Re: Autós topik autósoknak
Elküldve: 2022.02.19., szomb. 12:32
Miért adtam el a W140-met?!
O3 esetén 150LE volt a határ, azaz a 2.0d megkapta, de a 140 lovas 1.4TSI nem, csak az 1.8-as.
Két ilyen balhorgot minden büntetőfékező megérdemelneAlex_Aston írta: ↑2022.02.15., kedd 15:27Tudom, nem szép dolog a káröröm, de jelen esetben....
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2022/ ... egcsaptak/
Külön rendelni soha nem lehetett másik futóművet. Teljesítmény/felszereltség függvényében adták. Pontosan mi volt a kritérium, azt nem tudom.Aszpirin írta: ↑2022.02.15., kedd 18:10Amikor én rendeltem, a 150 LE a második legnagyobb teljesítmény (az első az RS-é volt of course), a Style pedig a legjobb "polgári" felszereltség volt (efölött szintén csak az RS volt akkor).
Nem ia az a gond, hogy 11,3MFt 2.0 TDI SCR DSG Style alapárba (+extrákkal mínusz "kedvezménnyel" 12,8Mft-ba!!!) csak csatolt lengőkar fért bele hátul (pedig, ha belegondolunk, az önmagában is prosztóság), hanem, hogy nem is lehetett rendelni hozzá független hátsó felfüggesztést (a kombi kivitelnél biztosan nem, mert néztem).
Amikor én rendeltem, a 150 LE a második legnagyobb teljesítmény (az első az RS-é volt of course), a Style pedig a legjobb "polgári" felszereltség volt (efölött szintén csak az RS volt akkor).
Octavia IV neked is van
Egy Octavia iV-t én is szívesen kipróbálnék Bárcsak létezett volna, amikor a céges autót kellett rendelnem…
Természetesen szabálytalanul parkolt :)
Ja, a sötétzöldek erre egy szót sem szólnak... Sőt, lehet, ilyennel (ilyenekkel) mennek bevásárolni a szomszéd utcai boltba...tamagaba írta: ↑2022.02.14., hétf. 18:30Nem kioktatásnak szántam, elnézést, ha annak tünt. Mondjuk inkább éleshangu kiszólásnak :)komarfamily írta: ↑2022.02.13., vas. 19:52Van akit ez is kielegit es anelkul kivanja megosztani oromet, hogy leszoljak vagy rogton kioktassak...
Épp ma láttam egy a Csányi sarkán egy német V12 7-es BMW-t. Hát szép nagy tepsi, csatahajó. Na, azt el tudom képzelni csapatni 200-250-nel a német sztrádán a belsőben, mint az űrhajó
Nem kioktatásnak szántam, elnézést, ha annak tünt. Mondjuk inkább éleshangu kiszólásnak :)komarfamily írta: ↑2022.02.13., vas. 19:52Van akit ez is kielegit es anelkul kivanja megosztani oromet, hogy leszoljak vagy rogton kioktassak...
A Daciáért rajongani már perverz volna, de szeretni nagyon is lehetséges.Alex_Aston írta: ↑2022.02.13., vas. 13:21Arra, amire ki van találva a Dacia, szerintem tökéletes.Acme írta: ↑2022.02.12., szomb. 16:04
Egy 3-as Octaviából ültem át a Lodgyba, és nem fájt. A műszaki tartalom ugyanaz az egyen-konszern szint, csak Renault módra! A 130 TCe motor finomabb járáskultúrájú, mint az 1.2 TSI, erőben is magasan veri a VW terméket. Tartósságot majd az idő eldönti, de a TSI arról sem híres. (Igaz, a szíjas TSI-kel már nincs sok gond elvileg.)
A kidolgozás, anyagminőség valóban elmarad a Skodától, de a 4 éves Octinál csak 20%-kal volt drágább a Lodgy újonnan, szalonból, magasabb felszereltséggel. (Ebből lejött az állami támogatás, tehát konkrétan pénzt kaptam azért, hogy új autóba üljek, de ez most nem releváns). Ugyanekkor az új Octavia alsó hangon duplájába került (tehát +100%!), mint amit én eladtam. Az árak azóta masszívan felfelé mozdultak, de az arányok kb ugyanezek ma is.
Megint vennék Daciát, mert ár-értékben hibátlan! (Pedig nagy Skodás voltam eddig )
ÉLMÉNYT természetesen a Lodgy nem ad, de nem is ezért szeretjük
Csak rajongani nem tudok érte.
Egyébként O2-ből a jelenleg is futó Meganeba ülve sem éreztem azt, hogy 2 generációval fiatalabb lenne. Nem vagyok oda a Renaultokért sem.
Inkabb a nemet autopalyan szaguldozzon mindenki, mint Budapesten a xiii kerben bedrogozva. En nem latom olyan tragikusan a dolgot, ha kulturaltan a kreszt betartva a leheto legbiztonsagosabban szeretne valaki kiprobalni mit tud az autoja. Nem vagytam soha a ringre, nem erzem magam Fittipaldinak de en kerek elnezest ha a a vadi uj gumikkal es beallitott futomuvel az ures palyan kivantam, hogy kiprobaljam mit tud az az auto amire vagytam foiskolan.tamagaba írta: ↑2022.02.13., vas. 16:41Az egyik Nürburgringi videon megmaradt az emlékezetemben egy kép
ahogy egy Renault 5-ös dönt a kanyarban német zászlót lóbálva az anyós ülésen kifelé
Alig tudott a pályán maradni, de tök jól átjött az érzés
Na igen ez a verseny és a sebesség élmény
Nem az autópályán megyünk 200-al mert kurva jó kocsink van, csak ne jöjjön közbe semmi
Egyébként meg mindenki kis Fittipaldi, ahogy a segge alá raknak egy komolyabb kocsit
Egy raliverseny belső videóján láttam, hogy mennyire nem tudunk mi civilek vezetni
Ha ez valakinek nem érthető, akkor rongyoljon mindenki, ahogy érzi
Aztán a tárgyaláson, ha túléli ne legyen megszeppenve, merthogy neki RS van/volt
Én nem az egyenesben való haladásra gondolokAlex_Aston írta: ↑2022.02.13., vas. 13:18Én még a saját O2 kombi 1.4TSI-met próbáltam ki egyszer kiváncsiságból, hogy mi a vége. Óra szerint 215 volt az, aminél tovább nem akart kúszni a mutató. De ekkor is stabilnak tűnt a kocsi, érezni lehetett rajta, hogy nagyobb teljesítményt is elbír az alap konstrukció.
Arra, amire ki van találva a Dacia, szerintem tökéletes.Acme írta: ↑2022.02.12., szomb. 16:04
Egy 3-as Octaviából ültem át a Lodgyba, és nem fájt. A műszaki tartalom ugyanaz az egyen-konszern szint, csak Renault módra! A 130 TCe motor finomabb járáskultúrájú, mint az 1.2 TSI, erőben is magasan veri a VW terméket. Tartósságot majd az idő eldönti, de a TSI arról sem híres. (Igaz, a szíjas TSI-kel már nincs sok gond elvileg.)
A kidolgozás, anyagminőség valóban elmarad a Skodától, de a 4 éves Octinál csak 20%-kal volt drágább a Lodgy újonnan, szalonból, magasabb felszereltséggel. (Ebből lejött az állami támogatás, tehát konkrétan pénzt kaptam azért, hogy új autóba üljek, de ez most nem releváns). Ugyanekkor az új Octavia alsó hangon duplájába került (tehát +100%!), mint amit én eladtam. Az árak azóta masszívan felfelé mozdultak, de az arányok kb ugyanezek ma is.
Megint vennék Daciát, mert ár-értékben hibátlan! (Pedig nagy Skodás voltam eddig )
ÉLMÉNYT természetesen a Lodgy nem ad, de nem is ezért szeretjük
Én még a saját O2 kombi 1.4TSI-met próbáltam ki egyszer kiváncsiságból, hogy mi a vége. Óra szerint 215 volt az, aminél tovább nem akart kúszni a mutató. De ekkor is stabilnak tűnt a kocsi, érezni lehetett rajta, hogy nagyobb teljesítményt is elbír az alap konstrukció.tamagaba írta: ↑2022.02.13., vas. 12:22Egyszer mentem egy új céges Golffal 200-zal szintén német pályán
Nem volt akkora élmény
Érződött, hogy nem a forgatás a lényeg, azt simán viszi a kétezres olajégető 6.-ban
Az útontartás a fontos, azt meg nem nagyon tudja ez a kaszni és futómű
Szerintem ugyan ez érezhető a többi hasonszőrü versenyzőn
Látom a komolyabb sportgépegen az alacsony építést, a széles tengelytávot, úthenger gumikat - arra van kitalálva ez a sebességtartomány
A 600 lovas SUV pl. nem tudom hogy viselkedhet a magas súlypont miatt ilyen szitukban
Heti rendszerességgel vezetek Octavia RS-t. (Jah, bocs, V RS-t) Jó autó egyébkent de nálam a konszern sportos autói (az audit ne vegyük ide, mert az 2,5-res) úgy néz ki, hogy Leon, Golf, Octavia. Egy Cupra összehasonlíthatatlanul jobb, mint az Octavia, igaz amíg a Cupra az R golf műszaki hátterét kapta, addig az Octavia “csak” a GTI-re építkezik. Ráadásul cipeli azt a puttonyt, ami nem nagyon tesz jót a kanyarban.komarfamily írta: ↑2022.02.12., szomb. 22:49Azert egy octavia rs tud nemi elmenyt biztositani...
https://youtu.be/q3eXVP0IIl0