyen verdát.
Én az Opeleknél tapasztaltam "idő előtti" elhasználódást. Például szinte még sohasem láttam ép váltószoknyát Opelben....és sajnos a váltókar, és maga a szerkezet is gyorsan legatyásodik. Az imént vezettem egymás után két Opelt. Egy B Zafirát (2005) aztán egy E Corsát (2016) ,értelemszerűen jóval kevesebb kilométerrel mint a Zafira,de szinte ugyanolyan sz*r volt a váltó mindkettőben.
Ez azért nagyban függ a használójától..... persze ez minden autóra igaz. Bámulatos gyorsasággal le lehet lakni bármilyen verdát.
Skót egybehifi+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+angol fonó+belga drótok+háelté 3.....zene és bona.
Gyerekszoba: Cambridge Audio One+System Audio Saxo 1 active
Mozi:LG PH450UG+Bydium
KV: Hario+Dedica
Diplomatikus. Én azt mondanám, 120 év nem volt elég, hogy jó autót gyártsanak, a franciákkal együtt.
Nekem nincs bajom a japókkal...
Skót egybehifi+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+angol fonó+belga drótok+háelté 3.....zene és bona.
Gyerekszoba: Cambridge Audio One+System Audio Saxo 1 active
Mozi:LG PH450UG+Bydium
KV: Hario+Dedica
Skót egybehifi+osztrák Tesla+svájci lemezvakaró+angol fonó+belga drótok+háelté 3.....zene és bona.
Gyerekszoba: Cambridge Audio One+System Audio Saxo 1 active
Mozi:LG PH450UG+Bydium
KV: Hario+Dedica
Ehhez a külsőhöz nekem a 3 hengeres motor már trollkodás kategória. De az i3-nál mindenképpen jobb