Heti rendszerességgel vezetek Octavia RS-t. (Jah, bocs, V RS-t) Jó autó egyébkent de nálam a konszern sportos autói (az audit ne vegyük ide, mert az 2,5-res) úgy néz ki, hogy Leon, Golf, Octavia. Egy Cupra összehasonlíthatatlanul jobb, mint az Octavia, igaz amíg a Cupra az R golf műszaki hátterét kapta, addig az Octavia “csak” a GTI-re építkezik. Ráadásul cipeli azt a puttonyt, ami nem nagyon tesz jót a kanyarban.
Ha viszont elengedjük az r-vrs-cura vonalat, akkor megfordul a helyzet. A sima modellek közül sztem az új Octavia ver mindenkit. Az én kedvencem az Octavia iV. Zseniális autó!
Eddigi Dacia tapasztalataim alapján mondtam. Nem a jó értelemben vett igénytelen autók, hanem borzasztóan azok. Egy G Astra színvonalát sem érik el belső nívóban, futóműben, általános műszaki színvonalban. Tudom nem új autó, de egy 2 éves Ocatvia szerintem jobb vétel. Már ha egy kicsit is fontos a minimális kényelem, és az autó, mint műszaki dolog.
Egy 3-as Octaviából ültem át a Lodgyba, és nem fájt. A műszaki tartalom ugyanaz az egyen-konszern szint, csak Renault módra! A 130 TCe motor finomabb járáskultúrájú, mint az 1.2 TSI, erőben is magasan veri a VW terméket. Tartósságot majd az idő eldönti, de a TSI arról sem híres. (Igaz, a szíjas TSI-kel már nincs sok gond elvileg.)
A kidolgozás, anyagminőség valóban elmarad a Skodától, de a 4 éves Octinál csak 20%-kal volt drágább a Lodgy újonnan, szalonból, magasabb felszereltséggel. (Ebből lejött az állami támogatás, tehát konkrétan pénzt kaptam azért, hogy új autóba üljek, de ez most nem releváns). Ugyanekkor az új Octavia alsó hangon duplájába került (tehát +100%!), mint amit én eladtam. Az árak azóta masszívan felfelé mozdultak, de az arányok kb ugyanezek ma is.
Megint vennék Daciát, mert ár-értékben hibátlan! (Pedig nagy Skodás voltam eddig )
ÉLMÉNYT természetesen a Lodgy nem ad, de nem is ezért szeretjük
Nekem egyik sem! Kinek a pap, kinek a papné, kinek egyik sem.
Miért ne lehetne egy használati tárgyat a funkcionalitásért szeretni? Nem csak száguldás-Porsche-szerelem van a világon
Eddigi Dacia tapasztalataim alapján mondtam. Nem a jó értelemben vett igénytelen autók, hanem borzasztóan azok. Egy G Astra színvonalát sem érik el belső nívóban, futóműben, általános műszaki színvonalban. Tudom nem új autó, de egy 2 éves Ocatvia szerintem jobb vétel. Már ha egy kicsit is fontos a minimális kényelem, és az autó, mint műszaki dolog.
Egy 3-as Octaviából ültem át a Lodgyba, és nem fájt. A műszaki tartalom ugyanaz az egyen-konszern szint, csak Renault módra! A 130 TCe motor finomabb járáskultúrájú, mint az 1.2 TSI, erőben is magasan veri a VW terméket. Tartósságot majd az idő eldönti, de a TSI arról sem híres. (Igaz, a szíjas TSI-kel már nincs sok gond elvileg.)
A kidolgozás, anyagminőség valóban elmarad a Skodától, de a 4 éves Octinál csak 20%-kal volt drágább a Lodgy újonnan, szalonból, magasabb felszereltséggel. (Ebből lejött az állami támogatás, tehát konkrétan pénzt kaptam azért, hogy új autóba üljek, de ez most nem releváns). Ugyanekkor az új Octavia alsó hangon duplájába került (tehát +100%!), mint amit én eladtam. Az árak azóta masszívan felfelé mozdultak, de az arányok kb ugyanezek ma is.
Megint vennék Daciát, mert ár-értékben hibátlan! (Pedig nagy Skodás voltam eddig )
ÉLMÉNYT természetesen a Lodgy nem ad, de nem is ezért szeretjük
Nekem egyik sem! Kinek a pap, kinek a papné, kinek egyik sem.
Miért ne lehetne egy használati tárgyat a funkcionalitásért szeretni? Nem csak száguldás-Porsche-szerelem van a világon
Eddigi Dacia tapasztalataim alapján mondtam. Nem a jó értelemben vett igénytelen autók, hanem borzasztóan azok. Egy G Astra színvonalát sem érik el belső nívóban, futóműben, általános műszaki színvonalban. Tudom nem új autó, de egy 2 éves Ocatvia szerintem jobb vétel. Már ha egy kicsit is fontos a minimális kényelem, és az autó, mint műszaki dolog.
Egy 3-as Octaviából ültem át a Lodgyba, és nem fájt. A műszaki tartalom ugyanaz az egyen-konszern szint, csak Renault módra! A 130 TCe motor finomabb járáskultúrájú, mint az 1.2 TSI, erőben is magasan veri a VW terméket. Tartósságot majd az idő eldönti, de a TSI arról sem híres. (Igaz, a szíjas TSI-kel már nincs sok gond elvileg.)
A kidolgozás, anyagminőség valóban elmarad a Skodától, de a 4 éves Octinál csak 20%-kal volt drágább a Lodgy újonnan, szalonból, magasabb felszereltséggel. (Ebből lejött az állami támogatás, tehát konkrétan pénzt kaptam azért, hogy új autóba üljek, de ez most nem releváns). Ugyanekkor az új Octavia alsó hangon duplájába került (tehát +100%!), mint amit én eladtam. Az árak azóta masszívan felfelé mozdultak, de az arányok kb ugyanezek ma is.
Megint vennék Daciát, mert ár-értékben hibátlan! (Pedig nagy Skodás voltam eddig )
ÉLMÉNYT természetesen a Lodgy nem ad, de nem is ezért szeretjük
Ezeket is lehet szeretni - ráadásul meg is lehet venni
Utóbbival egyetértek, előbbivel nem
Miért ne lehetne egy használati tárgyat a funkcionalitásért szeretni? Nem csak száguldás-Porsche-szerelem van a világon
Eddigi Dacia tapasztalataim alapján mondtam. Nem a jó értelemben vett igénytelen autók, hanem borzasztóan azok. Egy G Astra színvonalát sem érik el belső nívóban, futóműben, általános műszaki színvonalban. Tudom nem új autó, de egy 2 éves Ocatvia szerintem jobb vétel. Már ha egy kicsit is fontos a minimális kényelem, és az autó, mint műszaki dolog.
A keleti blokk verzió nekem is megvolt,mondjuk nem saját autóval,de igy is nagy "öröm" volt mikor egy vasúti átjáró után ez a látvány fogadott.Egy kis ugratás kellett csak az agyonhasznált gömbfejnek,és annyi,szét is ugrott.
A semmi közepén autószerelő kerestetett,nagy élmény volt,mondjuk fiatalon no para volt ez is.