Feleségem gyalog tömegközlekedéssel jár dolgozni. Utca végén a Hév majd metro stb. Lehet kicsit le is vagyunk sajnálva a szomszédok által



joreszt egyetertek (baj ez a politika, HIBA erre zöld rendszam,...)Vinkler írta: ↑2020.12.22., kedd 13:46Ez a baj a politikával, azon belül is az autó politikával! Mi a fecskendőmért kaphat zöld rendszámot egy ilyen és ehhez hasonló autók?! Meg mi értelme ennek a divathibrid hullámnak, ami most végigsöpör a világon. Alkalmatlan és felesleges mild hibrid és hibrid megoldások, mert ezzel bármit is el lehet adni. Röhej! A priusnak és trs@inak van értelme, mert eljár pár liter benzinnel, de többszáz lóerős autóknál totál feleslegesnek és állszentnek tartom a “de jó zöldnek lenni” felkiáltást.
Bakker :( :( :(
Mikor vettél utoljára új autót? Az előbb írtad le, hogy ezek az autók, hozzá kell öregedjenek a pénztárcádhoz.Palm írta: ↑2020.12.22., kedd 05:49Ezért is szeretem, ha kevés gomb van, de az mind funkcionális, ergonómikus és ideálisan nagy, hogy könnyű legyen használni. Talán nem lenne hülyeség megkérdezni azokat az embereket, hogy miről mi a véleményük és mit szeretnének, akik tényleg sokat és változatos körülmények között vezetnek.![]()
Szerintem pályáznod kellene a BMW-hez vagy valamelyik nagy autógyártóhoz rekrutálási és design-tanácsadói posztra, mert nagyon átlátod a problémátPalm írta: ↑2020.12.22., kedd 05:49A másik dolog az oktatás, ami miatt sok baromság születik. Nem járja már be rendesen a szamárlétrát a tervező (szakmai féltékenységet is nyugodtan megemlíthetjük), így nincs gyakorlati tapasztalata és persze a mentalítás is nagy szerepet tölt be, amiben a nevelés is közre játszik.
Olvastam, nem jó hír. Remélem a műsor megy tovább.
Ha megadod az alapvetően elvárt paramétereket és a kb árat, akkor mondok típust.Shimano írta: ↑2020.12.22., kedd 11:33Na de mit?Nekem konkrétan horgászathoz kell,de persze nem lenne hátrány ha más jobb minőségű úton is jól lehetne használni.Ez olyan üthető,vágható,strapabiró vasnak tűnik,de biztos van jobb is.De vajon mi hasonló összegért?Kíváncsiságból konfiguráltam egy újat elég sok extrával,és 5 milla körül jött ki.Persze mint mondtam újat nem veszek.
Milyen autó az egész pontosan? Utánanéznék, hogy mit ír a gépkönyvébem a Xenon izzók cseréjére.Palm írta: ↑2020.12.22., kedd 12:20Nem, xenon-ra. Rosszul tudod. Vannak autók, amikben lehet. Nekem mindig sikerült cserélni, igaz 1x kellett az előzőnél és 1x a mostaninál eddig. Én hordok magammal tartalék izzót.
Nem, xenon-ra. Rosszul tudod. Vannak autók, amikben lehet. Nekem mindig sikerült cserélni, igaz 1x kellett az előzőnél és 1x a mostaninál eddig. Én hordok magammal tartalék izzót.
Xenon izzót egyik gyárilag azzal szerelt autóban sem tudsz "úton" cserélni, tudtommal. Egyáltalán, ki hordoz magával méregdrága Xenon izzót pótizzóként? Egész véletlenül nem halogénre gondolsz???
Aki azért nem vesz meg egy ilyen autót, mert körülményes benne az izzócsere, az tényleg nem tartozik a vásárlóközönségükbe. Az 5-ösből nagyjából ez a Chris Bangle-féle volt az utolsó modell tudtommal, ami még izzós fényszóróval volt rendelhető, a 3-asban pedig az F30-at is lehetett izzóval kérni. Nekem csak vagy xenonos vagy LED-es BMW-m volt (volt egy nem-LCI-s F31-esem, amiben HÁTUL volt izzó, de soha nem kellett benne cerélnem), de azt tudom, hogy az E90/E91-ben (és szerintem az F30-ban is) az elülső izzókat az első kerékjáratból nyíló ablakon keresztül lehetett cserélni, pogonegyszerűen. Csak el kellett forgatni a kormánnyal az elülső kereket befelé, hogy hozzáférj. De maga a művelet 5 percnél többet nem vett igénybe, és bárki által elvégezhető volt.Vinkler írta: ↑2020.12.22., kedd 08:42Nem értem miről beszélsz. Manapság sztem több autótípushoz rendelhető HUD, mint amennyihez nem.Palm írta: ↑2020.12.22., kedd 05:49
Régebben majdnem vettem BMW E60 530dA limousine-t (használt, kevés km-el és nem széthajtott, öregurasan vezető idősebb tulajdonostól).
Amikor láttam egyik szerelő ismerősömnél, hogy az izzó csere milyen macerás ledöbbentem és nagyon nem voltam elragadtatva. Nem gyakori eset, de előfordulhat (engem legalábbis érinthet a lakhelyem és a munkahelyem miatt. Murphy törvényei nagyon igazak): éjszaka, szakadó esső vagy hófúvás és old meg az isten háta mögött az izzó cserét.
Ami nekem tetszik a vadászrepülőgépektől származó HUD (Head Up Display).
Sajnos ez annyira nem terjedt még el, pedig nagyon jó találmány. Az embernek nem kell lenéznie a konzolra. Mostmár kaphatóak különféle utángyártottak is és nem drágák.
Ezért is szeretem, ha kevés gomb van, de az mind funkcionális, ergonómikus és ideálisan nagy, hogy könnyű legyen használni. Talán nem lenne hülyeség megkérdezni azokat az embereket, hogy miről mi a véleményük és mit szeretnének, akik tényleg sokat és változatos körülmények között vezetnek.![]()
![]()
Az izzócserélgetés meg lassan a múlt. A xenon izzókat eleve sokkal ritkábban kellett cserélni, mint a hagyományos izzókat, a mostani led technológiára épülő lámpákban pedig nem is tudod ezt megtenni. Az, meg szerintem teljesen felesleges, hogy az út szélén éjszaka cserélj izzót. Szépen hazabiciklizel és kicseréled otthon, vagy elmész egy szervizbe, ahol megteszik ezt neked.
Na de mit?Nekem konkrétan horgászathoz kell,de persze nem lenne hátrány ha más jobb minőségű úton is jól lehetne használni.Ez olyan üthető,vágható,strapabiró vasnak tűnik,de biztos van jobb is.De vajon mi hasonló összegért?Kíváncsiságból konfiguráltam egy újat elég sok extrával,és 5 milla körül jött ki.Persze mint mondtam újat nem veszek.
Új autót nem mostanában veszek. Majd, ha az új, amiben van LED és HUD kellően a pénztárcámhoz öregszik, akkor cserélem le a mostanit arra.Vinkler írta: ↑2020.12.22., kedd 08:42Nem értem miről beszélsz. Manapság sztem több autótípushoz rendelhető HUD, mint amennyihez nem.Palm írta: ↑2020.12.22., kedd 05:49
Régebben majdnem vettem BMW E60 530dA limousine-t (használt, kevés km-el és nem széthajtott, öregurasan vezető idősebb tulajdonostól).
Amikor láttam egyik szerelő ismerősömnél, hogy az izzó csere milyen macerás ledöbbentem és nagyon nem voltam elragadtatva. Nem gyakori eset, de előfordulhat (engem legalábbis érinthet a lakhelyem és a munkahelyem miatt. Murphy törvényei nagyon igazak): éjszaka, szakadó esső vagy hófúvás és old meg az isten háta mögött az izzó cserét.
Ami nekem tetszik a vadászrepülőgépektől származó HUD (Head Up Display).
Sajnos ez annyira nem terjedt még el, pedig nagyon jó találmány. Az embernek nem kell lenéznie a konzolra. Mostmár kaphatóak különféle utángyártottak is és nem drágák.
Ezért is szeretem, ha kevés gomb van, de az mind funkcionális, ergonómikus és ideálisan nagy, hogy könnyű legyen használni. Talán nem lenne hülyeség megkérdezni azokat az embereket, hogy miről mi a véleményük és mit szeretnének, akik tényleg sokat és változatos körülmények között vezetnek.![]()
![]()
Az izzócserélgetés meg lassan a múlt. A xenon izzókat eleve sokkal ritkábban kellett cserélni, mint a hagyományos izzókat, a mostani led technológiára épülő lámpákban pedig nem is tudod ezt megtenni. Az, meg szerintem teljesen felesleges, hogy az út szélén éjszaka cserélj izzót. Szépen hazabiciklizel és kicseréled otthon, vagy elmész egy szervizbe, ahol megteszik ezt neked.
Nem értem miről beszélsz. Manapság sztem több autótípushoz rendelhető HUD, mint amennyihez nem.Palm írta: ↑2020.12.22., kedd 05:49
Régebben majdnem vettem BMW E60 530dA limousine-t (használt, kevés km-el és nem széthajtott, öregurasan vezető idősebb tulajdonostól).
Amikor láttam egyik szerelő ismerősömnél, hogy az izzó csere milyen macerás ledöbbentem és nagyon nem voltam elragadtatva. Nem gyakori eset, de előfordulhat (engem legalábbis érinthet a lakhelyem és a munkahelyem miatt. Murphy törvényei nagyon igazak): éjszaka, szakadó esső vagy hófúvás és old meg az isten háta mögött az izzó cserét.
Ami nekem tetszik a vadászrepülőgépektől származó HUD (Head Up Display).
Sajnos ez annyira nem terjedt még el, pedig nagyon jó találmány. Az embernek nem kell lenéznie a konzolra. Mostmár kaphatóak különféle utángyártottak is és nem drágák.
Ezért is szeretem, ha kevés gomb van, de az mind funkcionális, ergonómikus és ideálisan nagy, hogy könnyű legyen használni. Talán nem lenne hülyeség megkérdezni azokat az embereket, hogy miről mi a véleményük és mit szeretnének, akik tényleg sokat és változatos körülmények között vezetnek.![]()
Erről ez jutott eszembe:
Ez a design nálam az egyáltalán nem szép kategória.
Ezért szeretem a multikormányt és a gombokat. Olyan, mint a játékkonzoloknál a joypad, hogy rutinból kezeli az ember és nem kell arra figyelnie hová nyúl és mégis az van, amit akar és közben a vezetésre tud figyelni.Vinkler írta: ↑2020.12.20., vas. 12:34Én rendre azt tapasztalom, hogy az ügyfelek nagy része nem tudja rendesen használni. Főleg, ha kicsit szennyeződött a kijelző és/vagy a kéz. Aztán nyomogatja, nem működik, ideges lesz, elnyomja, aztán még idegesebb lesz, lenéz, nyomogatja, nem találja, még idegesebb lesz, sokat néz le és megvan a baj. Ez szinte borítékolható. Sajnálom, hogy a józan észt felül tudják írni a divathullámok. Ez szánalmas szvsz.
Kb annyi értelem van, mint a cabrio suv-oknak, de látjátok, abból is egyre több érkezik...![]()
DCDA4A28-0A71-4553-BB34-E5C70C00B40C.jpeg